- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabogabor10 #114349 üzenetére
Ráadásul a használt adatcsomag milyensége is számít.
-
válasz
ferob #114343 üzenetére
Azokkal lehet, hogy nem foglalkoznak már érdemben.
Az biztos, hogy a céges előfizetésemen, amivel korábban adott volt a 30/10 Mbps korlát, most a lakás adott tekintetben problémásabb részén is 90 -100 Mbps környékén jön le az adat.n42: Nem is annak szántam, nem rosszindulatból írtam, vagy ilyesmi, csak esetleges hibalehetőségeket vázoltam, támpontot adva a probléma szűkítésére.
-
válasz
hangyász2 #114331 üzenetére
Nem csak az ajándék miatt lehet, ebben a pandémiás időszakban sokkal többen használják, ráadásul eltérően a korábbiaktól, most több videó és hasonlók folynak át, mert szinte mindenki így próbál kapcsolatot tartani, a cégek, üzletek...stb. is a "közönséggel", meg sok gamer party is van, illetve a fene tudja még mik.
Az már csak hab a tortán, hogy az előfizetők emellett nyomják a torrentet, és hasonlókat is, ha már adott a sok ingyen mobilinternet - na ezeknél a felhasználóknál jellemzőbb, hogy alacsony sebességet mérhetnek a korábban leírtak miatt akkor is, ha amúgy ott a hálózat többet is tud mások számára.
Torrent nálam sosem játszott, még vezetékes neten sem, így azzal nem, de más módon megpróbálom majd (pusztán kíváncsiságból) valamelyik előfizetésemmel ezt a szolgáltató általi átsorolósdit, hogy milyen szinten működik.
Hamar kiderül majd, hogy teljesen azonos feltételek mellett milyen eltérés lesz sebességben a két előfizetés között. -
Érdekes...
Nekem 87/28 Mbps volt a leggyengébb mérés, de az lakásban és csúcsidőben, a korábban belinkelt 150/40 máshol és autóban készült.Tompika777: Ha konkrét korlátozásnak nem is mondják, illetékes írta itt a fórumban egy kapcsolódó topikban, hogy vannak prioritási kategóriák is és aki úgy forgalmaz, az idővel alacsonyabba kerülhet. Azonos helyen és időben, akár azonos készülékkel, de másik, viszont magasabb prioritásban lévő előfizetéssel több mérhető ott is. Nem tudom, ez mennyire működik, de nem elképzelhetetlen.
A Domino (és néhány flottás és társai előfizetés) amúgy is érdekes, mert papíron adott volt még nem olyan régen a 30/10 Mbps korlát, de most a cégesemmel is kimérem itthon a 100+ Mbps sebességet, mint a priváttal. -
Szia,
Havi díjas előfizetésre váltottál, vagy Dominora?
Többnyire a fordítottja jellemző pedig, ha a sebesség a kérdés és a megfelelő előfizetéssel - valamint minden szükséges csatornát/frekvenciát támogató készülékkel - rendelkezel.
A lefedettség vidéken mondhatni azonos (közös B20 800 MHz), egyéb helyen pedig változó.
Néhány napja tettem be például fővárosi Telekomos mérést: -
-
válasz
FrankMonzano #114123 üzenetére
Gyártó/típus/firmware függvénye is, de jellemzően a hálózati beállításokban.
Egy készülékben a foglaltok között inkább csak akkor lehet adott tekintetben különbség, ha nem egyenértékűek tudás vagy beállítás szempontjából, más esetben nem szabadna.
Nem volt róla szó korábban, de a hívásátirányítás opció aktív adott előfizetésen?
A fiókban vagy az alkalmazásban ellenőrizheted. -
válasz
FrankMonzano #114121 üzenetére
Szia,
Érdemes lehet kipróbálni a SIM kártyát másik készülékben és úgy beállítani az átirányítást,, vagy nyomni egy minden átirányítás törlését (##002#) és utána megpróbálni.
Megnézheted persze a VoLTE/VoWiFi kikapcsolásával is, mert előfordulhat, hogy például bizonyos készülék amiatt nem kezeli le - arra írtam, miszerint nálam aktív VoLTE mellet is működik, hogy ne általánosítson senki magára a VoLTE szolgáltatásra, mint hívásátirányítást kizáró tényezőre, mert úgy nem igaz. -
válasz
suits #113793 üzenetére
Szia,
Más oka lehet, olyan szinten biztos nem túlterhelt a hálózat sehol.
Milyen Domino díjcsomag? A Fix alapban tartalmaz úgynevezett technikai netet, a régebbieknél szükség lehet megfelelő netes alapra - már ha az említett opció bekapcsolása előtt nem neteztél úgy.
Repülő mód és vissza, vagy telefon újraindítása volt már? -
-
-
válasz
enginev3.0 #113309 üzenetére
Minden családtag Telekomos, de még a rokonok, barátok és az ismerősök jelentős része is, így alig van havonta más irányba kimenő - ha nem felejteném el és filléreskedni akarnék, akkor utóbbit a cégesről eszközölném, úgy teljesen ingyen lenne, de az a havi néhány perc egyáltalán nem számít.
A céges is Telekomos, így a kollégák is mind azok, ezért még arra sem kell figyelnem, hogy a privátról vagy a cégesről hívom őket, mert mind a kettőről mehet korlátlanul.
Az adatcsomagot is lenyomtam a priváton a legkisebb 2 GB-ra, de sokszor ahhoz is alig nyúlok, a céges havi 406 GB bőven sok mindenre. -
válasz
enginev3.0 #113307 üzenetére
Akkor túl jó lenne, de a szolgáltató nincs annyira megszorongatva, hogy olyat dobjon ki.
Azt nem tolerálják, ha valaki nem Telekomos, így ha sok olyat hívsz, akkor nem jó ez a legolcsóbb csomag.
Korábban többe került ez a csomag, illetve nem volt benne a vezetékes Telekomos korlátlanság. -
válasz
enginev3.0 #113304 üzenetére
Nekem/nekünk bejött a tavalyi, rendesen kihasználjuk azóta a legolcsóbb díjcsomagban is adott Telekom mobil és vezetékes irányú korlátlanságot.
-
válasz
Rotyi #113119 üzenetére
Amíg van törlesztő, ott kell lennie a számla végén.
A fiókban ha megkeresed a dokumentumok között a készülék vásárlásakor kapott számlát, az tartalmaz a vége felé egy részletfizetési mellékletet, ahol taglalva van, hány havi törlesztőt, milyen időintervallumban kell befizetni. -
válasz
csababarca #112915 üzenetére
5 hónapja használom, semmi gond.
-
válasz
Nordik #112771 üzenetére
Az előfizetéseimen több éve aktív és azóta folyamatosan működik.
Olyanról nem hallottam, hogy külön kikapcsolták volna, de ettől persze nem lehetetlen a dolog.
Elvileg folyamatosan kapcsolgatják be minden megfelelőnél a VoLTE funkciót, de előfordul, hogy nem került még rá sor és ezért külön kérni kell az aktiválást az előfizető által.
Anno, én viszonylag korán kezdtem el használni, akkor még külön kérni kellett, de később azon az előfizetésemen, amit a feleségem használ, már külön kérés nélkül kapcsolták be. -
válasz
B.i.L #112744 üzenetére
Amennyiben arra a fizikai SIM kártyára gondolsz, amiről eSIM-re váltottál, úgy az már nem aktív, de ilyen formában nem is futhat párhuzamosan egy hívószám két SIM kártyán, elő kell fizetni külön MultiSIM-re.
Amikor valamiért vissza akarsz váltani az eSIM-ről fizikai SIM-re, akkor sem a régit fogják újra aktiválni, hanem egy újat fogsz kapni. -
válasz
szalai112 #112725 üzenetére
Régen minden más volt, bár akkor sem működött minden tekintetben jobban, mert akkor meg nem volt ennyiért Telekom irányban korlátlanság - a családtagok, rokonság, barátok, de még az ismerősök jelentős hányada is Telekom előfizető, így korrekt.
A kollégákat nem írtam, noha sok van, de a céges előfizetés is Telekomos, sőt, jellemzően azt használom már kimenő hívásokra nem céges ügyekben is, ha nem Telekomos az irány - ha már egyszer lehet -, továbbá akkora adatkeret van azon, aminek csak a töredékét tudom elhasználni, így privát már csak azért van, mert régi szám - mindjárt 23 éves - és sokan/legtöbben azt tudják. -
válasz
MasterMark #112719 üzenetére
Minden előfizető jobban örülne - én is, ráadásul több ilyen előfizetéssel -, ha még le is forgalmazható lenne a havi díj, de ez jelenleg csak álom...
-
válasz
MasterMark #112717 üzenetére
Szia,
Nem beszélhető le, Telekom mobil és otthoni alapdíjas irányba belföldön korlátlan, azon kívül fizetős.
-
válasz
janos666 #112673 üzenetére
Érdekes, amikor kiadják külsős CC-nek a munkát, aztán olyan hív, aki csak minimális információval rendelkezik az előfizetőről, nem lát bele a rendszerbe...stb. és úgy kellene eladnia valamit, hűséget hosszabbítani és társai...
Ilyen híváskor azzal szoktam kezdeni, hogy rákérdezek; a Telekomtól hív, vagy csak a Telekom megbízásából, mert nem mindegy!?
Amikor az adatkezelési részt akarja csűrcsavartan eszközölt felolvasás után igennel vagy nemmel elfogadtatni, akkor egyiket sem válaszolom, azt szoktam mondani, hogy megfelelően beállítottam a Telekom fiókban/alkalmazásban, azon nem kívánok változtatni - a külsős CC itt elvérzik...
Külön adatot sosem adok meg, hiába is kéri, ha illetékes (Telekomos), akkor látja a szükségeseket, ha viszont nem (külsős CC-s), akkor nem véletlenül adtak meg neki csak minimális infót, a többi nem rájuk tartozik. -
válasz
gologolo #112658 üzenetére
Szia,
Elméletben azt jelenti, már ha itthon aktiváltad előtte a megfelelő hálózaton és SIM kártyával, mert van ugye a régiózár.
Ez nem csak a szolgáltatós., hanem minden más, hazai hivatalos forrásból származó készülékre igaz.
[link]
A gyakorlatban előfordulhat, hogy bizonyos "szélsőséges" országok SIM kártyájával nem, vagy nem teljes funkcionalitással működik - ez szintén nem csak a szolgáltatós készülékek sajátossága. -
-
válasz
szaniszlokar #112192 üzenetére
Esetleg azt figyeld majd még meg, hogy csak egy helyen (cellában/toronynál), vagy mindenhol adott a probléma, mert az is támpont lehet.
Ha írsz pontos helyszínt, akkor mások is jelezhetnek vissza onnan tapasztalatot, az is segíthet szűkíteni a hibalehetőségeket.
Lehet a készülék hibája, de akár szolgáltatói (helyi) probléma is. -
válasz
polonic #112173 üzenetére
Nem kell többet fizetni.
Ha új, vagy olyan folyószámlát néz/lát a rendszer, ami nem felel meg az adható kedvezménynek, akkor a magasabb összeget dobja, ellenkező esetben pedig a kedvezményeset, de ennek nincs köze azt írt módon ahhoz, hogy új vagy meglévő előfizetésről van szó. -
-
válasz
st3v3np3t3r #111861 üzenetére
Nem egy készülékre levetítve kell számolni az adott hálózaton elérhető maximális sebességet, hanem ha sarkítva is, de ahány előfizető mobilnetezik adott cellában/tornyon, annyi felé oszlik és így már nagyon nem mindegy az az érték.
-
válasz
st3v3np3t3r #111845 üzenetére
Dehogy felesleges, ha több lenne, akkor adhatna komolyabb sebességet a DIGI, nem csak a jelenlegi szerényet, továbbá akkor látszódik majd meg, hogy mire elég a jelenlegijük, ha több/sok előfizető rászabadul a hálózatra és terhelve lesz - minden szolgáltatónak érdeke a minél több MHz adott tekintetben, a Telekom és a Telenor sem véletlenül bútorozott össze például 800 MHz-en, hiszen csak jobb a 150 Mbps, mint a fele, így sokkal több előfizetőt képes gyorsabb sebességgel kiszolgálni.
-
válasz
st3v3np3t3r #111840 üzenetére
Ahhoz kevés az, amennyit sikerült vásárolnia a DIGI-nek korábban a frekvenciapályázaton, több MHz kellene, de még erre sem sok reményt látok jelenleg...
Ráadásul a 2G-hez is lecsíptek még belőle, mert nem mindenki VoLTE képes, így pláne szerény a 4G-jük, ezért minden lehetőséget muszáj megragadniuk a hálózat tehermentesítésére.
Aztán jönnek a konkurencia általi nehezítések, sőt, szerintem már nem csak direktben azok, hanem egyéb (részben közvetett) érdekek ütközése is...stb.
Szerencsére a három nagy ettől függetlenül sem ül a babérjain, hanem fejlesztgetnek, csak nekik nem olyan egyszerű, mert több olyan szempontot is figyelembe kell venniük, amik a már különböző működő rendszerükkel kapcsolatosak, eltérő gyártók, technológiák, szabványok és hasonlók.
Minimális rálátásom van csak, de szerintem utóbbi tekintetben a Telekom még jól is áll, szerintem nehezebb a másik kettőnek. -
válasz
tibor23 #111829 üzenetére
Amilyen gyenge a DIGI mobilos hálózata, nem is csoda, ha a wifi hívást preferálják, sőt, erőltetik és mondhatni mindent megtesznek érte.
A Telekom nincs rászorulva, hogy minden lehetséges terhet levegyen a mobilos hálózatáról, ezért inkább csak lehetőség a wifi hívás, meg itt több szálat (hálózati módot, frekvenciát...stb.) kell összefogni a fejlesztéskor, kivitelezéskor.
Bocs a sarkításért és a megfogalmazásért, de szerintem ez a lényeg.
Ja, és az sem mindegy, milyen telefont használ az előfizető, abban állítható manuálisan a váltás/preferáció, vagy sem és a szolgáltató, netán gyártó dönti el.orsib78: Nekem két Telekomos SIM kártya van a telefonban.
-
válasz
alex devil #111798 üzenetére
SMS a 1430-ra: +WIFIHANG XXXXX
XXXXX: Előfizetéshez tartozó jelszó -
válasz
st3v3np3t3r #111717 üzenetére
Vedd fel, nem sokáig akarnak majd veled beszélgetni, ők fogják letenni.
Az a lényeg, hogy ne hívja vissza senki adott telefonszámot, minden más az ő kontójukra megy.
Szerintem random generálnak és hívogatnak telefonszámokat. -
válasz
Tompika777 #111619 üzenetére
Sok csatorna adott 2.4 és 5 GHz sávon is, érdemes mind a kettőnél más/minden értéken kipróbálni.
A szolgáltatóra csak úgy tudod szűkíteni a jelenséget, ha a wifi átvitelt kihagyod. -
válasz
Tompika777 #111604 üzenetére
Szia,
A wifi átvitel miatt is lehet, akkor jellemző, ha például nem a megfelelő csatornán megy a forgalom.
-
válasz
st3v3np3t3r #111466 üzenetére
Elvileg minden régióban arra zárják, ahová eredetileg a forgalmazás szempontjából szánva lett - lehetnek persze kivételek, ahol nincs rajta zár, de az EU-ban biztos van.
Anno csak az EU-val kezdték, ha jól emlékszem, a Note 3 volt az első ilyen készülék. -
válasz
st3v3np3t3r #111461 üzenetére
Pedig egy ideje így adja a készülékeket a Samsung, illetve a szolgáltató(k) is így kapják: [link]
(A neten kerestem a képet, de például anno a Telekomtól, majd később a nem szolgáltatós, de hivatalos hazai viszonteladótól vásárolt Note9-eimen is volt ilyen matrica.)
Igen, főként a szürkeimport és társai ellen lépnek fel így. -
válasz
st3v3np3t3r #111459 üzenetére
Ha valóban a régiózárról van szó, azt a szolgáltató nem tudja, a gyártó pedig nem akarja eltávolítani - előbbi biztos, utóbbit írom úgy, hogy szerintem.
Van amúgy régiózáras készülék, pont a Samsung kapcsán lett "népszerű". -
válasz
kemotox #111443 üzenetére
Bármikor telefonálhatsz, de van egy olyan érzésem, hogy december 1-jén tudod csak ismét módosít(t)a(t)ni a díjcsomagot - alapesetben az ügyintéző sem tudja adott naptári hónapban., ha te azon intervallumban már megtetted.
Kiszürkíteni azt a csomagot szokta, ami adott kombóban nem választható.
A hang és az adat is kiválasztandó váltáskor, ha csak az egyiket nézi az ember, a másik olyanra is beállhat alapban, ami nem kívánatos.
Kétszer kell rányomni, a kiválasztások után a egyszer a díjcsomag beállítása hivatkozásra, majd azt külön megerősíteni egy újabb felugróban. (Egy hete váltottam díjcsomagot - hangot és adatot is - az egyik előfizetésemen. -
válasz
Willhunting #111426 üzenetére
Azt írja valaki, hogy tré és máris sokkal szigorúbban nézik a dolgokat.
Gond lehet például, ha más szolgáltató(k)nál...stb. problémás ügyfél (volt) valaki, tartozása van/volt, ilyesmi. -
-
válasz
Bogyó bá' #111111 üzenetére
A konkurencia is változgat, olyan valamiért sosincs, hogy az egyik mindenben jobb a többinél.
Van ilyesmire jól kitalált mechanizmus, hogy mire jó az egyik vagy másik konstrukció, nem mindegy, hogy a konkurenstől akarnak valakit elcsábítani, vagy már adott szolgáltatónál van és esetleg azon belül más irányba szándékoznak terelni. -
válasz
kalanchoe #111104 üzenetére
Látják ám a kimutatásokban, ha sokan használják/használták folyamatában például a 300 perc 7 napra opciót Domino előfizetéssel és nem kizárt, hogy tényleg alakítanak rajta úgy, hogy ne annyira érje meg a havi díjas előfizetés ellenében.
Sok más is lehet persze mögötte, biztos lesznek most változások, hogy az állam beszállt a Telenorba - és sajnos nem csak olyan módosításokra gondolok, ami az előfizetők számára lesz pozitív...
Van egy olyan érzésem, hogy eztán még nehezebb lesz a DIGI-nek, a másik három meg részben "összedolgozhat" majd, mert mondhatni érdekük, meg van is mindegyik mögött állami érdekeltség, részben direktben, másrészt közvetve. -
válasz
kory24 #111066 üzenetére
Nem, de ami nincs rajta, annál kérdéses, nem garantált a megfelelő működés.
Azért linkeltem csak, hogy látszódjon, van ilyen megkötéses része is, miszerint panasz esetén a szolgáltató tud mire hivatkozni.
Xiaomi telefonokat csak most kezdtek el forgalmazni, korábban azzal semmi ilyen tesztelést nem végeztek, sőt, talán még most sem erőltetik...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Kingmax 1x2GB DDR2 800 RAM eladó
- Légy a Gépek Mestere! Kamatmentes részletfizetési lehetőség!
- iKing.Hu - Apple iPhone 13 Pro Max - Graphite - Használt, újszerű
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest