- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #67788 üzenetére
Itt nem a kulcs a hibás hanem az immo.
Ács Márton, Flórizs Józsi profik ebben én ezzel nem foglalkozom, konkrétan az egész immoegységet kikódolják a vezérlőből így nem okoz gondot soha többet.
Létezik egy immó kód de ahhoz be kell menni a renaultba és minden indítás elött be kell pötyögni, valamint a gyári fejegység is kell hozzá kényelmetlen megoldás. -
-
rob210
Topikgazda
Ahha na így, hogy teljes életkép van már tudom mi a baja.
A lendítőkerék, nem lett felszabályozva kuplungozáskor.
Azt illik kicsit 3/5 ° al befelé szabályozni, hogy ne keletkezzen vákum azaz ne tapadjon fel a tárcsa a lendítőkerékre.
Nálad ez a baj, hogy ahogy a kuplungtárcsa pora beszorul a lenndítőkerék és a kuplungtárcsa közé frankón "rácuppan" és ezért tudod, csak másodikra kivenni sebességből.
Próbáld meg alul sűrített levegővel megfújni a lendítőkeréknél.
Ott van egy rész ami fedetlen. (ott szokás megfogni vezérléscserekor a lendítőt) -
rob210
Topikgazda
Ha a kis tartófület cseréled megjavul.
Illetve van a kókámy de müködik, leveszed a tartófület és egy zsugorcsövet ráhúzol a tengelyre pillanatra ráhevíted visszarakod és jó szoros lesz mint az új.
De olyannal is találkoztam, hogy csak ki voltak lazulva a csavarok meghúztam és jó lett. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
CactuS #67662 üzenetére
Ha tudod itatni akkor oké.
Ha szerelni kell a motortérben akkor ott nem sok hely van, de elég ritkán kell szerelni.
Remélem Balázs olvas, neki ilyen van meg tudja osztani a tapasztalatait. Ha az előző gazda csak rúgta, mert milyen jól megy akkor nagyon bele lehet tapsolni a sz@rba. De ez minden autóra igaz. -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67621 üzenetére
Őszinte leszek nem értem amit írsz kicsit csapkodsz, vagy én nem tudom követni a menetét annak ani írsz.
A trafók cserélés után kimennek a világból.
A vezérlés módosító 35evel megdobja a vegérléscserét, de ha ki van cserélve akkor ennyi 5 évet biztosan kibír.
Nincs olyan hibaforrás benne mint a tce-ben.
A közvetlen befecsis kormol le ezt a részét nem értem az írásodnak. A közvetlen befecskendezésesnek pont ez a legnagyobb baja. Nincs mi lemossa a szelepeket. -
rob210
Topikgazda
válasz
gergo5991 #67618 üzenetére
A fedélzetit ne is nézd, full tank menet full tank ugyan ott ha lehet és abból számolj átlagot.
A nyikkanás sok minden lehet leginkább lengőkar szilent, vagy stabpálca. De persze ez csak tipp így látatlanban.
Ha esetleg inkább csörgés az a nyikkanás akkor lehet rugótörés is. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #67614 üzenetére
Az 1.33 as tce ami most új, az csak a renaultnál új
ez ugye tiszta mindenkinek? Meg eleve a típushibák javításával lett fejlesztve...
Csúnyán szólva olyan mint a meganeoknál az első 16 szelepes sorozat. Sorra döglöttek le a trafók, de miután ki lett cserélve denso/beru kombóra 16évet ment hiba nélkül pl. (saját példa bent van a kocsim szervízkönyvében 3 évesen trafócsere) ugyan ez van a tce vel kidobták a piacra megvolt a "tesztidőszak" kijött a fejlesztett módosított változat. Mondjuk az 1.4 tce elsőre jól sikerült abba belenyúlt a renault nagyon. -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67596 üzenetére
2 eset volt eddig ahol bizonyítottan a járó motoros tisztítás után 2 hónappal elfogyott a motorból az olaj.
Az egyiknél a dugatyú gyűrűk tapadtak le, mert a feloldott kosz pont oda ékelődött be a másiknál a szelepszár szimeringek kikeményedtek a vegyszeres beavatkozás miatt. Olyan kioufogó koncentrációt mértünk, higy nem hittük el.
Ennyi ez csak az én személyes tapasztalatom.. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #67569 üzenetére
Ezért jók a nyomástartó szelepes olajszűrők.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MaXX81 #67559 üzenetére
Ha van bemaródás amit szemre lát az már régen rossz.
Ha ki van cserélve valóban tud megoldást jelenteni a csattogásra. Azaz nullára redukálni.
A 10w40 et soha nem tettem volna bele, valóban 5w40 a jó neki, főleg télen!
Az egyik ismerősömnek, 5w30 van benne kicsit félve tettem bele, de nem eszi és azóta gyönyörű a hangja valamint kevesebbet fogyaszt, nem vicc.!!! -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
FRENK1988 #67524 üzenetére
Elég sok minden lehet, de élek a gyanúval, hogy a felni gumi kombó a fő ok.
Tudtommal azalatt ugyan az a futómű van mint az enyém alatt, arra meg gyárilag is 15" volt a plafon.
16" széles gumi magas oldalfal egyenlő megváltozott futómű geometria.A másik ikyen ami csak egy oldalon jelentkezik az a rugótörés. De ha mind a két oldalt beleér akkor halmozottan hátrányos a kocsi és több probléma öszeadódásából jöhet ki a végeredmény.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #67493 üzenetére
Ezt alaposan rövidre vágtad.
Multiméter biztitábla ki és minden biztosíték mér. Nem szemre!!! Ilyenkor meg kell mérni őket, vagy a legjobb ha cseréled az összeset.
Majd kell egy diag, mert telifosta a vezérlőt hibakóddal.
Sajnos volt már olyan amelyik tréleren jött, mert a motorvezérlő is odalett, szerencsédre ezt megúsztad és gondolom egy életre megtanultad, hogy aksi le ha a motortérben babrálsz. Az önindítón és generátoron hegeszteni lehet
Sok sikert. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Winchester95 #67471 üzenetére
Mert ilyet még senki se csinált?
A sedanra sedanból, a grandtourba, grandtourból, a hatbackre, hatchbackből, már szereltem át szinte mindent.
De a limuzin török, a hatchback francia vagy spanyol, a franc se tudja nincs-e valami eltérés.
99% hogy rámegy, de 100% ig nem merem kijelenteni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Amarth #67465 üzenetére
75 LE ha együtt tudsz vele élni akkor jó, én 16 szelepeset keresnék a helyedben, abban már van klíma.
Azért ennyi az ára, mert nincs érvényes forgalmi. MErt nincs kljma és mert öreg autó.
Én is tervezem eladni az enyémet, lehet hogy 1 hónapon belül.
Azért se fogok kapni 300e-t se.
Pedig klímás, csak 2000es évjárat, renault, ennyit ér. -
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Amarth #67433 üzenetére
Ha fogsz rá költeni akkor jó vétel lehet.
De a hátsóhíd, és a motor a sarkalatos pont mert ezekben már 200ezer felett van mindben, és ilyenkor azért egy motorgenerál már beugorhat, főleg mert nagyon sokat melós kocsinak használtak az enyűhetetlensége miatt.
Van közöttük megkjmélt példány, de azt az árán látni fogod.
A hátsó hídra ha nincs szerelőd, akkor olyan 110e körül számolj legolcsóbban. -
rob210
Topikgazda
válasz
[HUN]Zolee #67431 üzenetére
A motor jó választás az espace kissé nyűgös, de nagy és kényelmes csapatszállító.
Ami nem utolsó sorban fontos, hogy biztonságos is.
Ha belenyúlsz egy kókányolt darabba akkor viszont pénztemető és az espacehez kevesen értenek. -
rob210
Topikgazda
Megosztom veletek, nehogy így járjatok! Beszereztem egy szétszedhető, több rekeszes, praktikus, jó elrendezésű, gurulós szerszámosládát. Innen : www.szerszamkell.hu [link]Hd patrol néven. Na szóval az ötlet az elrendezés csillagos 5ös, nagyon jó láda lenne, ha nem hulladék anyagokból rakták volna össze, törésgarancia nincs, a termék pedig 3 nap alatt széthullott!!! (húzófül letört, a teteje leszakadt) A termék értékelésemet meg nem jeleníti meg az üzlet, pedig névvel ellátva tettem meg. Ez háborított fel igazán, így most minden ismerősnek és autós társnak jelzem, hogy nem ajánlom se a céget, se a terméket. Vevővel így nem viselkedünk, szerintem.
Pedig eddig védtem őket, de most elérték, hogy soha többé ne vásároljak náluk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest