- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Luck Dragon #87828 üzenetére
Ha megnézve is szép akkor ez megvevős.
Az ilyen (reméljük) jó állapotúakat nem sokáig hirdetik. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #87823 üzenetére
Én senkinek nem javaslom az 1.4est.
Bátyám most árulja a sima breake 1.4est, mert megvette annak ellenére, hogy mondtam neki ne tegye2 hónapig bírta vele.
Gyenge nem megy . -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #87815 üzenetére
Jah , hogy van rossz szerviztapasztalatotok!
Egy dolgot ne felejts el, a rossz szervizelés nem az autó hibája!!!
Ebből pedig messzire menő következtetéseket levonni felelőtlenség .
Én ismerek pár clió, thalia, tulajt azt hiszem
De egyiknek se háromhengerezik a kocsija, már... -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #87813 üzenetére
"elektronikai hibák nem véletlenül nyomták rá a renaultra a bélyeget, hogy szar az elektronikára, ezt a 2000es években érdemelte ki a clio 2, megane2 és laguna 2 idejében(is), előtte-utána nem jellemző.".
Ezzel tévúton jársz.
Megane 2 2003tól van. Clió 2ben nem túl sok elektromos hiba lép fel , csak az elhanyagoltakban, ahol hagyják szétrohadni a kábelkorbácsot, mert az esővíz elvezető eldugul és nem takarítja ki a tulaj.
Laguna 2 na igen az egy komoly szégyenfoltja a renaultnak. De ahogy és amit leírtál az teljes kavar és messze van a valóságtól.Ettől még nem mentegetem a renaultot, mert a 2es megane ph1 elég rosszul sikerült, és a lag 2 egy hibahalom. De az 1es megane pl. 2003ig volt és egy ritka megbízható autó ami nem is rohad!
A 2 es megane is elenyésző hibákkal rendelkezik ph2es verzióban.
Sokat javítottak rajta az első genhez képest. -
rob210
Topikgazda
válasz
Luck Dragon #87810 üzenetére
Az 1.5 se mind delphi!
2005 után már bosch.
Az 1.9 nekem személy szerint nem a kedvencem, de sokan szeretik. -
rob210
Topikgazda
válasz
Luck Dragon #87808 üzenetére
A sedan török gyártás, ezt vedd számításba.
Nem rossz egyébként, de a sedanságnak van hátránya is nem csak előnye.
De a piacon nagyobb választék van belőle.
Az 1.5 dcivel is veheted, csak ne a dpfes106ossal. -
rob210
Topikgazda
válasz
Luck Dragon #87804 üzenetére
Én azt szoktam mondani abból élek, hogy az M2 létezik.
Meghibásodás elég sok van, csakúgy mint típushiba.
Ha teheted ph2est (2005.05. utánit) vegyél.
Motor, na ez az amibe nem lehet belekötni, se benzines se diesel fronton.
Mindegyik elpusztítható, de komolyan tenni kell érte.
A legjobb választás egy 2.0dci kombi manual 6os váltóval, de ez nagyon ritka.
Amit én nem vennék az az 1.4 benzin 98le. Nagyon nem megy.
Illetve a 106 le dpfes 1.5 dci, ezzel előfordulnak komolyabb bajok.Amit meg kell nézni vételkor:
Minden elektromos dolog működjön.
Hátsó lámpák, csomagtérajtóban a kábelátvezető, első hátsó rugók. (Alaposan meg kell nézni, van, hogy nehezen vehető észre a rugótörés.)
Motortartó bakok, ha nyitott motorháztetőnél meg tudod rángatni a motort, akkor az nyomatékra gondolj bele mekkorát mozdul.
Diag legyen nálatok, hibakód mentes legyen.
A többi úgy is vétel után derül ki -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #87803 üzenetére
Nem igazán értem amit szeretnél.
De beltér világítás van.
A nagy reflektoron meg a műszercsoportot érted? Mert annak a fényereje lejjebb vehető. -
rob210
Topikgazda
Ok okozat
Holnap készrecsavaroz öröm boldogság. -
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #87777 üzenetére
Konkrétan leráztak, de remélem bekerült a szervízfüzetbe, hogy a tulajdonos jelezte a hűtőfolyadék fogyását.
Mert hangsúlyosan jelzem NEM TERMÉSZETES!!! -
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #87754 üzenetére
Van egy alap érték és ahhoz képest nem jó ha eltér 0.3at.
Plussz vagy minusz irányba. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #87748 üzenetére
0.3 felett van bármelyik két injektor közötti érték.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #87743 üzenetére
Nem jobb azóta, hogy megcsináltad?
Sokan panaszkodnak, hogy csattogósan jár a siemens pont ezért, össze vissza rángatja a korrekciós értékeket. -
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #87732 üzenetére
Oké.
Eddig egyszer jártam így egy trafic 2.0 dci-vel.
Ugyan ez volt a hiba és ott a két agy és csapágycsere megoldotta, azóta is jó pedig 4 éve csináltam, ott is mindent ki kellett próbálni, mielőtt belátta a tulaj, hogy mese nincs.
Ha csak fékezésre jön elő, az féktárcsa, a féktárcsa az agyra van felcsavarozva. Ha pár száz kilóméter után ráz, de addig jó, akkor az nem lógás, hanem vetemedés. Addigra melegszik össze az agy és a tárcsa.
Utána soha többet nem lesz jó. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #87712 üzenetére
Hát mondjuk úgy, hogy 1.5 éve volt hozzányúlva, de a főtengely szimering az nem volt cserélve.
Nem tudták levenni a kereket gondolom. -
rob210
Topikgazda
Hát gyerekek, a kókányolás sose fog kihalni.
A képek magukért beszélnek, de azért fűzök hozzá egy kis ommentárt. Persze a vezérlés nem volt a helyén.
7:30 kor kezdtem, naivan azt hittem 2-3 körül kész leszek , hát 9 után kicsivel lett kész.
Minden csavar beragasztva vagy és berohadva, a veztengelyről végül a milvaukee vette le az anyát, de az is nehezen. 1400NM beszélgetünk. A csapágyragasztót nem tudom miért nem ejtette el a buz@ mielőtt rátette a menetre!
Na de saját lábán állt ki.
Ez a lényeg.
A főtengely szimering nagyon eresztett, az biztos, hogy nem volt cserélve jó ideje.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #87701 üzenetére
Nem értem a kérdést!
Van egy garanciális autód, fizeted a kurv@ drága kötelező szervizeket és amikor van egy hiba, itt kérdezel? Azonnal vinni kell a szervízbe, mert utána ki fogják húzni magukat a garanciális javítás alól azzal, hogy korábban a hiba észrevételekor, azonnal kellet volna azt jelezni!
Teszem hozzá jogosan. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #87691 üzenetére
Igen a renault motorválasztéka most, mondjuk ki kerek perec sz@r.
De a swiftbe soha akkor inkább biciklizek helikopterrel ürhajóval gyalog, mindegy mivel de swifttel nem! Annyira nem lépi meg az ingerküszöbömet, hogy nem tudnék pénzt adni érte, minden forint egy foghúzás lenne!Szánalmasan puritán, komfort nélküli lemezbódé az egész.
Nem rég törtek egyet össze a Bajcsin (Érd) konkrétan eltűnt az autó. Oké, hogy a biztonsággal nincs baj, élve kiszálltak belőle, de nem maradt semmi a swiftből. Hátulról belecsúszott egy bmw és rátolta a buszra. A bmw nem ment gyorsan csak nem figyelt!
Szemtanuja voltam a dolgonak.A bmw lökhárítója leesett és a bal lámpa tört. A suzukit 2 nap múlva vitte el egy emelőcsápos.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #87689 üzenetére
Corsa kizárt!
Swift hagyjuk már az nem autó!
Hyundai/Kia nincs ellenvetésemEnnek ellenére, a clió jó kocsi csak az 1.2 rce az nem motor, pedig már javítottak rajta az első gen-hez képest.
Nem tudom miért nem azt a d4f-et fejlesztették tovább ami a 3as szériában van.
Bagy hogy miért nem a k4j-ből csináltak egy élhető turbós verziót.
Az bitang motor lett volna.De nem a renault is beállt a láncos elb@szott downsizingba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Kronos3000 #87663 üzenetére
Ha piros fehér, akkor piros fehéret kell venni.
A színkódoktól nem lehet eltérni/illetve nem érdemes, mert változik az autó karaktere. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #87659 üzenetére
Katalizátor konverter alulműködés.
Nincs üzemanyag kimarad a befecskendezés hol itt hol ott háromhengerezett befolyt a katalizátorba ott begyulladt és annyi.
A közösen hiba nélkül megtett 9 év és 180ezer km emléke a feledésbe merült.
Mindegy nekem most a cliora kell már koncentrálnom. -
rob210
Topikgazda
Visszajött ma az öreg megane, olajcserére.
Nagyon elszomorodtam.világított a check engine, alig volt benne benzin, elkoptatták a kormányt, gyűrűben vezet.
Összességében olyan lelakottság érződött az egész autón.
Pedig , hogy szerettem és vigyáztam rá -
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991 #87651 üzenetére
Én sokkal inkább hiszem azt, hogy a szonda csere se oldaná, meg a dolgot, mert maga a csatlakozó, vagy a fűtésszállal van valami gebasz.
Vissza kéne követni a szálat és kimérni, kilámpázni.
Ha a szondán belül halt le a fűtés akkor igen ki lehet kerülni, egy ellenállással.
De kérdéses mikor dobja vissza a check engine-t , mert a lambda szabályoz a szabályzáshoz, meg kell a fűtés.
Értem ez alatt, hogy csúszni fog a jele, és előbb utóbb visszadobja a hibát.
Magyarán azt kell megtudni, hogy a szonda rossz, vagy a rámenő kábel, vagy csatlakozó. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #87650 üzenetére
A tankszellőztető miatt volt.
Ha többet nem jön elő akkor nopara. -
rob210
Topikgazda
A TC-nél, már tényleg nincs lejjebb.
[link]
90 lovas 8 szelepes, itt jön az a sor amiért kitiltanám magam, így nem írom le.
Szánalom, hogy egy ember nincs a szerkesztőségben már, aki picit is értene az autókhoz. -
rob210
Topikgazda
válasz
johnny576 #87616 üzenetére
Amíg benne van az aksi lezárod a kocsit nyitott motorháztetővel.
Ezután ellenőrzöd, hogy a kulcs mechanikusan nyitja zárja-e a vezetőoldali ajtót!!! (Sokan sose használják, így beáll a zár és nem lehet elfordítani a kulcsot) ha műkszik, akkor újra bezárod gombbal kiveszed az akist lecsukod a motorháztetőt. Feltöltöd, odaballagsz kinyitod a kulccsal, berakod az aksit, örülsz . -
rob210
Topikgazda
Hogy a kocsidra is válaszoljak.
Nem olyan nagy szívás az, de le kell fejteni a hűtőfolyadékot az igaz. Leveszed a kiegyenlítő tartály visszatérő csövét, azon keresztül egy szívattyúval , kézi pumpával leszívod és máris nem fogsz tocsogni a fagyállóban. -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #87592 üzenetére
A Magyar műszaki kezd erősödni, nem K.E. megyére szálltak rá! Vizsgáztattam párszor már és az utóbbi időben fix 45 perc lett a vizsgaidő. Azaz előbb nem gurulhat ki. Valóban nézik a világítást, izzókat és ablakokat. Illetve a korróziót! Na az az amire rámentek , ezt mondjuk nem is bánom. Ha luk van valahol azonnal bukta.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
johnny_b #87575 üzenetére
Akkor annak nem lenne szabad , hogy változást érezz rajta.
Úgy már jártam sajnos, hogy a leengedett olaj és az olajleeresztő tiszta szőr volt.
Ahogy friss olajat megkapta és átmosta a rendszert soha többet nem volt rükverc.
De ez jelen esetben nem opció, mert azt láttad volna az olajon.
A biztosítéknál is 9 volt van? Mert én arra gondoltam, hogy ott is mérd ki.
Ha ott még megvan akkor kábelcsere. -
rob210
Topikgazda
válasz
orion1025 #87565 üzenetére
Én nem vonom kétségbe, hogy te ezt megcsinálod, de akkor kérlek gyere el egyszer és mutasd meg, hogy csinálod meg ennyi idő alatt, annyi munkát biztosítok neked, hogy megélsz belőle. 3 féle radiátorral szerelték. Amit sokan nem tudnak. Van benne két csavar amit csak az tud hol van aki szedett már szét ilyet. Plusz thaliánál ki kell venni az egész kormányoszlopot, és az se mindegy melyik! Hidrós, elektrohidrós, vagy elektromos.
Hidd el, nekem , ha te ezt a radiátor cserét megcsinálod soha többet nem nyúlsz francia autóhoz. Ugyan az mint a kipuff flexi cső csere. Ó gyere megoldjuk. Persze más autónál ennyi.
De aki ismeri a típust tudja, hogy becsületes munkához le kell venni a bölcsőt és akkor már nem is olyan gyere megoldjuk dolog. Hány lakatost láttam már szitkozódni mint a magából kikelt őrült, hogy így meg úgy meg amúgy, pedig csak túlvállalta magát, típusismeret nélkül.Nemrég hívott egy srác van két lagunája , meg egy alfája. Hagy hozza már el az alfát. Megmondtam neki, nem soha , kizárt. Azt is miért ne hozza! Mert nem ismerem a típust és nem teszek felelőtlen kijelentést, hogy meg tudom csinálni.
Speckó eszközök, speckó ismeretek minden autóhoz kellenek.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
endru14 #87551 üzenetére
Olyan nincs, hogy minden jó hibamentes és még se jó.
Milyen diaggal lett nézve?
Kompresszió hogyan volt mérve? Veszteséget is mértetek?
Lambda értékek hogy alakulnak? Hidegen melegen tűréshatáron belül van?
Benzingőz lecsapató dolgozik?
Gyartyák színe, illetve milyen gyertya van benne? -
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #87543 üzenetére
3 csavar meg a két anya a táp pozitív meg a vezérlő pozitív, mit kell azon varázsolni?
20 perc alatt kint van még a kocsit se kell megemelni hozzá, felülről kijön.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #87537 üzenetére
Hát az utóbbi időben egyre többet gondolok a szolgáltatás felfüggesztésére. Sok a hülye aki az utóbbi időben megtalált. Azért az, hogy 25.én reggel 7 kor felhív valaki, hogy mikor tudnék neki vezérlést cserélni, mert ők németországban szilvesztereznének és már nem mennének ki a régi szettel? Na az elgondolkodtat, hogy megéri-e nekem ez....
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #87533 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Revesz #87530 üzenetére
3 dolog lehet .
Esővíz elvezető el van dugulva, ez több okból is azonnal megszüntetendő.
Második a pollenszűrő berohadása.
Harmadik ez a legrosszabb lukas a fűtőradiátor.
Ezt az anyós lábtérnél a szőnyeg vizsgálatával lehet a legjobban kiszűrni, de ilyenkor már fogy a fagyálló a tartályból. Ha még csak éppen ereszt akkor a szélvédőt meg kell nézni, hogy opálosodik-e ha igen akkor édeskés szaga van és szintén radiátor, csak még nem óriási a luk. -
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #87529 üzenetére
Szia.
Önindító hiba. Ne kopácsold, hanem egy plussz szállal vigyél rá egy pozitívot, direkt az aksiról!
Ha akkor sem történik semmi, akkor önindító ki, felújít, vissza indít , öröm boldogság.
Diag semmit nem fog kiírni, mert ez nem diagnosztizálható hiba. Ha egy multimétert ráteszel azzal látni fogod, hogy vagy nagyon sok áramot vesz fel, vagy pont semmit. -
rob210
Topikgazda
válasz
orion1025 #87518 üzenetére
Amíg az ajtónyitás érzékelő halott, nem lesz jó a központi. Menetkor egy biztonsági funkció kapcsol be ami felülír mindent ezért zár le.
Ezt egyébként a műszerfalon lévő központizár gombjával lehet ki be kapcsolni.
Az más kérdés, hogy távirányítóra a motoroknak dolgozniuk kéne, csak max. Vissza is nyitna azonnal.
Egyszóval lesz ott mit molyolni
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest