- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zannor #56712 üzenetére
szia,
nálunk a d802 van hivatalosan forgalmazva, az kezel minden szükséges hazai frekvenciát;
LTE 800 / 900 / 1800 / 2100 / 2600 (Bands 1, 3, 7, 8, 20)
a d800 nem jó, mert;
LTE 700 / 850 / 1700 / 1900 / 2100 (Bands 1, 2, 4, 5, 17)
amennyiben a kijelzés szerint 4g hálón lóg, úgy biztos, hogy normál d800-ról van szó?
van usa sprint ls980 verzió, az;
LTE 800 / 1900 / 2500 (Bands 25, 26, 41)
vagy lehet d802ta;
LTE 900 / 1800 / 2100 / 2600 (Bands 1, 3, 7, 8)
utóbbi kettőnél ha nem is minden szükséges, hanem csak egy - egy (előbbinél 800, utóbbinál pedig 1800 MHz) lte frekvencia adott, de ha épp azok elérhetők ott, akkor stimmelhet a dolog. -
válasz
r3dsnake #56697 üzenetére
azért érdemes beleolvasni a digi netes témába, vannak kanyarok néha a digi hozzáállásában is, például a (volt) topnet előfizetők története, a korábbi ígéretek (volt rá írásos nyilatkozat) az emelésre, azóta (tavaly nyár) fizetik a magasabb havidíjat úgy, hogy az olcsóbb díjcsomagban gyorsabb a sebesség - akinek volt esze és meg is tehette, az le is váltott, de csak kevesen -, és összességében nagyon kevés előfizetőnek emelték meg ott, ahol különböző okok miatt muszáj volt fejleszteni gigabit képes hálózatra, de nagyon sok helyen nem csak a gyorsabb, de még a 100-as díjcsomagban sincs meg a maximális sebesség, mert a szolgáltató nem cseréli gyorsabbra a 100-as eszközeit/kábelezését, így korlátos ~94 Mbps sebességnél.
arról nem is beszélve, hogy telefonon nem nagyon lehet intézni semmit a digi esetén, csak a sablonos válaszokra képesek, meg szinte minden problémával vagy intézendővel küldenek a személyes ügyfélszolgálatra.
összességében elviselhető persze, ha az árazást is nézem, de az olcsóságnak is ára van, épp ezért nem kizárt, hogy mobilos fronton sem lesz minden egyszerű náluk, ha színre lépnek...
tv és és vezetékes net terén simán áttértem a digi szolgáltatásaira a telekom után, de mobilos téren úgy sejtem, hogy a majdan módszerük miatt nem fogok - már ha tényleg úgy valósul meg, ahogy a verebek csiripelték.
tegnap töltöttem ki egy tesztet a telekom szolgáltatásaival kapcsolatban, érdekes új opciók voltak benne felvázolva a szolgáltatások és azok védelme kapcsán, kíváncsian várom a megvalósulást. -
válasz
sz.balazs.95 #56684 üzenetére
szia,
ezek közül csak a XIII. kerület tekintetében tudok nyilatkozni, mert ott viszonylag sűrűn járok, és nem tapasztaltam problémát. (lte - note 4)
-
már a telekom is kiadja külsős cégeknek ügyfélmegtartásra a hamarosan lejáró, vagy már lejárt hűségű telefonszámokat?!?!
az egyik (eredetileg társkártyás) előfizetésemre - amit a párom használ - több ilyen hívás is érkezett néhány nap leforgása alatt, hogy a telekom megbízásából telefonálnak, aztán előadták a mézes-mázos szöveget, hogy kiemelt ügyfél meg ilyesmi (sima aranykártártyás előfizetéseim vannak csak), de a folytatás (értékesítés, hűség meghosszabbítása/újbóli aláírása...stb.) már nem jött nekik össze, hiszen nem az előfizetővel beszéltek, annak még a nevét sem tudták megmondani, pláne nem ismerték a kapcsolódó "főkártya" hívószámát!?!?
kérték a páromtól a nevemet és a telefonszámomat - mint illetékes előfizetőét -, de ő persze nem adta meg és utóbb már azt is közölte a hívó féllel, hogy nem kér több ilyen megkeresést, mert egyrészt nem az első ilyen eset néhány napon belül, másrészt ő érdemben nem tud és nem is akar intézkedni az előfizetéssel kapcsolatban.
kár, hogy nem olyankor telefonálgatnak, amikor a párom átadhatná nekem a telefont... -
válasz
313313 #56365 üzenetére
ebből még nem vonható le semmilyen következtetés, összességben nem hibásodik meg több iphone, mint bármilyen másmilyen gyártós, sőt!
melyik gyártós/típusú telefonnál nem problémás/hibásodik meg egy darab sem?
a garanciális ügyintézésük viszont jobb az átlagnál, nem javítgatják, hanem cserélik, jellemzően napokon belül - korábban a t-mobile esetén nem egyszer volt rá példa, hogy azonnal.
ehhez képest a sony féle cordon, finoman szólva is erősen problémás... -
válasz
fery02 #56332 üzenetére
attól még igaz lehet, nem feltétele a 4g/lte szolgáltatásnak a 3g megléte, október 18-tól nagyon sok helyen lett az országban 4g/lte, ahol korábban nem volt 3g és azóta sincs.
a telefonnak kell tudnia a 4g/lte elérést, továbbá a sim kártyának - nem tudom, hogy milyen/melyik az, ami nem tudja, de nem elképzelhetetlen, miszerint cserére lesz szükség -, megfelelő netes hozzáférési pont (apn) is szükséges hozzá - elvileg rászabták már a wnw-t is, de nem kizárt, hogy van még olyan eltérő, ami nem megfelelő, eleinte csak az internet.telekom volt jó, még a wnw sem. -
válasz
laabom #56246 üzenetére
elolvastam végig, és annak megfelelően válaszoltam.
egy szóval sem írtad korábban, hogy már nézted ott, ahová eredetileg szokás feltölteni.
amennyiben nem online lett rendelve a készülék - ezt viszont nem tudni -, úgy nem lesz online elérhető hozzá semmi, amennyiben online rendelték és megfelelő feltételekkel, úgy pedig a megrendelő fiókjába kerülnek feltöltésre. -
válasz
ForRedGlory #56095 üzenetére
szerinted igen, szerintem is, és ha nem is általánosítok, akkor is fordulnak elő esetek, amikor az ügyintézők hibájából a leírtak ellenére is kiszámlázásra kerül.
jó lenne, ha minden ügyintéző képben lenne mindennel, vagy ha képben is van, nem próbálna meg bizonyos dolgokat lepasszolni, de nem annyira ritka az ellenkezője...
a magam részéről nagyon is toleráns vagyok ilyen szempontból, ha van is negatív tapasztalatom t-s ügyintézéssel, összességében sokkal több jót tudok elmondani, mint rosszat.
innen a fórumról is több t-s illetékes írt privátot nem egyszer, több alkalommal is segítség gyanánt úgy, hogy nem kértem, ami külön plusz pont, szóval nem keresem én direkt a hibalehetőséget, de azért égnek áll néha a hajam néhány ügyintéző tudásával és hozzáállásával kapcsolatban...
tituláltak már engem t-s dolgozónak itt a fórumon - pedig nem voltam és nem is vagyok az -, mert bátorkodtam leírni, hogy egyáltalán nincs igaza az előfizetőnek, behivatkoztam az ászf vonatkozó részét alátámasztásul, aztán kaptam az áldást, hogy miért védem a szolgáltatót, biztos dolgozója meg bérence vagyok.
az ügyfelek oldalán is van tudatlanság, félreértés, trükközés...stb. bőven, de nem összehasonlítható, mert nekik nem ez a munkájuk, akiknek viszont az, azok lehetőség szerint a kapcsolódó szabályozás szerint járjanak el, és ebben az is benne van, hogy kiszűrjék a problémás ügyfeleket és megfelelő mederbe tereljék a dolgokat, akár az ügyfél kárára is, ha épp nem neki van igaza, de másik szélsőséget kerüljék, amikor például saját anyagi érdekeltségük okán problémát okoznak az előfizetőknek. -
válasz
ForRedGlory #56093 üzenetére
ezért írtam úgy, hogy jobb esetben díjmentes, de mint te is írtad, vannak kivételek, bár az ászf nem elég részletes ilyen tekintetben, csak a rongálódást és a lopást említi példának.
nem tudom, hogy a te értelmezésedben mit jelent az elég régóta, de tavaly ősszel még több eset is ismert, amikor kiszámlázták a 4500 ft-ot, pedig adott volt a cserélendő sim kártya és rongált sem volt.
adott persze fordított helyzet is, sokkal korábban is történt már díjmentes csere úgy, hogy el sem kérte az ügyintéző a sim kártyát - tehát meg sem sem győződött annak meglétéről és sértetlenségéről -, ilyet is írtak itt a fórumon is, szóval ügyintézője is válogat(hat)ja... -
az attól is függ, hogy milyen ügyintézőt fogsz ki, meg ahhoz képest a te hozzáállásodon is, majd kiderül.
a postán díjmentesen feladhatod, dobozt is biztosítanak és (jellemzően) soron kívül intézik.
az eszköz melyiksége látatlanban passz, befolyásolhatják bizonyos tényezők, rákérdezhetsz telefonon.cris78; nekem nem küldtek, hanem egyszer csak csöngetett a futár, hogy hozta a csomagot.
-
válasz
hurenzon #56006 üzenetére
jogszabály írtam, amit a szolgáltató is köteles betartani, de ha ehhez ragaszkodsz, akkor idézek a szolgáltató honlapjáról is;
14 napos pénzvisszafizetési garancia (fizikai termékek – készülékek – rendelése esetén)
A 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben – Távollévők között kötött szerződésekről – foglaltak értelmében vásárlóinkat megilleti a jog, hogy a teljesítést követően 14 napon belül indoklás nélkül elálljanak a vásárlástól. Az elállásra rendelkezésre álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor Ügyfelünk a csomagot kézhez kapja. Amennyiben úgy döntesz, hogy élni kívánsz ezzel a jogoddal, a visszaküldendő terméket postai úton juttathatod el hozzánk, melynek költségeit te viseled. A szolgáltató ezután köteles az áru ellenértékét 14 napon belül visszajuttatni hozzád.forrás: link
-
válasz
r3dsnake #55927 üzenetére
általánosságban csak az apple kivétel, szinte minden más gyártó esetén még régión/országon belül is eltér a támogatás, akár csak a független és szolgáltatós kivitelben is.
az lenne persze a jó, ha például firmware frissítés tekintetében - de csak abban, a csak egy év jótállás és társai nem kellenek - mindenki az apple módit követné, olyan viszont nem lesz soha... -
válasz
r3dsnake #55919 üzenetére
nem feltétlenül, bizonyos típusokból készül nem lte képes változat is olyan régiókba, ahol azt nem lehet kihasználni, az már más kérdés, hogy bizonyos üzletek olyat is behoznak és értékesítenek, amit amúgy hivatalosan nem forgalmaznak itt.
nem mintha az apple...stb. esetén nem lenne ilyen, csak az iphone esetén legfeljebb abban nyilvánul meg, hogy az usa modell hazánkban nem minden lte frekvenciát kezel, mert nem ide szánták.taip; várjunk még azzal az edigital leírással, mert egyelőre több sebből is vérzik, de csak javítják majd.
-
-
válasz
migabi24 #55875 üzenetére
szó nincs félrevezetésről, több darab is volt a kezemben, amit ezen szolgáltatótól vásároltak a megjelenés után közvetlenül, és nem.voltak hálózati korlátosak, kicsivel később az enyém már az volt.
itt a fórumon is találsz tulajdonosi hozzászólást mind a két t-s szolgáltató kapcsán, illetve korábbi apróhirdetést is, ami igazolja, hogy akadt függetlenül eladott is.
ne egy darab alapján általánosíts, és főleg ne dobálózz félrevezetéssel! -
-
válasz
Bálnaborjú #55825 üzenetére
igen, notin és mobilon is, kábelnetes és mobilinternetes kapcsolattal is.
glaci; nem csak neked volt mázlid, délután még nekem is működött, aztán este már nem és azóta sem.
probléma, ha már én is azt mondom, hogy egyre gyakoribb és hosszabb intervallumú a kimaradás, az online felület minden formájában... -
válasz
Vangelis #55635 üzenetére
nem feltétlenül rossz ötlet részükről a szelektálás, mert ha valakinek van ugyan t-email címe, de egyáltalán nem használja azt, és ezt látja a szolgáltató, akkor azzal minek sietni?
nálunk is ez például a helyzet, több előfizetésemen is adott t-email fiók, de a párom például egyáltalán nem használja, én viszont igen, így nyilván csak a használatban lévő, nagyobb forgalommal bíró fiókot volt sürgős helyreállítani, amin egyáltalán nem történik levelezés, azt nem.közben megoldották a problémát, szerencsére működik már, és kíváncsiságból ránéztem néha az ő fiókjára is, valóban később lett kicsivel elérhető, mint az enyém.
-
-
válasz
lugosi #55562 üzenetére
pedig ott aztán más célrétékek...stb. és vállalások vannak megszabva; link
más téren nincs problémám a szolgáltatóval, tapasztalat van a másik kettővel is, asszonynak is van eltérő szolgáltatós cégese, korábban annál is egyiktől mentek a másikhoz (egyik sem a telekom), mert nem voltak elégedettek a szolgáltatással.dedike; ideje is lenne már működnie, mert ez a bő 24 órás lehalás már hosszú...
Clain; szia, iphopne esetén nem javítás, hanem jellemzően refurbished csere történik és újraindul a teljes egy év gyártói jótállás, ezt jogszabály írja elő, amit a szolgáltató is köteles betartani.
amely iphone készülék nem hazai szolgáltatótól vagy hivatalos/minősített viszonteladótól van vásárolva, annak a cseréjekor a korábbi készülék gyártói jótállási intervalluma fut tovább, illetve ha az kevesebb mint 3 hónap, akkor adnak rá 3 hónapot.
az apple hazai hivatalos minősített viszonteladók esetén sem minden illetékesnél teljesen tiszta még a kép, mert amíg nem forgalmaztak hivatalosan ilyen telefont, addig nekik is csak a 3 hónapos főszabályt kellett betartani, de azóta változott a helyzet, és ha lassan is, de már ők is áttértek a vonatkozó jogi szabályozás szerinti mederbe;Többletjogok az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótálláshoz képest magyarországi hivatalos vásárlás esetén:
- a cserélt alkatrészre vagy készülékre 1 év jótállás vonatkozik 90 nap helyett
- ...forrás; link (apple hivatalos minősített viszontladó/szerviz)
a szolgáltató eleve így járt el e kezdetektől - hiszen ők az első pillanattól hivatalosan forgalmazzák a készüléket -, csak olyan esetekben volt eltérés, amikor a szolgáltatós illetékes nem volt tisztában a szabályozással, de azt meg helyes mederbe lehet(ett) terelni.
mióta a telekom szervizes szekcióját "kinyírták", azóta a szolgáltatós készülék is vihető garanciális ügyintézésre az apple hivatalos minősített viszonteladókhoz/szervizekhez. -
válasz
lugosi #55558 üzenetére
sokkal komolyabb feltételek vannak megszabva az üzleti szolgáltatásokra.
hosszú éveken át használtam probléma nélkül a t-email címemet - a felület nem is annyira érdekel, egy ideje notin és telefonon is beállítva direktben -, azért is mertem rábízni fontos levelezéseket, de amit mostanában produkál, pláne most... -
válasz
lugosi #55546 üzenetére
üzleti kategóriában másak azért a feltételek, ott keményen ráfaraghat (anyagilag is) a szolgáltató, ha komoly kiesések vannak.
azóta sem működik a levelező, kezd nagyon bosszantó lenni, mert már nem csak 1 - 2 órás a kiesés, hanem már fél napra tehető és még nincs vége... -
nekem (is) a telefon jelzi azonnal, hogy nem sikerült kapcsolódni, ránéztem notin is; 502 Bad Gateway
nem jó még most sem, pedig várok néhány fontos levelet, eddig viszonylag keveset problémáztam a rövid leállások miatt, de ha így megy, akkor muszáj lesz másik e-mail címre költöztetni a fontosabb levelezéseket, csak ugye hosszú évek óta ezt ismeri és használja minden érintett, fejből mondják, ha például ajánlanak valakinek. -
megint nem működik a t-email, illetve a nem mobilos t-s témát olvasva, nem a csak a mobilos e-mail halt be, hanem a vezetékes nethez adott is.
-
válasz
tomiii. #55485 üzenetére
a my t-mobile most épp jó, még a számlát is sikerült befizetnem.
Gedeon31; sírva gondolok vissza néha a westel és a westel900 időkre, akkoriban erősen fordított volt a helyzet az illetékesek hozzáértésével kapcsolatban is, bár ennek több oka is van...
az elektronikus számlás problémát nekem is dobta a rendszer, régóta aktív, úgy kapom a számlát és úgy is fizetem, erre az egyik belépésnél feldobja, hogy térjek át elektronikus számlázásra és az opciót inaktívnak mutatja, pedig nem lett kikapcsolva. -
-
válasz
lesaux #55388 üzenetére
nem vagyok t-s illetékes, jómagam is csak előfizetője vagyok a szolgáltatónak, így nem különösebb tisztem védeni, de azt már megtanultam, hogy a honlapon kiírt információk nem feltétlenül számítanak korrekt és teljes tájékoztatásnak, így érdemes azzal kezdeni, hogy a kapcsolódó szerződési feltételeket elolvassa az ember - nem az egészet, csak az igénybe venni kívántra vonatkozót -, akkor pedig nem érheti meglepetés.
adott esetben viszont nem teljesen értem a problémát, hiszen a 150 megabyte keret adott, csupán kell hozzá egy aktív adatcsomag - a legolcsóbb megfelelő napinet is jó -, de amíg tart a surf 150 megabyte kerete, addig a napinet sem fizetendő. -
válasz
lesaux #55386 üzenetére
mi benne az átverés?
részletesen leírva minden a kapcsolódó díjszabásban; link
én ugyan nem vagyok domino párti, de ez az egyetlen domino díjcsomag, amihez a sokkal olcsóbb bővítős adatopciókat aktiválni lehet, minden más domino konstrukció esetén csak sokkal drágábban adott azonos adatmennyiség, sok esetben már itt nyerő az alap 150 megabyte adatkeretével, illetve a percdíjaival a 890 ft ellenében - pláne igaz ez, ha nagyobb adatmennyiséget tartalmazó opciót aktivál mellé valaki. -
itt olvashatod a domino díjcsomagokat; link (5. oldal 2.1.1 táblázat)
igen, a domino surf alapban 890 ft, de abban benne van a 150 megabyte adatforgalom is, illetve ahhoz sokkal olcsóbb minden adatbővítő, mint a többi domino díjcsomaghoz az azonos adatmennyiséget adó adatcsomag. -
szia,
tudni kellene, hogy milyen domino díjcsomagról van szó, mert lehet, hogy alapban semmilyen adatforgalom nem lehetséges, hanem csak ha külön aktiválod, de olyan is előfordulhat (domino 5 esetén), miszerint napinet aktiválódik, aminél 195 ft/10 megabyte, de ez naponta csak egyszer adott alapban és ha az elfogy, akkor viszont már csak sms küldésével van lehetőség azon a napon újra aktiválni, de a következő napon újra alapban adott, ha a forgalmat kezdeményezel.
a domino surf esetén 150 megabyte adott 30 naponta, afölött a fent leít napinet aktiválódik automatikusan.
a domino esetén aktiválható adatcsomagokat itt találod; link, de fontos tudni, hogy a surf kivételével - mert az alapban tartalmaz adatkeretet -, minden más díjcsomaghoz a drágább - fent tudod átkattintani - nincs még net a díjcsomagodban kategória érvényes. -
válasz
Teko001 #55117 üzenetére
engem meg ha nem is kimondottan a telekom honlapja miatt, de sokszor hívtak hasonló problémához, és többnyire különböző, a böngészőbe beépülő reklámot...stb. blokkoló, vagy más célt szolgáló bővítmények okoztak problémát, sokszor elég volt a bővítmény tiltása és már működött is rendesen.
nem ritkán, akár magát az oldal megjelenését is képesek szétcseszni bizonyos bővítmények/beépülők, használhatatlanná téve opciókat/hivatkozásokat is. -
válasz
AshaNoR #55104 üzenetére
szia,
nem feltétlenül, a sim kártya a szolgáltató tulajdonát képezi, és ha normális esetben díjmentesen cserélik is a méret változásának igénye miatt, de a rongál cseréjét külön fizetősnek tüntetik fel;
SIM kártya cseréje/pótlása (pl. rongálódás, lopás miatti pótlás) 4500 Ft/alkalom/db
forrás: link
próbálkozni lehet persze, valakitől el sem kérik a sim kártyát, így esetlegesen nem derül ki a rongálás ténye, de ez csak a szerencsén múlik...
-
válasz
FrezeR #55092 üzenetére
amely hibalehetőségek hirtelen beugranak és érdemes ellenőrizni;
- a my t-mobile felületen az mms opció aktív állapotát
- mms/mobilinternetes hozzáférési pontok megfelelő beállítását és engedélyezettségét (s4 esetén van olyan, ahol egyben van a kettő, meg olyan is, ahol már külön)
- az üzenetek beállításaiban az mms opciókat
- wifi kapcsolat esetén, annak kikapcsolását követően is kipróbálni -
válasz
vwpolopg #55086 üzenetére
megnézem, törlöm és ennyi.
ilyen lottózós és társai ajánlásokkal nem traktálnak, inkább csak akkor szoktak küldeni, ha új telefon veszek, hogy köszönik és javasolnak hozzá mobilinternetes opciót - köszi, már régóta van -, meg ilyesmi.FrezeR; lehet, hogy fogadáskor valamiért nem szinkronizál a szerverrel automatikusan, hanem csak akkor, ha küldéskor direktben indítod a folyamatot.
-
válasz
footwear #55076 üzenetére
ie és chrome alól is működik, legalábbis most.
más; jön az e-mail a szolgáltatótól, hogy a mobil-előfizetésemre vállalt hűség hamarosan lejár, és ha 1 vagy 2 éves hűséget vállalok, akkor akciós áron vásárolhatok mobiltelefont - ami nem igaz, mert sok telefont megnéztem kíváncsiságból, és 1 év hűségre semmi kedvezményt sem adnak, azonos a listaárral! -, de nekem több előfizetésem is van szolgáltatónál, így nem ártana azt is szerepeltetni a levélben, hogy melyik hívószámhoz tartozó előfizetésről van szó!?!?
a számlán megnézhetem persze, ha épp szükségem van az információra, de ha már annyira akarnak értékesíteni is a szolgáltatás mellett, akkor megtehetnék ők is... -
jól érted, tothferenc kiegészítésével, hogy a fordulónapig, ami nem feltétlenül változik a bővítő aktiválásával, illetve ha esetlegesen igen, akkor sem biztos, hogy az aktiválás napja lesz, hanem a rendszer által egy random kiválasztott nap.
raziel01; telefonálj megint az ügyfélszolgálatra, hogy azóta már biztos visszaérkezett, töröljék.
-
válasz
tothferenc #55009 üzenetére
pedig többször is volt már szó róla itt; bővítő opció aktiválásakor az alapban adott keret is újraindul.
az adatforgalmi fordulónap van 15-én, a számlázás a hónap első napjától az utolsóig tart, persze törthavi módon, ha hóközi az aktiválás. -
válasz
r3dsnake #55007 üzenetére
lehet úgy aktiválgatni újra azonos opciót is, hogy ne számlázódjon ki az másodszori aktiváláskor "duplán", csak a naptári hónapot kell figyelni.
vagy neked úgy is volt már, hogy azonos hónapban többször aktiváltad? nem a fordulónap szerint, hanem a naptári hónap első és utolsó napja között kétszer/többször is?
amennyiben ténylegesen kevés lenne az adatkeret és kellene további adatmennyiség a fordulónapig, úgy én mennék fel 3 vagy 5 gigabyte bővítőre - a turbó nem jó/jobb ár/érték arányú azokhoz képest -, de olyan még nem volt, most is csak szándékosan és lte méricskélésekkel tudtam nullázni. -
-
válasz
Gedeon31 #54994 üzenetére
törthavi számlázásúak, így a hónap első napjától - vagy ha később lett aktiválva, akkor az aktiválás napjától - a lemondásig az egyiket - az addig aktívat - fizeted, az aktiválástól a hónap utolsó napjáig - vagy ha korábban lemondod, akkor a lemondás napjáig - pedig az újonnan aktiváltat, mivel egyszerre csak egy lehet aktív.
-
válasz
scope2007 #54988 üzenetére
netplusz l, xl vagy xxl, annak függvényében, hogy 1, 3 vagy 5 gigabyte kell, növekvően jobb ár/érték aránnyal.
milyen díjcsomagod van? tartalmaz már alapban adatforgalmat?
amennyiben igen, úgy az olcsóbb bővítős áron kapod (1290, 2290 és 3090 ft), ellenkező esetben jóval drágább. -
válasz
scope2007 #54986 üzenetére
szia,
jól gondolod;
Böngészésnek interneten keresztül a böngésző program használatával web oldalak megtekintése, azaz a web szervereken tárolt szöveg és kép formátumban elérhető tartalmak valós idejű elérése és megjelenítése minősül. Nem minősül böngészésnek a web oldalakon megjelenített vagy azokhoz kapcsolt egyéb formátumok és forgalmak, különösen online játékok, FTP, P2P file megosztás, hang és videó tartalmak letöltése vagy megtekintése. A http video, audio és egyéb (pl. beágyazott multimédiás) tartalmak nem részei az opciónak.
-
válasz
Soulfly842 #54882 üzenetére
tiszta sor, csak jeleztem, hogy élnek is vele.
az is benne van az ászf-ben, hogy az üzletekben is leadhatók a szolgáltatós eszközök, mégsem vették át, postára kellett vinnem azokat, de búcsúzóul még ment emiatt egy panaszos e-mail, hogy legalább annyi dolguk legyen még vele(m)... -
válasz
tothferenc #54693 üzenetére
a végösszeg már látható, arra viszont várni kell még néhány napot, hogy megtekinthető/letölthető legyen a számla.
nem lehet kikapcsolni. -
szia,
az új (24 hónap hűséges) előfizetéshez képes minimálisan drágább lesz/lehet, mert az előrehozott különbözetet (a 3 hónapot) bekérik általában, de nem komoly összeg szokott lenni, jellemzően 1 e ft havonta - nem minden telefonnál, például iphone esetén nem szokásuk kiszámlázni, de más gyártóknál igen -, pontosabbat csak akkor lehetne mondani, ha ismert lenne a jelenlegi díjcsomagod, illetve írsz majd alá díjcsomagra is hűséget vagy csak az előfizetésre...stb.
-
válasz
csababarca #54594 üzenetére
pedig nem annyira ritka azért, nálam nem is lepődött meg anno az ügyintéző, amikor márciusban kitettem egyben az 5s 215 e ft-os listaárát.
-
válasz
MasterMark #54465 üzenetére
elvileg itt; link
-
válasz
MasterMark #54463 üzenetére
igen
-
válasz
MasterMark #54458 üzenetére
szia,
viheted direktben a gyártói (szerződéses) szervizbe is - a szolgáltatós jótállási jeggyel -, de (nagy) t-pontban is leadhatod, továbbítják onnan is.
-
válasz
ForRedGlory #54386 üzenetére
telekom sem áll a jogszabályok és az illetékes döntéshozók felett, szerencsére...
az olyan bírói gyakorlatokról, amikor jogi útra terelték az ügyet, mert a forgalmazó úgy gondolta, hogy neki bármi/mindent szabad, de szerencsére bebizonyosodott, hogy ez nem így van.
nem erős, bármikor lehet kicserélést kérni illetve akár még menet közben is áttérhet egyik szavatossági jogról a másikra, persze meghatározott feltételek mellett.3. Termék javításával, cserére vonatkozó igénnyel kapcsolatos kérdés. Már harmadjára vitte vissza a terméket, de már szeretne cserét kérni. Megteheti-e?
Válasz:
A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 306. § (1) bekezdése értelmében hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Polgári Törvénykönyv rendelkezése nem határozza meg, hogy mennyi hibajavítás után igényelheti a termék kicserélését. A kialakult gyakorlat szerint kétszeri sikertelen hibajavítás után is már kérheti, hogy áttérhessen a másik szavatossági jog érvényesítésére, tehát kérheti a termék cseréjét. A Ptk. 306/A §-a kimondja, hogy a jogosult a választott szavatossági jogáról a másikra térhet át és tekintettel arra, hogy a gazdálkodó szervezet magatartása, jelen esetben a termék többszöri sikertelen kijavítása illetve azt követően további hibák előkerülése ilyennek tekinthető, adott rá okot, hogy a javítás helyett a kicserélést kérje, így az áttéréssel okozott kárt nem követelheti Öntől.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 150/2003. (IX.22) Korm. rendelet szerint a jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. Ennek értelmében szavatossági igényét, a cserét illetve a vételár visszaadását a kereskedőtől követelheti közvetlenül.forrás; link
az azóta bekövetkezett jogszabályi módosítások is vitték tovább ezt a vonalat.A törvény előírását a gyakorlatba átültetve lényegében az a sorrend állítható fel, hogy amennyiben a javítás egyáltalán lehetséges, akkor ezt kell előnyben részesíteni, mert ez általában lényegesen olcsóbb a cserénél. Felmerül a kérdés, hogy hány javítást kell a fogyasztónak eltűrni? Erre vonatkozóan a jogszabály nem intézkedik, ezért a következőt szoktuk javasolni a hozzánk forduló panaszosoknak: Ha a forgalmazó felajánlja a termék javítását, azt az első meghibásodás alkalmával el kell fogadni, mert ennél több nem kényszeríthető ki. A második meghibásodás után célszerű elfogadni a javítást, hiszen előfordulhat, hogy bár első alkalommal nem volt sikeres a javítás, másodszor sikerülhet. A harmadik meghibásodást követően azonban további javítást már nem kell elfogadni, mert valószínűtlen, hogy kétszeri sikertelen javítás után a harmadik sikeres legyen. Ilyenkor a termék cseréjét javasolt kezdeményezni.
forrás; link]
sok ilyet lehet még linkelni, de maga is találsz, ha használod a keresőt.
-
válasz
ForRedGlory #54380 üzenetére
bármikor lehet kérni kicserélést a kijavítás helyett, más kérdés, hogy elsődlegesen kijavítást fognak eszközölni, ha azzal szemben a kicserélés aránytalan többletköltséggel járna, de három sikertelen javítás után már a bírói gyakorlat alapján is simán átvihető a kicserélés, pláne ha azonos hibával lett eredménytelenül javítva háromszor adott termék.
-
válasz
farkzoli #54358 üzenetére
internet.telekom az újabb apn.
pietrasko; inkább nem csak sim kártya függvénye, de a szerződésé sem ilyen szinten, azonos sim kártyával az iphone 5s az utóbbi időben már telekomot írt nekem, most a note 4 megint t-mobile h, pedig csak a készülék változott, ráadásul mind a kettő t-s.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Gmail
- Óra topik
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- Corsair Katar Elite WL egér eladó (csak vezetékesen megy)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! R5 5600X / RTX 3080 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest