- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VoLTE/VoWiFi
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
Hirdetés
-
Itt a ViewSonic új, alsókategóriás 27”-es kijelzője
ph A VA2708-2K-MHD WQHD felbontást, IPS technológiát és VRR-t kínál egy 140 dolláros csomagban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz
csongi #13187 üzenetére
Sziasztok!
Megfogadtam tanácsotokat és szisztematikus utat választottam az olykor ledadogó, 250-es Beverlyre
Egyébként 2006-os kiadás és olyan 133Hz a frekvenciája...
Nos újabb adalékok:
Üzemanyag rendszert kitakarítottam. Teljes benzinpumpa, felette a szűrőház, nyomásszabályzó szelep, injektor végig tiszta. A szűrőházból (vagy puffer tartály vagy nem tudom mi az pontosan a benya pumpa felett) végig fekete trutyi jött kifelé, nem győztem bele önteni a tisztítót, meg kompresszorral keresztül fújni.
Maga a pumpa nem tudom milyen állapotban van, gyújtásra szépen zúg, benyát tolja, azonban nincs eszközöm megmérni, hogy valóban 2.5bar vagy kevesebb.Viszont a maiak után máshol kell keresnem a bajt, azt hiszem.
Reggel, 7 körül relative langyos időben ahogy elkezdett bemelegedni (indítás után 2-3km) ledadogott, alapjárat szétesett és megállt. Próbáltam újraindítani, sok köszörülés árán beindult, ment 5mp-et magában és leállt.
Többször is próbálkoztam, mindig ez volt: néhány mp után megállt alapjáratról, hozzá sem érve a gázkarhoz.
Ha a gázkarhoz hozzáértem, akkor azonnal lefulladt, a legkisebb gázhúzásra is.
Otthagytam, melóba be BKV-val, délután hazatoltam, illetve olykor sikerült beindítanom és néhány száz métereket gurulni vele, de csak úgy, hogy épp húztam a gázt. Ha kicsit is jobban forgattam a markolatot, azonnal dadogás, fulladás volt az eredmény.Jött az eső, a hűvös és most eső után gondoltam kimegyek, megnézem mi a baja... Üzemanyagot akartam végignézni, mert azt babráltam utoljára, hátha elcsesztem valamit.
Ezért beindítottam, hogy halljam, lássam ismét a tüneteket. És nincs tünet! Jön, megy, nem dadog, nem fulladozik. Most kb 15C lehet, reggel és délután ettől jóval több lehetett a napsütésben.
Kérdések:
- Mi az, ami a hőmérséklettel összefügghet? Melegben szétesik a gyújtás vagy a befecskendezés? Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?(#13318) Brogyi: akkusaru nálam mindig meg van tépve, úgy, hogy elég legyen megindítani a csavart, ha ki akarom szedni, mert kb 2 éve szopatott az akkusaru lelazulás.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- UHD filmek lejátszása
- Sorozatok
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- PlayStation 5
- További aktív témák...