- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabogabor10 #106899 üzenetére
Én régebben voltam hasonló cipőben, megkérdeztem és azt mondták hogy válthatok kötbér nélkül.
-
Köszi a linket.
A kedvezményekről szóló pdf-ben ha jól látom, akkor az új csomagok esetén ugrik a kedvezmény ha 3-4 mobilelőfizetésed van csak náluk, otthoni nélkül, mert a 20-25% kedvezményhez mindenképpen kell otthoni előfizetés, így akinek az nincs, az az új csomagokkal rosszabbul jár.
Az EU irányba történő leforgalmazhatóság keveseket fog érinteni, akiket meg eddig érintett azok szerintem megoldották voip alapon, így az új csomagokat személy szerint a saját szemszögemből egyértelműen rosszabbnak érzem, mint a jelenlegiek, például a közepes csomagban a leforgalmazhatóság is rosszabb.
Nem értem miért kötelező netet venni mindegyik csomaghoz, van olyan előfizetésünk amit egy bit net sem volt elhasználva, csak beszédre használja az illető.
Úgy érzem én nem fogok csomagot váltani, még mindig next csomagom van, lassítós és nem leállós nettel, maradok annál továbbra is, már az előző Mobil díjcsomagok sem késztettek váltásra, ezek még kevésbé fognak.
Az L és XL közötti különbséget én sem értem.
-
-
válasz
Lackooo84 #106420 üzenetére
Áhh szifonom van, itt nem tudsz feltételes átirányítást csinálni, csak átirányítasz mindent, vagy semmit. Ebből a kettőből tudsz választani.
Szerk.: ja ha a számomon mindent átirányítok ide, bemondja a hívónak hogy majd kapok SMS-t, de a valóságban nem kapok sajnos.
-
válasz
radio100jozs #106117 üzenetére
Működik.
-
válasz
szabogabor10 #106114 üzenetére
A magyarországi Telekomos indulásra értettem hogy kiszivárog, nem magára a technológiára természetesen.
-
-
Tényleg, ilyen volt a doboz! Nekem Ericsson A1018s volt az első saját mobilom, ahhoz járt.
És akkor még az SMS-t a szolgáltató úgy nevezte hogy GSM-távirat 😀
99-ben vettem új előfizetéssel ha jól emlékszem 6000 Ft-ért, szervusz díjcsomag. Külön fizetős volt a hívószámkijelzés a csomagban! 😅 -
válasz
#77646080 #106101 üzenetére
Nagyon lassan?
Jan.28-i a cikk, miszerint "akár" napokon, heteken belül elindul. Ez lassan 2 hónapja lesz. Ez azért nem napokon-heteken belül, persze a heteket lehetne úgy érteni, hogy akárhány héten belül, de ezt a kifejezést azért jellemzően nem így használják.
Olyan ez, mint a dominósoknak a volte. Állítólag van/lesz, csak még nem hallottam senkitől, hogy nála lenne.
-
válasz
bernel #106090 üzenetére
Ha ennyire zavar a marketing hívás és az, ha közkézen foroghat az adott szám (átadják stb.), akkor ez a megoldás valóban.
Esetleg voip alapon egy nomadikus szám (06-21), és egy voip kliens amivel tudsz bejövő hívást is fogadni az adott számon. Az kvázi ilyen eldobható is lehet, ingyen lehet 21-es számot igényelni.
-
válasz
MaxxDamage #105941 üzenetére
Jónak tűnik.
-
válasz
Soulfly842 #105899 üzenetére
Direktben átirányítottam minden hívásomat erre a számra feltétel nélkül, és akkor sem működött. A másik számon meghallgattam a szöveget, hogy ha engedélyeztem a hívószámkijelzést, akkor oké lesz, de nem kaptam sms-t.
Szerk.: iphone igen.
Szerintetek egy sms a 1414-re amivel bekapcsolom a szolgáltatást, annak ellenére hogy a telekom fiókban bekapcsoltként jelzi? Ezzel bajt nem csinálhatok.
-
Biztos ez? Nálam ha ki van kapcsolva a várakoztatás, azaz a hívó fél foglalt jelzést kap, akkor sem működik az értesítő sms sajnos.
Peozodus: köszi ezt kipróbálom.
Szerk.: kipróbáltam, sajnos nem kapok sms-t a nem fogadott hívásról, bár bemondja, hogy ha engedélyeztem a hívószám kijelzését (igen) akkor sms-ben értesülök róla.
A neten megnéztem az előfizetés beállításaiban, nincs kikapcsolva. -
válasz
herdsman12 #105887 üzenetére
Volte bevezetése óta volte használata esetén nem működik sajnos.
-
Azt hogyan tudnám megcsinálni, hogy úgy irányítsam át a hívásaimat (minden bejövőt), hogy ne a hangpostára, hanem az SMS értesítő számra menjen az átirányítás?
Tehát repülő üzemmód helyett csak hívást nem akarok fogadni, de SMS-ben értesülni szeretnék a hívásról. Sajnos ha csak hangpostára irányítom a hívást akkor nem kapok értesítő SMS-t ha az illető nem hagy üzenetet.A konkrét esetben a repülő üzemmód és a ne zavarjanak mód sem járható.
-
válasz
Petrónius #105862 üzenetére
Már ne haragudj, de olyanokat kérdezel, amik tök egyszerűen a telekom weblapjára felnézve adják magukat. Egyféle korlátlan csomagjuk van, így nem nagyon van variáció, az pedig, hogy mennyi hangot adsz hozzá, teljesen evidensen kiválasztható a weblapjukon a konfigurátorban.
-
Milyen frankó lenne (lesz, ha majd?) ha elterjedtebb lenne az e-sim, és ha kell egy új szám, úgy előfizetés, akkor otthonról beregisztrálsz, megkapod a számot, beolvasod a qr kódot és már megy is. Nem kell sorbaállni, nem foglalod le az ügyintézőt feleslegesen, és azonnal megvan. Lehet (remélem), hogy egyszer lesz ilyen.
-
Én azt tartom valószínűbbnek, hogy automatikusan aktiválják és ne kelljen kérelmezni, mert ez szinte teljes egészében a szolgáltató érdeke (vowifi), hiszen minél több előfizetőnél megy, annál kevésbé leterhelt a saját rádiós hálózata. Megfordítva, ha nálam pl nem aktivizálódik automatikusan, nem hiszem, hogy bármekkora erőfeszítést is tegyek az érdekében, nekem tökéletesen meg fog felelni, hogy a szolgáltató hálózatát terhelem.
-
válasz
MaxxDamage #105382 üzenetére
"tehát felesleges ezért telefonálni, hogy kapcsolják be külön xy számhoz, nem fogják, ez automatikusan megy"
Úgy emlékszem hogy ezt írták is az eredeti közleményben.
-
válasz
beluga #105326 üzenetére
Ennyi erővel annak sincs értelme, hogy a havidíjasoknál gyorsabb a mobilnet, hiszen akkor ott az 1 gigás mobilnetkeret tizedannyi idő alatt elfogy, mint dominó esetében? Nyilván nem. Mivel a mobilnetes felhasználásnál a telefon nem a folyamatos (állandó) letöltés állapotában van, teljesen mellékes, hogy folyamatos (állandó) letöltést figyelembe véve a mobilnet keret 12 perc vagy 60 perc alatt fogyna el.
Ennyi erővel, a dominó maraton 4 giga 30 megabittel adott idő, de akinek havidíjasként 300 megabiten havi 1 gigája van? Az kevesebb ideig netezhet?
Miután nem az állandó letöltés állapotában van a telefon, ezért a mobilnet sem fogy el gyorsabban, tekintve hogy nem fog tudni több weboldalt elolvasni, több fórumhozzászólást megírni, több zenét streamelni akinek gyorsabb nete van, mivel az, hogy egy 10 perc alatt meghallgatható zeneszám a háttérben 1 vagy fél perc alatt töltődik le, teljesen mindegy, az időkorlát úgyis a 10 perces meghallgatási idő lesz (illetve webes tartalom olvasásánál is a cikk végigolvasásának 10 perces korlátja határolja be a használatot, és nem az, hogy a weblap 1 vagy 2 másodperc alatt töltődik be).
-
válasz
milestone #105238 üzenetére
Kell, én is akartam intézni és nem lehet az aláíró vagy papírok nélkül, még akkor se, ha viszed magaddal a simnek azt a részét, amiből kitörted magát a kártyát, tehát ha látszik hogy van közöd a dolgokhoz. Mondjuk én eleve úgy mentem oda, hogy valószínű nem lehet, csak az egyszerűség kedvéért megpróbálkoztam vele.
-
válasz
4Grider #105166 üzenetére
Én úgy veszem ki, hogy letöltötte a szolgáltató automatikusan a beállításokat, nem működött, egyeztette az ügyfélszolgálattal, nem működött, bevitte a telekomhoz, ellenőrizték a beállításokat, nem működött, így szerintem a szokásos "usererror" válasz itt most nem játszik.
"Lehet, hogy bennem van a hiba, de" úgyhogy most szerintem ja...
-
válasz
MaxxDamage #105159 üzenetére
Na az a lényeg hogy megoldódott! Csak ilyenkor az jut eszembe, hogy ha nem egy hozzáértő user az alany, akkor ez valószínűleg soha nem oldódik meg. Mert nem ők oldották meg hanem te!
-
válasz
MaxxDamage #105152 üzenetére
Jól csinálod, ne hagyd magad.
-
válasz
MaxxDamage #105139 üzenetére
Nem semmi ez azért. Kíváncsi leszek a megoldásra, majd írd be, ha megoldódott.
-
válasz
szabogabor10 #105107 üzenetére
Igaz, hogy kora délután kérdezted, szóval már lehet hogy nem releváns az infó, de nálam most megy. Én email-jelszó párossal lépek be. Viszont tegnap nap közben nálam is nagyon problémás volt, csak másodikra sikerült és nagyon lassú volt.
-
válasz
enginev3.0 #105075 üzenetére
Már működik az app.
-
válasz
radio100jozs #104979 üzenetére
Arra írta szerintem hogy itt a topikban már megint feldobták, hogy vége lesz, és úgy látszik nem lett, mint ahogy többen előre is jelezték, hogy maradni fog.
-
válasz
st3v3np3t3r #104726 üzenetére
Szerintem okozhatja. Próbálj meg egy kártyacserét.
-
És davidsz:
Szerintem is Apple hiba. Nekem ugyanazok a hibajelenségek vannak mint amiket davidsz írt és a megoldásai is működnek. Majd írok néhány nap múlva róla hosszabban, addig próbálgatom.
Egyelőre az a véleményem, hogy totál kiforratlanul vezette be az Apple a dualsimet!
-
válasz
Soulfly842 #104621 üzenetére
Úgy látom nehéz értelmezni, hogy a jogszabályokat a telekom nem írhatja felül.
Ha velem csinálnának ilyet, ej de örömmel búboltatám meg őket! -
válasz
kakuk.tamas #104538 üzenetére
Ez de jó!
Nem lehet online lekérdezni hogy egy adott szám foglalt-e? -
E-simmel kapcsolatban, nincs esetleg valami infótok róla, hogy dominó esetén tervben van-e az e-sim bevezetése? Ha igen, mikor?
-
válasz
szabogabor10 #103966 üzenetére
Azok alapján amit az apple oldalán olvastam, rá akartam vágni, hogy persze hogy működni fog, de aztán belegondoltam amit írtál, hogy az az USA szolgáltatók alapján íródott support cikk, valószínű hogy legalábbis kérdéses.
-
Múltkor volt szó az ügyfélszolgálatról. Ma megint volt velük egy beszélgetésem, kb 3-4 percen belül ügyintézővel beszéltem, felkészült volt, segítőkész, és kedves. Ha akarnék se tudnék róla rosszat mondani.
-
válasz
4Grider #103425 üzenetére
Pont GLS-től vettem át én is korábban csomagot, semmit nem kaptam a kifizetett összegről. Felhívtam a céget, ahonnan rendeltem (nem a telekom), kérdeztem, hogy ez így rendben van-e (szerintem nincs), azt mondták hogy igen, mert ha nem fizetek, nem lehetne nálam a termék, úgyhogy maga a termék bizonyítja, hogy kifizettem.
Nem akartam vitatkozni, és nem értek ennek a szabályaihoz, csak mikor olyanokat olvasok a neten, hogy ilyen pitiáner kis értékű fizetésekkor, amikor az eladó nem ad nyugtát (piacon, boltban, akárhol), akkor megbünteti őket az adóhivatal, én meg több százezret fizettem ki a futárnak egy cetli nélkül, szóval szerintem ez így nem oké, de mindegy. -
Elnézést, ha meg volt már beszélve, vagy elsiklottam felette, a következő lenne a kérdésem.
Ha jól tudom, nincs e-sim feltöltőkártyához.
Viszont, a jövőben lesz-e rá lehetőség vajon? Úgy értem, láttok-e valami akadályát annak, hogy legyen? Az adategyeztetés körüli dolgokra gondolok, illetve más kérdésre, hogy lehetséges-e olyan, hogy egyáltalán nem lesz a jövőben feltöltőre e-sim? -
válasz
Aaron14 #103043 üzenetére
Együttérzek veled, valóban furcsa néha a hazai kiszállítás. Ellenben volt már olyan, hogy a német amazonról rendeltem valamit haza Magyarországra, vasárnap rendeltem meg és kedden kiszállították. Persze tudatában kell lenni annak hogy az amazon erre van specializálva, a telekomnak meg ez egy kényelmi kiegészítő szolgáltatása. Meg lehet, hogy lassan kezdenek ők is túlterhelődni így közeledve az év végéhez.
-
Szerintetek lesz e-sim lehetőség dominó esetén is?
-
A telekom korlátlan net ugye osztható, másik telefonra, laptopra is? (Normál jellegű felhasználásra gondolok, felhős szolgáltatások elérése, böngészés, e-mail, youtube).
-
válasz
golyós #102520 üzenetére
Így mellesleg én is mindig csodálkozok azokon amikor beírják mások hogy miután jelezték a felmondási szándékukat (bármely szolgáltatónál) akkor egy ügyfélmegtartó csoport kereste őket jobb ajánlatokkal.
Nekem volt már hordozás, felmondás, előfizetésről feltöltőre váltás több szolgáltatónál is, de még egyetlen egy sem próbált rábeszélni a maradásra soha.
Pont a telekomnál jártam úgy még nagyon régen, hogy előfizetéses csomagot mondtam fel és mentem át a vodafonhoz (amikor bejött a vitamax city a hálón kívüli azt hiszem 50 Ft-os percdíjával, amivel szemben az akkori szervusz csomagomban 125 Ft volt a hálón kívüli percdíj). Annyit kérdezett az ügyintéző (akkor már aranykártyás ügyfél voltam több éves előfizetéssel), hogy miért mondom fel. Mondtam, hogy a vitamax city jobban megéri. Erre beírta valami űrlapra, hogy felmondás oka: anyagi okok. Na inkább nem vitatkoztam, de nem próbáltak marasztalni.Amúgy azt is meg kell jegyezni hogy pont a telekom volt viszont az aki megkeresett egy olyan ajánlattal (holott éppen fennálló hűségszerződésem volt még velük) hogy régi ügyfélként felajánlanak egy nem publikus díjcsomagot (azaz többet, mert több szám van náluk), ami nagyon jó feltételekkel volt, csak más okok miatt nem írtam alá (egyébként nem hoztam el a számokat, az előfizetések azóta is élnek, és nem is tervezem elvinni őket). Szóval ilyen szempontból azért vannak náluk jó dolgok is.
-
Gyakori, hogy úgy kötnek szerződést, hogy a hatályba lépés időpontját meghatározzák benne, így akár lehet egy jóval korábbi szerződés is, amiben meghatározták azt, hogy november első munkanapján kezdődik a forgalmazás.
Sokszor egy-egy gyártónak nem éri meg a szolgáltatói forgalmazás, mert esetleg a szolgáltató külön szoftvert kér, külön szolgáltatások támogatását kéri, amit az adott gyártó nem akar, vagy nem tud megcsinálni (nincs rá kapacitása, már a következő modellre fókuszál stb.). Így lehet, hogy egy gyártó ezért nem forgalmaz szolgáltatón keresztül. De nem értek hozzá, csak amiket gondolok, azokat vetettem fel. -
válasz
MadMancs #102329 üzenetére
Sokminden van ami miatt nem lennék postpaidosból prepaidos (volte, adategyeztetés hiánya, gyorsabb net, több adat, töltögetéstől való mentesülés, céges elszámolhatóság, szabadabb vásárlás az egyenleg terhére, korlátlan csomag, kamatmentes részletes készülékvásárlás). Szerintem ennek az opciónak a megrendelhetősége nem oszt, nem szoroz annyit. Korábban én is azt hittem, hogy majd milyen jó lenne átmenni prepaid-be, de túl sok lenne a kompromisszum.
-
válasz
Bogyó bá' #102251 üzenetére
Köszi, a többieknek is, az elv érdekelt, nem a pont konkrét megvalósítás. A lényeg hogy vehetek akár több, mint 4 giga dominós netet is, vagyis a néz mennyisége is feltölthető (gondolom akár egymást követő több db 4 gb vásárlással), ha 1-2 napra nagyon sok mobilnet kell valamiért.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Mikrotik routerek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Energiaital topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- SzoftverPremium.hu
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest