- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Tomi0703 #33105 üzenetére
Azt, hogy milyenek vannak, meg tudod nézni a neten. Azt meg, hogy milyenek lesznek, senki nem fogja tudni megmondani neked.
A sim cseréje meg vagy fizetős, vagy ingyenes, a tapasztalat szerint vagy szerencséd van vagy nincs. Vagy kipróbálják hogy elveszti-e a hálózatot, vagy nem. -
válasz
Kephamos #33083 üzenetére
Jó kis T-s húzást én is tudok mondani, igaz nagyon régit.
2000 körül egyszer csak megváltoztatták a Szervusz csomag csúcsidejét reggel 8-ról 7-re. A különbség csak 100 Ft volt percenként, bruttó. Nem a percdíj, a különbség. 13 éve. Nem kaptam róla előzetes értesítést. El lehet képzelni. -
válasz
h1ght3chzor #33014 üzenetére
Szerintem ha nem igazán javítható.
-
-
válasz
cris78 #32860 üzenetére
Panaszkodni kell a percdíj-emelés miatt, kilátásba helyezni hogy elmész tőlük, felmondasz stb. és akkor vagy bejön vagy nem.
"B" tervnek az is kipróbálható lehet, hogy veszel egy 40 dekás babkonzervet, és azt mondod, hogy ha nem csökkentenek, akkor megeszed az egészet és addig ülsz az egyik személyes ügyfélszolgálaton amíg be nem adják a derekukat.
-
válasz
dedike #32852 üzenetére
Nem igazán szeretném hívni a 1430-at minden alkalommal, amikor az adategyenlegemre vagyok kíváncsi.
Meg igazából azt a rituálét már a hátam közepére kívánom, mikor 5 percig nyomkodom az "ehhez meg ehhez nyomja meg a négyes gombot" és percek múlva eljutok egy humán ügyintézőhöz, aki nem tudja, kapcsol... Ahol kiderül hogy egész mással foglalkoznak, ők a hibabejelentő, de kapcsolnak. Szóval ezzel tele a hócipőm. Gondoltam a fórumon hátha tudja valaki.
De ezek szerint én mindig olyat kérdezek, amit senki se tud -
válasz
dedike #32784 üzenetére
Ez mondjuk szerintem a legjobb megoldás lenne, ha már a rendszer ilyen! Na remélem olyan is olvassa a fórumot akinek lehetősége van ezen változtatni. Ez egy kifejezetten jó ötlet, adott szituációra ennél jobbat nem tudok elképzelni.
Sőt, talán annyiban, hogy lehetne beleírni az sms-be, hogy tisztelt ügyfelünk, visszakapcsolhatja a szerződése szerinti adatcsomagot, ha erre az sms-re válaszban elküldi, hogy mittudomén mondjuk +ADATVISSZANa ha már ezt így kollektíve megoldottuk
akkor segítsen már valaki legyen szíves a következőben, arról lenne szó, hogy van két biznicnet díjcsomagunk, és azt hogy tudom lekérdezni, hogy hol járnak ezek adatfelhasználásban. Van hozzá tandem kártya is, hogy nehezített legyen a kérdés. De ha csak egy adott kártyára le tudom kérdezni, már az is királyság.
Szerk.: a tmobil app-ban nem tudom megnézni.
-
De ennek továbbra sincs értelme. Miért kapcsolódik ki egy olyan szolgáltatás, aminek a díját elkérik? Amire elő van fizetve? Az előfizető által eszközölt módosítás, a plusz szolgáltatás lemondása, az alapszolgáltatást egyáltalán nem érintette.
Ez pont olyan, mintha lenne egy kábeltévé előfizetésed, 60 csatornával, majd úgy gondolod, hogy előfizetsz az HBO-ra. Aztán 3 hónap múlva úgy gondolod, hogy nem kell az HBO, lemondod. Akkor kikapcsolnak a 60-ból 20 csatornát, amiken filmek mennek. Igaz, az előfizetésed továbbra is 60 csatornára szól, de hát ilyen a rendszer, majd ha szólsz, akkor visszakapcsolják. Röhej. Szerinted valóban logikus?
-
válasz
Soulfly842 #32691 üzenetére
Hú, köszi a kimerítő választ!
-
válasz
#40993792 #32677 üzenetére
Uhh tudom, durva szokott lenni. Én állandóan két telefonnal vagyok (egy szifon, egy más, most épp android kb 1 éve). És mikor megjátszom, hogy nem igazán ismerem őket, akkor adják a jótanácsot, de úgy, hogy néha fáj.
A másik kedvencem, amikor a mai napig elmondják azokat a tanácsokat akksi ügyben, ami anno a ni-mh akkuk korában volt igaz (10 éve). -
Éncégem start-ban van az összes előfizetésünk. Még messze a hűségidő lejárta, de eggyel feljebb szeretnénk lépni minden előfizetésben, éncégem (sima, nem prémium) csomagra. Megéri, 1500-zal több úgy látom és sokkal jobbak a percdíjak.
A kérdés az, hogy ha mondjuk még van 1 év a hűségidőből, és módosítjuk a csomagot felfelé, akkor a hűségidő kitolódik-e. Azaz, ha most aláírjuk a felfelé váltást, akkor innentől fogva 2 év lesz, vagy az aláírás napjától számít a 2 év? -
Azt hogy tudom megnézni, hogy egy éncégem üzleti előfizetésnél az egyik számunknak mikor van adat szempontból a fordulónapja? Édesapám tegnap szólt, hogy sms-eztek hogy elfogyott a 7 gigája, kicsit furcsállnám 11 nap alatt
-
válasz
pepe091 #32380 üzenetére
Igen és szerintem nem az időarányosat, hanem az egészet. Mikor mentem külföldre, előtte bár másért voltam bent, megkérdeztem, hogy nem lehet-e függetleníteni a telefont (hűség van csak rá, részlet nincs). Nem sok van már hátra, 3 hónap a 2 évből, azt mondták hogy de lehet, csak akkor a teljes, több mint 100 e ft-ot kötbért ki kell fizetni. Direkt megkérdeztem, azt mondták hogy ha csak 2 nappal előtte akarom függetleníteni akkor is ennyi, nem időarányos.
-
Telefonálás árak: úgy rémlik volt valami hír, hogy lesz majd olyan eu-s roaming rendelet, hogy a hazaival azonos feltételek között lehet használni a mobilt külföldön (vagyis fogadott hívás ingyenes, indított hívás a megfelelő hazai díjjal), és hogy megnyitják az uniós telekom piacot, vagyis lehetsz előfizetője itthonról a német, szlovák vagy mittudomén melyik másik telekom cégnek, ugyanolyan feltételekkel. Ebből nem lesz semmi?
Mert akkor mondjuk a hazai szolgáltatók egy kicsit bepistulnának szépen fokozatosan az áraikkal, ha nem egymással, hanem az uniós szolgáltatókkal kéne versenyezni. Asszem tágra nyílt szemek időszaka következne. -
-
Küldj már egy linket mert én még nem látom. Köszi!
Na érdekes! Ha a Készülék menüt választom, és a BB-t mint gyártót, nem jeleníti meg.
Ha azt választom, hogy Akciók, akkor ott hozza a Q5-öt, hogy új. Ha rákattintok, akkor ezt kapom:A feldolgozás során a következő hiba történt!Nincs ilyen termék.Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk segítségét!
Szóval akkor most mi van?
-
-
válasz
erdoke #31848 üzenetére
Hát igen. Mondjuk a tandem sim 500 havonta, kegyetlen nagy kedvezmény. Valóban jobb a Vodafone csomagja.
Ez a 3 hónapig +1 giga ez valami, de összességében nem nagy szám és amúgy is ideiglenes.
Egyébként amielőtt kijött a csomag, éreztem hogy nem mernek / tudnak olyan módon korlátlan csomaggal kijönni, mint a Vodafone. -
válasz
raziel01 #31765 üzenetére
Csókoltatom őket!
Ezzel kb törlöm is az appokat. Jó tudni, köszönöm az appnak, hogy ezt azért a sok hiábavaló marhaság között azért kiírja. Wroooooong! Nem írja ki.Az a szuper, hogy az eddigi bénázásos dolgok miatt kb vagy 10x lekértem az egyenleget (megbizonyosodni, hogy most akkor az app működik, vagy nem működik). Akkor mindkét előfizetésemre adtam nekik durván egy-egy ötszázas borravalót. Na igyanak belőle egy kávét, innentől nem érdekel a fos appjuk.
Tmobil:
-
válasz
erdoke #31755 üzenetére
Oké.
De hogy konstruktívak legyünk, azaz érdemi dologgal foglalkozzunk, jelzem, hogy most is pont ugyanúgy működik mint tegnap. Amit nem értek. Vagyis nem a tegnapi átmenetiség lehet a zavar (jó lenne, ha valami belsős írna erre valamit), mert most is úgy vagyok, hogy belépni beenged (viszont wifin is és 3g-n is csak jelszóval, hiába van bepipálva az automatikus bejelentkezés), látom, hogy mennyi az eddigi forgalmam a hónapban, hány sms-t küldtem el, látom a kedvezménykártyáinkat. Ha viszont a korábbi számlákat, számlázásokat akarom megnézni, akkor jelszót kér.
Én a következőt gyanítom, hogy kétféle jelszó van, mint ahogy már írták is korábban, vagyis van egy (kártyaszintű?) jelszó, amivel beenged, tehát látok alapvető dolgokat és van egy másik (ügyfélszintű?) jelszó, amit tudni kéne további dolgokhoz. Azért írom kérdőjelesen zárójelben, mert a régi szolgáltatónknál ilyen volt a megnevezése.
Ebben (ha így van), az az érdekes, hogy az egyik esetben érthető lenne (mert az egész cég számláját nézném meg, viszont azt látom, hogy az én számommal enged be, a saját dolgaimat engedi megnézni, de cég szinten nem enged megnézni dolgokat. Ebben az a furcsa, hogy a cégszintű jelszót tudom és írom be. (Vagy rosszul tudom.)
A másik esetben, amikor a másik számommal, mint egyéni előfizető vagyok, érdekesebb a dolog, mert ott ugye csak a saját számomat tudom megnézni, de ott sem enged tovább a számláknál.
Majd a bennfentesek hátha megírják, hogy jó-e a gondolatmenet, vagy még nem működik teljes egészében a dolog.
-
válasz
erdoke #31753 üzenetére
Próbáld már megérteni.
Olyan menüpontot írok, hogy nem működik, amit csak belépve láthatok. Érthető?Akkor miért gondolhatod, hogy nem tudok belépni?
Ahhoz, hogy az egyenlegem menüpontot lássam, ahhoz be kellett hogy lépjek. Vagyis beléptem, csak egy adott menüpont nem működött. Ez nem x, meg y időpontban volt (ez már tényleg szürreális, nem tudom honnan veszed).
Tehát érted? Akkor nem tudtam az egyenleget megnézni a programon belül, amikor be voltam jelentkezve, mert egyébként fel sem merülhetett volna, hogy rákattintok az egyenleg gombra, ha nem vagyok bejelentkezve. Ennél egyszerűbben már csak lerajzolni tudom!!!Tehát szerintem az lehet az oka, hogy magát az előfizetésem fő adatait, és az aktuális számlámat engedi megnézni, de a korábbi számlákhoz, befizetésekhez nem enged, mert valószínűleg annak a résznek a netes háttere még nem működik, vagy magában a programban van a bug. Majd a hozzáértőbbek, akik látják a technikai hátterét, megmondják, hogy a belépést követően miért nem enged tovább.
Persze, hogy elolvastam a hozzászólásszámokat, amiket betettél, csak nem tudom, hogy ezt miért hozod fel? Érthetetlen. Mert szerintem magát a hsz-t akkor sem olvastad el, csak kikerested a nevem mellett lévő számokat.
Én nem személyeskedtem, a primitív vitában nem vagyok benne.
De azt tényleg mondd már meg, hogy tényleg nem érted a fentieket (mert akkor abbahagyom, ennél jobban leegyszerűsítve nem tudom elmagyarázni), vagy direkt bosszantasz, és szokás szerint kötöd az ebet a karóhoz egy védhetetlen állásponttal, mert akkor szerintem tisztába lehetne tenni a kérdést. Bár így is, úgy is felesleges tovább magyarázni, mert szerintem rajtad kívül mindenki érti, te meg vagy tényleg nem érted, vagy nem akarod érteni, de szerintem egyikkel sem tudok mit kezdeni. -
válasz
erdoke #31746 üzenetére
"Szerinted én nem tudok értelmezve olvasni?"
Igen, én pontosan erre céloztam.
Sajnos látom, hogy tényleg össze kell szednem, hogy megértsd.(#31728)
Megtaláltam a jelszavam, a felh.név a telefonszám volt ugye.
Király, meg tudok nézni pár dolgot(#31731)
Azzal a jelszóval se enged be, amivel egyébként wifin be tudok lépni(#31732)
Most már azzal a jelszóval sem enged be, amivel eddig beengedett."Én nem így látom..."
Tudom, te soha nem úgy látod. Te mindig valami párhuzamos univerzumban látod a dolgokat."Mindenki más azt írta, hogy már nem is tud belépni. Ezek után reális kérdés volt részedről, hogy mit látunk egy funkcióra kattintva, ami csak belépve elérhető?"
Mint látható, olyan 3x leírtam, hogy be tudok lépni, ebből te nullát olvastál el / értettél meg.Mindig az a legérdekesebb, amikor a legelképesztőbb butaságaidat kezded el megmagyarázni. Mint pl. most. Három (3!) különböző helyen, mondjuk egymástól 1-2 hsz-nyire olvasható, hogy be tudtam lépni (ugye nem kell oldalakat, napokat visszabogarászni). És elkezdesz ködösíteni ilyenekkel, hogy "mindenki más azt írta", és szerinted "reális kérdés" részemről, hogy mit látunk egy olyan funkcióra kattintva, ami csak belépve elérhető. Miután 3x olvasható, hogy beléptem. Most te tényleg nem olvasol, vagy megértési problémák vannak (ez se baj, csak jelezd - írd be, hogy nem értem amit írtál, de ne válaszolj totál butaságot). És aztán ahelyett, hogy beírnád, hogy bocs elnéztem, elkezdesz szokásodhoz híven ilyen követhetetlen, izzadságszagú magyarázkodásokat, hogy mindenki más azt írta. Ezzel butaságot még nagyobb butasággal akarsz kijavítani, ijesztő.
-
válasz
erdoke #31739 üzenetére
Látom már megint write-only módban vagy, és nem olvastad el azokat amiket írtam. Ha elolvastad volna, akkor nyilvánvaló lenne számodra, hogy be tudtam lépni. De úgy látom nehéz volt dekódolni azokat, amiket írtam, így leegyszerűsítem a kedvedért. Be tudtam lépni, és a belépés után az egyik menüpont használata közben (a kedvezmények alatt) jött elő ez a képernyő.
Azért van neked ennyi hozzászólásod, mert nem olvasol, csak írsz...
Csak egyszerű értelmezésbeli problémák vannak, vagy tényleg nem olvastad el?Kiemeljem azokat a részeket amik alapján be tudok lépni, vagy ha elolvasod megtalálod magad is?
-
-
válasz
tomi613 #31729 üzenetére
Nálam ott is.
Végigmegy azon, hogy automatikus azonosítás, majd utána "Az előfizetéshez tartozó számla adatok [ez egyébként egy szó lenne helyesen tisztelt T!] biztonsági okokból csak jelszó megadásával érhetők el."Persze 3g-n. Az appból kiléptem előtte teljesen, nehogy bekavarjon hogy wifin előtte bejelentkeztem. Az automatikus bejelentkezés be van kapcsolva. Innentől nincs ötletem. Azzal a jelszóval se enged be, amivel egyébként wifin be tudok lépni. Valami nagy furfangosság lesz ebben.
A céges előfizetésemnél meg névnek valami betűkből és számokból álló sorozatot ad ki. He?
Az másik telefon, másik platform, ugyanez a helyzet, hiába az automatikus azonosítás, a jelszót kéri, azzal a jelszóval, amivel wifin beenged, itt semmire se megyek. Hozzáteszem azzal a jelszóval tudok az egész cégre vonatkozó beállításokat véghezvinni a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, tehát az ügyfélszintű jelszót írom be.
Na majd kialakul, végül is van olyan része a programnak ami működik.
Szerk.: fú de brutál képernyőt hoztam elő!!! A kedvezmény adatokra kattintottam, bejött egy kb. karakterből álló sorozat (véletlenszerű betűk, számok és jelek), továbbá ez: "exception ID: GENERAL ERROR", majd egy magenta színű PC van a háttérben, aminek éppen felrobban a "feje", forognak a szemei és kilóg a nyelve. Berosálok!!!
Most már az "Egyenleg és forgalom" alatt is az jelenik meg, hogy "Az aktuális egyenleg nem elérhető", a "Lekérdezhető egyenleg" alatt pedig egy szomorú szmájli, aminek még szemöldöke is van.
Most lehet hogy ez a program rám allergiás? -
válasz
Varszegig #31708 üzenetére
Látom adtál is rá 1 csillagot
Mondjuk nem értem, amiről beszéltek, hogy nem kell azonosítót megadni a belépéshez, mert nálam kell. Fogalmam sincs mondjuk, mi az azonosítóm, pláne a jelszavam, szóval csak itt nézek az app-ra.
Megtaláltam a jelszavam, a felh.név a telefonszám volt ugye.
Király, meg tudok nézni pár dolgot, aztán amikor nézegetném a számláimat, kiírja, hogy jelszót kell megadnom, megadom azt, amivel beléptem, erre "JAJJ! Hibás jelszó!".(Mondjuk ez a JAJJ ez ultragáz, na mindegy.)
Kehes az app, kehes a netes háttér, vagy van valami bónusz jelszavam vajon?
-
válasz
erdoke #31700 üzenetére
Bocs, ez most új (amúgy nem vagyok régi céges tmobilos), de meg lehet nézni a számla aktuális állását?
Mert annak idejét kaptunk valami my tsystems vagy mi a fene elérést a céges előfizetések mellé, oda beléptem, nézegettem, aztán úgy döntöttem, hogy ez vagy valami, vagy megy valahová, és nem mertem hozzányúlni semmihez mert (az én szintemhez képest) brutál bonyolultnak tűnt.
Szóval ha erre van valami egyszerű módszer akkor érdekelne -
válasz
cris78 #31696 üzenetére
Ez valami kombinált csomag ugye (mobil, vezetékes, net, tv)? Mert azoknál tapasztalatból mondom, hogy mindig kitalálnak valami jó kis akciót, de ezek amennyire én láttam, nem tarifacsomag-, hanem készülékakciók. Egy barátom rendszeresen szokott ilyeneket csinálni az előfizetéseivel.
-
válasz
erdoke #31656 üzenetére
Én is ezen gondolkoztam indulás előtt, hogy mi legyen, az 1 hetes travel & surf, vagy kinti sim.
A t&s 7000-ért 250 mega, előnye lett volna hogy a cég fizeti a telefonszámlával, illetve hogy a telefonon van a net (utazáskor kényelmesebb).
A külön sim 6000-ért 4 giga, előnye a nagyobb forgalom, illetve hogy olcsóbb.Végül az utóbbi lett, a simet az ipad-be tettem ami végül így jól működött. Sajnos csak 2-es ipad így tetheringet nem tudtam róla csinálni, úgy lett volna a legjobb. Végül a 9 nap alatt 3 gigát használtam el a 4-ből, de ebben youtube videók megnézése is benne volt, amit nyugodtan sorolhatunk abba a kategóriába, hogy roaming travel & surf esetén tuti nem néztem volna meg, és nem is volt szükséges, csak azért néztem pl hogy este tv helyett, illetve mert ha már volt 4 giga akkor legyen kihasználva. A legszükségesebbeket használva a 250 mega is elég lett volna. Tavaly azt használtam, igaz akkor 1 hetet voltam.
-
válasz
Varszegig #31647 üzenetére
Na ezt kár hogy nem tudtam hamarabb, én csak az A1 Telekom b.free-t láttam, azt vettem meg, 10 euro a kártya (ebben 1 évig felhasználható 1 giga van), ha 20 eurot fizetsz (vagyis +10 euro rátöltés) akkor +3 giga 30 napig, így én 20-ért vettem 4 gigát, hát 15-ért a 7 jobb lett volna.
-
válasz
erdoke #31629 üzenetére
Bocs hogy konkretizáltam a sziti méretét, csak erőltetted bold/dőlt kombóval hogy az egy város szélén van. Erre írtam hogy azért a gprs van olyan kemény egy 180k-s városban a belvárosban, de tudomásul veszem hogy az tragikusabb ha Gergelyiugornyán nincs 3G, mintha Szegeden.
-
válasz
spawn21 #31487 üzenetére
User error lesz ez. Ha keresnek külföldről, az hótt ingyenes (ha otthon vagy).
A roaming meg jár hozzá (nincs tiltva), de fizetős.Ha komolyabban utánanézel, akkor vannak olyan prémium csomagok (bár ezt konkrétan csak másik szolgáltatónál láttam), ahol kifejezetten hangsúlyozzák, hogy x mértékig van benne roaming.
Egyébként ahogy Varszegig is írta, tök egyértelműen benne van a csomagban hogy belföldre használható el. Egyszerűen elképzelni se tudom, hogy bárki azt gondolja, hogy a lebeszélhető csomagját leroamingolja...
-
Szerintem is a szolgáltatás (beszélgetés, sms, adat) része. A szolgáltatásért fizetek, a sim csak ennek az igénybevételének az eszköze, a szolgáltató részéről szükséges velejárója.
Az, hogy az adminisztációért fizetek, gyenge, nem ér még továbbjutást
Szóval a fentiek értelmében továbbra is várok egy értékelhető okfejtést -
-
válasz
zsof Nokia #31295 üzenetére
-
válasz
zsof Nokia #31061 üzenetére
Hogy ne váltana át másik toronyra amikor kimész egyik cellából a másikba. Ha úgy lenne ahogy feltételezed, akkor ha másika mobilcellába lépsz át, nem lenne térerőd.
Ne téveszd össze az adótornyot a szolgáltatóval. -
válasz
zsof Nokia #31057 üzenetére
Nem ettől függ, úgy tudom adótoronytól, hogy épp melyikre csatlakozik rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Mikrotik routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- Lexus, Toyota topik
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7400, 14" FHD , I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia ( olvas
- iBasso DX180 DAP eladó!
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 2 év garancia!
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Krémarany, 1 Év Garancia
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest