- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #94044 üzenetére
Ebből csak a bajod lesz, de ha így tetszik így tetszik.
Szubijektív, de szerintem ez így már nem szép, az meg, hogy nem jó azt boritékolom.
A fogyasztáson is érezni fogod.
A lökős meg 185/195. Valamit ott félrenéztél. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94032 üzenetére
Igen abban van egy bizti, a motortérben.
Ha jól emlékszem talán 25A -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #94029 üzenetére
Biztosíték, ha az rendben akkor elszökött a gáz!
-
rob210
Topikgazda
Én elmondom szivesen, ha ettől jobb lesz.
Hardware resetnek is tekintheted.
Software frissítés közben újra kalibrálja a jeladót.
Magyarán nulláról maxra mozgatja a jelet.
Ettől rendeződik a szint és a jeladó közötti eltérés.
Effektív mondhatjuk olyan mint a nyomaték kulcs, időnként ahhoz, hogy pontos legyen újra kell kalibrálni. -
rob210
Topikgazda
válasz
Castell #93996 üzenetére
Nézd a trafó egyértelmű hibakódot ad.
Ami gyújtás kimaradás.
A szelepek pedig égéskimaradást okoznak.
Én ebben a témában nem írok többet, senkit nem tisztem megtéríteni.
Fogsz egy 30as torx kulcsot leszereled a trafót, leveszed a betáp csatit megjelölöd a kábeleket, ha nincs jelölve. Vàltó az 1es henger.
Ezután megfordítod a trafót, ha az alján nincs sérülés akkor nincs semmi baja. Ott szokott kinyílni és megszűnik a szigetelés. Akkor dob gyújtás hibát, de olyankor ugrál a kocsi a 3 hengerezés miatt.
Nem 3db-ot láttam már.
De maradjunk a hidrotőkéknél és mindenki azt cserélget amit akar.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #93994 üzenetére
Ha rossz a trafó akkor rögtön kiderül a gyertya képből.
Valamire való szerelő azonnal tudja mizu. -
rob210
Topikgazda
válasz
Castell #93978 üzenetére
Egy jó páron túlvagyok ahol a fél autót kicserélték mire beállítottam a szelepeket.
De persze lehet más is, csak az észnélküli alkatrész csereberénél egyszerűbb a szelepeket ellenőrizni.
Viszont nehéz a szelepeket jól beállítani , nekem se mindig sikerül elsőre, sajnos ez ilyen, főleg, ha még sose volt és már picit el is verte a szelepet.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #93944 üzenetére
Az jó mert mi is az Alfával hadakozunk.
Hétfőn felkeresi az ügyvédünk őket.
Elegünk lett. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #93935 üzenetére
Hogy te milyen mázlista vagy, én még mindig kerülgetem a versot
-
rob210
Topikgazda
válasz
Luck Dragon #93908 üzenetére
Ha van a szervizeltetésre pénz akkor jó váltó , de 150-200ezer körül meg szoktak kotlani és az sok 100ezres tétel a dupla kuplungos kivitelnek köszönhetően.
-
rob210
Topikgazda
ékpálya van, de a fogaskerékben nincs ék!
Különben nem is lehetne feszteleníteni a vezérlést.
Amikor megfeszíted a szíjat akkor elmozdul a kitámasztott tengelyen a kerék, utána húzod le a csavarját a hosszbordás tárcsával és az szorítja le.
Azért mert van olyan autó ahol ékelt, nem jelenti azt, hogy mindenhol az!
Valamint akkor nem állt volna meg a motor!
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
Lehet szörnyülködni.
Félrefutott vezérműszíj épp időben elcsípve. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93833 üzenetére
Akkor meg van a kopogás oka
Kormánymű persely csere. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93826 üzenetére
Fel kell tanítani a szögállás érzékelőt.
A 2es meganenál az átmenő csavart kell kivenni a csuklónál a pedáloknál 13as crova.
Az esp/asr el kell múljon egy pár méter meg egy abs es satu után.
A kormányt meg jobbra/ ballra kitekerve gyújtáson, fel kéne tanulja. (Vagy diaggal kell kalibrálni)
Kopogással kapcsolatban a bölcső és a hűtőtartó között megvan az 1cm es köz? A csavarokat megfelelő nyomatékkal húztad le? -
-
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #93789 üzenetére
Nagyon sok alkatrész beszerezhetetlen földi halandónak, ezért 1m sajnos teljesen normális ár. A felette lévő 700e az nem tudom mi 🤣
200e a motor ki be.
120e a gépműhely.
Dugatyú gyűrűk csapszegek, hajtókar csavarok, csapágyak, 300e simán elgurul rá.
240e a vezérlés.
120e a kuplung.
Olaj összes szűrő a maradék.
Magyarán 1m-ig reális az ár. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #93758 üzenetére
Bárki bármit belerakhat, én nem szeretem az NGK-t így nem ajánlom.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #93754 üzenetére
Szelep állítós.
Sxr 5w40
Nfx75w
Gyertya beru
Dayco vez. Graf pumpa. -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #93745 üzenetére
De azt melegítsd meg aztán indul a buli.
Érdemes egy vizes ruhát rátenni a két vég|re harang ál meg a gömbfejnél, amikor elkezd párologni akkor ráteszed a 21es kulcsot, már ha az eredeti méretű megütöd kalapáccsal és voala. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #93731 üzenetére
Azzal dőlést nem tud állítani.
Azt hittem azt akar.
De ha összetartást akkor meg láng lazító és már tekeredik is. De attól nem lesz a dölés jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #93729 üzenetére
Melyik anyát?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #93726 üzenetére
A biztosítónak térítenie kell a bérautó költségét nézz utána.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #93721 üzenetére
Részvétem eltolta a hidat.
Ezt nem fogja a biztosító javításra kiajánlani, ráadásul hosszú idő mire fizet.
Nekünk most lesz 1 hónapja a verso letéve.
Ma a biztosítós csaj akit végre elértünk annyit tudott mondani egy kis türelmet kérünk még.
Júniusi a káreseményünkazt hiszem türelmesek voltunk.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #93720 üzenetére
Be kell állítani a kerékdőlést, nem ördögi mutatvány.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93680 üzenetére
Mert te is versenyzel, nem vezetsz.
Én a 103 le is el jutottam eddig mindenhova és még előzni is tudok vele -
rob210
Topikgazda
Én ezekkel már nem szoktam szarakodni.
Kiveszem azt a csavart amelyik kijön, mert az egyik mindig kijön. Fogom letépem a gombfejről a francba a másik felét és utána szépen ráfogok patentfogóval akkor már nem forog el
De ha úgy is mert egyszer már jártam úgy akkor levágom de akkor se az anyánál szenvedek belül. hanem kívülről , onnan jobban hozzáférni. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #93563 üzenetére
Generátor és segédszíj vezető görgő konzol.
Úgy ahogy tetszik mondani.
-
rob210
Topikgazda
Kommentár nélkül.
tényfeltárás később most gyönyörködjetek előbb.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93529 üzenetére
More ez fájni fog!
Átgondoltad te azt? -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93519 üzenetére
Most mondjam azt , hogy jó, aztán meg kormányzáskor eltéped a fékcsövet és meghalsz vele?
Tudom fáj az igazság, de , ha mókolni akarsz akkor ne tőlem kérj segítséget!
Maximális tiszteletem mellett
Ha valaki tuningol, az nehéz ügy magyarországon, de, ha megvagy vele akkor letettél valamit az asztalra.
A fék pedig amúgy sem játék.
Ott nem cserélgetünk csöveket meg nem szerelgetjük kényünkre kedvünkre.
Nem véletlen van más gyári számon!!![link]
RENAULT: 410113691R
RENAULT: 410113693R
RENAULT: 410116043RRENAULT: 410010873R
RENAULT: 410011535R
RENAULT: 410019207R -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #93512 üzenetére
Nem !!!
Komplett csere a jobb az jobb a bal az bal.
Nem véletlen van így.
-
rob210
Topikgazda
válasz
M@rdel #93508 üzenetére
PIERBURG 7.05271.82.0
ezen a számon találod meg a kauffernél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest