- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A15 5G - válts belépőt!
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Google Pixel 6 - új rendszer új köntösben
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Soulfly842 #104675 üzenetére
Nem akartam tippeket adni, de több módja is van sajnos, hogy bármilyen látszati számról menjen ki hívás vagy SMS.
-
-
Szia,
Ha telefonról van szó, pláne nagyobb értékűről, akkor gyakori elállás esetén nőhet például a mobil előleg összege, illetve akkor is kérhetnek, amikor amúgy nem szokás.
Egy elállás még nem nagy gond, de ha valaki sportszerűen űzi - mert így akar például kipróbálni minden új csúcstelefont, aztán egyiket sem tartja meg -, akkor egy idő után nem árt valami visszatartó erő. -
válasz
RockHaRD #104442 üzenetére
Szia,
Határozott intervallumú, 60 hónap, utána automatikusan megszűnik a fedezet, ez a kezdetektől így szerepel a szerződési feltételekben.
1. Valamely előfizetéshez (telefonszámhoz) tartozó Készülékre vonatkozó fedezet az adott
előfizetésnél (telefonszámnál) fedezetbe vont Készülék fedezetbe vonásától számított 60
hónapig tartó határozott időre jön létre. Legkésőbb a 60 hónap leteltével a fedezet
automatikusan megszűnik.Forrás: [link]
Lehetséges, hogy pont letelt a 60 hónap?
-
Szia,
Nem minden esetben, függ a konstrukciótól (milyen díjcsomag és készülék), a rendszertől (milyen információkat dob ki esetlegesen veled kapcsolatban), továbbá az ügyintézőnek is van meghatározott mérlegelési jogköre.
Ha csak új előfizetés, de már előfizető vagy a szolgáltatónál, akkor még jobbak az esélyek, hogy nem kérnek előleget, arany/platina kiemeltség esetén meg szinte biztos. -
válasz
madle #104426 üzenetére
Akkor az pedig nem volt korábban aktiválva elvileg, hanem csak most általad, mert az első aktiválástól számolja az egy év korlátozott gyártói jótállást és a három hónapos telefonos támogatást.
Nem szinkronizálhatta le akkor inkább a fiókodból a telefonálási időt és hasonlókat? -
válasz
madle #104421 üzenetére
Igen, 3 munkanapon belül vidd vissza és jelezd, hogy nem használt telefont szeretnél vásárolni, hanem újat, márpedig előzőleg bizonyíthatóan használtat adtak el neked, amit nem szeretnél megtartani, mert egy új ára szerepel a számlán valamilyen formában.
Érdemes amúgy ránézni azonosító alapján az Apple oldalán, hogy mikor lett először aktiválva, az az infó is a segítségedre lehet: [link] -
válasz
madle #104414 üzenetére
Gyári visszaállítás és utána lakd be ismét, az a biztos.
Én visszaadnám, mert idegesítene a dolog, bizalmatlan vagyok, szeretem én kibontani a dolgokat, ha használtan akarok venni valamit, akkor nem fizetek érte új árat.
Webshopból mindig újat, bontatlant küldött nekem a Telekom, ott jellemzően másként kezelik a visszaküldött példányokat.Lackooo84: Nem csak ők, a másik két szolgáltató topikjában is találsz ilyenre példát, ügyeskedések mindenhol előfordulnak.
-
Lecserélem a maszekra használt Vodafone-os feltöltősömet Telekomosra, több itt az ajándék.
-
válasz
Balazska15 #104384 üzenetére
Privátban válaszolok inkább.
-
válasz
Balazska15 #104382 üzenetére
Szia,
Lehet, hogy csak a Vodafone hálózatáról van kitiltva valamiért.
Több ok és magyarázat is lehetséges, nem részletezem inkább, de nem lenne óriási meglepetés, ha a készülék eredetileg Vodafone-os volt... -
válasz
Aventador91 #104351 üzenetére
Korlátozás csak a P2P (2/0.2 Mbps) és a VPN (10/5 Mbps) esetén van írva az ászf-ben, egyéb letöltés/forgalom esetén nincs.
Töltögettem le és fel sokat (felhő és hasonlók) mindig ment maximummal.
A P2P passz, mert sosem használtam, de VPN-t igen és a kiírás ellenére sem volt soha korlátozva, az is mindig maximummal hasított. -
válasz
Aventador91 #104349 üzenetére
Szia,
Igen, lehet, nincs ilyen jellegű korlátozás.
-
válasz
vrgbalen #104328 üzenetére
Szia,
A (p) a számhordozott telefonszámok hívásának a jelölője.
Tehát ha például 30-as számot hívsz (amire azt is lehetne gondolni, hogy hálózaton belüli hívás), de közben áthordozták a Vodafone-hoz, akkor az már hálózaton kívülinek számít és ott lesz a (p) jelölés és aszerint számlázódik. -
válasz
lovace #104322 üzenetére
Szia,
Annak függvényében, hogy Fix SIM, vagy Fix Extra SIM, kaptál 40 vagy 80 perc lebeszélhetőséget belföldön és az EU-ból magyarországi alapdíjas irányba, továbbá 5 db SMS-t belföldi alapdíjas irányba itthon és az EU-ban, valamint 500 MB vagy 1 GB netet, ami belföldön és az EU-ban használható fel.
Vagy úgy érted, hogy simán csak díjcsomagot váltottál egy régebbi Domino díjcsomagról? -
-
válasz
Dryman #104223 üzenetére
Szia,
A Telekomos firmware részét képezik, a rendszerbe viszont ebből a szempontból a hálózati feloldó kód nem nyúl(hat) bele, nincs rá kihatással ilyen tekintetben, azt csak a firmware cseréjével lehet megoldani, a megfelelő, nem szolgáltatós készülékekre kiadott XEH (ez a hazai) verziót kell felhúzni az Odin segítségével.
thomas77: Második (sokadik) körben a vásárlók könyvével folytatnám, majd adott előfizetésekre számhordozást indítanék (dacból) valamelyik másik szolgáltatóhoz.
karl_fischer: Néhány ügyintéző sok tekintetben csak dísznek van az üzletekben...
-
válasz
Beniii06 #104209 üzenetére
Az alkalmazásban én sem látok olyan lehetőséget, csak a fiókban (web).
Biztos oka van, mert még a különböző bankok alkalmazásiban, postán...stb. is más és más összegeket lehet feltölteni.lugosi: Készüléket akartam venni Domino konstrukcióban régebben a KÖKI-n és ott sem volt készleten olyan SIM (vagy csak letagadták - én már ezen sem csodálkoznék, néhány ügyintéző szinte bármire képes -, mert az előfizetés felé próbáltak terelni, de nem nyertek hangszórót).
-
válasz
vwpolopg #104205 üzenetére
Szia,
Üzletben a legegyszerűbb szerintem.
Beniii06: Szia, 2500 Ft már egy évet ad (2400 Ft-ig 180 nap, felette 366 nap, de 100 Ft-os a legkisebb emelés), viszont változó, hogy a különböző feltöltési lehetőségek közül melyiknél lehet akár 100 Ft-jával meghatározni az összeget, vagy csak konkrét 3000 vagy 3500 Ft van.
Ha van Telekom fiók és hozzá lett rendelve adott Domino SIM, akkor azon belül ha a feltöltésre nyomsz, akkor lesz 2500 Ft-os 366 napos lehetőség is: [kép] -
-
válasz
lugosi #104171 üzenetére
Így van ez szerintem most is, mert tegnap járt le az egyik előfizetésemen a hűség és nem kellett éjfélig várni, bár csak késő délután néztem rá, de akkor már nem írt hűséget a rendszer.
Jóval korábban is megnézhettem volna, akkor okosabb lennék, mert a webshop rendelés időpontja 00:37 volt. -
-
válasz
Tappancs2001 #104168 üzenetére
Szia,
Lejárt hűség esetén nincs kötbér, de elképzelhető, hogy teljesen pontosan még nem járt le a hűség, azért írja a rendszer, érdemes megpróbálni később is.
-
válasz
tylerddd #104131 üzenetére
Az előfizetést érintő bizonyos módosításokhoz/információkhoz kérik a kódot, hogy illetéktelen ne kontárkodhasson bele, ha például lehetősége nyílik telefonálni adott SIM kártyával.
Sőt, az öt számjegyből jellemzően csak hármat kérnek és véletlenszerű, hogy azok mikor melyikek, nehogy illetéktelen egyben és folyamatában hallhassa mind az ötöt. -
válasz
Doky586 #104113 üzenetére
Szia,
Zanzásítva: Valamikor biztos kivezetik majd, a telefonszámodat megtarthatod, a SIM kártya érvényességi idejét itt olvashatod: [link], a lejártát követően pedig feltöltési összeg függvénye: 2400 Ft-ig 180 nap, felette 366 nap, 15.000 Ft-nál pedig 488 nap, amennyiben elfelejted feltölteni, úgy a rendelkezésre állási idő letelte után még fenntartják a telefonszámodat 90 napig, ha azon intervallum alatt megy rá feltöltés, akkor egyszeri 300 Ft ellenében használhatod tovább a korábbiak szerint és használhatod mobilfizetésre is.
-
válasz
Soulfly842 #104080 üzenetére
Akkor nem részletezem én sem.
-
válasz
Aaron14 #104038 üzenetére
Én szerencsére a kiírásuk optimista oldalával találkoztam mindig - na jó, egyszer majdnem csak a rendelést követő második napon kaptam kézhez a telefont, mert a Telekom ügyintézője figyelmetlen volt, de résen voltam és időben intéztem a GLS-sel, így a rendeléstől számított egy napon belül átvehettem azt is.
-
válasz
Karcub #103885 üzenetére
Szia,
Díjcsomag nem nagyon van már olyan, ami nem 4G képes.
SIM kártya esetén ha havi díjas előfizetésű, akkor nagyon réginek kell lennie a csak 3G-ig tudónak, Domino esetén viszont szűk 2 éve is simán kiküldték a 4G-t nem tudót és cseréltetni kellett utólag, de könnyű megállapítani, mert a 4G-s azonosítójában szerepel 3D vagy NFC jelölés.
Díjmentesen cserélik amúgy a SIM kártyát. -
válasz
Cranberries #103825 üzenetére
A korlátlan mobilinternetes csomagnál van csak kapcsolódó kikötés, hogy azt a SIM kártyát ne routerbe...stb. ([link]), a többi díjcsomaggal/konstrukcióval nem foglalkoznak.
Zeki: Más is írt ilyen tapasztalatot, hogy a telefonos rendelés nem jelent meg külön a fiókban - ellentétben a webshopossal -, simán csak vitte később a futár.
-
válasz
-=MrLF=- #103823 üzenetére
Megtalálható pedig ott is, bár ahogy nézem, most átirányít ide: [link]
Pont azért kell havonta bekapcsolgatni és csak a Telekom alkalmazásban, hogy többet legyen használva, rászoktassák az előfizetőket annak a használatára.
Más, bizonyos díjmentes opciók/promóciók is csak azért ott aktiválhatók. -
válasz
Cranberries #103815 üzenetére
Használható.
-
válasz
Ron Swanson #103776 üzenetére
Jelentkezz be a fiókba e-mail címmel, vagy a többi előfizetés kezelésére jogosult telefonszámmal és utána, illetve úgy add hozzá az új előfizetést.
-
válasz
herdsman12 #103754 üzenetére
Olyat is olvastam ott pedig, aki olyan működést várt el, amit a kétkártyás készenléttel rendelkező készülék nem tudhat, mert ahhoz aktív kétkártyás kellene - erről fel is világosították ott.
Ami valóban az iPhone hibája, azt meg javítják majd, ha csak szoftveres gond. -
válasz
MasterMark #103752 üzenetére
Úgy érthette esetleg, hogy az idén ősszel megjelent iPhone-ok nem támogatták szoftveresen azonnal, hanem csak később tette elérhetővé frissítéssel az Apple.
VoLTE kapcsán is valóban vannak még problémás gyártók és készülékek, jobb esetben csak szoftveresen, ami javítható. -
válasz
herdsman12 #103748 üzenetére
Részben a telefon korlátairól is van azért szó, nem mindenki tudja, hogy mit jelent a készüléknél a kétkártyás készenlét (szemben az aktívval), illetve szoftveresen sem teljesen kerek, bár javítgatja az Apple.
-
válasz
radio100jozs #103746 üzenetére
A telefon topikjában olvasott hozzászólások szerint, többen is használják már úgy.
-
válasz
fahrii #103696 üzenetére
A router általi megosztást nem tudom, hogy miként gondolod, de a SIM kártya kapcsán van ilyen kitétel:
A Korlátlan Net díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólag mobiltelefon készülékbe helyezhető be. Szerződésszegésnek minősül, ha a SIM kártyát az előfizető olyan eszközben használja, amely nem alkalmas mobil hanghívások bonyolítására (különösen, de nem kizárólagosan: router, modem, PC vagy notebook, gépek közti (M2M) kommunikációs eszköz, stb.)
Forrás: [link]
Közvetve megoldható persze, de nem egyszerű, ha kevés hibalehetőséget akar az ember.
Azzal is számolni kell, hogy VPN kapcsán korlátozási lehetősége van a szolgáltatónak: 10/5 Mbps -
válasz
megyei93 #103670 üzenetére
Szia,
Nekem egy nappal csúsztak csak el egyszer, a többinél még azon a napon, legfeljebb órákkal később realizálódott az állapot.
Lehet, hogy megszaladt kicsit a dolog a futárszolgálatnál, betehetett nekik, hogy már nem csak egy nap, de sok helyen még csak nem is egy hétvége már a BF, hanem egy hétig is ment és megnőtt a kiszállítandó rendelések száma.
Érdemes lehet felvenned telefonon a kapcsolatot a futárszolgálattal és jelezni nekik, hogy fontos lenne számodra a kiszállítás és a termék átvételének az igazolása a szolgáltató irányába, mert anyagi jelentősége is van/lehet a dolognak, hátha lépnek valamit az ügyben. -
válasz
iceQ! #103608 üzenetére
Szia,
Régen is volt mobil előleg, csak akkor még nem írta a rendszer, hanem a rendelést követően hívtak telefonon, hogy mennyi is az annyi.
Arany/platina kiemeltség esetén nem kér elvileg a rendszer.
Külön kedvezménnyel ne nagyon számolj kiemeltség esetén sem.
Szívesen megnézem neked arany és platina kiemeltségű előfizetéssel is, de szerintem azok az árak lesznek, amiket új előfizetéssel is dob a rendszer, a különbség csak annyi lesz, hogy nem kér külön mobil előleget (szeptember végén vettem amúgy Note9-et, így tapasztalatból is mondom). -
válasz
user112 #103588 üzenetére
Vagy telefonálj és kérdezz rá, szerintem egyszerűbb, én legalábbis úgy csináltattam anno két előfizetésemhez is, kérte a hölgy az előfizetéshez tartozó jelszót, majd mondtam a kívánt értéket a @t-email.hu elé és a jelszót - amit később megváltoztattam természetesen -, aztán aktiválva is lett hamarosan.
-
válasz
kovy79 #103578 üzenetére
Ami nem létezik, az a kivezetett díjcsomag, mert azt attól a pillanattól senki sem használhatja tovább.
Amely díjcsomag csak lezárásra kerül, de kivezetésre nem, az tetszés szerint használható tovább, de adott a lehetőség a váltásra, ez viszont a felhasználó döntése.
Nagyon sokan használnak a mai napig magasabb percdíjú, régebbi díjcsomagokat, mert nem foglalkoznak azzal, nem néznek utána, hogy milyen jobb alternatívák adottak és nem váltanak.
A romaing kapcsán ezt találtam: [link], de érdemes lehet rákérdezni a telefonos ügyfélszolgálaton vagy írásban, hátha tudnak részletesebb információval szolgálni.
Vannak esetek, amikor egy országban nem minden szolgáltatóval kötnek szerződést, bár a te eseted cifrább, aminek technikai oka is lehet bármelyik kapcsolódó szolgáltatónál. -
válasz
Exian #103572 üzenetére
Szia,
300 Ft az e-Pack kedvezmény, költési szintnél viszont a kedvezmények nélküli árakat veszik figyelembe, ezért 3390 Ft szerepel s szövegben.
Annyi a lényeg, hogy a hűség intervalluma alatt csak olyan díjcsomagokra lehet váltanod, amik listaára nem kevesebb, mint a meghatározott 3390 Ft-os költési szint. -
válasz
andrás47 #103549 üzenetére
A G6 topikban mindenki azt írta már korábban is, hogy független készüléket kapott a Telekomtól, sőt, a függetlenség miatt nem Telekomosok is sokan ott vették inkább a szolgáltatós készülékekre adott 1 + 1 év miatt, mivel a nem szolgáltatósakra csak 1 év van.
Nincs mit! -
válasz
andrás47 #103545 üzenetére
Szia,
Egykártyás és független, de ha nem lenne az, akkor is bármilyen konstrukcióban vásárolod - akár hűségre és részletre -, azonnal kérheted díjmentesen a hálózati zár feloldását, a Telekom biztosít ilyen lehetőséget.
A mobilos szolgáltatóknál vásárolt készülékekre 2 évet (1 + 1 év, de a második a tartozékokra már nem vonatkozik) ad az LG. -
válasz
Cranberries #103477 üzenetére
60 nap lesz az:
...a 10 GB a kedvezmény aktiválásától számítva 60 napon belül használható fel.
Forrás: [link]Az alkalmazással nem kell foglalkozni, ír néha pontatlan dolgokat, értelmez eltérően határidőket.
-
válasz
viktorhu #103505 üzenetére
Ilyen lehívott, aztán mégsem lehívott számlafizetéses mizériám nekem is volt már a Telekomnál közel 1.5 éve, bár csak a számla befizetése kapcsán volt jelentősége, nem volt számhordozás, meg nem is csoportos beszedés volt, hanem a fiókban történt a fizetés.
Épp nem volt jókedvében a rTelekom fiók, nekem jött az SMS a banktól, hogy megtörtént a fizetés, a Telekom rendszere szerint meg nem, aztán sok telefonba került, mire megoldódott, ráadásul nem is minden ügyintéző volt képben, de volt közöttük szerencsére olyan, aki nagyjából tudta, hogy mit kell tennie.
Végül ismételten fizetnem kellett, mert hiába terhelték meg az összeget, nem vonták le végül és visszakerült a bankszámlámra, amikor letelt a zárolási intervallum.
Más kérdés, hogy ha nem vagyok kellően alapos és nem telefonálgatok, hanem hallgatok a banki SMS-re, vagy az egyik kevésbé hozzáértő ügyintézőre, akkor valós tartozásom keletkezett volna a Telekom rendszerének a hibája miatt. -
válasz
#08205312 #103502 üzenetére
Az érdekes, mert én abban jogi problémát látok, de biztos velem van a baj, a Vodafone-nak meg érdeke engedni bizonyos dolgokat.
kenwood: A Mobil S a legolcsóbb díjcsomag a hang szekcióban, de új előfizetésre vagy hűség hosszabbítására nekem random szokott bedobálni ajánlottat, valamikor a legkisebbet, máskor meg közepeset vagy a legdrágábbat attól függően, hogy milyen terméket nézek vagy választok ki épp.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S3 DeepCool 850W
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest