- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
Petyyyyy #58612 üzenetére
"A többi részéhez meg nem értek -> dízel rulez."
Kár, pedig pont azt akarom eldönteni, hogy melyik benzines motorokat nézegessem.
Elsősorban a láncosok vonzanak a tartósságuk miatt, de ha jól értem pont ezek hajlamosabbak jobban fogyasztani az olajat.
"Astra mellett szól az olcsó szerelhetőség, viszont ez lassan igaz lehet a BMW-re is, tekintve a tempót amibel tördelik őket"
Persze, van amit meg lehet oldani bontottból, de még a bontott alkatrészek is drágábbak a BMW E46-hoz, mint a G Astrához. De nagyon sok alkatrészből nem tennéd bele a bontottat jó szívvel egy E46-ba, főleg a típus problémásabb darabjait (pl: futómű bizonyos elemei), mert azokkal is csak a szívás lesz. A 320i motor simán letorkol 7 liter motorolajat és igényli is a drágábbat, nem beszélve egy rendes gumiszettről, fékekről, erre nem érdemes a szart feltenni.
De nem is az volt a lényeg, hogy melyik lenne olcsóbb, tiszta sor, hogy az Astra G sokkal olcsóbb fenntartásban, de késői példányok még mindig kerülhetnek közel annyiba, mint egy szép állapotú E46-os. De ez inkább csak a BMW katasztrofális értéktartásának a hibája.
A boyracerek kezdenek átülni az E36-ból, de nekem nem ilyen célokra kell autó.