- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #96268 üzenetére
Az enyémben is tankszűrő van 230ezernél még köszöni jól van
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ace Ventura #96265 üzenetére
A tankban van az AC egység része.
A csere szívás. -
rob210
Topikgazda
válasz
szasanyi #96261 üzenetére
Az szerintem elírás, ha legörgeted ott a valós ár és pont ugyan annyi.
Innen javaslom a rendelést mert total hungary partner.
www.kauffer.hu -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #96226 üzenetére
Átvezetőben törik a kábel.
Típushiba. -
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #96220 üzenetére
Kezdjük azzal, hogy örülnék neki, még ha lehet hosszabb is, de egy posztban írnád le amit szeretnél mondani és kérdezni.
A következő ilyennél kénytelen leszek pár hsz-edet törölni!!!1 dirko egy tömítő paszta az elring gyártja. (túl sokat használt a szerelő úr)
2 Bosch lapátot használok évek óta minden autón ami volt.
3 én denso gyertya párti vagyok, vagy beru. De persze mindenki azt rak amit akar.
A hiba valószínűleg gyújtás gond, első körben gyertya.
( a figyelmeztetést kérlek vedd komolyan) -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #96218 üzenetére
ha olcsó jót akarsz akkor hart prémium, de csak a prémium nem a sima hart.
Ezen kívül a szokásos, ATE, Zimmer, delphi, s az utóbbi időben a trw-t kerülöm, sok hullámosodott el.
A gázreakció, hát ez jó kérdés.
A trafóid véletlen nem beru inkább?
Gázpedál pozicióméter ha hibás akkor minden fokozatban hibás lenne.
Azt kéne megfigyelned, hogy amikor megugrik az autó akkor a fordulatszámmérő mit csinál?
Mivel neked oda van a főtengelyed ugye, lehet akár pillanatnyi kuplung megcsúszás is.
De akkor a fordulatszámmérő fel le ingázik.
diaggal kell menni egy kört és kiderül, ha valami motorikus anomália. -
rob210
Topikgazda
Nincs kuplungja / van kuplungja.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96152 üzenetére
Persze persze ha felhegeszted rá és beköszörülteted.
Gondoltam rá, hogy polírpapírral kicsit meg csiszolom az is jót tenne a vonalba fúrt 0.01 pontos illesztéseknek 🤣
De lehet csak fogaskerék hajtásra akarták átalakítani, csak nem értek hozzá. -
rob210
Topikgazda
válasz
Vesztor87 #96155 üzenetére
Drága alkatrész van, de manapság nem tudsz autót mondani amiben nincs.
Drága a fojtó szelep, a turbó, az injektorok.
De nagyon ritkán kell piszkálni.
Egy vezcsere tud költségesebb lenni és azt 200e felett érdemes megcsinálni, főleg ha akármilyen pici hangja van már.
Ha szakad akkor tk a motor és nem olyan lánc van rajta mint a 2.0dciken 🤣 -
rob210
Topikgazda
Besokaltam.
Idejön a srác, hogy vezérlés csere, mert 1500 felett zörög az autó, biztos okoskerék.
Sejtettem, hogy nem az lesz a baj.
Most meg hengerfejet kéne hozzá vadászni, mert az előző szerelő zseni dirko gyárban dolgozott.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
FerNandor #96122 üzenetére
Soha nem láttam még repedt blokkos 1.6dci-t.
Viszont az egr hűtője hulladék.
A 130lovasé hm.hm. de a túlhúzott verzióban egy gyilkos rakat sz@r. Cserélni is halálos.
Ha valamit egy értékre , teljesítményre terveznek és elkezdik emelni a teljesítményt, mert kell az megbosszúlja magát.
Itt is ez történt.Záró akkordként jelzem az R9M és az M9R ugyan az a motor tervezés szempontjából.
-
rob210
Topikgazda
válasz
vzsryl #96100 üzenetére
1500tól elég jó élet van benne, de alatta se problémás jó a váltó áttétel.
Már legalábbis a 103 lovas verzióban.
Mert két féle van a 101 le aminek alumínium az olajteknője.
Meg a 103 le aminek acél lemez.
A 101 le 3750et forog 130 nál pályán, a 103le 3000et forog 130nál pályán.
Nekem még 6.8 fölé nem sikerült vinnem.
De láttam már olyat akinek 9 litert írt és olyat is akinek 5.6ot.
ez állapot tulaj üzemanyag kérdése is.Az, hogy nem 1.2 75le már amikor beindítod is érződik. Nem viccelek.
De ki kell próbálni egyet és azonnal rájössz miről beszélek.
150km/h nál fogy el az ereje, megy tovább, de addig érzed azt, hogy gyorsul onnantól csak emelkedik a sebesség.
az enyém egyszer lett tesztelve, 192km/h nál azt mondtam innen már csak a hátszél segít.
1.2 es motortól szerintem ennyit se vár senki.
kigyorsításkor néha elengedem 5000ig komoly meglepetéseket okozott már nagyarcú embereknek a pályán, amikor nem sikerült körbeautóznisőt.
-
rob210
Topikgazda
Kommentár nélkül.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96066 üzenetére
Akkor csak takarítani kenni kell.
Lehet, hogy be van dagadva a karmantyú és illene megjáratni. -
rob210
Topikgazda
Nem akarom elkiabálni, de ez is pipa.
itt már befelé cuppant
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96059 üzenetére
Mire gondolsz?
Van egy elektromos motor, azon nincs mit felújítani max kenni a csapot meg cserélni a tömítést, mert a nedvességtől szokott berohadni. A nyereg meg "ugyanaz" mint a sima csak nem kézifék kilincs van rajta, hanem egy motor.
A nyereghez csúszka karmantyú csap van, de az ha rendesen évente szét van szedve takarítva kenve , sose megy tönkre. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #96047 üzenetére
Nem tudja a kókler józsifogdmegasöröm, hogy le kell lazítani a generátor felső csavarját és úgy lehet kivenni a vezérműfedél alapját. Ezért addig feszegeti amíg elpattan az öntvény.
Nem ért hozzá de csinálja. -
rob210
Topikgazda
Elegem van a kókányokból.
-
rob210
Topikgazda
Unalom a köbön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gyalu 1 #96040 üzenetére
Tapasztalat?
Ha kicseréled időben az olajat, megkapja a szokásos törődést akkor kimegy a világból.
Szelepekre rá kell ellenőrizni 60ezrenként szóval az pont esedékes nálad.
A fékfolyadék legyen cserélve, ezt rendszeresen lesz@rják.
Gyertya 40ezrenként ennyi.
Ha valami tönkremegy azt meg kell csinálni, de nincs extra hibája, csak megy és megy. -
rob210
Topikgazda
válasz
gyalu 1 #96034 üzenetére
Én nem ajánlok már semmit, mert mindenkinek más vált be.
Sajnos manapság mindenből ki lehet fogni a rosszat is jót is.Az én autómon hart prémium van.
Nem sima hart nem összekeverendő a kettő.
De az ATE valóban jó, a Zimmermann se szokott rossz lenni. A textar nagyon vegyes, a brembo felejtős.
Meglepően ár érték bajnok a delphi.
Válogathatsz -
rob210
Topikgazda
válasz
Szoszo94 #96031 üzenetére
Jobb mint az 1.2 megbízhatóságra.
DE 3 henger , meg kell tanulni együtt élni vele.
Én amikor előszőr javítottam ilyet, tacekra berendeltem a 4 gyertyát hozzá, mert hát autó 4 henger haladjunk.
A járását szokni kell és azt is hol él a motor.
Nagyon más egy 3 hengerest hajtani mint egy 4 hengerest.
Némi kokszosodásra ez is hajlamos főleg a fojtó szelepnél, de ha már ilyet néz akkor ezerszer inkább ez mint az 1.2!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
Atesz08 #96026 üzenetére
Egy szabályzó szonda van és egy ellenőrző.
Neked a katalizátor előtti szabályzót kell cserélned.
Ha nem oldja meg akkor kati.
De diaggal írja, ha a katalizátor alulműködik.
A lambda szondához vegyél kulcsot ellenkező esetben szídni fogod a napot amikor eszedbe jutott, hogy kiszeded. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #96018 üzenetére
Na ok, de kompresszió vesztést nem így állapítunk meg 🤣
Pont ezért kérdeztem, hogy hány hengerben nincs kompresszió, mert gyanús, hogy a telephely szélén nem tudtak izzítón keresztül kompressziót mérni .
Már pedig minden más csak feltételezés. -
rob210
Topikgazda
válasz
longwild #96012 üzenetére
A 106le nál előfordult a nagynyomású pumpában a tengely törés. Utána nem indul, mert nincs nafta. De erre hibakód is lenne, meg üzenet check injection. Mivel nincs kompresszió , ott szerintem sajnos vezérlés baj lesz, ami annál a tempónál komplett hengerfej ko!
Hány hengerben nincs kompresszió? -
rob210
Topikgazda
Srácok!
Könyörögve kérek mindenkit, nagyon gondolja meg ezt a ledesítési őrületet!
Ma hajnalban konkrétan velem történt meg, hogy egy zebrához érve, majdnem elütöttem egy gyalogost. Szerencsére normálisan közelítettem meg a zebrát és le tudtam satuzni, de megijedtem én is a gyalogos is. A szemből jövő 3as megane úgy elvakított, hogy nem láttam semmit mp-ig. A kamera felvételen tudtam csak azt is beazonosítani, hogy milyen kocsi volt :( Ha már ledesíteni akarsz tedd be a drága de minősített ledet és ne ne tedd be a sima lámpatestbe csak a projektorosba! Az emberélet ne legyen ledesítés kérdése!!!A jogalkotókat meg csókoltatom, nem gondolták ők ezt át, hogy mit fog ez generálni...
Pont erről beszélgettünk 😭😭
-
rob210
Topikgazda
Srácok azért szögezzünk le egy két dolgot.
Itt is vannak ész nélkül kérdező alpári stílusban beszélő arcok. Csak ti nem látjátok őket....
Bár az tény, hogy ami a facen megy az nem nevezhető moderálásnak. Sok esetben nem értem mit csinál az admin. Illetve azt látom, hogy semmit.De ott is vannak normális emberek, jó szakemberek.
Vannak arcok akiket onnan ismerek és örülök, hogy össze fújt a szél.Sajnos ez a világ ilyen.
Szájhősök, fotel nepperek, mindenhez is értő mesteremberek országa vagyunk.
Nem rég vitába keveredtem egy terra clean nevű céget orrba szájba reklámozó emberi egyeddel.
A vita addig tartott amíg azt nem mondtam neki, hogy oda viszek egy letapadt egr-es autót videózzuk a folyamatot , ott a helyszínen szétszedem, ha tiszta én leszek a legnagyobb ügyfelük. Közölte, hogy én is egy szemét tolvaj, szerelő vagyok, aki csak meg akarja károsítani az autótulajdonosokat, menjek a pics@ba.No comment.
Szelektálni kell , ennyi. 🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #95954 üzenetére
Viszonylag új. Bár nem tudom ez mit jelent.
Ha 5 év akkor már játszhat az is.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #95924 üzenetére
37ezer volt valamelyik akció keretében.
Nem magamnak vettem, csak megfűztem a srácot, hagy nézzem meg az enyémbe is.
M3 projektorosba ment és itt jól is teljesít.
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #95922 üzenetére
Ok jelzem a philips ledjével az én cliom úgy vakít mint az állat, oké, hogy én szuperül látok vele, de emberiség elleni bűntett lenne ezt használnom.
Pedig hidd el rendben van a lámpám.
Igaz én látok a h7el, tehát senkit nem fogok megszivatni, de akárki mondja se hiszem el, hogy nem vakít, mert kipróbáltam, ennyi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95916 üzenetére
Igen ez az és Igen cserélhető és igen kurv@ nagy sz@pás! Sanax egy levél legyen mellé
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #95914 üzenetére
Hát ez remek, tehát akkor most megyek és berakom a 2000wattos 6500k led reflektort előre és leszarok mindenkit .
Mert, hogy a clio3 korlátozás nélkül szerepel a listán, pedig az enyém nem projektoros!
Projektoros lámpatestbe megértem a ledet.
De sima foncsor mellé továbbra is azt mondom, hogy ön és közveszélyes.
Megint olyan dolgot piszkáltak meg ész nélkül, amit nem kellett volna viszont amit kéne azt persze nem változtatják meg ..... -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95897 üzenetére
Leszakadt a tekercs a nyáklapról.
Típus hiba. -
rob210
Topikgazda
B.u.é.k.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95851 üzenetére
Ahha.
Akkor ahogy leírtam mert a motor ugyan az.
Más:M2 motortér fedél nyitás téma volt.
Hoztak nekem is egyet.
Alja levesz, 85cm hosszú 2es laposvasból köszörűvel csináltam egy tüskés végű szerszámot.
Kocsi alá befekvés, felnyúltam a klímakompresszornál. Megnyomtam oldalra a kart és pakk..... 👏 -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #95803 üzenetére
Haspáncél le.
Motor alátámaszt.
Vezérmű fedél le.
Motortartó bak ki.
Majd tartályról csövek le.
Aztán tartály rögzítés ki.
Klíma cső tartó a toronynál kicsavaroz.
Tartály kiforgat.Ennyi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
zeon.hu #95794 üzenetére
Az 1.4 tce jó amíg jó, de ha kezdődik a hengerfejesedés, akkor vége van.
Magyarán oroszrulett, lehet elmegy 300ezret, lehet, hogy vétel után elmegy 10ezret.
Nem felújítható s nincs hozzá alkatrész sem, csere motor sem.
150ezerig tök jó kocsi, de ezek jellemzően mind 150ezer felett vannak.
-
rob210
Topikgazda
Na kedves fórumlakók én elköszönök.
Kellemes Ünnepeket Kívánok 🌲
Senki ne rosszalkodjon, mert a posztokat ellenörzöm tovvábbra is.🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95781 üzenetére
Ok majd ha használod rájössz miért írtam
-
rob210
Topikgazda
válasz
troll81 #95770 üzenetére
2x írtál sci-t szóval ezt tegyük tisztába renaultban nincs sci motor.
A dci-t pedig erre a használatra felejtsd el. Olyan hamar fogja megenni az olajat a savasodás és utána a motort, hogy kettőt pislogsz és indul a sz.pó roller.
2012ig volt a szíjas tce amit vehetsz nyugodtan.
Jobban bírja mint a disel a rövid távokat is.
Vizes a turbója szóval nagyon nem lehet agyonvágni, bár van akinek sikerül 🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #95773 üzenetére
Menni fog csak te nem fogod tudni, hogy mennyivel.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Dani_kp #95745 üzenetére
Az 1.9 es motor az amelyiknél bármi előjöhet.
Szíjas vezérlés manuális feszítéssel, ezt sok szaki szemre rakja fel és feszíti meg, ebből később 200ezer felett lehetnek bajok, ez pont felette van, majdnem mégegyszer ennyi van benne.
Az injektorok tudnak berohadni , az izzítók szintén, azt egy vagyon kiszedni. A kettőstömegű ha meghal drága mulatság, kb. Most lesz esedékes, ha még nem volt.A nissan féle 2.0dci nem csak korban fiatalabb hanem technológiában is teljesen más.
Sokkal megbízhatóbb, láncos vezérlésű, a befecskendező rendszere is teljesen más, nem lehet a két motort egy lapon említeni.
Persze ebbe is van kettős tömegű, de a rezonancia sokkal kisebb benne. Ez egy 16 szelepes "finom " járású motor, az 1.9 8 szelepes traktor hozzá képest.Millió dologban eltérnek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Geri19831208 #95732 üzenetére
A 2es a minimum követelmény magasabb dextron számú lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X240 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest