- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
blp85
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget vagy információt szeretnék kérni. Adott egy 2002-es évjáratú Clio 1.2 16V benzines autó. A hétvégén elkezdett először csak csöpögni, majd beindítva szinte folyni a hűtővize. "Szerencsére" csak a termosztát tömítése adta meg magát, ezt kicseréltem (mivel saját lábán a szervizig nem hiszem, hogy eljutott volna) és a környezetét letisztítottam (a holtponti jeladót is), így már nem folyik és nem is szivárog (elméletileg rendesen le is légtelenítettem a termosztátnál, illetve a csövön lévő csavarnál is).
Ami nekem kicsit furcsa, hogy ilyen melegben 5-6 km-t menve az autóval a hűtő ventilátor nem kapcsol be, mondjuk a műszerfalon a mutató normál üzemi hőmérsékletet jelez, tehát nem forr fel a vize az érzékelő szerint (a csövek melegek, a motorból jövő ág is, a termosztát után lévő ág is, illetve a tartályban is érezhető, hogy kering a folyadék).
A kérdésem, hogy ezek a ventilátorok hány fokos hűtő folyadék hőmérsékletnél kapcsolnak be (multiméternek elvileg van egy ilyen hőmérős érzékelője, az a tervem, hogy álló helyzetben járatom, miközben a csövön mérem, hogy mennyire melegszik fel, mivel a termosztát 89 fokon nyit emlékeim szerint), tudom, hogy a relé, meg minden kimérhető, de jelenleg még tanulgatom a multiméter hobbi szintű használatát.A válaszokat, hozzászólásokat köszönöm!
-
blp85
senior tag
válasz
rob210 #89811 üzenetére
Köszi!
Az olajjal nincs gond, azt töltögetni szoktam, így nem szárazon fut (tegnap lépte át a 216.000 km-t az autó, így lehet a váltó is kopott már egy kicsit). A billenésgátló lehet a következő projekt lesz, illetve a váltó felújítás, mivel ahogy látom egy kicsit jobban csöpög a drága... -
blp85
senior tag
Sziasztok!
Van egy 2002-es CLIO II/II 1.2 16V-s autóm, ami mostanában nehezen veszi be a hátramenetet, néha az 1-es fokozatot is, így elgondolkoztam egy váltó felújításon, illetve a váltó csepegteti is az olajat (nem látványosan, de alánézve látszik, hogy valami szimering nincs rendben).
Mennyibe kerül mostanában egy ehhez a kocsihoz való váltó, illetve kb. mennyi a beszerelése. Esetleg jobban megérheti a meglévőt felújíttatni?Motorkód: D4F712
Váltókód: JB1513Köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- 4 db érhető el (130/131/132) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest