Hirdetés
- Íme az új Android Auto!
- Továbbfejleszti a Tecno a Universal Tone-t
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Hivatalos képanyagon a Xiaomi 15 Ultra
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
-FreaK- #20596 üzenetére
DX12-vel van jól behatárolható gondja. DX11 alatt sok függ attól, hogy mit változtatnak a leképezőben, és arra mit lép a korábbi leképezőhöz szabott meghajtóimplementáció, amit aztán 1-2 hónap, mire átírnak a gyártók.
A Battlefront 2 óta ezért csinálja azt a Frostbite, hogy a gyártóknak megadja a lehetőséget, hogy a patch-ekbe már gyárilag optimalizált, külön shader kódot szállítsanak, amelyeknek akár nem is kell szabványosnak lenni. Csak ezzel nem mindenki él, mert ha esetleg kihúzza a supportot az EA a játék mögül, akkor úgyis kell majd hozzá a meghajtóba a speciális implementáció. Tehát amit ezzel gyárilag nem szabványos kóddal nyernek az gyakorlatilag az idő, amivel az esetlegesen problémás patch-ek után hibamentes lesz újra a játék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.