Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #67544576

    törölt tag

    A Telekom oldalán jelenleg online nem rendelhető az Iphone 4S, csak személyesen vehető át 23 Telekom üzletben. Ez azt jelentheti, hogy ez a 23db van még az országban, és utánpótlás már nem is lesz belőle? :F

  • #67544576

    törölt tag

    válasz Teko001 #51422 üzenetére

    Ettől féltem. Feleségem zaklat vele, de csak két hónap múlva jár le az előző szerződése. Sanszos, hogy akkorra már egy darab sem lesz belőle. :W
    Vagy veszek most egyet új előfizetéssel, aztán ami meg két hónap múlva jár le lemondom majd akkor. Csak akkor így két hónapig dupla számlát fizetnék, és megváltozna az asszony száma is. Sehogy sem jó ez... :W

  • #67544576

    törölt tag

    válasz #40993792 #51427 üzenetére

    Úgy is, hogy van még két havi törlesztőrészlet az előző telefonra? :U
    Arany szintű vagyok amúgy.

  • #67544576

    törölt tag

    Van egy "jó" történetem:

    2014.11.16.-án készülékváltással egybekötött szerződéshosszabbítással kapcsolatban léptem fel a honlapjukra, ahol 2 db Iphone 4s mobiltelefont (egy feketét, és egy fehéret) szerettem volna vásárolni kamatmentes részletre a meglévő két mobiltelefon előfizetésemre. Mivel a készülékeket csak személyesen lehetett átvenni, és a lakóhelyemen lévő (kaposvári) Telekom üzletben fehér színű már nem volt, kiválasztottam a hozzám legközelebb eső üzletet, ahol még fehér Iphone 4s-t át lehet venni, ez a pécsi Telekom üzlet volt. Az első készülék megrendelése (fekete Iphone) zökkenőmentesen történt, a rendelés végeztével kaptam sms-t, hogy a díjcsomagomat átváltották a kiválasztott csomagra, és kaptam e-mailt is a megrendelés számával, fizetendő összeggel (4990ft), stb.. , és a weblap „Folyamatban lévő webes rendelések, beváltható kuponok” menüpontjában is megjelent a rendelésem.
    A második készülék vásárlásához összevontam a kapcsolat hűségpontjaimat a másik számra, hogy a (fehér) készülék árának kezdőrészletéből le tudjam vonatni. A megrendelés folyamata látszólag ugyanúgy zajlott, mint az előző készüléknél, a rendelés végén, a 3489 kapcsolat pontomat is levonta a rendszer a fizetendő kezdő részletből, ami így 4990ft-ról 1501Ft-ra változott. Kaptam sms-t a díjcsomag váltásról, e-mailt a megrendelés számával , viszont a weblapon a megrendelésem a kosárban maradt, nem jelent meg a „Folyamatban lévő webes rendelések, beváltható kuponok” menüpontban. A rendelést még egyszer végigvittem, megint megkaptam az e-mailt, de a rendelés egy vélhetően rendszerhiba miatt ugyanúgy a kosárban maradt.
    Másnap (2014.11.17.-én) felhívtam a 1430-as telefonos ügyfélszolgálatukat, rákérdeztem a rendeléseimre, ahol az ügyintéző közölte velem, hogy az xxx számon nem érkezett megrendelés! (1. rendszerhiba) Hát mondom az hogy lehet, hiszen e-mailt is kaptam róla, meg sms-t!? A hölgy azt mondta, ez valószínűleg rendszerhiba lesz, ha gondolom, ő megrendeli nekem a saját kezelőfelületén. Ezt a lehetőséget választottam, viszont a megrendelési folyamat végén az ügyintéző hölgy közölte, hogy a 3489 kapcsolat pontomat nem tudja beváltani, nem engedi a rendszer. Látja a pontokat, de nem tudja beváltani. (2. rendszerhiba) Kérésemre mégis véglegesítette az ügyintéző a rendelést, mert akkorra már csak az az egy darab fehér Iphone 4S volt a Telekom üzletekben elérhető, és nem akartam lecsúszni róla. Kértem az ügyintézőt, hogy jelentse a panaszomat, hogy nem tudtam beváltani a pontjaimat. Az ügyintéző közölte velem, hogy a kivizsgálást elindította, de ettől függetlenül még tartozékokra beválthatom a kapcsolat pontokat. Ebben maradtunk.
    A készülékeket 2014.11.18.-án vettem át a pécsi 2. sz. Telekom üzletben (Árkád bevásárlóközpont), ahol a vásárlás végeztével jeleztem az ügyintézőnek, hogy tartozékokra szeretném váltani a kapcsolat pontjaimat, ha már egy rendszerhiba miatt nem tudtam a készülék árából levonatni. A hölgy kihozott pár darab Iphone 4s-re illő hátlapot, amiből kiválasztottam egyet, hogy ezt kérem, és kapcsolat pontokkal fizetnék. Az ügyintéző kb. 10 percig szenvedett a számítógéppel, majd közölte, hogy sajnos ő sem tudja beváltani a pontokat, így a hátlapot otthagytam. (3. rendszerhiba) Kértem az ügyintézőt, hogy vegye fel a panaszomat, de ő azt mondta írjak e-mailt a Telekomnak.
    2014.11.19.-én kaptam két (2db) e-mailt a Telekom webshop-tól, hogy a megrendeléseim mellé ajándék külső hordozható töltőt kapok, és leküldik abba a Telekom üzletbe, ahol átvettem a telefonokat. Én azonnal felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ha küldik, akkor legyenek szívesek a kaposvári Telekom üzletbe küldjék. Ugyanis én kaposvári vagyok, és Pécs nekem oda-vissza 150km lenne. Nyilván azt nem várhattam el, hogy a már a Pécsre leszállított Iphone 4s telefonokat szállítsák át Kaposvárra, ezért lementem értük Pécsre. Viszont a külső töltők nincsenek Pécsen, az e-mail szerint úgy szállítják oda másnapra, ezért gondoltam a Magyar Telekomnak nem jelent plusz költséget, ha nem Pécsre, hanem Kaposvárra szállítják le. Az ügyintéző azt ígérte visszahív ez ügyben, nem tudott rögtön választ adni.
    A visszahívás 201411.20.-án megtörtént, ahol az ügyintéző közölte velem, hogy nem csak hogy nem szállítják le Kaposvárra a külső hordozható töltőket, de csak egy töltőt kapok, mert csak az online leadott megrendelések mellé adnak ajándék töltőt, a második telefont pedig telefonon rendeltem meg.
    Erre a következőket válaszoltam:
    -Ha csak egy töltő jár, miért kaptam 2db e-mailt külön rendelési számokkal!? (4. rendszerhiba)
    -Én interneten rendeltem meg a második telefont is, az nem az én hibám, hogy a több sebből vérző online rendszerük nem tudta véglegesíteni a megrendelést, ezért telefonálnom kellett! Ezért nem engem kellene büntetni.
    -Felháborító, hogy 2014-ben egy ARANY KEDVEZMÉNYJOGOSULTSÁGGAL rendelkező ügyfél, (aki mellesleg akkor kötötte meg a szerződését, amikor még a Telekomot Westel 900-nak hívták) nem kérheti, hogy Pécs helyett Kaposvárra szállítsák le azt, ami neki a szerződés szerint meg jár!
    A Telekom rendszerhibái nekem 3489 forintomba, plusz a két darab külső hordozható töltő árába kerültek.

    Persze ezt megírtam nekik e-mailben is, de még válaszra sem méltattak! :(((

    Hatalmasat cslódtam a Magyar Telekomban!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák