- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Magisk
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
4Grider #72011 üzenetére
pont ezen gondolkodtam én is az utóbbi hozzászólók esetén, hogy miként tapasztalhatták, hiszen a vidéki 800 MHz 4g/lte közös a két t-nek, így lefedettségben nem lehet különbség, akik eltérést észlelnek, azoknak a saját eszközi oldalukon valószínűsíthető az ok, illetve sebességben is inkább csak annak függvényében, hogy milyen előfizetésük/díjcsomagjuk van.
-
válasz
guftabi96 #72003 üzenetére
szia,
elvileg meghatalmazásra van szükség (közben linkelt is Soulfly842), ha nem az előfizető intézi, de rápróbálhatsz anélkül is, hátha kifogsz egy olyan ügyintézőt, aki jóhiszeműen megcsinálja, mert volt már rá példa, de nem jellemző, ezért csak akkor menj úgy, ha nem gond egy felesleges kör az esetleges elutasítás esetén, bár biztos nem gond a meghatalmazás kitöltése, úgy meg nem lesz probléma.
sok illetékes (Soulfly842 is biztos) tudna mesélni az ilyen közös háztartásban élő, de például már válófélben lévő, vagy szülő - gyermek...stb. esetén a másik fél nevére eszközölt ügyintézési igyekezetéről, hogy ez is egy módja (lenne) a másik féllel történő kicseszésnek...azért írom csak, mert sokan nem értik, hogy miért problémáznak rajta, ha egyszer azonos a név, lakcím...stb.
-
válasz
anadroid #72001 üzenetére
olyan van, hogy néha nem működik, de az minimum érdekes, ha heteken át folyamatosan nem megy több előfizetéssel sem, miközben itt is többen írták, hogy nekik megy.
én is rendszeresen használom, több előfizetéssel is.
délután is próbáltam, a korábbi hozzászólásomban onnan írtam a lépéseket. -
válasz
tomi5244 #71997 üzenetére
szia,
megpróbálhatod bármilyen telekom előfizetésről; az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#), másik előfizetésre is működik, ha tudod ahhoz a szükséges jelszót (továbblépés; 1 -> belépés másik számmal; 8 -> adott hívószám megadása körzettel együtt...stb.
ez az oldal külföldről is díjmentesen elérhető, itt is adottak bizonyos lehetőségek; link -
persze, nincs is ezzel gond, te jól jártál, azért írtam csak, mert a 1430-on sem mondhat olyat az ügyintéző, ami nem felel meg a kapcsolód szabályozásnak, az meg legyen adott ügyintéző problémája, hogy megoldotta a dolgot az üzletben.
sok más témában is előfordul ilyesmi, itt és más topikokban is olvasni néha érdekes dolgokat, "tévednek" néha az előfizető előnyére és kárára is, ez van... -
én pont ezért válaszoltam neked feltételes módban, mert előfordulnak ilyen esetek, illetve akadnak ügyintézők, akik megcsinálnak valamit akár a kapcsolódó szabályozással szembe menve is - legyen szó tudatosságról, vagy esetleges szándékosságról (bizonyos ügyintézések utáni anyagi haszon okán) -, máskor meg épp fordítva.
lehet, hogy 10 helyből/illetékesből a másik 9 nem csinálta volna meg, illetve akkor sem tenné, ha arra hivatkozna valaki, hogy máskor, máshol, másnak megcsinálták.tomzero; a korábbi akcióban 5490 ft helyett 3990 ft volt a havi díj, most abból is lejön 1000 ft havonta, egy évig, ha legalább egy év hűség aláírásra kerül.
-
válasz
blackmajesty #71950 üzenetére
nem feltétlenül muszáj már gyári visszaállítás itunes útján, elég csak simán csatlakoztatni a készüléket és úgy is lefut a hálózati korlátozás feloldása.
-
válasz
Soulfly842 #71881 üzenetére
te vagy az illetékes, pontosan tudod a választ, nem?!
nem írt részletre vonatkozó igényt, de minden hozzászólását visszaolvasva, valóban volt szó arról is korábban, ha nem is konkrét elvárás képében, hanem csak mérlegelés szintjén. -
válasz
bopeti98 #71869 üzenetére
nem csak készülékkel együtt vásárolt előfizetésre van/lehet hűség, hanem önmagában az előfizetésre is, de adott esetben a havidíj nem változik annak függvényében, hogy hűséges előfizetésről van szó, vagy sem, ráadásul a a move xs egy olyan - egyik legolcsóbb - díjcsomag, amire még készülékvásárlás esetén sem lehet magára a díjcsomagra hűséget aláírni, hanem csak az előfizetésre.
önmagában csak előfizetés esetén is feldob a rendszer alapban hűséget - 1 vagy 2 év közül lehet választani -, így elengedik az egyszeri 5000 ft-os belépési díjat (ennyivel több hűség nélkül), azt kellene visszafizetni kötbér címén, ha nem valósulna meg a hűség intervalluma.r3dsnake; link
-
válasz
bopeti98 #71864 üzenetére
több oka is van/lehet, de beszkennelt dokumentumok alapján túl sok a hiba- és/vagy trükközési lehetőség, nem véletlenül nem fogadnak el sok helyen - nem csak szolgáltatóknál - úgy dokumentumokat, meg az okmányok alapján személyesen tudják ellenőrizni, hogy valóban a jogosult használja fel azokat...stb.
-
válasz
bopeti98 #71862 üzenetére
azon gondolkodom, hogy korábban is megpróbálható, mivel itt nem szolgáltatón belüli havi díjas -> domino -> havi díjas kiskapuzásról van szó, így nem kizárt, hogy 30 napon belül is megvalósítható.
(más) megoldást nem nagyon találhat rá, mert a webshop és az üzletek készlete és bizonyos esetekben az ajánlata elkülönül.
az ügyintézőn ne idegeskedj, az (is) a dolguk, hogy szolgáltatásukat értékesítsenek, lehetőleg drágább és drágább díjcsomagokat...stb., az ügyfélnek meg az, hogy eldöntse, neki milyen kell, aztán az alapján udvariasan elutasítsa, ha nem tart rá igényt.
a postán szoktam így lenni, intézzek bármit, a végén mindig rám akarnak sózni befektetést, biztosítást, sorjegyet...stb., udvariasan elutasítom mindig, aztán néha megjegyzik az ügyintézők, hogy ne haragudjak, de muszáj mondaniuk, mert próbavásárlással is szokták ellenőrizni őket és probléma van belőle, ha nem akarnak külön értékesíteni szolgáltatásokat is. -
válasz
csibabu #71860 üzenetére
szia,
látatlanban nem lehet megmondani, a biztosító szerződéses szervize bevizsgálja és mond egy összeget a javításra - amennyiben javítható -, a biztosító pedig eldönti, hogy annyiért mehet a javítás, vagy adjanak egy azonos, vagy hasonló paraméterekkel rendelkező új, felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket.
-
válasz
PainKiller13 #71856 üzenetére
a wifi egy extra opció alapesetben is, a kiszállított hgw képes rá, alapbeállítással szór, de kikapcsolható a felhasználó által, a közösségi opció esetén annyi, hogy központilag kapcsolják ki, illetve egy online felületen biztosítják a felhasználó számára a ki- és bekapcsolhatóságot, mélyebben nem kell ezzel foglalkozni, nincs olyan szabályozás, ami mást igényelne, az ellen sem tehetsz semmit, hogy a szomszédok megszórnak wifi-vel, egy kitétel van csak, meghatározott határértékeket nem lehet túllépni, de a gyártók úgy szállítják az eszközöket, hogy azok ezen kitételnek megfeleljenek.
bizonyos routerek esetén van lehetőség módosított firmware verziókkal túllépni - amit a felhasználó eszközöl, lassan nem épp szabályosan - a szabályozott határértékeket, ez ellen pont folyamatban van egy újabb szabályozás a gyártók számára, hogy kvázi zárni kell a gyári firmware verziókat olyan tekintetben, hogy a kapcsolódó moddolás ne legyen megvalósítható.Aaron14; szia, amennyiben egyik opció sem volt korábban aktív a meghatározott intervallumon belül, úgy kapsz extrát és ha minden jól megy, akkor a másodiknál sem számolnak fel külön aktiválási díjat.
-
válasz
PainKiller13 #71850 üzenetére
megoldhatják úgy, hogy a szolgáltatós hgw-n hiába van kikapcsolva az előfizető által manuálisan a wifi szórás, a közösségi wifi-t azért még nyomja - itt van előttem egy upc ubee hgw, pont így tesz, még bridge módban is szór közösségit, pedig a saját wifi-je nem megy csak router módban, illetve úgy előzőleg kikapcsolásra került az eszközön a wifi -, szóval ha valaki központilag nem kapcsoltatja ki, akkor az eszköz esetén más a helyzet, azon nem feltétlenül elég a felhasználónak kikapcsolni.
nem véletlenül van minimálisra korlátozva (itt 3), hogy hány "idegen" kapcsolódhat egyszerre a közösségi wifi hálózatra egy adott eszköz esetén, illetve a sebességet sem zabálhatják úgy, szóval arra figyelnek, hogy ne menjen az előfizető rovására, de ha valakit így is zavar, akkor központilag kikapcsoltatja az opciót. -
válasz
Aaron14 #71839 üzenetére
szia,
kiegészítve az előttem szólót; előfizetésesnél naptári hónapot kell nézni, ha többször aktiválod azonos hónapon belül, akkor elvileg a másodiknál - tapasztalat szerint a harmadiknál - már az opció díjának megfelelő aktiválási díjat is fizetni kell.
amennyiben a jelenlegidtől eltérőt aktiválsz - olyat, ami nem volt aktív meghatározott intervallumon belül -, úgy megkapod az extrát. -
ezt én is írtam neki korábban, de nem azzal van a gond.
rákérdez és kiderül, a rendszerben is lehet kapcsolódó probléma.Vangelis; csoda, hogy nem küldték vissza, de akkor csak jól jártál vele.
lugosi; nagyjából igen, nekem még egy kérdéses pont van a leírásban;
Elérhető az újonnan megrendelt(?) alábbi Telekom mobil díjcsomagokban: ... -
válasz
dedike #71817 üzenetére
akkor a kor miatt nem lehet - ha nem volt az egyiknél bármilyen okból megszakítás, netán valamilyen változtatás.
azonos (fun limit)bővítő megy (csak) a kezdetektől mind a két előfizetésen?
otthoni vagy mobilos előfizetés mellé lettek vásárolva?
ahogy számolom; 1990 ft + 500 ft = 2490 ft, ami nettó 1960 ft, az pedig folyamatában kevés az arany kiemeltséghez, tehát amelyik előfizetés esetedben elérte, annál kellett valami többlet.gyuromoj; szia, adott díjcsomaghoz igen, nézz rá esetleg a travel & surf roaming adatdíjcsomagokra, hátha jó lesz valamelyik; link
-
válasz
dedike #71815 üzenetére
a 480 pont az otthoni szolgáltatásokra vonatkozik, mobil szolgáltatások esetén csak 150 pont kell 6 hónap alatt az arany kiemeltséghez, de a társkártyás díjcsomag amúgy sem él ilyen tekintetben (sem) önálló életet, hanem a főkártyára gyűjti a pontokat, így annál kevésbé van jelentősége.
-
válasz
dedike #71806 üzenetére
a szabályzatban ott szerepel a feltételek között;
- akinek hatályos havidíjas vagy Domino előfizetői szerződése vagy Előfizetői keretszerződése van és az Előfizetői szerződés, ill. Előfizetői keretszerződés rendelkezései szerint annak hatálya alatt jogosult a programban való részvételre;
- az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta;
- a jogosultnak sem a kibocsátáskor, sem a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapon belül lejárt számlatartozása vagy egyedi értékhatár túllépése nincs és nem is volt; és akinek a Telekom mobil szolgáltatásokra vonatkozó előfizetői szerződéséhez kapcsolódó szolgáltatását a jogosultságot megelőző 7 hónapon belül az előfizetőnek felróható okból (ilyennek minősül többek között a díjtartozás) nem korlátozták vagy nem szüneteltették, figyelembe véve az 5. fejezetben foglaltakat;
- a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizetői szerződés havi pontértékeinek összege elérte a Programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget;
- Platina kedvezményjogosultságot a 7 naptári hónapnál régebben elért Arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfél szerezhet -
válasz
Beca1990 #71800 üzenetére
nettó 500 ft/8 pont, az 1990 ft nettója 1567 ft, ami 24 pont.
6 hónap alatt kell 150 pont az arany kiemeltséghez, így önmagában a bruttó 1990 ft kevés, de ha átlagában minden hónapban adott a nettó 2000 ft (bruttó 2540 ft) megfelelő forgalom, akkor elég pont kell, hogy legyen végül hozzá. -
válasz
dedike #71794 üzenetére
az előfizetések korának az eltérése nem lehet magyarázat, hogy például az egyik még nem érte el a megfelelő számú hónapot?
kiszi07; nem hiszem, hogy kiadják, megfelelő formátumú meghatalmazás kell hozzá.
Beca1990; nem látok változtatást, amit mostanság eszközöltek volna, itt a hatályos szabályzat; link (2015. 08. 01.)
-
lehet csak 10 - 20 e ft, de a többszöröse is, nem lehet előre pontos összeget mondani, mert több tényező függvénye, ellenőr(i)z(het)ik az ügyfelet különböző (közös) nyilvántartásokban, meg részint ügyintéző függvénye is, hogy milyennek ítéli meg adott feltételek alapján a konstrukciót.
-
válasz
#38464487 #71772 üzenetére
az elállás 14 nap a távollévők közötti szerződés esetén.
a jótállás alapban egy év (feltételezve, hogy adott termék beletartozik a megfelelő kategóriába ár vagy a termék milyensége kapcsán; link), amit a gyártók/forgalmazók tetszés szerint bővíthetnek - használt termék esetén időarányosan lehet kevesebb is.
a szavatosság alapesetben 2 év, de használt termék esetén lehet kevesebb, 12 hónap is.
a használt termékhez kapott számlán is olvasható ilyen, ha nincs rá jótállás, csak szavatosság;Elfogadom, hogy a Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és tartozékaira jótállást nem vállal. A Magyar Telekom Nyrt. a készülékre és a hozzá adott tartozékra a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően 12 hónap szavatosságot biztosít.
-
válasz
#38464487 #71768 üzenetére
szia,
amelyikre van jótállás, azt garancia címén feltüntették a hirdetésben, ellenkező esetben olvashatod a számláján, hogy csak szavatosságot kap.
hiba nem jellemző - sokszor új az a használtnak hirdetett készülék -, de ha előfordul esetleg valami, akkor arra ott az elállási és s jótállás/szavatossági jog. -
válasz
bostone #71761 üzenetére
a westel 900 és később a westel idők elején még a telefonos automata is bemondta az üzletek telefonos elérhetőségét, néhány évvel később - ennek is lehet már vagy 10 éve -, a t-mobile korszakban meg azzal kezdték, amikor felhívtam egy nagy üzletet, hogy honnan tudom a telefonszámot, mert az nem publikus - egy ottani ügyintéző hölgy adta meg korábban, hogy érdeklődjek telefonon, ne kelljen mindig bemennem személyesen, de már akkor sem minden illetékes állt hozzá így a dolgokhoz.
bopeti98; biztos van ráció (akár több is) a 30 napos intervallumban, így is elég sokan meglépik bizonyos díjcsomagba váltáskor, ha meg semennyit sem kellene várni, akkor érdekes lenne egy ügymenet, hogy kérné valaki domino díjcsomagba a korábbi havi díjas előfizetését, aztán azonnal léptetné is tovább a másik havi díjas konstrukcióba, amibe a korábbi havi díjasból nem léphetett át.
-
válasz
grafikus17 #71753 üzenetére
szia,
úgy értelmezem, hogy összesen 1 GB, amit az első három hónapos intervallumban lehet felhasználni.
a telenor féle klikk promócióhoz nem jó hasonlítani, az más, külön fizetős havonta az opció, ahhoz ezt hasonlítanám inkább, valamivel közelebb áll hozzá; linkbostone; én eddig amit üzletben történő átvétellel rendeltem, mert a rendszer szerint volt adott helyen készleten, azt ott át is tudtam venni.
nem hiszem, sokkal régebbi keletű már az, hogy az üzletek nem hívhatók úgy, még a nagy t-pontok sem, te pedig partner üzletet írtál korábban, azok pláne... -
válasz
St3ven #71746 üzenetére
napinet aktív? hátha az, vagy bármilyen aktív opció kell hozzá, mint a korábbi promóciókban is.
havi díjas előfizetésnél néztem az imént, ott adott az összefoglalóban is írt lte alap net szolgáltatás.bostone; nem új keletű a dolog. jellemzően csak a készlet miatt hívogatták őket, hogy; van ebből vagy abból a telefonból készleten?, aztán naponta (akár többször is), hogy; de most már van? ez biztos nem hiányzik nekik...
készletre ott a honlap, telefonos ügyintézésre a 1430, illetve bizonyos, üzlettel kapcsolatos kérdésekben is tud segíteni a telefonos ügyfélszolgálat. -
válasz
beamen #71735 üzenetére
szia,
nem írtad ugyan, hogy melyik majdani díjcsomagról lenne szó, ezért csak feltételes módban írom, de úgy működhet, hogy domino díjcsomagba hordozod a meglévő telefonszámot, abban lesz legalább 30 napig és utána lépsz át adott havi díjas díjcsomagba, úgy már online is lehetséges.
telefonszámokat nem cserélgetnek.kiki22; szia, amennyiben a feltételeknek megfelelsz (aláírtál hűséget, a meghatározott összetételű forgalmi díj összege meghaladja a jóváírás összegét...stb.), úgy érdemes rákérdezni.
-
válasz
dedike #71723 üzenetére
volt ilyen, hogy kiemeltség nélkül nem, illetve csak üzletben lehetett részletre vásárolni.
ANDROID???; chrome, edge és internet explorer böngészővel is betölt;
kovlaj122; szolgáltatói alkalmazottnak akarod beállítani a személyemet, ami nem igaz.
az okos és jó memóriájú google kereső kidobott elég sok vodafone leállást, nem csak 2 - 3 évente egyszer, hanem 3 - 6 havonta is olvasni problémáról. -
válasz
#71835392 #71701 üzenetére
egyrészt ne személyeskedj, mert annak következménye lehet, ha nagyon belefolysz, másrészt közöm nincs dolgozói szinten a szolgáltatóhoz, főnököm sincs, szabadúszó vagyok, a saját hang- és fénytechnikai felszerelésemmel lemezlovaskodom és rendezvényhangosítok, illetve hobbi szinten wifi hálózatokat konfigurálok...stb.
felesleges a hangulatot kelteni... -
válasz
#71835392 #71699 üzenetére
persze, arról is a szolgáltató tehet, ha elvágják/lopják a kábelét...
a másik két mobilos szolgáltatóval akkor lenne értelme hasonlítgatni adott tekintetben, ha azoknak is lenne másmilyen szolgáltatása is, minden, ami a telekomnál adott, de nincs, így nem lehet tudni, hogy ők is úgy oldanák meg akkor is, vagy sem... -
válasz
Balion #71695 üzenetére
szia,
Előfizető kérésére történő szüneteltetés
Szüneteltetési díj, kivéve a MobilOtthon Prémium díjcsomag 1500 Ft/hónap
Szüneteltetési díj MobilOtthon Prémium díjcsomag esetén 500 Ft/hónap... A vonal aktiválásának időpontját, illetve a szüneteltetés kezdő- és zárónapját figyelembe véve töredék havi előfizetési díj kerül megállapításra, mely a teljes havi díjtétel alapján arányosan kerül számlázásra. ...
forrás: link
-
válasz
ricshard444 #71653 üzenetére
szia,
8490 ft az induló részlet, az a vásárláskor fizetendő, a további 19 * 8490 ft első részlete pedig a következő hónap utolsó napi határidejével indul.
-
válasz
GTaylor #71580 üzenetére
szia,
a honlapon csak a publikus díjcsomagokhoz tartozó feltételeket lehet olvasni, a flottás és társai nem publikus díjcsomagok esetén sem pozitív, sem pedig negatív információkat sem, de azoknál valóban több tényező függvénye lehet, mert ott más és más egyedi szerződési feltételek adottak.
telefonon rákérdezhetsz azért, mert a flotta miatt nem teljesen kizárt ugyan az akcióban való részvétel, de erre csak a konkrét flottás díjcsomag milyenségének ismeretében tudnak választ adni - közben felkínálta Soulfly842 a segítségét ezzel kapcsolatban, így még egyszerűbb lehet.
a publikus/lakossági díjcsomagok kapcsán rosszul mondta az ügyintéző, hiszen a holnapon is olvasható a feltételeknél, hogy nem csak új előfizetés, hanem mobilinternet csomagok közötti váltás esetén is adott az akció. -
a mobilszolgáltató csak a saját kezdődtetését és végződtetését rögzíti - amikor ügyfélszolgálattal történik beszélgetés -, más esetekben sosem ő teszi/teheti, hanem csak a feltételeket kell biztosítania azon szervek számára, akik a megfelelő jogosultsággal rendelkeznek, továbbá van bírói végzésük adott esetben...stb.
a szolgáltató csak bizonyos adatok tárolására kötelezett (jogszabályilag) a hívások kapcsán, ki hívott kit, mikor, mennyi ideig tartott a beszélgetés, mik a cellainformációk (a készülékek tartózkodási helye), ezeket pedig köteles kiadni, ha arra hivatott és jogosult szerv kéri. -
válasz
bopeti98 #71539 üzenetére
szia,
a move xs esetén csak az előfizetésre írja alapban a hűséget, ha készülékkel vásárolod, a díjcsomagra nem, mert az a(z egyik) legolcsóbb, attól olcsóbb kategóriásra akkor sem tudna valaki, ha akarna.
Noá; tegnap délelőtt tapasztaltam utoljára problémát a belépés és/vagy a műveletek kapcsán, azóta nem, pedig elég gyakran használom.
-
válasz
Bazsee71 #71534 üzenetére
a hálózati korlátozást kód bepötyögésével feloldós módozat egyszerű és gyors, az biztos nem lesz nagyon huzavonás, de vannak készülékek, amiknél a gyártó felé jelzik és ott intézik, például az apple esetén, aki a szerverre viszi fel a módosításokat, aztán a készülék tulajának kell a későbbiekben itunes útján és a neten keresztül függetleníteni a készüléket.
t-pontban amúgy is feloldják a hálózati korlátozást, a te esetedben legfeljebb megerősítést kérnek majd a megfelelő helyről, hogy mi miatt díjmentes.zebede; arra itt senki sem buzdít, hogy valótlant jelents be, de amúgy menni fog, a biztosítást meg azért fizetted x ideje, hogy ha gond van, akkor élhess/élj azzal.
-
szia,
vélhetően nem a kuponos akció függvénye a készlet, mert az a szolgáltatónak sem feltétlenül jó, ha amiatt egy - vagy több - nem kuponos vásárlót is bukik közben.
zebede; szia, az kell/érdemes először megnézni, hogy milyen biztosítási csomag van a készülékre, mert bár a folyadékkal való érintkezés miatti meghibásodásra mindegyik jó - vízbe esésre is -, de a részletek tekintetében fontos lehet a későbbiekben.
attól is függ a dolog, hogy a fiad hány éves, mert van egy olyan kitétel, miszerint;
Nem térít a biztosító a biztosítás sem véletlenszerű károsodás, sem rongálás, sem lopás esetén, ha a készüléket birtokló 16 éven aluli kiskorú személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb magatartása okozza a kárt, vagy ha a kár az alatt következik be, amikor a készülék 16 év alatti személy birtokában van.
részletek itt; link
szerződési feltételek pedig itt; link -
válasz
Tav-Csoves #71528 üzenetére
szia,
kipróbáltam a saját telefonommal és előfizetésemmel (iphone 6s plus és next s + korlátlan böngészés és e-mail opció), illetve a pároméval is (iphone 5c és move xs + netplusz l), továbbá az én előfizetésemhez kapcsoltan van egy duo net sim kártya, ami egy lenovo yoga tablet 2-ben van, azzal is, mind a hárommal gyorsan tölt be az általad lassúnak írt összes oldal, mint bármelyik másik.
a google és a gsm arena oldalát napi szinten sokszor használom, így azok külön feltűntek volna, ha lomhábbak lennének a(z) többinél/átlagnál.nem használsz valamilyen blokkolót a reklámok tekintetében, vagy tűzfalat a telefonon?
amiket érdemes lenne kipróbálnod;
- adott sim kártyát másik készülékben
- adott készülékben másik sim kártyát
- több típusú böngészőt
- moddolt rom esetén gyárival is
- másik apn-t (attól függően, hogy melyik aktív most; internet.telekom, wnw) -
válasz
SUPREME7 #71524 üzenetére
ő a 14 napost kérdezte, azt meg bukja - illetve bukhatja, ha kicsúszik belőle -, mert ott csak az intervallum a mérvadó.
másmilyen típusú készüléket akkor köteles elfogadni, ha az tulajdonságai, adottságai tekintetében azonos, de ha valaki ért hozzá, akkor nincs két eltérő típusú készülék, aminél nem találni különbséget, amire lehet hivatkozni, így valószínű az elállási lehetőség, ha nem tudják a telefont kijavítani.
az a probléma, hogy így azért külön köröket futni, ami hetekbe is telhet, ettől azért jobb az indoklás nélküli 14 napos intervallum, ha valaki nem akar görcsölni vele, de ez egyéni döntés kérdése.Bazsee71; pont tegnap írtam saját tapasztalatot, hogy néhány munkanapon belül kivizsgálták az írásos panaszomat (itt eszközöltem; link), szóval nem feltétlenül húzzák a 30 napon határidő végéig.
amennyiben a készülék specifikációs leírásában az szerepelt, hogy kártyafüggetlen: igen, úgy megoldják majd a problémát.
az ügyintézés módja a készülék gyártójától/típusától is függ, mert nem mindegy, hogy kóddal vagy más módon történik, várni kell rá a szolgáltatónak, amíg a gyártó kivitelezi...stb., így az üzletben (azonnalosan) történő orvoslás kérdéses még akkor is, ha a szolgáltató számodra kedvezően bírálja el a panaszt.GayFish; szia, meghatározott számú részlet párhuzamos futásához már külön vezetői jóváhagyás is szükséges, arra is várhat, de az is lehet, hogy valamilyen számlád befizetése nem érkezett még be.
-
válasz
SUPREME7 #71522 üzenetére
nem a bizonyítási teher a lényeg, hanem a választás, legalábbis a 14 napos, indoklás nélküli ellás esetén, mert arra nézve nncs halasztó hatálya a szervizeltetésnek.
a jótállási/szavatossági ügyintézés során adott alapesetben a sorrend; kijavítás, amennyiben az nem lehetséges, úgy kicserélés (adottságai, tulajdonságai tekintetében azonosra), ha az sem megoldható, akkor árleszállítás (itt nem nagyon jöhet szóba, mert nem olyan a hiba, hogy x összeg ellenében kompromisszummal ugyan, de használható a készülék), végül pedig az elállás, de ez már nem a 14 napon belüli és indoklás nélküli, hanem a jótállás/szabatosság keretében érvényesíthető, aminek egyeb feltételei vannak.Gara68; nincs mit!
-
válasz
Gara68 #71519 üzenetére
általánosságban megszűnt a szolgáltatós szerviz, a gyártói/szerződésesbe küldik tovább a készülékeket, ezért hosszadalmasabb is, viszont ha van rá lehetőséged, akkor magad is viheted/küldheted oda direktben, úgy valamivel gyorsabb, mivel kimarad a szolgáltatós oda és vissza kör.
az elállás lényege az, hogy 14 napon belül add fel postára visszaútra - nem kell megérkeznie adott intervallumon belül -, ha ez nem megoldott - akár azért, mert közben szervizben van a készülék -, akkor bukod az elállás lehetőségét. -
válasz
Gara68 #71515 üzenetére
szia,
a lehetőségek;
- munkanapon, napközben hívod a telefonos ügyfélszolgálatot és kéred, hogy a megfelelő műszakishoz kapcsoljanak, hátha ott tudnak segíteni
- 14 napon belül elállsz a vásárlástól
- gariztatodérdekes lenne, ha külföldi szolgáltatós készüléket adnának, még használtan sem tartom valószínűnek, de majd kiderül, viszont más hibalehetőség sem kizárt, például szoftveresen buherálta valaki, a szolgáltatónál meg nem nézték meg a használt értékesítés előtt, vagy hálózati tiltást kapott és szintén nem oldották meg (újra?) eladás előtt.
szolgáltatót bármikor lehet váltani, különösebb ok sem kell hozzá.
-
válasz
anonymus89 #71512 üzenetére
szia,
igen, vélhetően gyorsabban lecsapott rá valaki.
nem tudod. -
a panaszomat 4 munkanapon belül kivizsgálták - a szolgáltatásokban bekövetkezett változtatásból már akkor tudhattam, illetve az alapján bebizonyosodott az igazam is - és postázták, de azt csak ma kaptam kézhez, mert időközben elköltöztünk, ilyentén úgy hozták utánam a levelet.
le a kalappal a contact center illetékes előtt, amilyen részletes panaszt írtam, olyan tételes kivizsgálás készült, nem tudta le az amúgy szokásos sablonos szöveggel, továbbá (egyedi elbírálás alapján) nagyon korrekt jóváírást is kaptam. -
válasz
Salex1 #71438 üzenetére
szia,
lehet, de vélhetően csak szoftveres probléma, ami otthon is egyszerűen orvosolható, gyári visszaállítást kell rá nyomni - nagy valószínűséggel a gyártói/szerződéses szervizben - ahová a szolgáltató is küldené - is csak ennyit tennének, vagy újrahúznák a rendszert.
az sp bizonyos (főverziós) frissítések után kimondottan problémás lett szoftveresen, részint a sebesség is, így sokan visszatették a korábbi android verziót és úgy használják. -
válasz
tothferenc #71433 üzenetére
szia,
attól (is) függ, hogy milyen módon fizetsz, de akár 2 - 3 (munka)nap is lehet az átfutás, viszont a köztes intervallumban te oldaladról tudod igazolni a kifizetés megtörténtét, ha muszáj.
-
válasz
Vangelis #71350 üzenetére
akkor nem kell foglalkozni a dologgal, használod, ameddig lehet.
kerxy; szia, jogszabályi lehetőség a 8 nap, amivel élnek is a szolgáltatók.
közel 2 hete költöztünk, bementem lemondani a digi szolgáltatásokat, az ügyintéző kérdés nélkül a 8 nappal későbbi dátumot írta a nyilatkozatra, de így volt ez anno a telekom és a upc esetén is.Noá; adott tekintetben nem változott, arany kiemeltség mellé 5 társkártya igényelhető, platina esetén 10, a kiemeltség nélkülihez pedig egy. (részletesebben; link)
-
válasz
bostone #71321 üzenetére
az adatmennyiséget kérdezted csak, az meg mondhatni a végtelenségig növelhető, az már más kérdés, hogy mennyire megérős.
a jótállás első (kötelező) évében elég a jótállási jegy, amivel bárki intézheti, mivel az a készülék adataira van kiállítva.Vangelis; lehet, hogy más gond is van és még csak figyelős listán van, várták, hogy kinek a sim kártyája kerül bele, aztán megkeres majd a hatóság.
-
-
válasz
cris78 #71280 üzenetére
a rendelés átfutási intervallumát más tényezők is befolyásolhatják.
pietrasko; jártam már úgy anno, hogy a péntek délelőtti rendelésre hétfői átvételt írt a rendszer, erre másnap, szombaton hajnalban jött az sms és e-mail, hogy na akkor ma! át is vettem (nem üzletbe rendeltem) szombaton, megjegyzem; nem volt munkanap adott szombat.
-
válasz
joefasalasso #71278 üzenetére
nem feltétlenül off, viszont nem találtam külön ünnepi kiírást, ezért úgy gondolom, hogy igen, legalábbis amik szombaton is nyitva vannak, azok nem dolgozták be akkor a hétfőt, de nem lepődnék meg, ha a csak h - p nyitva tartók is kinyitnának hétfőn.
-
válasz
#73820095 #71270 üzenetére
azt írtad, hogy sehol - erre írtam, hogy rosszul tudod, indokoltam, illetve alá is támasztottam -, akkor pedig nincs, illetve nem lehetne kivétel, szóval valamit csak nem jól írtál, ha van, de igaz ez fordítva is, bármennyire próbálod tekerni a dolgot.
a kérdező szempontjából ennyi a lényeg, aminek a hivatkozását korábban belinkeltem;mobil otthon és mobil otthon prémium (amikre te gondolsz, illetve amikhez tartozó díjra hivatkozol) díjcsomagokról szó nem volt a kérdező részéről - ráadásul konkrétumokat írt, tehát még nyitott kérdés sem maradt adott tekintetben, ami miatt említeni kellett volna azt a lehetőséget -, meg azok amúgy is külön kategóriába tartoznak, azért is térnek ki rá külön az ászf-ben.
-
válasz
#73820095 #71268 üzenetére
szokásom alaposnak lenni, amennyire a helyzetek megkövetelik - neked meg más szokásod, de lelked rajta, bár a trézés és társai miatt válaszolni sem feltétlenül fogok az ilyesmire ... -, a kérdésre válaszoltam, belinkeltem a honlapon és az ászf kapcsolódó mellékletében leírtakat, ettől több nem hiszem, hogy kell.
valótlan írtál (pélául; a tréről nem-trére sem ingyenes sehol, az vmi 13-14), amit két leírással is cáfoltam - világosan leírják, hogy havi díjas díjcsomagok esetén díjmentes az átirányítás telekom belföldi mobilhálózatba -, ennyi, kár tovább feszegetned a témát, pláne ilyen semmitmondó tereléssel. -
válasz
alexander12 #71262 üzenetére
kombó a szürke ló, de az ászf szerint tartalmazza a hívásátirányítást is alapban; link (1.17.), így díjmentesnek gondolom.
prozodus; de igen, rosszul tudod; link
kovlaj122; városban van 3g, de olyannal sem találkoztam még, hogy ha kültéren adott a 4g/lte, akkor a lakások legeldugottabb pontján ne marad volna meg 1 - 2 egység.
-
válasz
alexander12 #71244 üzenetére
szia.
havidíjas előfizetéssel rendelkező hívószám átirányítása díjmentes, domino esetén 14 ft/perc (hálózaton belül).
az átirányítás csak a hívásra vonatkozik, az üzenetek nem továbbítódnak. -
válasz
Soulfly842 #71250 üzenetére
így igaz, éjszaka már dobta a hivatkozást a my telekom felületen is, le is töltöttem a számlát *.pdf formátumban.
punky10; több hibalehetőség is van, esetlegesen visszavonták közben adott firmware verziót, vagy a szervizes műve - okkal, vagy véletlenül, olyannal is találkoztam már, hogy trehány munkát végeztek és nem is a telefon identitásának megfelelő firmware verziót tették fel, a product code elmászott, így nem is találta meg a megfelelő frissítéseket.
-
válasz
punky10 #71218 üzenetére
a szolgáltató a gyártói/szerződéses szervizbe küldi tovább a készüléket, ott intézik/intézték a dolgot, de a kábel elcserélésére érdemesebb lehet a szolgáltatónál rákérdezni.
a szabvány egy dolog, de néhány (kérdéses) utángyártó tesz rá, ezért a gyártó csak a sajáttal garantálhat bármit is. (elég sok esetben történt már probléma, amikor kérdéses minőségű, utángyártott kábel, töltő, akkumulátor...stb. volt az ok.)
a firmware verzió több tényező kérdése, elvileg a készülék identitásának megfelelő frisset szokták feltenni, ezért tudni kellene, hogy a megfelelő szolgáltatós (adott esetben telekom) 5.1 volt rajta - ha van olyan -, mert akkor nem okés a 4.4, de ha másmilyen, legyen az független vagy eltérő szolgáltatós, de telekomos csak 4.4 van, akkor jogosan tehették rá azt.
amíg az eredeti állapot visszaállítható az eltérő firmware felhúzása után (flashtool és társai), addig a garancia (jótállás/szavatosság) kérdésével nem feltétlenül kell foglalkozni. -
válasz
szabogabor10 #70985 üzenetére
nekem itt és most még a régi, nem csak a saját iphone 6s plus, hanem más eszközökkel (lenovo yoga tablet 2, párom 5c-je...stb.) nézve is.
-
válasz
szabogabor10 #70981 üzenetére
ahogy a korábbi t-mobile -> telekom változtatáskor, most is több tényező függvénye lehet; hely/cella, készülék típusa, oprendszer milyensége és verziója, de akár a sim kártya is befolyásolhatja.
-
a szolgáltató nevének a kiírási milyenségégét változtatják, de olyan is elôfordulhat, hogy akár mozgás közben bármelyik irányban változhat - ha bizonyos cellákban nem egységes még -, viszont a térerőre/kapcsolatra maximum olyan kihatással gondolnék, hogy egyszer egy pillanatra lekapcsolódik, majd visssza.
a iphone 4s nem 4g/lte képes, így annál csak 2g/3g hálózati probléma lehetséges, de 26-án délelőtt több helyről írták, hogy nem volt adatkapcsolat, abba te is belefuthattál esetlegesen. -
-
válasz
dedike #70935 üzenetére
viszonylag gyors a visszajelzések alapján, én tegnap délután tettem úgy panaszt, kíváncsi vagyok rá, hogy abban mikor foglalnak állást...
Chrystall; azt egy szóval sem állítom, hogy nincs súlya a kellemetlenségnek, csak egy ilyen semmitmondó tájékoztatás esetén nem kell annyira megijedni, hanem tájékoztatást kell kérni, tisztázni a részleteket...stb.
-
válasz
Chrystall #70933 üzenetére
ebben a formában és szinten az nmhh még felesleges kör lehet, már ha minden szükséges infót leírtál és csak ennyi az egész, ettől persze megteheted, akadálya nincs, csak sok érdemi intézkedést nem feltételezek, ahhoz több információ...stb. kell(het).
technikai probléma is állhat az értesítés mögött, utána kell járni, hogy pontosan melyik számláról, mikor esedékes összegről...stb. van szó és az alapján tisztázni a dolgot, ezért érdemes azzal kezdeni, hogy pontos tájékoztatást kérsz az eset kapcsán.
amennyiben saját oldalról is tudod igazolni valamilyen formában (átutalási/befizetési bizonylat...stb.), hogy befizetted adott tételt/törlesztőt/összeget, úgy tiszta sor az ügy.
a rendszernek/szolgáltatónak semmi köze hozzá, hogy te épp hol tartózkodsz, amikor bármilyen tájékoztatást küld, így valóban csak bosszantó/felháborító lehet számodra, de lényegi jelentősége nincs adott tekintetben.
nem muszáj telefonálgatni, a honlapon adott "levelezős" kapcsolati mód is viszonylag gyors, de van azonnalos csevegő is.
leginkább itt érdemes leírni a megfelelő kategóriában a panaszt; link, olyan szinten is nyoma marad, hogy az általad megadott e-mail címre is küld másolatot, visszaigazolást. -
válasz
koháry #70926 üzenetére
az aláírt hűség mindig csak adott előfizetésre érvényes, másra nem, arra sem, amihez a társkártya kapcsolódik.
a hűség letelte után módosítható lefelé is a díjcsomag - a hűség ideje alatt csak meghatározott (ár)kategórián belül -, viszont előrehozott készülékvásárlásra a hűség lejárta előtt is van lehetőség, ha arany/platina kiemeltségről van szó, konkrétan 21 letelt hónaptól a 24 hónapos hűség esetén, de ez csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagra nem. -
örömmel látom, hogy a hétvégi karbantartás óta működik ismét a telekom gyorsfizetés opció is.
-
válasz
Soulfly842 #70877 üzenetére
az "szép", ha valaki már a gyakorlatban is hasznot próbál(t) ilyen téren húzni más halálából...
-
válasz
#73820095 #70871 üzenetére
a hűség...stb. kapcsán, az előfizetői szerződés megszüntetésekor felmerülő jogkövetkezményektől a szolgáltató csak az előfizető halála esetén kell, hogy eltekintsen.
az ilyen történetekkel az a baj, hogy csak az egyik fél elmondása olvasható, pedig mindennek (legalább) két oldala van.
az ügyintéző ilyen esetekben fokozottan legyen udvarias, megértő, körültekintő...stb., de még ha szomorú is, jogilag valóban adott a helyzet, az előfizető oldaláról nem indokolt direktben adott előfizetés jogkövetkezmények nélküli megszüntetése, legfeljebb méltányosságból teheti meg a szolgáltató, ha indokoltnak látja, azt pedig tudja vizsgálni, ha nagyon akarja - ilyenkor kell "köszönetet mondani" a sok trükközőnek, akik különböző mondvacsinált indokokkal akarnak kibújni a jogkövetkezmények alól, bár olyan esetről még nem hallottam, hogy valakinek még a hozzátartozója halála sem szent, de a mai világban semmin sem szabad csodálkozni, sajnos... -
válasz
ForRedGlory #70855 üzenetére
bármelyik lehetséges.
saját részre nem jellemző (szerencsére) a garis ügyintézés, de ha belefutnék esetleg, akkor is inkább direktben a gyártói/szerződéses szervizzel intézném, már csak a gyorsabb átfutás miatt is. -
válasz
Soulfly842 #70844 üzenetére
okés, megkeresem majd az utolsót, mert teljes pontossággal nem emlékszem a dátumra, simán lehet, hogy akár több hónapos az utolsó ilyen, de november végén még rémlik.
-
válasz
Soulfly842 #70840 üzenetére
ehhez képest, a szervizes szekció megszűnését követően is írtak többen olyan tapasztalatot a fórumon, hogy felkínáltak számukra/kaptak cseretelefont.
makoss; szia, domino esetén nem sok kedvező ajánlat van, de itt nézelődj; link
-
a gyakorlat eltérhet üzlet, de akár még ügyintéző függvényében is.
rákérdezel, ha az illetékes nem mondja magától, aztán kiderül, hogy van nekik és tudnak adni, vagy sem.
sosem volt kötelező adni, de attól több üzletben tartottak és adtak, ha volt épp bent náluk, viszont sok üzletben megszűnt a cserés készlet, amikor megszüntették a szolgáltatós szervizes szekciót, de nem mindenhol, mert van olyan tapasztalat, hogy azóta is adtak valahol, máshol meg nem, szóval a szerencsén is múlhat, hogy hová és mikor viszed be a telefonodat.
milyen gyártójú telefonod van? mert bizonyos esetekben, sokkal gyorsabb lehet direktben a gyártói szervizen keresztül intézni a garis ügyet. -
ahol van és jellemzően nem nagyon terhelt a 3g, ott egyszerűbb felhasználásra az is elég, valahol 20 Mbps környékén is simán tud, de egyrészt sok helyen csak 2g és 4g/lte elérhető az országban, másrészt ha valahol sokan lógnak és használják/terhelik viszonylag kis területen a hálózatot/cellát, akkor a 3g inkább belassul, a válaszidő megnő, akár látványosan/érezhetően is nehézkes lesz használni, amíg mellette a 4g/lte probléma nélkül pörög.
nagyobb rendezvények helyszínén szoktam ezt leginkább tapasztalni, ott jellemzően látványos a dolog, hogy a 3g akár 1-2 Mbps sebességre is beesik, de ami a nagyobb gond, hogy a válaszidő az egekbe szökik és még a normál böngészés is problémás lehet, csak sokadszorra töltenek be az oldalak...stb., a 4g/lte meg nem lesz annyira problémás, mert sokkal több tartalék van benne.
régebben még arra is ráfogható volt részint a különbség, hogy nem mindenkinek van 4g/lte képes díjcsomag és/vagy telefon, de mára már szinte mindenkit felengednek a 4g/lte hálóra és az azt tudó készülékek száma is jelentősen megnőtt, így főként a sebesség és terhelhetőség tekintetében mutatkozik meg a 3g kontra 4g/lte különbözete.dedike;
-
válasz
Bornie127 #70816 üzenetére
példákat írtam, amiben az általad említett 400 GB/pár nap is szerepel, de ahogy te nem, úgy én sem erre, hanem mellette említettem meg a torrentet, mert azt más írta, akinek a hozzászólására válaszoltam.
az sem igazán jó kifogás/indok, hogy valahol van olcsó és gyors vezetékes internet, máshol meg nincs, mert ezzel az erővel ezer másik hasonló témát is lehetne említeni, amiben valaki elönyösebb vagy hátrányosabb helyen lakik...stb.
valakinél csak átment azért, hogy nem feltétlenül a szolgáltatót védem, - hiszen én is csak egy előfizetője vagyok -, akinek meg nem és szanalmasozik...stb., annak lelke rajta...
az is teljesen más lapra tartozik, amikor néhányan próbálják belemosni a szolgáltató elleni ellenszenvüket/sérelmüket.CineDOG1; a legalacsonyabb sebességű csomagban nem feltétlenül látni eltérést, már ahol 3g is van és nem csak 4g/lte, kivételt képezhet, ha terhelt adott 3g cella, mert akkor az jobban belassul, de válaszidőben már nálad is meglátszik a 4g/lte jobbsága.
-
a szolgáltatós honlap főoldalán kiírva még ugyan a karbantartásról szóló tájékoztató, de már beléptet és működik funkcionalitásilag a my telekom fiók és az alkalmazás is.
-
válasz
LeRoy18 #70810 üzenetére
igen, több tekintetben is etikai kérdés, egyrészt más élni és (túlzottan) visszaélni (az amúgy jogos korlátozás/tiltás technikai okok/karbantartás miatti nem működése alatti húzós torrent és/vagy a néhány nap alatt 400 GB már simán utóbbi kategória), másrészt aki ismeri a mobilinternet adottságait és sajátosságait, az jobbára tudja, hogy a torrentes és társai húzós letöltésekkel nem kicsit lehet akár meg is nehezíteni más felhasználók életét adott cellában, ráadásul úgy, hogy ők esetlegesen még amúgy nem is lennének lekorlátozva, mert még nem használták ez az adatkeretet és/vagy eleve nagyobb csomaggal rendelkeznek és teszi velük ezt olyan, aki hivatalosan már korlátozva lenne, illetve kellene, hogy legyen...
lehet itt terelni adott esetben a szolgáltatóra, hogy ne biztosítson kiskaput, de itt jön az etikai része a dolognak, amire (szerintem) nem igazán jó kifogás az anyagi háttér - a jogvédős téma esetén esetén (szerintem) pláne nem, mert amire nincs pénzem, azt nem lopom el, ez van, én ilyen vagyok. (egyáltalán nem is torrentezek például!)
halkan jegyzem csak meg, hogy a fent említett húzós használati módok esetén arra is van lehetősége a szolgáltatónak, hogy szankcionálja azt, ha veszélyeztetve van amiatt a hálózata.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Nintendo Switch 2
- P2P Fogadóoldal
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Nyaralás topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Új Honor 400 pro + 66 wattos töltőfej
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest