- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Digitális detox a Nokiától
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz sifarr #19983 üzenetére
Pl. azért, mert 15 nap van a szerződésbontásra, aki akar bont, és megy máshová, "ők úgysem emelnek" gondolattal, és utána mondjuk Ők is beközlik, hogy emelnek. Például..
De felesleg mondogatni bármit, majd közlik, hogy mi lesz, és akkor majd kiderül.
Röviden annyi, hogy nem tesz szívességet a szolgáltató azzal, ha nem hárítja át az adót az ügyfélre, hanem csak azt teszi, amit elvileg a fentiek "ígértek", vagyis inkább mondtak.
Tehát, nem "benyeli" az adót. Ha "benyelésről" lenne szó, akkor az ügyfelekre szabták volna ki, csak a szolgáltató átvállalná.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
engusz
veterán
válasz sifarr #20337 üzenetére
Elsőként próbáltam ki ezt a számot, valóban kikapcsoltat jelez, de értesítő SMS nem érkezik valamilyen oknál fogva. Pedig amúgy aktív a szolgáltatás, tehát pl. ha nincs térerő vagy ki van kapcsolva a készülék, akkor jelez.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
MODERÁTOR
válasz sifarr #20966 üzenetére
szerencséd volt, kifogtál egy olyan ügyintézőt, aki nem volt lusta 3 gombbal többet megnyomni Azonban a nagy többség nem csinálja meg engedély nélkül.
egy plázában van mind3 szolgáltató üzlete, elég sokan jöttek már vissza, hogy kell nekik engedély, mert anélkül nem csinálják meg - ez is tapasztalat
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
addikt
válasz sifarr #21052 üzenetére
"A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők, azaz mind a havi díjas előfizetéssel rendelkezők és mind az előre fizetett előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci részesedése az előző havi 22,62 százalékról 22,78 százalékra emelkedett, a T-Mobile-é 45,84 százalék maradt, illetve a Telenoré 31,53 százalékról 31,38 százalékra csökkent."
A hónap nyertese tehát a Vodafone volt, a szolgáltató számításaink szerint május végéhez képest közel 23 ezer darabbal tudta növelni az előfizetések számát. Bár a T-Mobile piaci részesedése júniusban századra pontosan megegyezett a májusival, időközben a "torta" mérete is nőtt, így a hónap során a magenta színű mobilszolgáltató ügyfeleinek száma közel 11 ezerrel nőtt a hónap során. Június vesztese így a Telenor lett, amelynél az előfizetések száma közel 9 ezerrel csökkent júniusban.
"Aki ad,az nyer"
-
club1
veterán
válasz sifarr #21081 üzenetére
Jó összefoglalás, az utolsó bekezdéssel viszont nem teljesen értek egyet. Valahol ui. írva vagyon, hogy mi minősül az előfizető számára hátrányos rendelkezésnek, és ott emlékeim alapján a törvényi szabályozás miatti változások (és a KSH fogyasztói árindex változásának mértékéig terjedő éves árváltoztatások) kivételi kört képeztek (természetesen csak a ténylegesen okozott költség mértékéig). Ha ez nem lenne szabályozva, akkor a szolgáltatók nem követhetnék büntetlenül áraikban az inflációt és pl. az ÁFA emelést sem (hiszen a fogyasztóval bruttó fogyasztói árakban kell megállapodni).
-
Dave1984
őstag
válasz sifarr #21140 üzenetére
Beszéltem Vodás ügyfélszolgálati ügyintézővel,aki beismerte,h. Félreérthető a számlában leírt szöveg.Lényeg,már jelenleg is nettó 700ftos telefonadóval számol a Voda/és ebből kapunk kedvezményt!Jó hír/ha igaz/ez a kedvezmény jövőre is megmarad,tehát nem lesz havidíj növekedés!Ezt az információt több ügyintéző is megerősítette!Összegezvevalódi kedvezményt nem kapunk,majd csak jövőre!
Viszont,ha jól tudom 2013 megszűnik a telekommunikációs adó,ami remélem ár,havidíj normalizáládáshoz fog vezetni!
Téma részemről zárva!Egyébként nem lenne semmi bajom,ha elöszőr is azt mondják,h. Flotta csomagoknál idén teljesen áthárítjuk az előfizetőkre a nettó 400 ftot,majd jövőre kaptok kedvezményt!
Szeretem,és többre értékelem az egyenes beszédet!Nekem a tudat nem ad szabad utat
-
szab.tam
nagyúr
válasz sifarr #23496 üzenetére
"A kisvállalkozói verziója verhetetlen a többiéhez képest..."
erről valamit megtudhatnék bővebben?
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
-
Bogyi007
veterán
válasz sifarr #29791 üzenetére
Matrix5 csomagom volt 21 hónapig havi fix 11900 forintot ki kellett perkálnom érte amiért havi 500 + 500 egységet kaptam, ebből az elsőbe közösen mérte az összes hazai szolgáltató irányába mért hívásokat és smseket és csak a második 500 volt Vodás irányba.
Mindig túlfizettem a keretet, olyan 12500-13000 forintokat fizettem.
Áprilisban válthattam és Go+ csomagom lett, 5990 forint a havidíja (+300 mert nekem a legjobb az ha személyesen fizetem be) és ezért minden Vodafone hívást és smst korlátlanul tehetek meg valamint 150 egység többi belföldi mobil vagy vezetékes hívást és/vagy smst kapok.
Túllépem? Nem! Többet telefonálok most? IGEN! És még a Viber és WhatsApp szöveges üzenetküldéseim is mennek tovább...
Ennek tükrében is a Go+ csomagot összevetni a Max csomaggal értelmetlen...
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Diák66
őstag
válasz sifarr #50899 üzenetére
A tájékoztatás megvolt a számlán, meg telefonon is hívtak. Csak mondtam, hogy kivárom a végét és utolsó napon eldöntöm mi legyen. Legutóbb is 66 percet beszéltem csak el a 100 percből.
Kedves Előfizetőnk! A 70xxxxxxx telefonszámodhoz tartozó határozott idejű szerződésed 2018.12.15 napon határozatlan idejűvé válik, havidíjad 2990 Ft/hó lesz, amely a családi ajánlat kedvezményével
módosulhat. Hosszabbítsd meg szerződésed a számodra ajánlott Go S SIM (1év,e-Pack) tarifán (Lakossági ÁSZF 1 számú melléklet: Lakossági Díjszabás Melléklet 2.1.6 és Lakossági ÁSZF 5 számú melléklet:
Akciók 3.2 e-Pack kedvezmény). A Vodafone-nál elérhető a jelenlegi határozott idejű szerződésedhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetési ajánlatainkért, és az átalakulással
beálló részletes változásokért kattints az m.vodafone.hu/mobiltarifak oldalra, ahol a hosszabbítás előnyeiről is tájékozódhatsz. Előfizetői szerződésednek felmondási ideje 8 napról azonnali hatályúvá változik.
Üdvözlettel: VodafoneTehát a mai nappal határozatlan és nem tegnapival...nem mindegy. És megjegyzem, ma akartam újra szerződni, ha adtak volna normális ajánlatot. Máskülönben megyek feltöltőkártyásra. Ezzel az 1700 Ft-os meglepivel egész biztosan.
-
Somatom
veterán
válasz sifarr #59008 üzenetére
Múltkor elfelejtettem feltölteni a MyTV -s kártyámat és nuku TV. Ugyanígy, kártyával fizettem és mire beléptem az alkalmazásba, már működött. Amióta megszűnt a Telenor Wallet -ben a számlabefizetés, azóta a flottás előfizetésemet az etopup.hu -n keresztül fizetem, ami ugyanazt a felületet használja, mint a MyVodafone. Ugyanilyen Simple befizetésre a Netpincér egy óra múlva kihozza a kajámat. A Vodának meg kell hozzá négy nap. Ha ők ennyire bizalmatlanok, akkor mit várhatnak az ügyfeleiktől?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz sifarr #59010 üzenetére
Nekem tök mindegy. Tulképp igazuk van. Ők nem bíznak bennem, én meg nem bízok bennük. Egálban vagyunk. Egyébként pont az a bizalmatlanság, hogy a Telenor, a Netpincér és még számtalan szolgáltató úgymond "hitelez", de a Voda nem. Amúgy ez a "hitelez" sem olyan egyértelmű, hiszen a kártyás tranzakcióknál sem úgy működik, hogy önhatalmúlag visszavonom.
BBke:
Nemtom mire gondolsz. Nem regisztráltam én sehova emiatt. Arról nem tehetek, hogy a szolgáltató alkalmazásában nincs közvetlen mód a számlafizetésre, hanem átdob egy OTP -s felületre.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz sifarr #59014 üzenetére
Nem én vagyok nehéz eset, hanem az, aki azt írta, hogy azért nem nyugtázzák felém azonnal, mert még visszavonhatom. Erre írtam a példákat, hogy más cégek (köztük a Telenor ugyanilyen számlabefizetése is) azonnal nyugtázza felém. Innentől két eset van. A Voda vagy bizalmatlan, vagy szimplán béna a rendszere. Mindenki ízlése szerint eldöntheti, hogy melyik eset a gázabb. Ennyi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zzola
félisten
válasz sifarr #60969 üzenetére
Jaj, az nálam az előző számlán van rajta.
"TÁJÉKOZTATÁS LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
Kedves Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy Lakossági Mobil ÁSZF 3.1.2.3, 3.1.2.4. és 4.3 pontjában szereplő Hangposta és
Nemzetközi Barangolás Hangposta, valamint VodaMailszolgáltatásokat a használóknak 2021.02.20-tól nem tudjuk biztosítani,
azok megszűnnek, ezért a Szolgáltató az egyedi előfizetői szerződést kizárólag a VodaMail és Hangposta szolgáltatásokra
nézve 60 napra felmondja (Lakossági Mobil ÁSZF 12.3.7.). Bővebb információk a hálózaton belülről díjmentesen hívható
1270-es Lakossági Ügyfélszolgálaton. Üdvözlettel: Vodafone."Teljesen megszűnik a hangposta?
-
#44932096
törölt tag
válasz sifarr #60974 üzenetére
Viszont a felmondás sem kötődik a február 20-hoz
Már hogy ne kötődne? Pl. ha december végén azonalli hatállyal felmondod a hűséget egy olyan szolgáltatás hiánya miatt, amit csak február 20-án vesznek el tőled (hangposta), ott senki nem fog részedre kedvező ítéletet hozni, még az nmhh sem.
Majd megkérdezik tőled, hogy te komolyan azt gondolod, azért nem fizeted a hűség január + február 20-ig rád eső havidíját /úgy hogy nem vettek el tőled szolgáltatásat-hangpostát/ , mert te már ekkor "agyilag" a február 20 utáni időre készültél...[ Szerkesztve ]
-
DevKiller
senior tag
válasz sifarr #60988 üzenetére
Van az a pénz, amikor az
Mindig el lehet állni egy bejelentéstől, és miért ne tehetné meg a bejelentő, ha megegyezik a szolgáltatóval? Ha ennek az az ára, hogy a voda engedje el a hűséget és vele együtt az ügyfelet, megfogják tenniLegalább is eddigi tapasztalatok ezt mutatják, mikor NMHH-val kezdtünk el ércelődni a csomagok visszaállításánál, már is készségesebbek voltak, és fel sem hozták azt ami az előző sláger volt, hogy "méltányosságból azért vissza szoktuk állítani az előző csomagot, mert ilyen hamar szóltak".
Ehhez nyílván az kell, hogy a szolgáltató tényleg sáros legyen a témában, és tudjon is róla(egy bizonyos kék szolgáltató bénázásai miatt fontosnak tartottam kiemelni).
HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
Diák66
őstag
válasz sifarr #60993 üzenetére
Szerintem, ha a szolgáltató azt állítja, hogy Dunavarsányban, Ócsán, Pomázon (csak pár település a Vodafone térképéről) van 5G szolgáltatás, Te veszel azért náluk előfizetést, mert szeretnéd használni, de végül nem tudod, csak az országnak egy nagyon kis területén..... szerintem nem tisztességes és emiatt van esély a szerződés bontására, hiszen nem teljesítik azt, amit ígértek.
-
DevKiller
senior tag
válasz sifarr #61606 üzenetére
Nem véletlenül ajánlottak fel pénzt.
Ezek a történetek egyébként kísértetiesen egyformák.
Mintha már erre is volna egy forgatókönyvük.
Nem lennék meglepve, ha keresnének újból, és kicsit vaskosabb ajánlatot kapnál, már az egész ügyedre nem emlékszem, de unalomból nem adunk senkinek sem pénzt, szóval félnek igencsak attól, hogy van alapja a bejelentésnek.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
MadMancs
veterán
válasz sifarr #62158 üzenetére
Én se tudom elképzelni.
Azt viszont igen hogy ha hívás véget ér letesz gomb átvált visszahív gombra. Most vagy véletlen meg lett megnyomva, vagy ki akarta nyomni de hívó fél megelőzte és így visszahívasett belőle.
Technikailag lehetetlen hogy egy bejövő hívás átvált kimenő hívásra.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #62215 üzenetére
panasz sok, hanem az ügyintéző kevés az NMHH-nál. Nekem évekkel ezelőtti SPam ügyeim vannak/voltak, amikor is a spammelőt arra kötelezték, hoyg az eljárási illetéket fizesse meg a részemre. 1 esetben történt meg. Mikor reklamáltam az NMHH-nál, hogy nem fizettek az elmarasztaltak, azt mondtzák, egyszerűen nincs kapacitásuk ezzel is foglalkozni. Akkor meg mi a fenének vannak? Hatóságról van szó, amit köteleznek bizonyos jogszabályok. Évek teltek el azóta, nem is foglalkoztam az üggyel, mert úgysem fizetne senki, mert foglalkoznának az üggyel.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Somatom
veterán
válasz sifarr #62235 üzenetére
Nem is kell minden esetre külön szabályt alkotni. Elég egy, de jól megalkotott szabály. Az EU -rendelet szerint ilyenkor az a módi, hogy a szolgáltató figyelmeztet, utána pedig lehetőségem van tisztázni a helyzetet, igazolva a kötődésemet. Erre alkalmas bármilyen, hitelt érdemlő adat (pl. névre szóló közüzemi számlák). De, a Voda ezt a lépést kihagyta és időt sem hagyott rá, mivel a figyelmeztetést követő napon szankcionált.
Egyébként 2 hónapnál több nem fér bele, mert az a 4 hónapos vizsgált időszak 50% -a.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
-
#76055552
törölt tag
válasz sifarr #67374 üzenetére
Ezek szerint nem ment át amit akartam sugallni: ha a voda rendszerbe nem lehet hibásan rögzíteni (ahogy Daffni írta), akkor a telekoméba miért lehet? Szóval irónia volt részemről.
A másik dolog, a nagy számok törvénye: utóbbi fél évben a voda rendszereire van a panasz, tehát nem jelenteném ki (mint ahogy daffni tette), hogy 100%-ban a telekom a hunyó a fórumtárs esetében is.
Nekem olyan pikáns sztorim van hordozással, hogy az már a hihetetlen kategória....Szóval pont e miatt nem szoktam 100%-osan állást foglalni egyik/másik szolgáltató mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fogyjunk le!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- AirPods Pro, hibátlan
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB