- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- MIUI / HyperOS topik
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
oktato
csendes tag
Üdv! technikai segítségre lenne szükségem . A feleségem nemrég váltott (kb: 2 hete ) Flotta Basic 1 GB Special előfizetéses tarifára. A mobilnet működött is szépen, de 2 napja nem jó. Egy még garis ZTE BLADE A31 alap telefont használ hozzá. egyszerűen ez a telefon ezzel a Sim kártyával nem ad mobilnetet. Ha átrakjuk másik telefonba, ( több fajta ) abban jó a sim kártya. De ha egy másik sim-et (az enyémet, az is vodás )teszünk az Ő telefonjába, azzal az is működik. Tehát csak az Ő telefonja a saját kártyájával nem akarja a netet adni ! Vodás üzletben kipróbálták a kártyáját másik telóval, természetesen az jó volt - : készülék hiba , szólt a konklúzió. Igen ám, de ha bevisszük a telót javítani, ott majd kipróbálják egy másik sim-mel, ott majd azt mondják : kártya hiba ! Mit lehet most tenni ?
-
oktato
csendes tag
No nálam is fogy a türelem ! Még a júliusi számlazárás után , - mint már többször is előtte - gyorsan elutaltam netbankon keresztül a megfelelő összeget, gondolván az átállás előtt . Aug. 6.-án meglepődve tapasutaltan hogy lejárt számla tartozásként szerepel, amit megpróbáltam tisztázni a telefonos ügyf.szolg.-on. Többszöri próbálkozás után rövid 45 perc várakozással sikerült egy kedves antipatikus fiatalemberrel beszélnem, aki kioktatott hogy nem jó adatokat adhattam meg, hiszen változott a rendszer. Jó, kérésére elküldtem a megfelelő helyre a megfelelő formátumban a megfelelő e-mailt, és vártam. Persze semmi nem történt, még csak válaszra sem méltattak. Gondoltam, talán személyesen : beballagtam a helyi kisvárosi Voda kirendeltségre. Már gyanús volt a hosszú sor, de kivártam ! 1 óra várakozás után - az egyébként igen korrekt srác -megállapította a kinyomtatott banki bizonylat alapján hogy teljesen jó, nem értette a problémát, de akkor Ő is elküdte a bemásolt dokumentumot azzal hogy néhány nap múlva rendeződnie kellene a helyzetnek. Ennek már kb: 3 hete. Persze az augusztusi számlát sem kaptam meg, sőt egy hét múlva újra számlazárás.... Természetesen még mindig a lejártnak nevezett júliusi számlát írja a rendszer. ( Amit egyébként nem tudok letölteni sem ) Azért egy nagy nemzetközi cégtől többet várna az ember.! Most akkor hogyan tovább ????
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple asztali gépek
- Gumi és felni topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Steam Deck
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest