- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
-
meri
aktív tag
Ez egy kabaré volt. Röviden:
- "Tuti" kártya megvásárolva, aktiválva. Az online aktiválás többször megszakadt, ismeretlen hibát jelzett, befejezni csak az időközben kapott email alapján, jelszó-frissítéssel tudtam, de sebaj, sikerült, hívható is lett a szám, hurrá.
- Kérek számhordozást egy meglévő telenor (továbbiakban csak "T") számról, elindítják. 2 nap múlva jön az SMS a T-től, hogy a címem nem egyezik, nem volt sikeres a kérés.
- T hívása, sok szöveg, miszerint minden apró részletnek egyeznie kell, pl. a vidéki város kerület, stb. - de a végén a poén: egy totálisan ismeretlen cím szerepel a kérelemben... f.sza. Soha nem volt közöm ehhez a címhez (másik város!)
- Voda hívása: ügyintéző szerint minden rendben, de azért egyeztetünk, a címem rendben van (a rossz címet nem is említi). No, rugaszkodjunk neki még egyszer a kérelemnek...
- Újabb SMS a T-től: ismét nem sikerült, naná.
- T hívása: mi a gond? Unott, fásult, kekk ügyintéző, de a végén sikerült kihúznom belőle, hogy ismét a rossz, ismeretlen címmel ment át a kérés, tehát a Voda a ludas.
- No, akkor hívjuk ismét a Vodát. Summa summarum: ő már látja a címet (hurrá!), mint üzemeltetési hely (mobilnál... nincs is ilyenre szükség, csak otthoni előfozetésnél), de hiába, nem tud vele mit kezdeni, csak üzletben tudná valaki leszedni, mert nekik "nincs hozzáférésük". Vicc. Mivel külföldön vagyok éppen, ez most nem megy. Arra sem tudott mit lépni, hogy ez szerintem igazából nem egy "átjelentkezés", mert én ezt a címet soha nem adtam meg, hanem tk. egy panasz... rendszerszintű hiba állhat a háttérben (amit el tudok képzelni, hogy a többször megszakad tsession valahogy egy másik párhuzamos regisztrációval "összeért").- Miután kidühöngtem magam és már azon gondolkodtam, hogy a Telekomot még nem próbáltam, még egyszer felhívtam a Vodát, abban bízva, hogy nem ugyanaz az ügyintéző jelentkezik, aki az előbb. Így is lett, szerencsére.
- Ez a hölgy (max respect!) emlékezett, hogy van egy új, általuk is elérhető megoldás erre, és tüzetesen átnézte a belső dokumentációt. Elég sokáig tartott, de a lényeg, hogy sikerült ezt a hibás címet törölnie, és a helyeset rögzítenie. Kis válarozás után a változtatás "átment", el is indítottuk - immár harmadszor - a számhordozást.
- Az előbb kaptam az SMS-t, hogy néhány nap múlva este megtörténik az áthozatal. Mondjuk meglátjuk, ezek után már nem vagyok száz százalékban biztos a sikerben egészen addig, amíg az új Vodás SIM-mel nem indítok egy hívást, és régi számom látszik a hívott félnél....Mi a tanulság?
- Nem minden ügyintéző egyforma (habitus, felkészültség, hozzáállás). Ha az egyiknél nem megy, érdemes még próbálkozni, hátha egy másik jobb.
- Az eddig általam használt szolgáltatók (Tele, Voda), az általuk kialakított, alkalmazott és/vagy törvényileg előírt megoldások kőkorszakiak, messze nem 21. századba valók.
- Szerintem nincs valódi konkurrencia közöttük; teljesen tisztában vannak vele, hogy bár mind sz@r, telefonálni mindig kell, tehát lesz mindig új jelentkező akkor is, ha van lemorzsolódás.uff
-
spect80
senior tag
válasz #72445440 #68156 üzenetére
Bocs ha diszkrét a kérdés, de magán vagy üzleti előfizetéseid vannak a vodánál? Ha magán, hány darab?
Csak mert nekem magán előfizetésekből van három, abból kettő red, egy go midi, van egy csomó mobilvásárlás is, de hosszabbításkor soha egy 100 Ft os kedvezmény sem tudok elérni, pedig volt már a laza jófej, a megértő együttműködő, a hibára hivatkozós határozott taktikám is de egyik se ment. Vagy hogy célirányosan tegyen fel a kérdést: mi a titkod? 😀 -
gabor9991
őstag
Flotta basic tarifában bekapcsoltam a my Vodafone appban +100perc/sms opciót 600 forintért.
Azt gondoltam hogy ez egy olyan opció mint a kiegészítő adatok esetében hogy van egyszeri és megújuló.
Mikor bekapcsoltam az opciót kiírta hogy a 600 forintot a következő havi számla tartalmazza.Ez után kicsivel jött egy email, amelyben értesítenek hogy módosult a meglévő szerződésem és ezzel a 600 forinttal magasabb összeget írnak a havidíj összegénél
Most megnéztem és a Vodafone appban lett +4258 egység valami [kép] amit nem tudok az alkalmazásban lemondani
Nem sok 600 forint de lehet hogy ez a plusz keret nem minden hónapban szükséges, így az a kérdés hogy ez a +50 és+100 perc külön megrendelhető plusz perc ez most hogy működik?
Lemondható csak én vagyok béna vagy ha egyszer bekapcsolják akkor az már úgy marad emiatt küldenek új szerződést is ? -
spect80
senior tag
válasz #72445440 #68162 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ. Lehet azért nem vettem észre, mert nekem nincs tőlük otthoni szolgáltatás, úgyhogy nem is néztem az azzal kapcsolatos ajánlatokat. Akár lehetne is, de a digi mindenben jobb nálunk (ár, szolgáltatás minősége, üfsz elérhetőség), ezért nem adnám fel. Max ha egyszer muszáj lesz
-
qltsar
addikt
Sziasztok,
Van egy Tuti feltöltőkártyás számom aminél az adategyeztetés 01.23-ig meg kell, hogy történjen.
Nem szeretném a továbbiakban használni a számot, viszont van rajta egyenlegem ~5.500 Ft.
Az egyenleg felhasználási időm május közepe.
Gondoltam letudom egy körben a szám megszűntetést azzal, hogy nem egyeztetek adatot, viszont nem tudom, hogy mi történik ilyenkor a fel nem használt egyenleggel, illetve, hogy milyen formában kaphatom vissza, valamint, hogy milyen csatornákon kell felvennem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Működhet vajon így a dolog, vagy most mindenképpen adategyeztetnem kell, majd pedig a májusi lejárást követően visszaigényelni?
Köszönöm előre is!
-
hallerlaller
addikt
válasz 4Grider #68124 üzenetére
Pedig nekünk van 4x korlátlan beszéd és 5G net, gyakorlatilag business mobile red superior (ez is szerepel a számlán) össz 20.320 huf bruttó, exUpc csomag, hűség nélkül. Telefont nem tudunk kihozni mert ahhoz át kéne rakjon publikus csomagba,de ez a lehetőség nem is nagyon érdekel.
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Teljes a káosz a fejemben de sajna a vodánál is. Történet a következő. Decemberben kaptam egy 8 ezres számlát ( holott a havi fizetni valóm 20ezer ft.) Aztán január harmadikán kaptam egy 24 ezres számlát. Mind kettőt befizettem. Ma kaptam egy 21 ezres számlát. 1270-en közel 2 óra várakozás után közölték, hogy nem tudnak segiteni, fáradjak be a legközelebbi üzletbe. Bementem, ott meg azt mondták ők ugyan látják a számlát de nem értik ők sem, hívjam az ügyfélszolgálatot. Ekkor szóltam, hogy egy üzeltvezetővel szeretnék beszélni, sikerült is. A válasz tőle is az volt, hogy nem tud segíteni, hívjam a központot. Ilykor mi van???? Senki nem tudja, hogy a 3 számla miért is keletkezett de leginkább azt nem, hogy miért ilyen leosztásban. köszi a válaszokat
-
hallerlaller
addikt
válasz #72445440 #68174 üzenetére
Na de nem is nagyon volt ilyenre igény csak ilyenbe raktak minket, mondjuk ez így nagyon kényelmes,nem kell számolgatni. Előtte volt 3x300 perc,egy korlátlan,illetve mindegyikre a korlátlan sebesség korlátozott net. Mindig mikor meglátom a számlát röhögök,hogy 16.990 ft lenne egy darab előfizu, utánna meg kedvezmény -13.000 Szóval tudnak jó fejek lenni ha akarnak.
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
peter889
őstag
válasz K Norbi #68161 üzenetére
Jól írod, valóban teljes káosz a vodafonnál.
Az Ügyfélszolgálatuk többnyire elérhetetlen, a rosszul megválasztott gépi hangot/szöveget/zenét hosszasan játsszák, ahelyett, hogy élő ügyintézőt kapcsolnának.
Hónapokon át nem biztosították sem a befizetésem lehetőségét, sem a hozzáférésem a számláimhoz, és mindezt az önmagában is törvénytelen, sok száz forintos, késedelem ürügyén kiszámlázott zsarolópénzek kiköveteléséhez használták. Stb.
Nem tudom, mi történt velük?[ Szerkesztve ]
-
Szotyi222
aktív tag
Új ügyféljelöltek elöltek [link]
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #68178 üzenetére
Az megint szép igen.
Illetve a netet jelzi 3 helyen is, lebeszélhető keretet sehol. Ügyfélszolgálat valószínűleg tudna tájékoztatni hogy állok, de 1788 nehezebben elérhető mint a 1270, de ott legalább egy kedves hang közli hogy technikai átállás miatt nem mennek a dolgok, türelmet kérnek. Szerencsére annyira nem sos, mert ha elfogy perc, ügyfelet akkor is hivni/visszahívni kell, szóval majdnemhogy mindegy is. De azért nem lenne rossz tudni hogy mire számítson az ember a számlán.
De hogy pozitív is legyek, csütörtöki rendelés (egy kedves fórumtárs -üzletkötői- segítséggel ) (Vodafone Business M sim only), tegnap délelőtt már a kezemben is volt, kettőkor megkapták futár visszajelzést, és aktív is lett. Gördülékenyen, és flottul ment minden.Szóval alakul azért a dolog. Persze bosszantó ez a rengeteg hiba (pl ez az angol nyelv) De azért alakul ez. Hatalmas meló van mögöttük, és még előttük is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Caldera
aktív tag
Ha lejár a Simple Flottás szerződésem és később meggondolom magam, van lehetőségem a webes felületen hosszabbítani a jelenlegi tarifára, vagy hívni kell a 1270-et? Most aktív a gomb a hosszabbításra, később is az marad?
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
simpley
őstag
-
yanna
őstag
válasz kovacsmi_74 #68192 üzenetére
Nagy valószínűséggel...
-
zzola
félisten
Sziasztok!
Egy iPhone 12-m van, hogyan tudom leellenőrizni, hogy a VoLTE aktív-e az előfizetésen?
Kösz.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!