Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Davidkasd91 #43291 üzenetére

    szia,

    a javítás idejére alapesetben nem kötelesek cserekészüléket biztostani, de szoktak azért, ha épp van bent.
    amennyiben sokadszorra is szervizbe kerül egy készülék, pláne ha azonos hibával, akkor a következő leadáskor azt kell nyilatkozni, hogy a javítás helyett cserét kérsz, mert x alkalommal sem sikerült megjavítaniuk, így nem bízol benne, hogy az x+1 javítás eredményre fog vezetni, és nekem amúgy is sok kellemetlenséggel járt, hogy javíttatni hurcolásztad a készüléket, sok időt és energiát belefektetve.
    több tényező függvénye, hogy mikor kötelesek a javítás helyett cserét eszközölni azonos újra - például nem járhat számukra aránytalan többletköltséggel a másik opcióval szemben, és a sorrend; kijavítás < kicserélés (azonos) < árleszállítás < elállás
    amennyiben tudnak azonos típusból újat adni, úgy más típust nem kérhetsz - papíron más esetben sem, mivel olyan jogszabályi opció nincs, hanem elállás van, azt viszont semmi sem tiltja, hogy már ott és akkor veszel is másik készüléket, a szolgáltató pedig megfelelően lepapírozza.
    amennyiben a sokadik javítás sem vezet eredményre, és azonosból újat sem tudnak adni, úgy elállás, illetve ilyenkor kínálnak fel bizonyos típusokat, és lepapírozzák a megfelelő konstrukciót, ha mind a két félnek okés a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák