- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
lgergely88 #65689 üzenetére
Na akkor erről beszéltem, a szürke ugyan az a sagem, mint a zöld kupakos, valeo cimkével forgalmazott.
Egyenlőre vegyél 2 trafót azok helyett ahol nem áll le a kocsi.
Aztán ha úgy van pénzed a maradék kettőt is cseréld ki.Gyertya denso k20pru 0.9 re állítva a hézag.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lgergely88 #65684 üzenetére
Igen az a 4 zöldkupakos fos valeotrafó és akkor borítékolom is, hogy cserés.
A valeo sajnos sagme az meg kaki.
Berut, densot, hitachit vegyél bele.
Soha többet nem lesz vele gond. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #65672 üzenetére
Nincs olyan renualt amibe 3.5 bart bele mernék tenni.
Jah de van a traffic, meg a master. -
rob210
Topikgazda
válasz
sarkany01 #65669 üzenetére
Minden kivitelezhető, de még a vezérlőhöz is hozzá kell nyúlni és egy ilyen manőver plussz az alkatrészek még ha bontva is szeded őssze ami kell beépítéssel együtt 210ezer forint. Ráadásul a digitklímás sokkal több meghibásodási lehetőséget rejt, biztos akarod? Mert van emberem aki megcsinálja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
mdav88 #65641 üzenetére
Olvass vissza én generátort írtam végig..
Az önindítónak nem ilyen a hangja az magad hangony vonyít, ha beragad. Ez karistoló, dörzsölő, surlódó hang.
Vagy az én fülemmel van baj, mert az is előfordult már.De az önindítón nincs szabadonfutó!
Ott van egy bebdix, egy léptetővilla és maga az indító.
Ha azt hallod, azt otthon simán meg tudod kenni és meg is oldhatja a problémádat. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #65607 üzenetére
Eldurrant a patron csere.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #65596 üzenetére
Told az ársávot feljebb mert van ahol 4/5 ezer a harangkészlet (bilincsek, grafitoszsír, harang) és 71ezer a csukló rögtön megéri lecserélni a harangot
Egyébként ha cseréled a spidant vedd az jó minőség és nem ez a gagyi műanyag. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #65590 üzenetére
Van hozzádura harang ha olyat veszel akkor kúppal együtt vedd. Nem kell hozzá pneumatikus polip, elég a felhelyező kúp vsak ahhoz a spec dura harang kell, mert a simát nem fogod tudni áthúzni az szétszakad.
A fel le ütős módszer se rossz, csak legyen jó leütőd, meg segítséged. Nekem megvan hozzá a szerszám én nem ütögetem, mert egyszer nagyon rácsesztem. (kicsúszott a belső csukló szétgurultak a tűgörgők kifolyt a váltóolaj, ez nem minden típusnál áll fenn! )
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #65553 üzenetére
Az, hogy a gomb nem világít nen jelent semmit nekem se világított 3 hónapig. (nem volt időm kicserélni az izzót benne) az, hogy a hangszóró se szól az már a ráutaló jel, higy biz kábelkorbács törés lehet.
Műszerfalnál nézd meg az àtvezetőt az ajtózsanérnál.
Multiméter szakadásvizsgálat és egyből kiderül. -
rob210
Topikgazda
Injektorokat résolajjal meg tudjuk nézni akár te is.
Ha kicsit van kedved barkácsolni egy fél óra alatt megvagy vele és 10 perc alatt kiderül rossz-e bármelyik injektor.
Az izzítót meg simán ki tudod mérni egy multival is akár.
Mondtam én, hogy ez nem szoftware hiba.
Mit mondtak a légtelenítő szelepre.? -
rob210
Topikgazda
válasz
nünüke1975 #65548 üzenetére
Ne fórumot keress, hanem a hardverapróban tudod feltenni.
-
rob210
Topikgazda
Srácok a hidetéseket adás - vételt továbbra is az apróba tegyétek itt a fórumon hirdetni tilos!
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #65529 üzenetére
Csak a renaultban.
Patentet a bárdiban veszem a romixot.
Fogyó eszköz rég elkönyveltem.
A csavart én csavarboltból pótolom, csoda hogy ki bírtad szedni, elismerésem. A lényeg, hogy 10.9 es legyen a csavar, boltos tudni fogja szerintem te is tudod mit jelent.
Összeszereléskor be kell!!! Zsírozni az egészet a vsavarfészket is jól járasd meg a bezsírozott vsavart benne.Aztán irány a futómű állítás, ha megvagy vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #65522 üzenetére
Az alizé felszereltség nem tudja az a fapad.
A többi igen, de az alizében is elő lehet hozni egy bajuszkapcsoló cserével.
A kontakthibákat gyorsan könnyen lehet orvosolni, a balhátsó lámpa csatlakozóját kell megtakarítani és kontaktsprayel befújni. (nem wd40)Egyszerre több adatot nem fog mutatni a kijelző, ez sajnos nem multi kijelző, de ha nyomod a gombot mindig vált egyet ahogy már meg is kaptad ezt a választ.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #65518 üzenetére
Ha eddig 10w40 volt benne akkor már nem biztos, hogy nem kezdené el enni az 5W40 et de egy próbát megér, mert a hideg oldali értéke sokkal jobb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #65505 üzenetére
Az utastéri bitosítékokat is megnézted.
Ha nincs ilyen jellegű gond, nézd meg a tűzfalon lévő negatívot, (testkábelt)
A váltónál lévő negatívot.
Volt olyan akinek a kutyacsontja ki volt kopva és elpattant a tűzfalon lévő testkábel, onnantól neki mondjuk be se indult az autó. -
rob210
Topikgazda
Egy kis fejtágító, mert sokszor volt már téma.
[link] -
rob210
Topikgazda
A füstölésre nincs le kell bontani és megnézni van-e bárhol égésnyom.
Ha van akkor orvosolni.
A fék pedig valószínűleg levállt a ferrodo réteg.
Et twingo betegség magyarázatom nincs rá, de sok esetben kellett már pofát cserélni, mert féma fémen fékezett.
Sokat ne használd így, mert a dob is oda lesz és az már nem olcsó mert abban van a csapágy is és felszereltség függően az ABS gyűrű is..Le kell kapni a fékdobot és megnézni, olyan is volt már, hogy csak a rugó tört el és egy 1800.- os rugószettel orvosolható volt minden hiba.
Doblevétel nélkül nem úszod meg. -
rob210
Topikgazda
Na és, hogy én is írjak valami remek storyt.
Ma gondoltam kicserélem végre a váltórúd szimeringet, mert nem vészesen de azért szivárgot.
Szétkaptam összeraktam, és most mehetek a párom kocsijával dolgozni, mert az új szimering olyan szoros, hogy nem tudok sebességeket váltani
Van egyesem meg kettesem.
De amikor a rudazatnak fel le kéne csúsznia a szimeringben akkor meg se moccan, csak ha kalapáccsal felkocogtatom, meg csavarhúzóval lefeszítem.
Na így cseréljen otthon mindenki szimeringet.
Meg ha már alatta voltam találtam még egy két hibát.
Öreg autó ez van -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #65432 üzenetére
Ebben nem tudok segíteni nem hiszek bennük.
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #65427 üzenetére
Nem.
Vagy nem kötözködök veled -
rob210
Topikgazda
válasz
Robi81 #65423 üzenetére
Felemeled a kocsit, leveszed a kereket, benyúlsz a kerékjárati ívbe benyúlsz rugót két kézzel megfogod és elkezded forgatni. Ha bármilyen hangja van vagy érzed, higy darabos akkor csere..
Ha nem megy akkor a segítő tekergeti a kormányt amíg te hallgatod a hangokat! Kocsit alábakolni!! Emelőn nem dolgozunk a kocsin.... -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #65413 üzenetére
Az én számból már semmi se hangzik jól.
Felhív ma egy srác közös ismerős ajánlott.
Téma scenic 1.6 16v teljes vezérléscsere, de mindenből a gyári vagy csúcs minőség.
Mondom neki 170e plussz munka.
Vonal elhalgat, á az nagyon sok neki azt mondták ez 120e munkával együtt.
Rendben akkor aki mondta csinálja meg
Sértődés levágja a telefont.
2 óra csörög a teló, hát izé ő akkor elhozná a kocsit.
Közben persze már mással egyeztettem.
2 héttel későbbi időpont, levágja a telefont.
Most délután már nem vettem inkább fel..... Jobb a békesség, de nem értem az embereket.
Közös ismerős felhív te figyi segíts már mert 2 helyről is 400e-s ajánlatot kapott.
Nem válaltam el, mert az ilyen ember ugy se lesz elégedett.
De ettől még nem értem az embereket...... -
rob210
Topikgazda
Nézd nem tudom mikor volt cserélve a vezérlés és mire.
De menj vissza és mond meg nekik, hogy srácok ez nem ilyen volt itt valami nem oké.
Tessék rendesen összerakni, számla meglobogtat, és ennyi.
Ott a főtengely és az adagoló nem dolgozik szinkronban, azért csattog prüszköl.
Főleg, hogy azonnal észrevetted vezérléscsere után.
De ha gondolod úgy is jössz ránézünk, egy holtpont főtengely vezérműtengely ellenőrzés nem annyira nagy dolog. (bár nem tíz perc, de megoldjuk.)
Csak, ha én hozzányúlok, az ő álltaluk biztosított garancia oda. és gondolom nem véletlen cseréltetted szakszervízben. -
rob210
Topikgazda
Ejj ha.
Ha változó hangja van az marhára nem jó.
Te ne keseríts már el engem.
Ez egy újabb megane lesz amit a szakszervíz tesz tönkre?
Milyen vezérlőszoftwaret cseréltek rajta, mesedélután.
Ezen van egy software és kész nincs külön vezérlősoftware.
Ellenben ha nincs fesztelenítve a vezérlés akkor pontosan ezeket a tüneteket produkálja. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #65372 üzenetére
Ha megcsináltatod velük a szilentet örök lesz mint a nyomor, de arra készülj, fel, hogy a kasznit rázni fogja.
Itt pont a zselé töltet meg a minél lágyabb de tömör nagy felületű gumi a lényeg ami a rezgést elnyelni.
Nem mondott, hülyeséget aki a gyárit ajánlotta, de ezt senki nem szokta megvenni. (tisztelet a kivételnek.)www.profi4.hu őket tudom ajánlani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest