- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz szasanyi #4135 üzenetére
csak elfoglaltak a dolgozók, és elfelejtettek értesíteni.
Sajnálatós, de mint máshol a Vodafonnál is emberek dolgoznak és mint emberek ök is hibáznak.Ami persze az ügyfélnek igen kellemetlen és bosszantó lehet.Persze jó ha az ember érdeklődik hol is tart a telefon szervízelése.Sokszór megröviditi a várakozási időt.[ Szerkesztve ]
-
megyeri
tag
válasz szasanyi #4096 üzenetére
Nos rendben, az első mondatért elnézést kérek, de csak azért mert látom nem úgy értetted, ahogy én. Pedig nem rossz értelemben írtam a mondatot, csakhát...
Nem dolgozok a Vodánál, mezei felhasználó vagyok, ráadásul a T-nél. Nincs sok pénzem, de havi 5ezer alatt tudom tartani a számlámat, annyit pedig még rá tudok áldozni.
Írásommal arra utaltam, hogy én látom a logikát a szolgáltatók lépéseiben, és nem várom el, hogy értem vagy a pénzemért legyenek. Csak annyit várok el tőlük, hogy biztosítsák a szolgáltatást. Nem foglalkozok vele, mennyivel becsülnek meg jobban, mint az új ügyfeleket, de figyelemmel kísérem a lehetőségeket és akciókat, hogy ami nekem megfelel, arra lecsaphassak. Nem várom el például, hogy megmondják, melyik díjcsomag lenne nekem ideális, rászánok némi időt, hogy felülbíráljam.
Abban igazat adok, hogy a meglévő ügyfeleknél nem kéne bolygatni a múltat, de azt is belátom, hogy ha bejön valami jobb lehetőség, akkor arra át lehet térni. Márpedig aki kicsit tudatos, az át is fog térni. Viszont ha pozitív irányba változtathatnak, akkor (tudom nem megfelelő szó, de) "elfogadható", hogy negatív irányba is változtathatnak. Anno 2003 tavaszán a Pannon nyomta, hogy "nálunk 31 másodperc csak 31 másodperc", szeptemberben pedig fél perces számlázási egységre váltott a Praktikumoknál... Nos az nagyon felháborított, mert én is 10-20 mp-eket beszéltem addig alkalmanként. De elfogadtam és azóta (nem ennek hatására) meg is változott a hívási szokásom.
Én ilyenkor mérleget vonok, hogy ez most rosszul eset, de nézem a pozitív dolgokat, ha ez túlsúlyban van, akkor maradok az ügyfelük.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
Gebriel
veterán
válasz szasanyi #4096 üzenetére
Nagyon mogorva vagy pajtás.Mi ez a felháborodás megyeri kolléga ellen
Tök frankón írt egy szemléletet...erre Te...
És:..
másrészt ez nem tartozik a topik témájához,ezért került offba
mert lehet, hogy kétszer annyi idős vagyok mint te ezt Te honnan tudod
Szerintem semmi tiszttelenség nem volt a hszben,de ha Te találtál ilyet akkor én kérek elnézést,úgy hogy nem is ismerem megyerit
Ráadásul nem is értelmezeted amit írt mert mindjárt így kezdted :
Te egyébként a vodafonnál dolgozol, vagy annyi pénzed van, hogy neked mind1, esetleg egyik sem - ez még rosszabb,neki sem mind1,csak nem fecsérli az energiáját olyanokba mint Te hogy:így,úgy a mocskos szolgáltatók,ez sincs az sincs.érted ügye
Egyébként annyiba igazad lehet,hogy kétszer olyan idős lehetsz.Már csak azért is mert ő a világszemlélete sokkal pozitív,gondolom azért mert nem élt még át annyi mindent mint Te.Nem akart ő neked rosszatszerk:És én sem
[ Szerkesztve ]
-
megyeri
tag
válasz szasanyi #4093 üzenetére
Nem akarok szolgáltató pártinak tűnni, de te nagyon a szocializmus szellemében nevelkedtél... A szolgáltatók nem állami szervezetek, hanem piaci törvények alapján működnek. Vagyis amíg a versenyhelyzet nem kényszeríti rá őket, nem nyitnak a publikus csomagoknál a másodperc alapú számlázás felé.
Nem szeretnék vitába bocsátkozni, de szerintem sokkal stresszmentesebb hozzáállás, ha nem azt nézed, mit szeretnél, hanem a lehetőségek közül megkeresed a neked legoptimálisabbat. Ez nem politika, hogy majd kiírunk népszavazást a hűségidő eltörléséért illetve a mp alapú számlázásért. Csak magaddal tolsz ki, ha ilyen "felháborodásokra" időt és energiát pazarolsz. Én azt mondom ne az ár ellen, hanem az árral ússzál, és talán rájössz, hogy így is lehet élni.
Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?
-
Gebriel
veterán
válasz szasanyi #4073 üzenetére
A gyári ikonok(!!!!) mellett van egy szép Vodafone ikon.Ennyibe kimerült a Live!Úgyan úgy mint pl a K770-nél is.Tehát NEM Live! menüs.Én meg azt írom le amit látok
Vodafone Fix 3000 és a 4500 tarifacsomagban volt ennyi a készűlék.Ezt a csomagot bárki elérheti.2GB kártyát adnak hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
gizda
senior tag
válasz szasanyi #4053 üzenetére
ja ezt a Live menüt én sem vágom de most komolyan vodkafonnál mindenki vak vagy senkisem látott még szép gyári menüt elcsúfítjuk de nesztek olcsóbban csak bárki lássa lássa azt is "mekkora VODÁS" vagy úúúú kész
[ Szerkesztve ]
gizda felhasználónak 18 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon ! wasqda@gmail.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dell 5570. i5-6.gen működő alapgép (laptopösszerakó) )
- Dell Latitude 5190 laptop (14FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Win11/Excellent)
- iPhone 14 Pro 128 GB Silver, Kártyafüggetlen! Mint egy új!!! 86% Akku!
- Gamer Laptop, üzletből, alkalmi áron Lenovo IdeaPad Gaming, i5-12450H/16RAM/512SSD/GeForce RTX3050
- Gamer Laptop, üzletből, alkalmi áron MSI GF63 Gamer, i5-12450H/16RAM/512SSD/GeForce RTX2050
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest