- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
Ikrény 700-as lett.
-
namenlos
tag
Sziasztok, ha 30 napon belül nem válaszolnak az írásbeli panaszomra, érdemes NMHH eljárást indítani? Önköltséges a történet, de már nagyon felk*rtak.
[ Szerkesztve ]
-
Bl.Gyo.
őstag
Sziasztok. Első 5G készülékem van, és tuti100 kártya. Lefedettségi térkép alapján kéne lennie 5Gnek ahol lakom de a készülék csak 4G+-t ír ki. Beállításokban engedélyezve van hogy 5Gre is mehessen ha elérhető.
A lényeg hogy valamit aktiválni kell a szolgáltatónál hogy elérjem az 5G-t?[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
Sziasztok. Korábban volt itt arról szó, hogy a hűség szerződés lejárta előtt talán 2 hónappal már lehet díjcsomagot módosítani. Ez így van most is?
-
Caranita
aktív tag
-
pumukli23
senior tag
válasz pumukli23 #68502 üzenetére
Sziasztok! Továbbra se történt semmilyen előrelépés a Vodafone kamu számláival kapcsolatban. Már bőven lejárt a 30 napos - úgy tudom jogszabályban előírt - érdemi válaszadási kötelezettségük, de válaszra se méltatnak.
A levelünket elküldtük mind a webes formon mind az ügyfélszolgálat email címére ahol az NMHH is szerepel a címzettek közt. Sehonnan semmi..
Kíváncsi vagyok, ha visszahívást kérnék mint leendő ügyfél, akkor hány órán belül hívnának fel, akkor is hónapokat kellene várnom?[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz MolTol #68758 üzenetére
Pontosabban Lakossági vonalon csak Red Max/Max+ , Red Infinity Word/Infinity Word+, Red Free+ 5G képes. Red Free esetén külön havidíj szükséges. Vállalati fronton már jobb a helyzet mondjuk.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#08176384
törölt tag
Szerintem itt az eladás előszele. Gondolom egy ipari 5G kapcsán nem utazott volna ide a vezérigazgató. B opció, a sorozatos botrányok a rendszer átállás körül és személyesen tájékozódott. Ha lehet én az a opcióra szavazok. [link]
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz #08176384 #68770 üzenetére
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy olyan magas szintről botrányosnak látnák az átállást. Szerintem minden a legnagyobb rendben, kicsit meg kell tolni a sales-eseket, ügyfélszolgálatosból meg kevesebb is elég, ha nem jön a bevétel. Szerintem az ügyfélélmény az utolsó helyre kerül a top management szintjén, amikor pénzügyi befektetők veszik át az irányítást, az a lényeg, hogy holnap mennyi lesz a részvény árfolyama.
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #68771 üzenetére
Gyakorlatilag van egy HUAWEI rendszer, amit az anyacég nem használ(hat). Van egy csodás számlázási és ügyviteli rendszer, amit nyár óta képtelenek működésre bírni rendeltetésszerűen. Én nem tudom hány panasz van bent náluk, de szerintem azt sem tudják hova kapjanak. Nekem október óta nem halad az ügyem velük. Tegnap 60 perc után feladtam a 1270 hívását, mivel nem érek rá velük foglalkozni egész nap. Március 15 után megyek a hatóság felé, plusz kötbérigénnyel egybekötve és beadom a NAV felé is.
[ Szerkesztve ]
-
-
#08176384
törölt tag
válasz viktorhu #68772 üzenetére
Nézd, amikor nagy flottapartnerek is reklomálnak, gondolom az elég erős érv. Feltételezem ők se kapnak számlát rendesen, ha meg igen, kérdés milyet…. Mivel nem publikus, ki tudja hány ember és cég jelentette már be őket a NAV felé is. Gyakorlatilag nálam is megsértették már a törvényt és a saját aszf-üket is többszörösen. Hónapok óta kvázi jogalap nélkül van náluk a pénzem, amit nem hajlandók visszafizetni és rendes számlát elkészíteni, a szolgáltatásokat rendbe tenni ügyfél szinten.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
válasz viktorhu #68778 üzenetére
A saját ügyemben egyszerűen válaszra sem méltattak. Tényleg be fogom adni lassan a hatóság felé, az én türelmem is véges. Eddig annyi a szerencséjük, hogy elfoglalt vagyok és este, amikor meg ezzel tudnék foglalkozni, kellően fáradt hozzá és elmegy tőle a kedvem is.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
-
sifarr
senior tag
válasz #08176384 #68770 üzenetére
Szerintem itt az eladás előszele. ...
Hát, egy sima megvétel ellen nyomós érvek szólnak.
1. A Voda azért túl sokba kerülne. Sokkal többe, mint a DIGI.
2. Ha a 4iG venné meg a Vodát, akkor a vezetékes piac kb. 2/3-a egy kézbe kerülne. Ez azért felvet versenyjogi aggályokat.Ami esetleg elképzelhető megoldásként:
4iG közösen veszi meg a Vodát a Yettelllel. Utána osztoznak: 4iG-é a mobilrész, Yettelé a vezetékes. A Yettelből pedig a végén kiszáll a 4iG.
De ez csak egy elméleti szcenárió. Elég magas tőkeigényre lenne szükség mindkét oldalon. -
Landsmann
addikt
válasz sifarr #68782 üzenetére
A csehek azt mondták, nincs szándékukban eladni a magyar Telenort/Yettelt. Persze lehet az a felkínált összeg amiért mégis. Ezt már csak én teszem hozzá. Attól nem zárkóztak el, hogy valamiféle közös közreműködés létrejöjjön. Gondolom hasonló módon mint a Telekom/Telenor esetén.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
#76055552
törölt tag
válasz viktorhu #68785 üzenetére
A hívások végig VoLTE-n mennek, szóval nincs 2G-s hívásom.
Telefon: Samsung S9, korábban TMH, márkaszervizben lecserélve XEH-ra, legfrissebb android. Próbáltam másik, S8 telefonnal is azon magyar voda rom van.
Voda-voda irány: ha a másik fél telefonja is tudja a VoLTE-t, akkor a hívás EVS_SWB 24.400, ha nem tudja a másik fél telefonja, akkor AMR_WB 12.650, DE !! előfordul AMR_WB 6600, vagy AMR_NB 12200, vagy AMR_NB 4750 is.
Voda-telekom: egyszóval rossz
Voda-digimobil (másik fél VoLTE-n): AMR_WB 12.650, de minden második hívásnál előfordul AMR_WB 6600 isugyanezzel a telefonnal, ugyanabban a slotban, telekom simmel:
Telekom-telekom irány: ha a másik fél telefonja is tudja a VoLTE-t, akkor a hívás EVS_SWB 24.400, ha nem tudja a másik fél telefonja, akkor AMR_WB 12.650 ez alá nekem nem szokott lemenni
Telekom-voda: én vagyok a telekomos, vodás hív: egyszóval rossz
Telekom-digimobil (másik fél VoLTE-n): AMR_WB 23850, soha nincs ennél rosszabbHogy az én fülem ennyire érzékeny....oké, de kihallom a különbséget és nagyon zavar.
Azért kötöttem a korlátlan szerződést vodánál, mert digimobil irányba akartam használni, és pont itt a legnagyobb a hívásminőség különbség voda/telekom simmel....
[ Szerkesztve ]
-
M@Db0Y
senior tag
válasz #08176384 #68775 üzenetére
Nem tudom milyen méret után, de mi nagyvállalati szinten más rendszerben vagyunk mint a lakossági csomagok. Privát flotta és a céges is, ott még nem volt átállás, minden úgy megy mint korábban. Számlák elérhetőek, ügyfélszolgálat majdnem instant felveszi a telefont egyelőre ott megy minden flottul.
Majd ha egyszer ezt is átmigrálják....
-
Levi123
senior tag
Sziasztok!
Vodafone mobiltelefon előfizetést szeretnék lemondani.
Ennek van online módja vagy csak személyesen lehet elintézni Vodafone boltban?
Köszönöm!Levi
-
asdf_
veterán
Kizárólag telefonon lehet lemondani. 1270.
Nem
Az Előfizetői felmondás módja
Az Előfizetői Szerződés Előfizető általi felmondását a Szolgáltató köteles minden olyan formában lehetővé tenni, amelyet az Előfizetői Szerződés megkötésére is alkalmaz.
Az Előfizető az Előfizetői Szerződést szóban (telefonon), írásban vagy elektronikus úton jogosult felmondani.Aki ténylegesen fel akarja mondani, nem akar a megtartóval baromkodni sem otthon, sem az üzletben, az írásban mondja fel. Vagy számhordozzon
(ugyanakkor ha tényleg fel akarom mondani nekem aztán variálhatnának a megtartóval, totálisan hidegen hagy a belső policy-jük ezzel kapcsolatban, ott vagyok ,jeleztem, hogy felmondtam, vége a történetnek, senkivel semmit nem akarok beszélni, egy másodpercet sem, kezembe a papírt, hogy fel van mondva, és már ott sem vagyok, de ez csak elképzelés, mert szemlélyesen ilyet nem intéznék az életben soha).[ Szerkesztve ]
-
félisten
Valami oka biztos lehet, hogy inkább próbálod bizonygatni a hozzászólásom ellenkezőjét ahelyett, hogy a kérdezőnek válaszoltál volna. Tudod milyen hulladék a rendszer, az emailekre gyakorlatilag nem is reagálnak, vagy csak hónapok múltán. Az ajánlott levelet még csak meg sem tudod reklamálni, mert kizárólag a levél feladása és átvétele dokumentált, a tartalma nem. Amit javasoltam az egy működő és bevált módszer, rögzítik a felvételt stb.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
A hogyan lehet (jogilag, az ÁSZF-ben írt módon) és hogyan célszerű, vagy hogyan lehet működésileg (hogy meg is valósuljon időben), az két külön dolog. Max te egyiket értetted a lehet alatt én meg a másikat. Ettől függetlenül ha felmondom a szerinted nem működő módon, határnapot megjelölve, onnantól kezdve részemről a fáklyás menet, határnap utáni részre szóló minden számla és számlatétel alaptalan, így természetesen kifogásolásra kerülne, meg nem befizetésre (természetesen írásban, mert az az időhatékony az én részemről, a tököm fog boltba menni, meg két órát zenét hallgatni). Meg most mit tudnak csinálni, korlátozni egy olyan előfizetést, amit amúgy is meg akartam szüntetni? Persze ha a felmondó nevén van még egyéb más előfizetés, ami ezzel együtt számlázódik, ott már érdemesebb óvatoskodni, egyéb esetben engem nem hatna meg, hogy döglött rendszeren szórakoznak fél éve. Az nem az én problémám, hanem az övék.
[ Szerkesztve ]
-
Pityu.
nagyúr
Atya úristen csoda történt alleluja vodafone appban a fő oldalon meglehet nézni,hány percem marad hátra kedvezményemből 🙂
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BMW topik
- EA Sports WRC '23
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- BestBuy ruhás topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- DIGI internet
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia