-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolty001
tag
válasz truefx #32343 üzenetére
Ne is reménykedj, később sem fogja mutatni!
Gondolom ezt az apróságot elfelejtették megemlíteni csomag váltásnál. Már vagy fél éve "karbantartanak". Legalábbis nekem mindig ezt mondták, amikor bementem többször is rákérdezni. De miért is lehetne megnézni, amikor van fizetős megoldás, kérdezze le a kedves ügyfél 70 Ft/SMS-ért az egyenlegét.
Amikor váltottam GO csomagra kb. két hétig működött ez a szolgáltatás, utána technikai okokra hivatkozva leszedték és már fél éve nem nézhető meg a weboldalon. Állítólag ezzel csak minket, flottásokat tisztelnek meg.
-
Zsolty001
tag
válasz Soma01 #32216 üzenetére
Én nem egészen ezt kaptam. Most decemberben voltam külföldön.
A szokásos percdíjas SMS mellett ez jött:
"Használd telefonodat gondtalanul külföldön! Hazai perc- és SMS-díjak, díjmentes hívásfogadás az Európa Napijeggyel! A 990Ft napidíjat csak akkor számlázzuk ki, ha külföldön vagy és használod a mobilod. Aktiváláshoz küldd az EUNAPI szót a 1270-re! További info: vodafone.hu/europa"
Mi nem aktiváltuk, de mégis aktiválódott magától, ez persze már csak itthon derült ki. Még jó, hogy nem több napig voltunk és küldözgettünk SMS-ket abban a hiszemben, hogy 23,5Ft.
A megadott 'hivatalos' Európa Napijegy weboldalon egyébként ugyanez van, nem írják hogyan kell ezt a szolgáltatást lemondani, csak azt, hogy kell igényelni. Azaz, ha külföldön vagyok még keresgélnem kell fórumokon, hogy tudom lemondani.
Ez az egész minimum a vásárlók megtévesztése. Ha ez korrekt módon lenne tálalva, még értelme is lenne a napijegynek. Azaz, ha tényleg akarom, akkor igénylem.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolty001
tag
Mert nincs kedvem fél órát vitatkozni az ügyfélszolgálattal feleslegesen.
Olvasd el ezt a beszámolót.
Eszerint, ha előfizetésed van akkor automatikusan bekapcsolják, hacsak nem iratkozol le. A franc se nézett ennek utána, de ilyet szerintem etikailag nem is lehetne. Nekünk is küldtek napijegyes SMS-t, de az nem szerepelt benne, hogy aktiválta is nekünk kapásból, csak egy tájékoztató üzenet volt. Aztán, ha bármit csinálsz, egy telefon vagy SMS is aktiválja és már fizethetsz. De ez már csak csepp a tengerben.
-
Zsolty001
tag
válasz negroo #32184 üzenetére
Mazochistáknak. 3 előfizetésem van náluk, elég sok pénzt perkálok nekik havonta. A kezdeti bizalmamat az évek során elvesztették, most ott tartok, hogy várom a hűségidő lejártát - ami sajnos még sokára lesz - és lépek innen. Olyan alapvető dolgokkal, mint a telefonálás hangminőségével is gondok vannak nálam. Sokszor nem hallom normálisan a partnerem és engem sem hallanak érthetően. A flottás Vodafone GO tarifacsomagomnál (amire nemrég váltottam) már a kezdetek óta nem működik a lebeszélhető 100 perc ingyenes nyomon követése. És nem is fog, mert ami ingyenes szolgáltatás arra magasról tesznek, ellenben hazudoznak össze-vissza.
Barátnőmmel külföldön voltunk, 1db SMS-t akart haza küldeni, levontak 1000Ft "Európa napi díjat". A honlapon az szerepel, hogy csak megrendelésre aktiválják, de valójában automatikus.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolty001
tag
válasz LightManTM #31351 üzenetére
Engem is elég érzékenyen érint a dolog, már kezdem elveszíteni a reményt, hogy valamikor megcsinálják a rendszert. Szerintem inkább így hagyják az egészet, kérdezze le az ügyfél 70Ft/alkalom-ért az egyenlegét, ha utána nem akar mindössze 10 perc túllépésért 400Ft-al többet fizetni. Ennek nem kényelmi szolgáltatásnak kellene lennie, hanem valami lehetőséget illene biztosítani az ingyenes tájékoztatásra.
[ Szerkesztve ]
-
Zsolty001
tag
válasz trec12 #30987 üzenetére
Azon gondolkodom, hogy a számlafizető azonosító birtokában akár több számláról is ki lehet fizetni a havidíjat, online vagy utalással (letölthető csekket nem találok a Voda oldalán, de akár ki is lehet tölteni a postán), gondolom nem muszáj egy időben/összegben megérkeznie, a lényeg, hogy a határidőig rajta legyen.
-
Zsolty001
tag
Sziasztok!
A Vodánál tényleg nincs olyan, hogy több előfizetésnél más címre küldjék a csekket? Ezt nem akarom elhinni. Flottás vagyok, két előfizetést én rendezek utalással, ma igényeltem egy harmadikat a flottámba, de nem adhattam meg más számlázási címet (ez utóbbit ügye nem én fogom használni). Mindhárom tarifacsomag ugyanaz. Más szolgáltatónál simán van ilyen, nem? Vagy hülye volt az ügyintéző?
[ Szerkesztve ]
-
Zsolty001
tag
válasz matyi012345 #30890 üzenetére
Az üzlet hibázott. Ha alacsonyabb díjcsomagról magasabbra lépsz, akkor simán átléphetsz.
-
Zsolty001
tag
Szintén Vodafone GO tarifacsomagom van és én voltam bent személyesen is egy üzletben, ahol mondta az ügyintéző, hogy frissítik a rendszert és azért rossz, de nem tudta megmondani mikor lesz újra működőképes és, hogy annyira szar az egész, hogy legszívesebben szétverné egy kalapáccsal.
A 1751-es telefonszámon le lehet kéredzni a 100 perc állását (elküldik SMS-ben is), de az vele a probléma, hogy ez fizetős, tehát csak óvatosan... Elég kiábrándító, hogy már hetek óta fennáll ez a probléma, és csak fizetős megoldást kínálnak.
-
Zsolty001
tag
Van egy "Data Sense" alkalmazás Nokiára, aminek pont ez lenne a célja, de a Vodafone valamiért sajnos nem támogatja... Más alkalmazásról nem tudok, de ha valaki tud ilyet örömmel venném.
Még arra is gondoltam, hogy talán a telefonba beépített backup alkalmazás volt a ludas (bár az meg miért nem a Wifi-t használja?), ez most kikapcsoltam, meglátjuk.
-
Zsolty001
tag
Sziasztok!
Vodafone Surf 100Mb mobilinternetem van. Az első hónapban még minden rendben volt, levelek lekérdezése, netezés normál szinten és mégsem fogyott el az adatforgalmam. A második hónapban már félidőben nullázódott, most pedig már számlazárás után 3 nappal 40Mb elfogyott, holott nem csináltam semmit csak néhány levelet kérdeztem le... A Vodafone oldalára belépve csak annyit ír, hogy mennyi van hátra, de hogy ez most mitől fogy ilyen gyorsan azt le lehet valahogy kérdezni?
Nokia Lumia 520 telefonom van, minden háttéralkalmazás le van tiltva, elvileg semmi sem használhatja a mobilnetet magától. Az a néhány szöveges levél meg nem gondolom, hogy 3 nap alatt 40Mb adatforgalmat generálna. Az ügyfélszolgálatot érdemes hívni ez ügyben?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
- MSI RX 6600 MECH 2X 8G eladó
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13650HX 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB W11 Garancia
- Hotwav Cyber 13 és Blackview Shark 9 Mobiltelefon
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest