- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
-
#76055552
törölt tag
Vicces a vodafone a "jódolgok"-kal.
Feleségemnek van egy hálón belüli korlátlan vodafone előfizetése.
Már 3 hete ugyanazt az ajánlatot dobja: 1 napra 20 vodafone perc 200 Ft-ért.
Na jó...azt hiszem inkább leiratkozok erről is.... -
bohoc71
aktív tag
Nekem is sikerült csont nélkül,arra kell figyelni,hogy a szig-en feltütetett születési helynél a formátum jó legyen: TELEPÜLÉS (MAGYARORSZÁG). Tegyetek szünetet a zárójel elé.
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
MODERÁTOR
hát már a 8-as is rossznak számít, szóval nagyon nem tudsz mellélőni
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
DevKiller
senior tag
válasz viktorhu #68061 üzenetére
Így igaz.
Kevesebb fizu, őt rugdossa az ügyfél, mert elégedetlen.
Hozzá kell tennem, ez elég rossz dolog egy tisztességes ügyintézővel szemben.
Ha nem adnak neki eszközt, hogy tudjon segíteni/dolgozni, akkor nem fogja tudni megfelelően ellátni munkakörét.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
-
#76055552
törölt tag
válasz viktorhu #68064 üzenetére
"Mennyire elégedett ügyintézőnkkel, aki a beszélgetés során segítségére volt? (0 pont: egyáltalán nem volt elégedett, 10 pont: nagyon elégedett volt). Kérjük, számjegyekkel válaszoljon."
Ha semmiben nem segített akkor az nálad 10 pont?Szóval még 1x: felhívom a vodafone-t....nem tudja az ügyintéző mi a baj forrása, nem tud válaszolni a kérdésemre, nem tud segíteni....de azért 10-est érdemel...oké...a 10-es minősítés azt jelenti, minden úgy jó ahogy van, nem kell ezen változtatni....
-
#76055552
törölt tag
Oké: legközelebb ha valaki betelefonál a cégbe ahol dolgozom, majd ezt tartom szem előtt....nem az én hibám, hogy nem vagyok képzett és nem tudok válaszolni a kérdésekre.
A vásárló pedig elégedett/maximális pontszámú minősítést adjon...hiszen neki ez az állapot legyen jó...
Érdekesen gondolkodtok. -
asdf_
veterán
válasz viktorhu #68059 üzenetére
Meg ők sem tudják, hogy mi a hiba. Az állami adatbázis visszadobja nekik hibára a bevitt adatokat, és aztán mindenki találgat, hogy hol tértél el egy szóközzel az adatbázisban lévő formátumhoz képest.
Én mindig úgy, és kizárólag úgy csinálom az adategyeztetést, hogy az állami okmányellenőrzős oldalon beviszem az adatokat, azzal leellenőriztetem, és ha átment, onnan copypaste a mobilszolgáltató oldalán levő formba. Mivel ugyanazon ellenőrzik, kénytelen lesz jó lenni. De hogy rögtön ellentmondjak magamnak, tökre úgy rémlik (nemrég csináltam, de ellenőrizni emiatt értelemszerűen nem tudom), hogy pl. a Telenor oldala kifejezetten írta, hogy a Magyarország ha szerepel, akkor azt nem kell bevinni egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Szerintem félreértetted amit akartam sugalni.
Én kiemeltem, hogy tisztességes.
Igen is hallatszik a hangján meg a cselekedetein valakinek, ha segíteni akar de nem tud, vagy csak szimplán tesz az egészre magaslatról(ez a 0 pont). Ha akar segíteni, de nem tud, akkor nem kell az ő munkáját értékelni, hanem a cégét kell. Ezekről külön kérdések vannak.
De tisztán látszik, hogy nem tudod milyen CC-snek lenni. Akinek volt benne része/hasonló területen dolgozott, kicsit empatikusabbak tudnak lenni.
Sosem tudhatod, hogy kivel beszélsz... Tapasztalt, nem tapasztalt, kezdő stb.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
félisten
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Nem, nem az ő hibája, hogy nem elég képzett és mégis odaültetik. Nem az ő hibája, hogy hulladék a rendszer. Ő megtette ami tőle tellett.
A vásárló pedig elégedett/maximális pontszámú minősítést adjon...hiszen neki ez az állapot legyen jó...
Attól függ mit értékel.[ Szerkesztve ]
-
Silverboy
aktív tag
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Komolyan, dolgozz egy ilyen, helyen 5 nap múlva sikítófrászt kapnál, és hó végén meg néznéd azért vonnak le X tízezret tőled mert mindenki rajtad köszörüli a nyelvét... utána visszatérünk ide.
Vagy ne írj semmit vagy adj egy 10-est neki. Pár helyen már már kezdik kettébontani, pl Kékbank.
De jelenleg nettó kibaszás az ügyintézővel csak...„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
#76055552
törölt tag
válasz Silverboy #68074 üzenetére
Nem baj, hogy dolgoztam ilyen helyen....az sem baj, hogy 1 év múlva szintet léptem és csak a "problémás ügyfelekkel" foglalkoztam. Az sem baj, hogy a CC kollégák miután nem bírtak az ügyféllel zenét nyomattak annak, és engem kértek vegyem át az ügyet mert protokoll szerint még bőven az ő hatáskörük alá tartozott....
A lényeg: ti tudjátok hogy én mikor, hol, és mit dolgoztam....
PEACE -
Silverboy
aktív tag
-
Silverboy
aktív tag
válasz #76055552 #68078 üzenetére
Mennyire elégedett ügyintézőnkkel (főrész), aki a beszélgetés során a segítségére volt? (alárendelő).
Összetett mondatok elemzése. (Nem akartam nyelvtan n*ci lenni, magam se voltam jó benne).
Kérdés a főrészre vonatkozik, az alárendelő stilisztikai, esztétikai módot lát csak el.[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
asdf_
veterán
válasz #76055552 #68078 üzenetére
Nem azt kérdezte, mennyire volt segítségedre, hanem hogy vele mennyire voltál elégedett. Írhatták volna prosztó módon azt is, hogy mennyire volt elégedett ügyintézőnkkel, akivel beszélt (akkor azt értékelnéd, hogy mennyire racccsol esetleg? ), csak a segítségére volt, az jobban hangzik (plusz lefedi egyben a beszédes, a személyes és az emailes kapcsolati módot is). Kicsit menj már neki a mondat értelmezésének, hátha másodikra meglesz, mit írtak ténylegesen.
-
-
őstag
Vodafone mobilszolgáltatást hogyan lehet a legkönnyebben és leggyorsabban lemondani személyes megjelenés nélkül?
My Voda fiókban nem találtam ilyen opciót. Létezik, hogy online nem lehet lemondani? -
-
Somatom
veterán
Ha már hasogatjuk a szőrt és szó szerint értelmezzük a mondatot, akkor erre nem lehet értékelést adni, ugyanis a kérdésben szereplő ügyintézővel nem kommunikált. Volt ugyan egy ügyintéző, de vele csak beszélt, segítséget nem kapott tőle, tehát a Voda kérdése rá nem vonatkozhatott.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
4Grider
nagyúr
válasz DevKiller #68087 üzenetére
8 felmondási nappal számolva az előző számlát még fizettem. Az aktuálisat már nem fogom. Már győzködöm az ügyvezetőnket, hogy az elkövetkező hetekben jöjjön be velem egy személyes ügyfélszolgálatra, mert ezek a töketlenek nem fogadják el a céges meghatalmazásokat (+plusz aláírási, miegymás, ami egy normális cégnél egyébként működni szokott). A legnagyobb gond az, hogy a megszűnő előfizetéssel az elektronikus számlákhoz való hozzáférésünk is megszűnik, így szükségünk van azok kiküldetésére (mert az alap beállítás kiállítói oldalon történő megőrzés, így csak az új ügyviteli rendszerből tudjuk a számlákat letölteni, a régiben lévőket ügyfél nem láthatja). Nesze neked jogszabályoknak való megfelelés...
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #68091 üzenetére
megszűnő előfizetéssel az elektronikus számlákhoz való hozzáférésünk is megszűnik, így szükségünk van azok kiküldetésére
Nem, ez már nem így van, felmondás után egy évig kötelező biztosítani az ehhez való hozzáférést, tehát nem zárják le az accountodat, csupán a számot veszik le alóla. Most volt valami ilyesmi változás,. ha jól rémlik, de most nem tudom előkeresni, mert mert.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Cégek esetén ez kevés, az elektronikus számlákra is vonatkozik a 8 naptári év megőrzési idő. És gondolom nem kell emlékeztesselek, hogy a vodánál július végén ügyviteli rendszer váltás volt, amivel eltűntek a július végéig kiadott számlák. Azok is, amik esetleg csak egy napot voltak elérhetőek a voda (régi) rendszerében. Egy darabig az oldalon azt hazudták, hogy a régi számlákat kiküldték (ami persze nem igaz), majd csak natúr nem küldték meg őket kérésre sem, arra hivatkozva, hogy ezeket korábban kiküldték (ami az alapértelmezett kibocsátói oldalon történt megőrzés miatt szintén nem igaz).
-
viktorhu
veterán
válasz #76055552 #68085 üzenetére
Nem díjaz senki semmit. A kérdés az, hogy akarsz-e büntetni valakit, aki nem okozta a problémádat, vagy nem. Segíteni / díjazni itt nem tudsz, azt kell eldöntened, hogy akarsz-e ártani annak az embernek, akivel beszéltél, vagy nem, mert csak ennyit jelent a pontszám, amit adsz.
-
DevKiller
senior tag
Engem most hívtak a vodától, hogy lejárt a hűségem.
Mondtam a hölgynek, hogy maradjon is úgyHONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elado jbl 200tws bluetooth fullhalgato!!!!
- Fallout 76 DIGITÁLIS KÓD XBOX SERIES/ONE/PC
- Eladó PS4 játékok
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB,beszamitas is
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08