-
Mobilarena
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8798 üzenetére
Felni … 800 boost-ért … megéri … háááááááát peeeeeerszeeeeee.
Soha a büdos életben nem költenék még 1-et sem felnire.(#8797) odébbb
Jövő héten próbálok gurulni egy két új T2-es géppel és leírom mit tapasztaltam (csak alapverziók lesznek max. 1*-os skill-el) de aztán utána MEG NE MERD KÉRDEZNI MÉG EGYSZER, HOGY EZ MEG AZ HOGY MEGY!!!!!!!!!! -
UFO1
senior tag
válasz
F22Reventon #8781 üzenetére
Válaszok:
1. Én sem idegeskedek, ha nem ad, nem ad (ajándék lónak ... ugyebár), 10 percem meg van naponta, ha meg nincs kezdem újra.
2. Szeretem a TE-t, ennyi.
3. Az hogy mihez mit ad nem tudom, tegnap egy 6 lvl-es Eclipse-hez (sport street cuccal) ultrás MR2-őket sorsolt.
4. Tutu bármivel jól megy, de számit mi van benne, egy ügyes pro vagy ultra 911 ellen neki sincs sok esélye multiban (mert már nem ram-ol(sz)!? ugye!?) más kérdés aki a listára gyúr gyenge géppel esélye sincs jó időt menni.
(#8783) tutuhawer
Azt én tettem fel!! -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8775 üzenetére
Nem adott semmit, akkor tessék 3 profil termése rövidítve (kb. 12 nap).
11n, T1 K t (v);
14n jugg dur 3*;
15n T2 S t (v);
15n T2 P i (f);
17n PRM 3*;
18n T3 S i (k);
18n T3 P t (m);
19n jugg dur 2*;
12n T1 Z s (t);
13n NOS pow 3*;
20n T3 Z ultra i (m);
21n sling col 3*;
21n jump PU 3*;
15n T2 P t (t);
23n T2 ultra S i (k);
16n sling pow 3*;Magyarázat: 11n, T1 K t (v); = 11 nap, T1, kék, tuned, (váltó) (remélem nem túl bonyolult)
Az esetleges street, race vagy használhatatlan skill-eket nem soroltam fel. Ráadásul a 2 ultra ugyanabba a profilba esett. Kicsit össze-vissza vannak a napok mert nem egyformán megy a 3.
Tehát csak ennyire nem éri meg napi 10-20 percet rászánni a gyémántra.
És nem cseszegetés miatt, csak próbállak rávezetni igenis megéri, csak újra kell kezdeni mint már írtam 30-35 naponta. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8768 üzenetére
Persze, mert Tutu rossz helyen kocsikázik, ha alkatrész kell tudod mit kell tenni, igen a piros izére kell kattintani (napi 20-at be kell vállalni, ez van, hátha), nekem elsőre adott alkatrészt az El Camino-val pedig csak teszt kört mentem. És utána 6-ból 5x egyebet (és ha jól emlékszem 1db 3* NOS erősítőt is), de ugye nekem mindig mákom van még group-ban is.
A másik lehetőség a gyémánt, de Tutu oda sem jár, pedig réges-régen egy messzi-messzi … ezmiez
Szívesen dobálnák át 1-2 akármit, de sajna nem engedi az az az … EA? -
UFO1
senior tag
válasz
1NST1G8R #8765 üzenetére
Akkor viszont, ha mindkettőtöknek 4 ultra van benne elég jól mentem néha (hazain persze senki sem fog meg), de Tutu-n mindig elcsodálkozok a Street, Race cuccos Kocsijaival hogy megy ilyen tempót, lehet gif-et kéne cserélnünk.
A másik, a JÓ színsor nagyon fontos, tegnap tapasztaltam!
És közelitek a jó megoldáshoz. -
UFO1
senior tag
válasz
1NST1G8R #8761 üzenetére
Az igaz hogy BB jól megy (1-1-be azért nem volt akkora előnye, sőt), de az ő 911-e rendesen fel van ultrázva, én csak 1 ilyen turbót nyertem, de mikor belekerült mintha valami másik dimenzióban került volna a gép olyan jól ment tőle. A piros ultra keréktől is javult a stabilitása de ahogy próbálgattam más színnel stabilabb különösen kanyarban. A kék ultra motor meg egyszerűen visszafogta a zöld rpo-hoz képest (persze mindkettő tuned).
Az is érdekes volt groupon kívül tudtam menni belül meg csúszott, néha alig ment és az összes civil rám utazott, bukkanó mögött tuti előttem volt egy, vagy rám húzták a kormány a falból kijőve nekem jöttek, esetleg felborítottak (fejtetőre).
Majd rád írok ha látlak fent. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8749 üzenetére
Nem voltál egyedül, így már 3-unkat dobott ki, csak 1NST1G8R marad szűz ez ügyben, őt nem vágta ki.
Ennek a BB milyen űrrepülője volt hihetetlen hogy ment, bár ucsonak Central Coast-on elég jól mentünk egymás mellett, de szokás szerin rám húzott egy teher és annyi volt.
Arra azért jó volt ez, kell azért a 911-be a tuning. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8717 üzenetére
Én arra értettem 1NST1G8R-el vagy e jóban mert … lapozz feljebb gondolom érdekel téged is, ahogy észrevettem elég későn fekvő vagy, és egy teszt mindig jól jön.
Sajnos én mentem rosszal
most nem írom le, tudod mire gondolok átterveztem és jó lett stabil, gyors és precíz.
Más kérdés a gyorsulás nem nagyon számít, mert a versenyek nagy része a kanyarban dől el és ahhoz gyors, de nagyon kezes 911 kell.
Én szerencsés helyzetben vagyok mert van 6 tuningolt és mind máshogy és 2 alapverzió tehát lehet próbálni mi a jobb.Mellesleg az alapverziót (race) bárhol lehet nitrozni kanyarban, emelkedőn, fejen állva, stb. nem csúszik meg soha, de rossz tuninggal nagyon el lehet barmolni ezt a stabilitást, és szerintem semmiféle csecse kaszni, vagy ültetés hókuszpókusz, esetleg brutál csini felni nem kell rá, mert csak rosszabb lesz tőle. Ha egy tanácsot elfogadsz még tőlem, perfect hosszabbítót mindenképp szerezz bele, ha mást nem 3db 1* IGC-st vagy ha mennél gyémántozni ott azért ossza a gép néha, vagy HS, de az téged nem érdekel, pedig én nyertem ott 3*-ost nemrég. Csak azért mert egy rossz rajttal úszhat a verseny, jártam már így, ezért kell nekem az RPM mert nem akarok hibázni.
-
UFO1
senior tag
válasz
1NST1G8R #8710 üzenetére
Ja a lényeg lemaradt, nekem olyan későn csak vasárnap jó, esetleg hétfőn délután. Talán Tutu-t is be tudnánk szervezni, ha addig farag valami tuningot az ujj „bogarára” (bár nem tudom jóban vagytok e).
(#8715) chris1997
Sokkal jobb, és szép, de ha úgy megy mint a zárt verzió csak séta kocsikázásra lesz jó, sajnos.
Utcán ritkán látni (én nem rég összefutottam hasonlóval) és élőben nagyon pöpec kis gép, és kitűnő hanggal is rendelkezik.
Ráadásul nem ment olyan bután min itt a játékban, sőőőőőt.
-
UFO1
senior tag
válasz
1NST1G8R #8710 üzenetére
A nevem benne lesz a + listában a P után keresd elég speciális nem lesz nehéz megtalálni.
(Tutu nem dobd fel
).
(#8711) odébbb
Fent van az, egy sima 911 GT3 Cop verzió, csak Tutu legyalulta róla a festéket.(#8713) chris1997
Kis segítség hogy fel is férjen a kép - képátméretezés - (és utána töltsd fel valahova ás onnan ide) és 480-ál szélesebb nem nagyon fér fel csak ha enter-t ütsz a szöveg és a kép közé alul és felül akkor csúsztatható lesz (de nem mindig).
Nem kötekedésképp csak hogy lássunk is valamit belőle. -
UFO1
senior tag
válasz
1NST1G8R #8706 üzenetére
Engem érdekel (és van is pár 911-em), de jó lenne 23 körül kezdeni, mert holnap fel is kéne kelnem valahogy.
Másik ötlet egy pályát kéne választani ahol hosszú a rajt egyenes, mert ott egyszerre lehetne indulni perfect nélkül, persze a voki-toki összeköttetés azért fontos lenne. Mivel nem tudok felmenni fogalmam sincs benne e vagy a listában, de ha feljutok és nem felveszlek, csak szoríts egy kis helyet.
Ui.: És megnéztem nem vagy benne! -
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8698 üzenetére
Én is, én is, én is, én is, én is!
-
UFO1
senior tag
válasz
Severinus #8681 üzenetére
Nem akarlak elkeserítenie a 3K 3P kora leáldozott, (viszont a S gumi sok helyen jó lehet) mivel megszűnt a dragster a nerves of steel és a NFS, volt olyan 911-em és E30-am is, és a másféle hangolású sokkal jobbat megy most (és ez alátámasztható időeredménnyel is) áthangoltam ezeket is és lőn a meglepetés nem izgága, nem ugrik el magasan, és sokkal – sokkal jobban megy.
A Silvia elkapar, na ilyet sem hallottam még (ott valami nagyon rossz színsor lehet benne) pedig az megy mindennel, sárga gumi azért alap bele, bár nekem a kékkel is fainul megy és egy deka piros sincs benne.
-
UFO1
senior tag
Az M1 jó vagy inkább nagyon jó alapon is (remélem nem kevered a T2-es 1 series M-el, de ez is faintos) és mi az a hülye hozzáállás (nem a te részedről ), hogy sok van belőle ÉÉÉÉÉS!!!!!! 911 is baromi sok van. Az RTR-X fikázás (már itt is) meg már nevetséges és unalmas azt azért kell megvenni, mert fantasztikusan élvezetes vele menni (nem kevésbé az M1-el) és ki a szart érdekel mennyi van belőle. Ha rövid teszt érdekel keress a nevemre.
A sebesség természetesen csökkent mind mindennek kb. 30-40km/ó-val. -
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8617 üzenetére
Az a pár link (pláne ha rendesen linkelve lett volna feltéve) tényleg hasznos bár én ismertem volna kezdő koromban nem szórtam volna el azt a sok alkatrészt feleslegesen. Nyugodtan mehet az első hsz-ba, tuningok, bemutatok, ilyesmi néven.
-
UFO1
senior tag
Biztos én csinálok valamit rosszul, de nekem néha összejön a 8-as verseny is, az lehet hogy kivág menet közben 2-3 arcot, de elindul. Máskülönben néha sosem indul el, tehát patthelyzet melyik a jobb kevesebb ellenfél pl. 3-4-5 ami el is indul vagy a 8 fős, ami nagy valószínűséggel kivág, nem tölt be soha, vagy ablak bezár a vége stb.
Tutu amit akartam reggel leírtam, nekem furcsa, szerintem neked is, de majd meglátjuk mi lesz belőle.
-
UFO1
senior tag
válasz
freeknight #8551 üzenetére
Kaparsz elő egy EU térképet rámész pl. Varsora és kiválasztasz egy utcanevet házszámmal hogy ne legyen annyi egyforma (+ irányítószám is kell).
PayPal nyitás szöveges és videós segítség.
Remélem most már menni fog, és kártyával a leggyorsabb amint kész a reg. máris vásárolhatsz, nem kell utalgatni, banka befizetni. -
UFO1
senior tag
válasz
freeknight #8545 üzenetére
-
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8542 üzenetére
Nox merre jársz ritkán látlak fent, most vagy este gurulhatnánk párat.
-
UFO1
senior tag
válasz
Severinus #8539 üzenetére
Mit kell neki írogatni le kell oltani az ilyen nem érdemel mást pl.:
„Hogy az a Balatonberényben napvilágot látott, sikoltozásokba öltöztetett, ködmönbe bujtatott, rézhasú, nagy fejű, szultán udvarát megjárt, csősz kunyhóban elrejtett, pikkely páncélt hordó, fafogú rézfűrésszel megsebzett, bronztérdű, repedt sarkú, büdös szájú, ritka fogú, csempeszobában felneveltetett, mocskos, tetves, rabló, Mari nénédet!”Vagy kicsit ordenárébben én ezt javaslom:
„Ó hogy a féreg ette román k*rva a*yádnak csiszolnád fényesre aszt a kib*szott véreres, kékeres, négy méteres majom fa*zát, te vastagbajszú, zsíros hajú, utolsó bu*eráns csőlakó cig*nyokat megszégyenítően higiéniakerülő szarházi állat.” -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8477 üzenetére
Nem arról van szó, bár Verona Elise pálya is és persze MR2 a legtöbb. Arra szeretem volna kitérni inkább érdemesebb a nitro erejét, hosszát, kutyafülét, növelni pláne a Lotus-nak mert abban gyenge de nagyon.
Más: szerintem kapard elő az M3-at mert még mindig le vagy maradva szinte minden pályán úgy hogy én alapvetően és elismerten bénán megyek és az idők csak 1 körből származnak (ne a fő profilt nézd)! És nem is célom a lista elején lenni de nagyon meeeeeeeegy aza aza aza 911.
Pénteken vagy hétvégén gurulhatnánk párat este, kíváncsi vagyok mi a véleményed a 911-ről meg hogy el e páholsz akármivel ahogy lenni szokott.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8470 üzenetére
Minek a 2 ram és a jugger? TE-ni szeretnél? Megint el skill-ezed a kocsikat? Ha nem ütközöl felesleges nem beszélve ha simán feldobom az utóbbit egyáltalán nem gyengébb mint volt az átállás előtt. Az én beállításommal úgy ellépek a rajtnál hogy, pl. Verona Tunnel-en az első kanyarig nitrozok ami azért elég komoly, rövid rajtegyenesnél gond is van, el kell venni, viszont a kanyar után újra tolhatom, ilyen pl. Beachfront (a 2. kanyarig megy a N2O!!). 3. példa Kempton Docks-on a hosszú egyenes elejétől az S kanyarig tart a NOS!! Ettől nagyobb baromság már csak a slingre pakolni már bocs, mert az is ugyan olyan erős mint volt.
Itt mentem egy valószínű full ultra 911 ellen (700 felett minden stat) és csak azért tudott elmenni az idiótája mert egyfolytában ramolt meg is kapta a végén a kitüntető „noob ramer” jelzőt aztán gagyogott valamit spanyolul, hogy hogy megyek így de leszartam.
Lesúlyozni a kocsikat meg nem ram-al kel hanem alkatrésszel ahogy én is megtaláltam a tökéletes arányt a 911-nél alig ugrik el és iszonyat stabil és mint a villamos („oda teszem ahova akarom” csak hogy idézzelek) és fordul jugger-el is!!
Talán még lecserélem a piros gumit valami jobbra!?
Ucsó tipp: az 5. mindig IGC-s és pályánként cserélhető. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8462 üzenetére
Még most sem értem hogy lehet azzal a hulladék spec izével menni (és ezzel az idővel a listára felkerülni?) azért az komoly, hogy a gép a Corvette-el megelőz, valahogy nagyon fel lettek ezek húzva, régen alig cammogtak.
Én szívesen megnéznék hasonló videót amikor multiban tolod ezzel az …
-
UFO1
senior tag
Amit fentebb írtam bevált lapozz vissza nem kell egyből a 3*-ost belepakolni vedd meg az IGC-eket és azzal próbáld. RPM mindenképp kell tehát azt beteheted hogy eltaláld a perfectet. Ha kaptál pro vagy ultra cuccot dobáld bele persze a színsort figyelni kell. Én is beletettem az E30-ba a kék ultra motort a zöld pro helyett és nem megy úgy mint előtte ezt megerősítheti Nfree is akivel pár napja pont ezt teszteltük melyik a jobb. Pl. a K, Z, K, Z, Z, S eddig verte a 4xZ 2xP-at most ez megfordult utóbbiba sajnos beletettem a kék ultra motort és gyengébb lett mint pro Z-el. A Z váltó ill. P ultra kerék viszont passzol bele bár jobban ficánkol tőle elvileg a S gumi lenne a legjobb neki amitől stabilabb lenne kicsit de megszokható.
Ha boos-t kizárva nehéz dolgod lesz 959, M3, Lambo a választék, GT-R és Ford GT felejtős.
Az 1. jól fordul gyenge nitro a 2. pont fordítva, a Lambo tolja az orrát nagyon érteni kell hozzá, és jó színsor kötelező, mert különben elfelejt fordulni, gyorsulni, stb.
Ha rákeresel a nevemre az összes T3-ról írtam tesztet, valamiféle támpontnak jó lehet, bár nagyon megváltoztak az erőviszonyok a skill rendszer miatt.[ Módosította: KrAt ]
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8445 üzenetére
És le is tudtak, mert engem nem (911, Murci se), pedig nem tudom hogy kell kivédeni, mivel alapvetően nem ramolok (tisztán szeretek nyerni), manapság talán a TE verziókban lenne annyi szufla hogy kimozdítsanak az egyenes haladásból (de azok meg lassúak a brutál E30-amhoz
) mivel ott a plusz tömegnövelő skill.
Összességében visszaszoktam a multira amit eddig teljesen hanyagoltam, mert a sok lámát könnyű letolni a sebesség csökkentés miatt.
Bár a Bentley-be jó hogy ott vanMa mikor vagy, este gurulhatnánk párat.
-
UFO1
senior tag
Jó kis bivaly gép ez az új 1M bömös skill-ek nélkül (csak 15s RPM van benne) pro cuccal (2 tuned, 3 sport, 1 impr.) csak 2s-el ment rosszabbat hazain, persze PU nélkül, mint az E30 amibe 2 ultra 3 pro tuned és 1 sport van. Kicsit nehezebben fordul, de azért kezes.
Más: valaki tapasztalta már, singli-be néha ramolnak az ellenfelek!!
-
UFO1
senior tag
Valaki ezt elmagyarázná hogy mennek jobb időket most, újra a hackerek a világranglista élén pl. WATERFRONT ROAD 00:46.361.
A többi idő is elég érdekes!! NFS STATS
-
UFO1
senior tag
Amit írtam nekem bevált Redline, Headstart, Super Shot, Extended NOS ezek 3*-ak az 5-dik tetszőleges. Hosszú rajnál (ahol van sok egyenes szakasz előtted) Headstart vagy valamelyik nitro erősítőt vagy hosszítót pályától függ persze utóbbiakból 1*-ost és akkor lehet kísérletezni. Ha ramot teszel nehéz lesz kilökni stb. stb.
Persze nagyon kell az ultra alkatrész is mert a 911-ek (és hasonló kaliberű kocsik) a 700-as stat nyaldossák rendesen. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8426 üzenetére
Azért azt megnézném hogy egy ram skill nélküli akármivel nitroval, bármivel, mikor passzírozol a falra mostanában. Max. kicsit lelassulok, de csak megkaristolod a fényezést tegnap 911-el nitroval sem sikerült komoly kárt tenni az E30-ban, ahogy fentebb írtam, esetleg hétfőn kipróbálhatjuk.
-
UFO1
senior tag
válasz
driftstar #8413 üzenetére
Ezt én is leírtam fentebb marha hosszú úgy a Headstart, bár rövid célegyenesnél ki kell venni az +1*-ost mert úgy nem fordul némelyik autó.
NFree: én remélem nem lesz több hely a skill-ek részére se 4-5*-os mert így van verseny és nem a ramolásrol, kilökésről, nitro lovagokról szól az egész játék.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8403 üzenetére
Nem bírtam ki hogy ne babráljak tegnap a skill-ekkel és a lejjebb felsoroltakat belepakoltam egy E30-ba. Érdekes módon hasonló hosszú a perfect mint a lassítás előtt igaz az ereje kisebb mindennek és az idők kb. 10 sec-el gyengébbek. A 911 GT3-ba ugyancsak belepróbáltam annyi különbséggel hogy nem ment bele a RAM és benne maradt az 1 csillagos Headstart (hosszabb perfect) és hát marhára meglepődtem egyik tesztpályámon Waterfron Roadon olyan hosszúra nyúlt a perfect hogy a csatorna lejáratáig tartott. Kíváncsi leszek ha a nitro hosszát vagy erejét próbálom hasonló képen növelni mi történik. Érdekes módon az idők nem nagyon lettek rosszabbak 1-1 sling és tank + 2 NOS használata mellett 0,58-at simán vitte bár csak 2x próbáltam. Egy változott az ultra K motor és P kerék hatása ellenére a végsebesség 380-an körülire mérséklődött, viszont sokkal kényelmesebben lehet így vezetni.
Végeredményként nem olyan rossz az egész ahogy gondoltam nincs ramolás mert lassul tőle az idiótája is aki használja rá is cseszett a fent említett pályán mivel az E30-ban menne volt a 3*-os ram skill, nitroval is csak azt érte el hogy picit lelassuljak de nem pörögtem ki vagy repültem ki a pályáról és 3. ként beértem. Tehát ha másra nem erre mindenképp jó az új rendszer én a szívem szerint a sebességből még vagy 50-et levettem volna De Vellis-ék helyében, de ez csak saját vélemény.
A slig erősítése minek? Ugyan olyan erős mint volt simán utolértem a 8 futamos (és van ilyen 23,30 kor is, ami be is tölt) mezőnyben 6 delikvens és 2. lettem.
Nfree tévedsz lásd fentebb.
-
UFO1
senior tag
Okoskodnék egy csöppet.
Építenék egy versenygépet gyorsaságra, úgy ahhoz ezek a skill-ek kellhetnek:
1. Redline hogy el tudjam találni a zöld sávot induláskor (azt a vékony izét néha nem is látom pláne, ha arra száll a füst).
2. Hogy ki tudjak lőni a startol kell még a Headstart, hogy hosszú legyen a perfect.
3. Kéne persze a Super Shot amitől erős lesz e nitro.
4. És persze hiába erős a nitro ha nem hosszú tehát erre kell a Extended NOS.
5. Végezetül mivel nehéz tisztán végigmenni és civilek, fák, bokrok, stb. mindig lehet az útban erre jó lehet a Ram.Nem tudom jól gondolkodom e, akinek van más megoldása szívesen venném, ha megosztaná velem és másokkal is, nem szívesen pazarolnám el a kevéske 3 csillagos skill-em.
Érdekes módon az 1 csillagos skill-ekel is elég hosszú a perfect (ha eltalálom azt a vékonyat) és a nitro is, pl. Waterfron Roadon (újratöltő és egyéb segítség nélkül is) 3x simán feltölt. Milyen lehet a 3 csillagos, bele sem merek képzelni. Talán hétvégén belepróbálom.
-
UFO1
senior tag
Hát nekem van 3K, 3P E30 (természetesem ültetés és széles kaszni nélkül így úgy fordul mint a játékautó) és megeszi a 4Z 2P-at simán abba jó mert nagyon stabil (mindkettő full tuned persze)
de a 911 az borzalmas tőle.
Ha keverem az ultrát a pro-val jobb lesz, mert mintha azt mondtad volna nem érdemes. jobb a tiszta pro inkább, csak most a sebesség vesztést valamivel kompenzálni kéne!Nekem miért csak 5 db van minden tier-ben nem értem az csak 15 db kocsira elég.
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #8351 üzenetére
Azt áruld el hány ultrát kaptál te is csak tier-enkét 5-5 db-ot? Nagyon kevés a 100 feletti autóparkomhoz képest!
Nfree a kapott ultra cucc menyire passzol a 911-be, az E30-ba esetleg az MR2 vagy RX8 gépekbe mert ugye a motor kék, a váltó zöld a kerék meg piros. Szóval nem mindenhova jó elvileg érdemes kivárni és gyűjteni a jó szint vagy mehet bele.
Más:
A sebesség csökkenése nekem is tetszik csak hogy nem annyira érezhető (látványilag) de tény jobban fordulnak a kocsik így lassabban. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8298 üzenetére
Te valamit nagyon félre érthettél az összes skill ugrott a dragster, need for speed, had ne soroljam fel az hogy teszel nitrot jobb lesz gondolod szerintem az időid meg sem tudod majd közelíteni, így 5 db skill-el, amit lehet választani pláne hogy csak a legbutább 1-es lesz állítólag IGC-s tehát vissza süllyedünk a 10 lvl-es Silviák szintjére.
(#8320) tutuhawer
Növeljék meg a férőhelyét el nem adok semmit nem vagyok én idióta mit az EA+BB, ha nem kapom ami jár ez lesz: EAén mint user!
-
UFO1
senior tag
Amit én a fordításból ki tudtam venni valamit olyat gagyogott az EA, hogy ami benne volt a kocsiban azt megkapom és bent lesz a garázsban, na mármost nekem speciel 100 fölötti gépparkom van akkor ez hogy is lesz 100×5=500 és ha nekem kell az összes gyorsító + a ram meg mit tudom én mi még (direkt lefotóztam a garázsban amíg lehetett 18 db skill van amit használok és abból csak 4 nincs a max-on), és 5 db használható csak fel és mi lesz a többivel kapok a full tuned autókra utrat tuned-et vagy jön egy 5 kulcsos gyémánt part vagy mi a búbánat.
Én nem hiszem hogy a külföldi fórumokon ez nem keltett baromi nagy felháborodást hogy eleve elméretezték a kocsikat sebeséségileg és most hát hoppá az sok lesz vegyünk vissza le van szarva mindenki. Aki olvas ilyeneket és érti is kommentálhatná.
-
UFO1
senior tag
Ezt közöld Tutu-val is mert csak 3K, 3P-t sulykolja és hát szarul megy tőle a 911 igaz veszettül gyorsul de ember legyen a talpán aki megfogja, vagy hogy úgy mondjam lehetetlen (és nem érdekel a világranglistán mivel mennek
) mert rátolnak egy kis handling módot (hack, hogy világos legyen
) és máris úgy tapad ahogy kell.
-
UFO1
senior tag
Azt nem mondom hogy nincs jobb, mert nem próbáltam (talán váltó, rugó lehetne más), de mikor kijött (aznap) megtetszett a stabilitása és gyorsasága és mivel a medion nem változtat az eredeti tulajdonságokon ezért tele lett pakolva pro tuned-el és akkor jó volt. Mint írtam másnapra lebutították és jobban csúszik, pedig első nap úgy tapadt mint az LFA csak sokkal gyorsabb volt (pl. Waterfront Road-on 1 nitroval 0,53 ment az alap elsőre ami nem rossz). Tutu majd nyilatkozik a témában mert csak többet nyúzza nekem most a M1 a favorit (semmi tuning csak alap) mert úgy lehet pakolgatni jobbra-balra a kanyarban hogy hihetetlen és nagyon tapad és úgy ugrik, amit nem nagyon tapasztaltam még másik T3-nál nagyon alacsonyat és előre bólint végre nem repül a világűrbe mint a 911 GT3. Utóbbihoz nincs valami normálisabb színsorod a 3xK, 3xP-nál mert hiába gyors, de néha iszonyatosan csúszik tőle pedig az is alap szürkén beton stabil olyannyira hogy úgy bárhol nitrozható.
Más: mi ez az őrület a Skill MOD Packok-al, mert ha elveszik az autóim erősítő skil-jeit, hát marha mérges leszek mivel az összes fullon van szerencsére nem barmoltam el és nem szeretnék venni semmit ami már megvan.
-
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8284 üzenetére
Blackwell Bridge kb. 5 perc s mehetünk rajta.
noxwill én is pont azt csinálom.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8281 üzenetére
Én már nem mennék új fórumra ez a kettő is sok. Itt is lehetne a fejlécbe illeszteni egy linket pl. hogy hacker lista (szépen meg kell kérni a modikat), de talán az SG-n még könnyebb lenne. Engem nem érdekel ha valaki beszél mert vagy ismerem a pályát és tudom hogy kell menni sakál üvöltés közt is vagy nem, és inkább az utóbbi.
Tegnap mentem Juhaaasz-al olyan pályákon amin még sosem és lett egy új kedvencem. -
UFO1
senior tag
Új ötlet: csinál mindenki egy ujj acc-ot (persze akit érdekel) abban 3 drivert 3 különböző IGC-s verdával (egyformát) és toljuk ezerrel csak groupban semmi gyémánt, race, pro, csak utcai cuccokkal.
SG-re is feltettem hátha nem mindenki jár fel ezért ide is. -
UFO1
senior tag
válasz
callmeakos #8271 üzenetére
Apám én meg rá írok zöld vagy ere azt írja offline.
Nfree múltkor Tutu ügyesen egyesével hívott be és akkor 8-an is elindultunk simán, volt ám tömeg rendesen, lökdösődés ezerrel.
De akkor mikit szerezzen má mindenki ne kelljen az irkálással időt elvenni.
-
UFO1
senior tag
Én szívesen gurulok bárkivel majd alkalom adtál rád írok, de általában csak estefelé vagyok fent 22ó után, néha máskor is de az ritka.
(#8268) Beeerka
Én is mennék csak nem tudom mikor érek rá ma (talán 22-00-ig max.), de általában ezzel a körkérdéssel lépek fel mostanában és senkinek sincs kedve groupba menni egy kikötés viki nem jöhet. -
UFO1
senior tag
Na ja szarmatrac hát mit is mondjak úgy el ment nekem is mint „szar” – és itt nem ironizálok – az ultra vagy bármilyen gépével izé … űrhajóval.
Ő nincs fent sehol fórumon?
A párbajról meg Tutu is hasonlóan szerepelt ha jól emlékszem 12 – 6 volt az ő javára bár a „fos” kocsijaival is nagyon tud menni az ultra 911 ellen.(#8264) tutuhawer
Ja vikicsalo a csillagjaival hagyjad már nincs egy tiszta versenye, 43. pfuuu nevetséges max. álmában meg a bili ... ilyesmi! -
UFO1
senior tag
Ezt a német uralmat már én is unom hátha nem láttad még EVO IX. GT3-at vacsizik egybe meg jól beleharap.
Én egy ilyet is el tudnék képzeli valaki tudja mi lehet ez, bár lehet lesni is.
-
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #8234 üzenetére
Azért mert RX8-al szoktam menni vagy 2000GT-R-el és mostanában csak group-ban (ha megyek) mert unom a multit nem beszélve ha MR2-vel megyek mondjuk egy T3-as, vagy ultra T1 ellen, rendesen fogy a nitro és nehéz pótolni mivel az idióta játék legtöbbször + kört, mágnest, tankot stb-ad. Tegnap mentem a teszt erejéig pár kört és el is csodálkoztam milyen szenzációsan megy a GPX, így hát innentől többször fogom használni.
Arra lennék kíváncsi teljesen pro medion-on hogy menne?
-
UFO1
senior tag
Új autók, T1 (versenyre is alkalmas típusok) 1. rész:
Mazda MX5 (alapon 1500 boost):
Nagyon jó kis gép szépen és könnyen fordul, kis de elhanyagolható sodródás kíséretében. Így alapon gyengécske de láttam felhúzva szépen megy, bár a top T1-es gépeket megfogni vele igencsak nehéz (talán lehetetlen is). Sebességei 265 és 295 NOS-t használva.Mazda RX8 és Renesis (gyári fóliás, csak az utóbbi kapható 1750 boost, mind 2-ő közel full pro):
Nagyon kényelmesen vezethető mindkettő, igaz eltérő tuning és kaszni van bennük ill. rajtuk (az elsőn az IGC-s a másikon a gyári széles). A sima nagyon stabil kanyarban betapad, a fóliázott a piros fék, kerék jóvoltából kissé csúsztatja a fenekét, de így talán még gyorsabb és élvezetesebb vele haladni. Sebességek 300 ill. 327 N2O-val a fóliás kb. + 3km/ó-val megy jobbat. Teljes pro medion alkatrészekkel közel hasonlót mehet mint egy MR2-ő (kb. 340 körül), és érdekes módon pl. Spade-n sokkal könnyebben és jobban irányítható.Mitsubishi Eclipse Elite (8500 boost):
Kívülről elég pofás kis autó eltekintve a hátsó kipufogó kialakítástól az speciel nem tetszik, leginkább borzalmas (és azok a lángnyelvek, hát nem is tudom). Nem annyira kezes mint az RX8, de jól fordul, kicsit nagyobb íven, ezért gázelvétellel ill. fékezéssel kell fordulásra bírni. Másik nagy hátránya ha indulás közben (perfect) irányt kell változtatni – vagy nitozás közben, után – mert ilyenkor menthetetlenül kifarol vagy 4 kerékkel keresztben elkezd csúszni. A sebességet ez is hamar felveszi – mint a többi – és gyors pályákon mint pl. a 22km-es, szinte minden kanyar vehető max. sebességgel, de tudja ugyanezt a két fent (és a lent) említett példány is tehát pont ezért az árát nem éri meg, ha csak a teljesítményt vesszük alapul, mert ebből az árból kijön 5db MR2 vagy Solstice, stb. Aki gyűjtő annak meg nem kérdés kell e. Full tuning-os sebességek: 305 és 338 nitrozva.Pontiac Solstice GXP (1500 boost):
Hát ha az RX8 jól fordul akkor ez pazarul, 2x olyan jól stb. egy hibája nem annyira érzékenyen (kicsit szélesebben), de megfékezve hamar megtalálja az ideális ívet. Nagyon tapad és nagyon pontosan fordítható (ahogy Tutu mondaná: „oda teszem ahova akarom”) és tényleg. A legszélesebb kaszninak köszönhető e nem tudom (érdekessége szélesebb a hátsó nyomtáv az elsőnél! kár, hogy nem túl szép tőle) de nagyon stabil, csúszásnak nyoma sincs bár Union&Hollis-on a golfpálya utáni lefelé kanyargós úton nitrozva kifarolt nem is értettem, különben máshol ahol menten vele nem tapasztaltam hasonlót. Nagyon szépen ugrik, előre bólintva, ugyan úgy mint az MX5, a többi sajnos az elejét emeli a levegőben. Sebességei: pro de csak 2 medion alkatrésszel 305 ill. 338 NOS-t használva, tehát teljes medion-on az MR-nek annyi. Mindenképp megéri az árát és nagyon élvezetes vele haladni, különösen szépen ívelt pályákon. -
UFO1
senior tag
válasz
sunny84 #8229 üzenetére
Az elejével vitatkoznék a Pontiac Solstice GXP teljes medion-on gyorsabb lehet az MR2-nél és talán még az RX8 is mert sokkal stabilabban fordul, bár végre talán gyengébb csöppet (véletlenül pont tegnap teszteltem okét) és a GPX csak 2 pro medion-nal majdnem eléri az MR2 340 körüli max. sebességét persze nitroval értve.
Az hogy a Mitsubishi Eclipse Elite a 2. lenne az már a vicc kategória.
Az RTR-X az első de szép is lenne én lennék a legboldogabb mivel a kedvencem, de a 911 GT3 minden helyzetben letolja gyorsulás, kanyarsebesség, nitrozás, sajnos nem beszélve a világranglista legtöbb top idejét mivel tartják, bár ki tudja mennyi idő nem franko ott valószínű elég sok. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8181 üzenetére
Tutu te merre mászkálsz valami rejtett acc-on hasítasz vagy más játékkal tolod mostanában.
Ja úgy mellesleg összefutottam SZARMATRAC havereddel csak elfelejtetted közölni hogy 200 körül van a listán a baromi kifullozott gépeivel hát kapaszkodni kell utána rendesen.
Más: mitől léptem megint 200 hellyel előbbre pedig nem is nagyon mentem és NEM AKAROK előbbre kerülni!! -
UFO1
senior tag
válasz
LamerGyuri #8178 üzenetére
És akkor ezt még nem is láttad!
-
UFO1
senior tag
válasz
LamerGyuri #8154 üzenetére
Hát ott a linkben 533 rubel 50 000 boost ami kb. 3800 jó magyar forint és valószínű ez a legolcsóbb manapság. De én megvárom a szakértönk (SylarHUN
) mit mond rá és utána türközök csak.
(#8157) Mr.Skynet
Nem ez teljesen természetes mivel gondolom sokszor összepakol 50 lvl-es vagy bivaly ultra ellenféllel mindenesetre az látszik nem trükközöl az alt+F4-el (vagy egyéb kilépéssel) és végigmész a versenyeken és ez mindenképp becsülendő. A győzelmek meg majd jönnek próbálj találni jól menő sofőröket (itt is van néhány) és groupban elég sok trükk elleshető tőlük. -
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #8146 üzenetére
Akkor elemezzük ki.
A CCX szép volt, jó is ennyi (bár a hátsó lángnyelvek nem csak soknak tűnnek, de zavaróak is hátsó nézetből).ZL 1 nekem speciel tetszett, de ez az egyetlen Drag autó és így elvileg jól kéne gyorsulnia erre mit tud, jól fordul.?
Mitsubishi Eclipse tényleg jól néz nekem kicsit sok hogy egy hangnyomás győztes gépet faragtak belőle de legyen (jöhetnek a BOSE, Infinity reklámok). De az ne legyen, hogy nem tud elindulni olyan mintha hátsó kerekes lenne (ficánkol a feneke induláskor) pedig pont hogy első és az a borzalmas kályhacső kipufogó mintha valaki nekitolatott volna egy farönknek, és mindenhonnan lángnyelvek törnek elő azt hihetvén az ember kigyulladt a blokk de hoppácska ez egy front motoros kocsi. Más kérdés ha Elite, lehetne az összkerekes verzió vagy a kedvencem a 3000GT ami az utcán is Elite járműnek számít.
Utolsónak a Viper, eltúlzott ronda és versenyre alkalmatlan (bár nem próbáltam és ennyiért nem is fogom!, habár a ruszki akció biztató ha működik). Sokkal szebben meg lehetne rajzolni nem ilyen óvodás módon legjobb példa erre te vagy már – már műalkotásokat készítesz a szegényes és körülményes lehetőségekből (és ez nem a seggnyalás topik, de így gondolom) valószínű szebbet rajzoltál volna ettől. Próbáltam nézegetni a garázsban és találni egy nézetet ahonnan jól néz ki de nem találtam! A valóságban így néz ki egy hasonló és sokkal szebb vagy egy ilyen ami ami még szebb lehetne.
Végkövetkeztetés:
Az EA csak pénzt akar és fikarcnyit sem fordít az új Elite verdák küllemére (amúgy másra sem, de erre nem térnék ki). És ha az EA-nak vagy Black Box-nak (a milliárdos éves bevétellel) csak ennyire futja hát húzza le magát nyugodtan a WC-n. Persze van más megoldás kiadni bérmunkába hozzáférhetőknek (és ez lehetne egy meghirdetett játék keretein belül is) ha már a fejlesztők ennyire nem értenek hozzá és összecsapják egy 5 éves gyerek szintjén amit aztán próbálnak eladni aranyáron.
Aki jár külföldi fórumokon ott nem küldik el ezeket a jó édes anyukájukba mert ez a tehetségtelenség, ötlettelenség és hozzá nem értés süt róluk és ez engem mint felhasználót rohadtul zavar pláne úgy hogy áldoztam is rá jó magyar forintot.Ezidáig az különbözteti meg az Elite-ket a többitől hogy hányták a lángnyelveket mindenhol hát nem mondom pazar, de már unalmas, ja majd elfelejtettem legyen rajta baromi sok matrica ami takarja a külsőt így azt nem kell tervezni.
Inkább azzal törődnének hogy legyen kicsit reálisabb az autók irányítása sebessége ilyesmi és nem kell szimulátor jelleg, de némelyik autó annyira vérlázítóan bután megy a valósághoz képest hogy arra már nincsen szó (lásd pl. EVO IX, X, R35 stb.). Végezetül vegyük csak a végsebességet 420 hol megy a 911 GT3 ennyit (a Bugatti Veyron az megy) jó ha 320-at tud és itt jön a következő kérdés mennyit mennek majd a T4-ek 500-at, 800-at vagy hangsebesség környékén 1200 körül.?
Bocs hogy ilyen bő lére eresztettem de ki kívánkozott belőlem.Felteszem az SG-re is (mik lesznek a reakciók rá) mert itt néha lanyhul az érdeklődés az + pörög, de elég ha itt reagálsz rá.
Ehhez mit szólsz (ruszki boost) lehet vele valamit trükközni.
-
UFO1
senior tag
válasz
satee76 #8142 üzenetére
Az irányító billentyűk fixek ugyebár a nyilak és a W, A, S, D gombok a szóköz kézifék ezeken nem lehet módosítani a garázsban powerup konzolban pedig át lehet helyezni az F billentyűk alatti számokon (vagy a szám billentyűt, ki mit szeret) lévő gombokat verseny típusonként.
Más (annak aki nem jár fel az SG-re):
Azért nem értem a fejlesztőket egyre undorítóbb Elite gépeket tesznek be? A ZL1 még elment mert Drag hát nézzen ki robusztusul aztán jött a Mitsubishi Eclipse azzal a borzalmas hátsóval, most meg az Elite Viper jól elbarmolva az egész. Azért megvenném mert ez az egyetlen ami szirénázik is csak kéne már az olcsó boost.[ Módosította: RoyalFlush ]
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8138 üzenetére
Azt hiszem említettem talán még mikin is (vagy írtam volna?) jó lenne ha kipróbálnád és hátha neked sikerül hangot szerkeszteni rá (jó angolos lévén) pedig direkt tettem rá magyar felületet is, de nem lettem okosabb.
Én felvettelek, tudod hol, de nem teszem közzé viszont ennek nagy ára lesz.(#8139) sunny84
Amit én használok eleve avi-ba ment (állítható) és mint írtam nem lassítja a gépet bár meglehet Tutu magas igényeinek nem felel meg (nagy felbontás, full minőség) bár ez is csak videokártya, proci és RAM kérdése. -
UFO1
senior tag
válasz
driftstar #8136 üzenetére
Én az MSI Afterburner-t használom és 0 fps. csökkenést van felvételnél (fix. 60 fps.) bár én low minőségen tolom mert maxon semmit sem látni. Nagyon jó a képminőség (teljes képkocka, framerate 50 fps-re állítva).
Egy gondom van a hangot valamiért nem veszi és nem tudom hogy kéne beállítani (csak be lehet valahogy).
Ha valaki tudja hogy hogy faragjak hangot rá szívesen venném.Más:
A beígért új autó teszteket időhiány miatt 1-2 hét múlva tudom csak közzé tenni (addigra csak tudok időt szakítani rá). Sorry. -
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #8130 üzenetére
Hát engem legjobban a garázs tier-ekre osztása és egy legördülő menü választó érdekel.
Az EVO X. jobban fog menni kíváncsi leszek eddig ez az egyetlen NFS ahol használhatatlan fost csináltak egy valóságban beton-stabil utcai (rally) autóból (és mi lesz a IX-el?).
A Drag a free chat az új TE jó lenne, T4 az jó (hátha lesz Ferrari) csak legyen olcsó boost. -
UFO1
senior tag
válasz
kovi831 #8095 üzenetére
Ha utána olvasol egyes szimulátoros topikban vagy csak a Shift-esben ott írják nem értették hogy mennek jobbat némelyek. És meglett a válasz G27-et használnak, bár a csúcs a Porsche 911 GT3 RS Wheel kormány is hasonló áron kapható de előbbi a váltó konzol miatt több funkciós, és lehet szekvenciális a G27 is két gumival. Keress rá: Google.
A fenti linkemben sok mindent leírnak mit ajánlanak stb.
Ha a kormány megvan már csak egy ilyen kell: 1, 2. -
UFO1
senior tag
válasz
kovi831 #8091 üzenetére
Itt egy kis segítség kormány választáshoz (Kormány Kalauz). A linkben felül lehet típust választani (a tartalom mellett)! Egy MOMO Racing már jó lehet akár szimulátorhoz is bár a piros MOMO még jobb mert az csapágyas. Ha mákod van 10-15E körül ki lehet fogni neten én is találtam és szinte új volt. Ne lötyögjön, kopogjon, a pedál lenyomva teljes gázt adjon stb. ennél ez a hiba lehetőség, de le is van írva részletesen. A kopott kormány is árulkodó hogy sokat használták.
Lehet játszani kormánnyal de csak első vagy motorháztető nézetből (hátulról késik nálam), de szerintem billentyűvel könnyebb, ez is szokás kérdése viszont szimulátorozni csak ezzel érdemes!
-
UFO1
senior tag
válasz
SylarHUN #8081 üzenetére
Biztos nem nem lesz belőle egy E30 akár szénné tépve sem de így olyan Diablo szerűnek saccolom. Jövő héten okosabb leszek ha telepakolom pro cuccokkal.
Nekem ez a kabrio murci csalódás „mondhatnám, de nem mondom” mert én ettől nem vártam sokat (de ez is szép). Viszonylag jól megy egész jól fordul de néha megmagyarázhatatlan okok miatt megcsúszik 4 kerékkel keresztben.
Tehát marad a legstabilabb Lambo a 2 kerék meghajtású Cop verzió.
Úgyis az a kedvencem, különösen HS-en nagyon penge. -
UFO1
senior tag
Múltkorában kérdezte valaki milyen az 2 új Porsche, hát a Boxter-el érdemes foglalkozni nem csak szép és kabrio de ebből a márkából a legjobban forduló típus olyan E30 szerű. Kicsit felrántva lehet versenyképes járgány faragható belőle. Jövő héten ha időm engedi próbálok írni 1-2 újdonságról addig is szívesen fogadnék használható tuning (színsor) tippet a tető nélküli járgányhoz.
(#8072) sunny84
Az E30-ba pont megfelelő a két cucc grat hozzá. -
UFO1
senior tag
Jaguar E-type Lightweight Top-Up.
Más:
Akit esetleg érdekel egy kis igazi szimulátorozás az itt kérhet ingyenes kódot a GTR2 online-hoz. A játékot persze meg kell szerezni, erről lenne szó: GTR2
Kormány nem árt hozzá, de nem feltétel.
Nincs fa, bokor, trafik, stb. csak nyomd tövig a gázt! -
UFO1
senior tag
A 2 Porsche felejtős bár a Boxter szép de elég gyengusz (és az első kabrio végre).
Az Europa-t érdemes megvenni nagyon erős a nitroja és jól fordul nem Elise vagy Exige szerűen betapad a kanyarban hanem lassabb menetben gázelvételre bedobja a seggét gyorsan fordulva 4 kerékkel becsúszik (erről fentebb már írtam!). Nagyon élvezetes vele menni, viszont szokni kell mert elég érzékeny a kormányzásra, szinte minden kanyar vehető full gázra (alapon), esetleg gázelvétel, de fékezni alig – alig kellett vele. -
-
UFO1
senior tag
Van valakinek egy használható Eurpa tuning színsora. Elsősorban olyan érdekelne amitől nem változik meg a karakterisztikája, tehát lassú kanyarban bedobja a farát gázelvételre, gyorsban 4 kerékkel becsúszik és nem lesz tapadós vagy rossz fordulós, csak kicsit gyorsul tőle.
-
UFO1
senior tag
válasz
LamerGyuri #7986 üzenetére
Akkor az lehet 500 körül van cucc, direkt nem tuningolok némely járgányt mert úgy tetszik, de akkor valamit kezdek velük. Így gyémántozni is tök felesleges pedig ezt az ultrát az RTR-X-be szántam volna.
Köszi.
-
UFO1
senior tag
Gurultam párat így estefelé groupban dobott egy 12, 8, 4-es ultra váltót és sehol sincs a garázsban.
Ilyenkor mi van?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen program, ami...?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged