- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #49824 üzenetére
kaphat a hajtókar csapágy, a csapszeg, a hajtókar is! az olajteknőt le kellene venni még mikor a hengerfej is lent van és megnézni, hogy nem-e lóg! a hajtókar a dugók kihúzása nélkül nehezen vizsgálható, de ha a csapszeg, hajtókar csapágy nem lóg, akkor az sem kaphatott nagyot. A hajtókar csapágy amúgy is tud típushibája lenni az 1,5 dci-nek, arra főleg ilyenkor nem árt ránézni(olajteknő le, akkor +egy tömítés is cserés), mert ha lóg, akkor nehogy szétverje az új szelepsort is..... valamint komplett vezérlés csere+olaj szűrővel, hengerfej tömítés új csavarokkal, hengerfej síkolás+szelepszár szimmering és szelepvezetők cseréje a szelepeken túl(de ezt a gépműhelyben fogják tudni). alsó hangon ennyit minimum kell cserélni benne.
ez anyagköltségben kb: hajtókar csapágysor 15-20ezer, vezérlés kb 50 ezer, olaj+szűrő kb 10e, hf tömítés+csavarok kb 25 ezer, hengerfej síkolás+vezető+szsz szimmering csere+szelepek(ez munkadíjával) erősen cégfüggő, de kb 35-40 ezer ft(nekem a szelepeket nem kellett cserélni, de a többit csinálták és asszem az volt 28ezer, Budapesten azért szerintem többe fájt volna). Ez így munkadíj nélkül kb 135-145ezer között, de akkor még az alkatrész kedvezményét továbbadták neked és nem teljes áron számolták és még más járulékos dolog még nem jött közbe!Munkadíjnál meg szintén szerelő függő a dolog, azért van meló bőven vele.....
(#49821) salieri.: a megane 2 sem sportkocsi az 1,6-os motorral, az az aranyközépút, a megane 3 azért kialakításra is egy jobb autó, ott már az elektromos dolgok is kevésbé szopatósak tudnak lenni, súlya is kb egál, így az a motor is kb úgy viszi. Ritka, mert dci-ket vették a cégek, abból van annyi mint a szemét!
(#49826) meroly: lehet már beképzeled a dolgot, rezonálni tud, bár az a dízelekre inkább jellemző. Hagyd, míg nem erősödik a dolog, a 3 hengerezést azt éreznéd! amúgy azóta jó a gép, el tudsz már vele indulni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- sziku69: Szólánc.
- Okos Otthon / Smart Home
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Metal topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol + fejhallgató garanciával hibátlan működés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest