- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #65328 üzenetére
Én nem rallyzok, nekem az az 1.6 sce a grandcoupéban egy állom.
sajnos csak álom.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #65325 üzenetére
A thaliahoz képest lomhább lesz sokkal komolyabb nehezebb autó, cserébe kényelmes és "sose" romlik el
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #65323 üzenetére
Eddig a ducato volt a legdurvább amit csináltam ott már csak magát a rugót is komoly izommunka volt összehúzni.
Maga a komplett gólyaláb 30 kg darabonként -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #65319 üzenetére
Nem hangja van, hanem a kormányzáson lehet érezni.
Elneheezedik a kormány, hiába szervós.Igen menet közben és szét is vágta a gumit, abban a pillanatban.
Olcsó kör volt, egy életre megtanulta, hogy nem kóklerekkel kell összerakatni a kocsit. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #65317 üzenetére
Jelen esetben igen.
Más esetben a rugó is el tud fáradni.
De itt konkrétan mint látod, nem a szokásos egy negyed menet vagy fél menet letörés van.
Hanem a rugó kanyarodás közben elpattant, mert annyira megfeszült a rugótányérban.
Ha összenyomtam egy kicsit is a csapágyat akkor meg se lehetett mozdítani, nem vicc kockára voltak kopva a "golyók" -
rob210
Topikgazda
Ma megint megértette egy tulaj, hogy a toronycsapágynak miért van fontos szerepe
No meg, hogy miért kell megkenni. Hangot fel!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65310 üzenetére
Na akkor kellet volna, 170 nél
Ez így most cumi sajnos.
8 hidrotőke van és van 2 szelepemelő is, ha már szét van szedve. -
rob210
Topikgazda
Amíg csak indításnl csinálja addig használhatod még, ha gázelvételnél is jelentkezni fog a kerreggés, akkor lesz szíves az Úr félreállni és onnantól szép lassan megközelíteni a szerelőt aki megcsinálja.
3,4 hónap alatt ez az állapot be fog következni.
Tehát nem s.o.s. , de tervezd a cserét mielőbbre.
Vezérlés, szolenoid, okoskerék, olaj és szűrő.(állapot függvénye a főtengelyszíjtárcsa és a hosszbordás feszítővel, vezetővel.)
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65301 üzenetére
Ha átjukad akkor ez is tud okozni 250ezres motorfelújítást.
Ha 3 éve így járt vele az előző tulaj akkor javaslom a mielőbbi szervízlátogatást,
Nem tudom vezérléscsere mikor volt, de azzal szokták egybekötni.
150ezres tétel, ha becsülettel meg van csinálva és akkor 5 évig hajtásoldali problémád nincs. -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65293 üzenetére
Ha porlasztó lenne azt ilyen hangg mellett már karácsonyfa műszerfal jelezné.
Ez hidrótőke pont azért, mert csak alapjáraton csinálja fordulaton nagyobb nyomás mellett kisimul.
Olajcsere mikor volt. -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65290 üzenetére
Ha nincs teljesítmény kiesés akkor hidrotőke.
Esetleg még a szelepbiztosító ék ha ki van kopva az tud így csattogni. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #65237 üzenetére
Agyaltam még a hibajelenségeden és ha a vezérműtengely rángás megszűnik, akkor egy dolog marad.
De lehet azt már most érdemes megnézned.
Ha szemben állsz a bal oldalon van a tűzfal felé egy szelep.
Ufó alakú cucc.
Egy elektromos vezeték megy rá és két cső.
Ha ez el van dugulva did érdekes hibákat generálni.
Ha ez sem oldja meg nem maradt ötletem.
Eddig ezek mindig megoldották az ilyen jelleggű hibákat.
Akkor marad a szétbontás és szívósor ellenőrzés, vákumozás. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #65238 üzenetére
Nem is volt baja szépen járt.
A diesel kerreg ezen sajnos nem sok minden segít, max a füldugó -
-
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #65190 üzenetére
Elf SXR 5w30
purflux szűrők
Denso k20-pru gyertya -
rob210
Topikgazda
válasz
nyalifali #65170 üzenetére
Oké ez jó hír, mert az a tisztító hab csúnyán meg tudja marni a csatlakozásokat nyákot.
Ennek ellenére az UCH-t fizikálisan kiszerelted és a kontaktot ellenőrizted minden csatlakozó alatt?
Mert amit most írsz, hogy volt már ilyen hiba korábban is, az már indok a kiszerelésre.
Valamint így már van min elindulni.
Mert így biztosan, a fogadó egységgel lesz a galiba.
Lehet egy eloxidálódott testkábel is akár.
Van belőle pár.Diagnosztika majd dob rá hibakódot és tudni fogjuk egyből mi a bibi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
nyalifali #65165 üzenetére
Hát őszinte leszek, ha takarítás után jött elő a dolog, már pedig ezt írtad, tuti valamelyik vevő egységet kezdeném, el nagyon komolyan vizsgálgatni.
Mivel a kártya amúgy megy kizárnám, hogy ennek a hibája lenne.
Egyértelműen a fogadó oldallal van a gond.Egy keresztkérdés, klíma tisztítás volt?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Oposzumtoszó #65134 üzenetére
Diag. Lehet egr lambdaszonda és kezdődő katalizátor halál is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #65124 üzenetére
Azt nézd meg amit forceberg mond.
Erre minden scenic tulaj rászalad egyszer. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
SzlobiG #65115 üzenetére
Ettől még alaposan át kell nézni, mert a gazdái viszont tré hanyag ganéj nulla emberek.
Bocs csak ki vagyok borulva, mert épp egy nagyon elhanyagolt autót csinálok.Egyszóval, az üzemanyag szűrő cseréjére kell figyelni az mindig a minőségi legyen és mindig edőben cserélve legyen.
Aztán az elekromos ablakemelő kapcsolója ebben hullik sűrűn azt vételkor teszteld le alaposan.
Valamint a rugókat elől hátul, ez renault betegség, hogy 10 év körül kb. mind a 4 rugót lehet cserélni alatta.
Ez is azért van mert a tulajok nem mossák a kocsit rendesen csak kívülről.
De ha a kerékjárati ívbe is bespriccelnének egy kevés vizet akkor sose rohadna el az a szegény rugó.
Amúgy szerethető és tényleg jó fajta igásló. -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65067 üzenetére
Kicsavarod a betöltő nyílás csavarját ha megjelenik az olaj ok, ha nem nem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65063 üzenetére
1.5 dci szimering a váltóban? Milyen szimering ereszt ott?
A féltengelyé? Mert amúgy a bovdenes váltóban nincs szimering.
Az egy 6 sebességes váltó abba pont 2 liter kell.TL4 6/1
Tranself NFJ 75W-80 -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #65058 üzenetére
4.6 liter a szűrővel együtt max. 4.7 de nekem 4.5 nél többet még sose sikerült beletaposnom.
A váltó attól fögg, hogy jb3 vagy jc5
3 asba 3.4 liter 75w80 as nfj
az 5 ösbe 3.1 liter ugyan az.a csavar az alján van ugyan olyan 4 szög mint a motorolaj leeresztőjé.
A feltöltő pedig a motor és a hűtő között egy pillangócsavaron keresztül történik.
Addig kell tölteni amjg meg nem jelenik a furatnál az olaj.
(illik tenni alá egy felfogó edényt)
remélem minden világos
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #65037 üzenetére
Ezen a motoron sík egyszerű kiszedni az egr turbó párost.
Ez kis lóerős 1.5 dci blokk. Értem ezalatt a 82le és alatti verziókat.
Ha kint van az egr onnan már csak 40 perc és a turbó is a kezedben van. De ha csak meg akarod nézni azért kár kiszerelni. Az egrt viszont ha a jelölt résznél olaj van s. O. S. Kapd ki és pucold meg, valamint szedezd be az új tömítést és nyomatékra tessék lehúzni. -
rob210
Topikgazda
De igen lehet halknak nevezni.
A passat motorja elnyomja ugyan azokat a zörejeket hidd el.
Mi egyszer egy ugyan ilyen "hallásérzékeny" (nem bántás) ismerőssel kipróbáltuk, húztuk a passatot, azaz nem járt a motor. Ugyan úgy nyüszörgött a prémium német, csak amikor jár a motor nem hallod.
A dupla tűzfal a lageszon bazi sokat fog. -
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #64977 üzenetére
Jar víz (oldja a zsírt) mosogató szivacs érdes fele, vagy körömkefe. Nem baj, ha kicsit kibojhosodik.
Kihúzod az övet teljesen a külső tükörre ráakasztod aztán sika és hagyni kell száradni. Ilyenkor fűtött garázs előny. Vagy marad a hajszárító.
Utána klasszul viszahúz majd, mert nem a rugóval van a baj. Hanem a kosszal zsírral ami betapad. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #64970 üzenetére
Pl. Évente
-
rob210
Topikgazda
A klímarendszer nen zár tökéletesen.
Ezért a korróziót elkerülendő ki kell vonni a rendszerből a nedvességet.
Ezt végzi a szàrítószűrő.
Cserélni olyankor kell amikor kilukad a rendszer, vagy valaki leengedi a gázt belőle, mondjuk kompresszor hiba miatt. Ezután csak új szűrővel szabad összerakni. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64949 üzenetére
Ugyan az az autó
Az autó úgy jött hozzám, hogy hangos a motor.
Nem csodálkoztam rajta ezután.
3.6 liter pakurát engedtem le belőle, az 5.2 liter helyett. (1.8 4fr)
Valamint egy érdekesség szidják csak a renaultokat, de kenés nélkül is kibírta a menetet.
Megmértem minden hengert 11, 11,1 11,4 11,2 volt a kompresszió.
Olajcsere után megtáltosodott az autó.Ezt nem sok gép bírná ki.
De a renault szar. Ezt véssétek a fejetekbe.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #64942 üzenetére
Gőztisztítón mit értesz?
HA valami kicsi tartályos fújkálós izét akkor nem gáz, nem a brigeciol a probléma, hanem a nagy nyomás vagy a dörzsölés kefével, pl. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #64939 üzenetére
Igen, sajnos igen ezért is volt turbófelújításon a kocsi.
Ha ezt benne hagytam volna a coolerbe akkor pedig igen hamar jönne is vissza gariba.
Összes cső ki lett takarítva szívó oldali olajzójárat is etc.etc.
Plussz összes szűrő csere. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #64938 üzenetére
Az durva lenne, ezek a vékony alu lamellák oda is lennének.
Itt a karburátor tisztító volt a megoldás és a gyorskötegelő amit lamellánként átdugdosva kitakarjtottam a mocskot, 1 egész nap ráment(kövezettek meg tudom mániákus vagyok, de ahogy kinézett még se adhattam vissza.)
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #64931 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
A teljesség igénye nélkül, csak pár kép a cc-ről amit csináltam.
Végül megadta magát az aksi volt rossz.
Le volt oxidálódva a saru és amúgy is gyenge volt 8.9 volt.
Feltöltöttem felcsiszoltam mindent pöcc röff.
Meg kiütöttem a 12 hibakódot amit a gyenge aksi miatt bedobott a fedcompba -
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #64902 üzenetére
Töltőn van az aksi, mert élek a gyanúval, hogy nen forgat elég gyorsan és ezért nem kapja el.
De holnapig töltőn marad, aztán meglátjuk.
Meg majd diagra teszem, hogy mennyi a motorfordulat indítózáskor.Bár még az is rejtély, miért merült le ennyitől.
Azért köszi, hogy próbáltál segíteni, meg mágusnak is.
Tegnap este már komoly idegállapotban voltam. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mágus2 #64888 üzenetére
Nem levegős, lehúztam a csövet és ahogy megnyomom a kézipumpát azonnal jön a nafta nincs egy darabka bubi se.
Feltöltöm holnap az aksit én arra gyanakszom, hogy nem kapja el, mert nem teker elég gyorsan más már nem lehet.
Holnap elárasztalak titeket képekkel szörnyülködni fogtok, én legalábbis fogtam a fejem nagyon, amikor ebbe a kocsiba belekezdtem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3008, 97% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest