- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows 10 Mobile (Windows Phone) szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#73820095
törölt tag
válasz Vangelis #70019 üzenetére
Mo-n a személyi számít... De ha elég kitartó vagy, némelyik meggyőzhető.
Vmi bankkal szívtam egyszer külföldről útközben pénzt akartam kivenni, h legyen elég hazáig, és kicsit nehezen fogták fel, ha személyit nem lehet külföldre vinni, akkor csak az útlevéllel tudom magam igazolni, mert volt vmi hülye belső szabályuk, ami ellentmondott a törvényeknek.Meg egy időben nagy divat volt lopni a magyar útleveleket, igen népszerűek voltak a feketepiacon.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz PainKiller13 #70015 üzenetére
Átirányításokban nem hangpostafiókra, hanem erre a számra irányítod át, és akkor jönnek az sms-ek. Uúgy kell beállítani, h milyen esetekben menjen ide, mint a hangpostánál.
A telefonon is, meg az automatán is be lehet állítani, én a telefonon szoktam.
Ha postafiókot is használsz, akkor kicsit bonyolultabb, és arra már nem emlékszem fejből, de az is létezik, h egyszerre mind a 2.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz SUPREME7 #70013 üzenetére
De ha az elkövető átvette és kifizette, merth elvileg anélkül nem is vehette át, akkor sokkal kisebb a baj, mintha a papa átvette volna, amit nem ő rendelt. Ha átvette, akkor piszok nagy szívás, de akkor is ott a 14 nap.
Vangelis: Ja, de egyszer egy athéni boltban akartak személyit/útlevelet egy olyan kártya mellé, aminek pont az volt a lényege, h nem kell, amúgy tényleg nem is az enyém volt, kifejezetten erre az útra adta kölcsön vki, h hozzak neki ottani csokit, de megmondtam, h csak ezért szaladtam ki, úh hiába kérik, a magyar névből meg nem jöttek rá, h nem én vagyok, különben néztek volna nagyot, h nemet váltottam , aztán némi tanakodás után ideadták az ötven eurós csokikupacot a kártyával.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz PainKiller13 #70003 üzenetére
Be van állítva az átirányítás a +36309876543-ra?
Vangelis:
Tőlem még egyetlen futár v boltos se kérte...De jelen esetben nem is itt van a probléma, hiszen az adatok ezek szt stimmeltek.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz Jinxb1rd #70006 üzenetére
Ha online rendelték, akkor eleve visszaadhatja minden további nélkül 14 napon belül, ha nem kell, ergó át se vegye.
A futár nem verheti meg érte, simán rendelhette és meg is gondolhatta volna magát
Mondjátok le, ha még nem szállították ki, legyen nyoma a lemondásnak, pl email.
És természetesen kivizsgáltatni.
És igen, bkivel megtörténhet, mivel az online rendelésekhez nem kell smiféle önigazolás, sokan szívattak már így meg haverokat.
Éppen ezért ilyen esetben a webshop nem tartozik olyan felelősséggel, mint pl a bank a kártyádért, ebben az esetben ők is áldozatok.
És meglehet, éppen te lennél felháborodva, ha nem tudnál smit rendelni online, mert előtte egy hosszas procedúrában kéne igazolnod magad személyesen, h majd tudni lehessen, h vban te rendelsz.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz blackmajesty #69942 üzenetére
Tapasztalatom szt máshol sem
-
#73820095
törölt tag
válasz germinator66 #69843 üzenetére
Egyik ismerősnek van ilyen gondja, ő úgy tudja, megszűnik. ez logikus is. A kérdés, h plusz fizetségért esetleg lehet-e csak emailt, és mennyiért. De nem hiszem, mert akkor már úgy lenne neki, ő meg más szolgáltatónál lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz vizslakutya #69803 üzenetére
Én azt nem értem, h ha a szolgáltató oldalán úgyis meg lehet nézni a számlát, meg kártyás feltöltés is van, miért nem lehet a számlabefizetést is megoldani, minek kell még egy másik plusz oldalt is idekapcsolni... Pláne, ha ilyen. Upc volt a díjneten, de minek...
-
#73820095
törölt tag
A Magyar Telekom Nyrt. 2016. április 8-ától megszünteti Távszámla szolgáltatását, és ezzel párhuzamosan számlakibocsátóként csatlakozik a Díjnet Zrt. számlabemutatási és fizetési rendszerébe.
Erre tekintettel az Ön Távszámla szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződését a vonatkozó ÁSZF-nek megfelelően 2016. április 8-ára felmondjuk.2016. január 7-étől minden ügyfelünknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy kényelmesen, néhány kattintással átregisztráljanak a Díjnet Zrt. rendszerébe, melynek részleteiről az alábbiakban tájékozódhat.
-
#73820095
törölt tag
Ha vban olvasnák illetékesek, nem működne ilyen szarul a tré.
V ha olvassák, nem tudnak magyarul.(#66414) djculture: Nem biztos, h törvénytelen, pl az e-számla kapcsán is van kedvezmény, és annak is van adatkezelés része. Mindenesetre oszd meg majd a választ. A kedvezmény megvonása már cikisebb, inkább azt kéne vizsgálni. A marketingcélú megint más kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz lugosi #66215 üzenetére
Teljesen igazad van, de pl válás közepén/után kinek volt/van idege még ennek is utánajárni? Ki is használták/használják ezt rendesen. Sok cég utazik erre, h az embernek nincs kedve, idege, ideje ilyenekkel pereskedni. Tudok ügyvédet, aki szívesen az orrukra koppintana, ha lenne egy lelkes/bátor ember, akinek igaza van. Sajnálom is, h anno nem volt rá kapacitásom -és nem a párezer ft miatt.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
Ez sajnos egy teljesen elterjedt taktika. A jobbfajta ügyintéző csak megpróbál rábeszélni, újrahívni, stb. Azokat néha még meg is tudom sajnálni, mert tök rendesek, segítőkészek, miközben a bőrükre megy. De van ez az alattomos, sunyi fajta, és ha nem veszed észre... És személyes üfsz-nál még bizonyítani is nehéz. Na, nem mintha a telefonosnál könnyebb lenne... Anno elmeséltem itt, h velem uezt játszották el, telefonon, és aktiváltak egy szarságot, amit azonnal lehet látni az előzményekből és utózmányokból, h smi szükségem rá. Mire észrevettem, párezer forintom bánta. És nem a pénz, mert mint mondod, ennyi nem vág földhöz, de milyen alapon lopnak meg szántszándékkal??? És a legszebb az egészben, h amikor reklamáltam, eltüntették a bizonyító hangfelvételt, amiből egyértelműen és világosan kitűnt volna, h nem rendeltem smit sem. Úgy látszik a trét földhöz vágná a jogtanalu eltulajdonított párezer forint visszatérítése. Tudod, mit? Vehetjük úgy, h megmentettük a csődtől a szar trékomot... Ha ennyire rá vannak szorulva, h lopjanak...
Ui: Nemrég hallottam amúgy egy ismerőstől, h milyen trükköket adnak félig-meddig utasításba, h hogyan húzzák az időt, amitől a 72h nem 72h. Na, az is ritka gusztustalan...
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz lugosi #66123 üzenetére
Mármint különdíj az 1x-es, a 2x-es, 3x-os, sokx-os díjon felül?
Olyat még nem láttam, mindenütt ingyen lehetett aktiválni.De vban nyereség neked dupla percdíjat fizetni, h hárman beszéljetek egyszerre?
Ha túl sokat vágtok egymás szavába, még többe is kerülhet, mint 2-3-4-5-x külön hívás[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz dobostorta #66092 üzenetére
Rég voltam ott, de ott csak feltöltőre emlékszem, azóta változhatott a helyzet, több éve.
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
"Hívásindításkor a hívás díjmentes megszakítására a telefonszolgáltatók ezentúl kötelesek legalább 5 másodpercet biztosítani a hívó fél számára a korábbi 3 másodperc helyett a hangpostára irányítás előtt."
???palyazatfigyelo.info/2015/09/13/fontos-valtozas-tevenezo-telefon-elofizeto-nem-tudja-mindenkit-erint.php
+ DBC-nek uitt: 14napos felmondási lehetőség az új szerződésekre, meg kell nézni, mikortól hatályos.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz phanfantom #65968 üzenetére
Azért láttynk már olyat, h nagy cég egy topik alapján változtatott.
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
válasz ForRedGlory #65939 üzenetére
A bárholt csak egyféleképpen, a működőt 2féleképpen: függő v nem másholfüggő, de mivel ez mind2 igaz, nincs is vele smi probléma. Itt még a vessző is helyes, mert a telefon a bárhol és nem a kártya, szóval ezt jól írta a tré, még akkor is, ha sok helyen vban nem jól fogalmaz, ezt kivételesen sikerült tömören, normálisan leírnia.
AzA kártyacserét díjmentesen biztosítjuk bárhol vásárolt, Telekomos, micro vagy nano SIM kártyával működő készülék használata céljából.mást jelentene, de az is egyértelmű lenne.[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz dobobazsy #65903 üzenetére
Ja, nem érted a lényeget: te már be vagy hálózva, a többieket meg még rá kell venni vhogy... És szted kit fog csábítani, h egy év e-fiz után majd kap vmit? Azonnal akarja mind. Nekem az a mázli(?)*, h személyfüggő a fiz módja.
*Mert lehet, h majd ez is olyan hasznos lesz, mint az előző smire se jó kuponok... -
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
válasz ArNick #65891 üzenetére
Akkor ezt most azért kaptam, mert a múltkor a bnőm üzletben fizette be a számlámat, és nem a szokásos utalással ment (távszámla)?
És az az 5ezres kupon mire lesz jó?
És ez most a mobil előfizura jött, de a vonalasra is él ez? Mert az viszont még tényleg nem távszámlás az öregnél.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
"Fizesse a telekom.hu weboldalon, vagy a Telekom mobilalkalmazáson keresztül havi Telekom számláit, és most egyszeri 1000 Ft-os jóváírást kap számlájának végösszegéből!
Sőt, ha 2015. szeptember 4. és 2016. január 5. közötti legalább 3 egymást követő hónapban elektronikusan egyenlíti ki számláját, egy 5000 Ft-os kuponnal is megajándékozzuk."
A 2. az 1. függvénye, v a 2 egymástól független?
-
#73820095
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
Lassítás: Anno mobilneten tán még ennyi sem volt, mikor belassították, 6-7k-val tudtam letölteni..., úh egyszerre csak 1 oldalt tudtam bongészni, de ment, ha nem töltöttem éppen, és a levelezés is ment rendben..
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz CityBoy007 #65833 üzenetére
Ilyenek mennek. Kb uarra a díjcsomagra, uazokkal a papírokkal, a tré smit nem kért, a voda 70-et akart, hát egy nagy frászt, de nem pénzt előre, így lett itt az előfizetés. Mert az már egész más, h sokszor előre befizetek több hónapnyit, h egy darabig ne kelljen vele foglalkozni
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz dptrsk #65811 üzenetére
A kutya se kérdezte, h bmit is be akarok-e állítani, csak küldték automatikusan, sok év után tavaly derült ki egy része annak, amit írtál, a beállítási lehetőség és az üzleti ingyentelenség ma éjjel. És mindez szép, h van, de a tájékoztatás igen tré. Arról nem is szólva, h sztem evidensnek kéne lenni MINDEN előfizetéshez az egy ingyenesnek a számlában. Legalábbis egy vmirevaló cégnél.
-
#73820095
törölt tag
Na, ez meg hogy van?
A részletes híváslistát minden hónapban a havi számlájával együtt postázzuk, melyet egyéni előfizetők számára díjmentesen biztosítunk.
Allatta pedig: Havi díj: 1200 Ft
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
válasz elfelejtette #65405 üzenetére
Tudod bizonyítani? Mert akkor érdemes utánajárni.
És a bizt erre is érvényes?
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz Vigneau #65319 üzenetére
A hangposta-beállításoknál van vhol, de végső esetben felhívod az üfsz-t, ha ski nem tudja itt kapásból, de ez elég gyakori probléma, h alapból 3-4 csengésre van állítva, és meg kell küzdeni vele, azt hiszem, fél perc a maximum, v kikapcsolod teljesen. De mintha vmi kód is lenne, mint lehetőség, amit sms-ben elküldesz.
-
#73820095
törölt tag
válasz #99546112 #65288 üzenetére
Nem biztos, h hülyeség, hiszen ha működnie kéne, és nem működik, akkor elvileg kötelességük azt korrigálni.
Az, h hülyék, az tény. Idős rokon (nő) szenved velük lassan már 2 hete. Anno elment a trétől, de a cég megszűnése miatt most vissza, alternatíva max a upc volna. Naponta telefonál, olyan béna a tré, és minden egyes alkalommal végigkérdezik a fél életét. Úh legutóbb kifakadt az egyiknek, h "lassan már az alsőneműm színét is tudják, de még mindig nem bírják megoldani", és "annak idején olyan egyszerűen meg tudták oldani, h beletegyék a hurkot, egyszerűen vegyék ki végre" (nem, nem ő a hülye, csak már qra elege van.
És tiszta röhej, h meg kellett kérdeznie az ügyvédet, h hova fordulhat, és ezt megmondani ahhoz, h egyáltalán kiküldjenek végre egy szerelőt...
Arról nem is beszélve, h még a szerződést sem voltak még hajlandóak kiküldeni, h majd a számlával, de olyan balfaszok, h ennek ellenére folyton abban szereplő adatokat akarnak, és képesek arról beszélni, h "majd jön a szerelő megcsinálni a bekötést", mikor lassan már egy hónapja él a vonal, rendben is volt eleinte, csak utána vmit elcsesztek, és nem működik rendesen: ő tud telefonálni, de őt nem lehet hívni.
És még szerencséje, h én vettem észre, h nem tudom elérni, és előszöris azonnal kipróbáltam neki másik készülékkel, és már helyből le lehetett állítani az ügyfél-hülyének-nézését, h "olyan nem lehet, h az ő oldalukon van a hiba"-féle próbálkozásokat.[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz tomy86 #65284 üzenetére
+cf: Az a kapitalista vonás, az egyikfajta kap. üzletpolitika, de az emberi tényező, a hozzáállás meg szocialista általában, és nemcsak azért, mert a régi matávosok is ott vannak még benne. Így még ahol tudnának változtatni a cégpolitikán, ott sem teszik. A lehető legrosszabb kombináció.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
válasz Bdanyy #64922 üzenetére
Kérd telefonon, és akkor postán/futárral jön.
Egyszer sikerült egy egész értelmes ügyintézővel beszélnem, amikor vidéken maradt a telefon, tehát le sem tudtam volna adni, és ő ajánlotta, h oldjam meg kártyacserével, gyorsan kiküldik, csak a régi kártya már nem fog élni, csak az adatokat lehet átvenni majd. -
#73820095
törölt tag
válasz Kolondrum #64816 üzenetére
A telenyomorhoz bementem váltás előtt, h uaz legyen a lakcím, ami megváltozott közben, de nem lett átvezetve, onnantól kezdve én nekik egy fillért sem fizettem többet. Vmit elcsesztek, és elvileg 1-2000Ft keletkezett, ami elvileg nem lehetett volna, én meg tojtam rájuk, de nem is jelentkeztek érte. Próbáltak volna csak meg...
Utána pedig besétálam a Blue-hoz, és elintéztem a papírokat. Azóta jó az a számÉs igen, elsőre nekem is elcseszték, de abban vszleg a Blue volt a ludas.
Nyugodtan nyisd ki a szád
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz Soulfly842 #64807 üzenetére
Eddig is örültem, h a telenyomorkártyámat átvittem a bluehoz, bár csak feltöltős volt, de ez felháborító...
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
válasz tomi5244 #64793 üzenetére
A kuponkódot a telekom.hu/tartozek oldalon az online vásárlási
folyamat során, a „kosár” oldalon kell beírni a „kuponbeváltás”
résznél. Egy vásárlás alkalmával csak egy kuponkód
használható fel, egy tartozék erejéig. Amennyiben a kuponkód
értéke meghaladja a vásárlás összegét, akkor készpénzt nem áll
módunkban visszafizetni, további részletekbe beszámítani vagy
más vásárláshoz érvényesíteni. A kupon értéke csak a tartozék
vételárára váltható be, részletfizetésre történő vásárlás esetén a
kezdőrészletbe, egyösszegű vásárlásnál a teljes árba.Akkor egy vásárló több vásárlásnál is használhatja a kupont?
Mkinek uazt a kódot küldték ki?
Akkor is van ötletem a megoldásra, ha egy számra csak 1x szabad.
Számhoz kötött egyáltalán? -
#73820095
törölt tag
A tré felébredt? Ma megint jött egy sms a már anno (potosabban mense ) visszaigazolt számomra, h elfogadták a díjemelés elleni tiltakozásomat.
[ Szerkesztve ]
-
#73820095
törölt tag
-
#73820095
törölt tag
válasz #73820095 #64264 üzenetére
Mert egyelőre csak ennyit találtam:
8.3.2.3. Az Átvevő szolgáltató a számhordozási igénybejelentésnek megfelelő módon
tájékoztatja az előfizetőt arról, hogy
a) a számátadási időablak alatt a szolgáltatás részben vagy egészben szünetelhet,
b) a hangposta üzenetek nem vihetők át,
c) az előre fizetett csomag esetén a fel nem használt összeg számátadáskor elvész, kivéve, ha
az átvevő szolgáltató ettől eltérően rendelkezik, -
#73820095
törölt tag
A folyton jövő sms-ek után, ma is érkezett, h változik az ászf; megjelent-e már a honlapon vhol konkrétan és részletesen, h nem lehet számelhordozáskor a feltörtőkártyákról a pénzt a szolgáltatónak benyelni? Merth aug-tól ugye ez van végre
-
#73820095
törölt tag
válasz Soulfly842 #63688 üzenetére
Na, ettől ugyan nem lesz kiváló az élmény, hanem attól lenne, ha tudnának értelmesen szervezni a meglévő igényeknek megfelelően a trékomnál, csak ehhez ész is kéne, és nemcsak sok akarás.
-
#73820095
törölt tag
válasz szabogabor10 #63662 üzenetére
Magadnak mondasz ellent, de nagyon
-
#73820095
törölt tag
válasz szabogabor10 #63660 üzenetére
Azért még ne igyál rá mérget...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Ózongenerátor a háztartásban
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM