Hirdetés
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Boldog Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csendes tag
válasz Skyhunter #72856 üzenetére
Szerintem gáz az, hogy külső forrás kell általánosan elterjedt alkalmazásokhoz. HBO, Apple TV, Prime, Synology appokra gondolok.
Az, hogy csilli-villi, vagy kicsit lassú, az engem nem izgatna, de az, hogy kell egy plusz eszköz, az igen.
Ezen a téren gyenge a Panasonic.
A szervíz háttér pedig maga a katasztrófa!
De ez már egy másik kérdés. -
csendes tag
válasz Pro Koryak #72846 üzenetére
Filmekre szerintem a HZ2000 a legjobb választás.
Állítom ezt úgy, hogy lecseréltem egy A90J-re.
A Panasonic szerintem a legjobb választás képminőség terén, de az op rendszere borzasztóan gyenge. -
csendes tag
válasz Pro Koryak #64895 üzenetére
Saját appon néztem filmet, tegnap is észrevettem.
Érdekes mert figyelni kell. Összességében el lehet vele lenni, nem szembe tűnő, viszont szeretném ha tökéletes lenne. Ezért vettem ezt a TV-t.
Cseréljek HDMI kábelt szerinted? -
csendes tag
válasz Elektrosokk #64859 üzenetére
Pénteken visszahozták, mondván szerintük minden oké.
A szerviz, és az ügyfélszolgálat két féle képpen értelmezi a Pana üzletszabályzatát. Közben mindkettő leszarja az egészet, kijelentik, hogy panaszommal forduljak a fogyasztó védelemhez. -
csendes tag
válasz Farkassacred #64358 üzenetére
Panasonic HZ-2000 55” OLED!
-
csendes tag
válasz Lackooo84 #64347 üzenetére
Ma jár le a 30 nap, át olvastam az üzletszabályzatot, 30 nap után, elvileg holnap már kérhetem a csere utalványt.
Annó a hibát bejelentettem a Pana ügyfélszolgálaton, 2-3 nap múlva keresett a szervíz, küldtem fotót a vélhető hibáról, amire azt mondták kijelző csere lesz. Egy hét múlva vitték el. Rá egy hétre érdeklődtem az ügyfélszolgálaton, semmi válasz, majd újabb egy hét után random felhívtak a szervízből, hogy megkérdezzék mi a hiba.
Elmondtam, azt is, hogy 3 hete küldtem fotót, örültek, és azóta sincs semmi válasz.
Konkrétan a hiba jelenség, mindkét oldalon “bevilágít” a kijelző, a szürke 5-10% os tesztnél szintén nagyon kijön.
Nem bemenet, vagy külső eszköz függő, mindíg látható a jelenség.[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz Kratos75 #64317 üzenetére
Szia.
Pana HZ2000 van, elsősorban TV adás, és filmnézés megy rajta. Minden szempontból csúcs készülék! Hátránya, az op rendszer, nincs apple TV, HBO go stb.
Beárnyékolja a dolgot, hogy kb. 30 napja szervizben van ( 3 hónapos ) és nem túl flottul megy az ügyintézés amióta elvitték. Ha lezárul a szervízes téma, Sony A90J-t fogok.
A Sony Centerben van kiállítva, kipróbálható, értenek is hozzá, ajánlom. -
csendes tag
válasz Farkassacred #64015 üzenetére
Nincs más különbség.
-
csendes tag
válasz Pro Koryak #64007 üzenetére
HDMI.
Kipróbáltam külső lejátszó nélkül is, gyári alkalmazással, úgy is ilyen. -
csendes tag
válasz corvin1984 #63998 üzenetére
Panasonic HZ-2000.
Mindkét oldala “bevilágít”. Érdekes kifejezés egy OLED TV esetében. -
csendes tag
-
csendes tag
válasz Jorgi Kormi #61012 üzenetére
Be kellett kapcsolnom a DVB IP funkciót, így nem működik a “sima tükrözés” funkció.
-
csendes tag
Sziasztok!
Tudja esetleg valaki, hogy Panasonic HZ2000 készenléti LED lámpája miért világít sárgán egész nap?
Panel frissítés megtörtént, nem vesz fel, stb.
köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest