- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
Értem akkor az előzővel a kingstarokat akartad leminősíteni?
No csak azért kérdem, mert kipróbáltam hajnalban a céges parkolóban és engem megnyugtatott, az, hogy a kamionok által letaposott havon kézifékkel sikerült csak kicsúsztatnom a kocsit.
Szóval én erről nem nyitok vitát jók ti meg vegyétek meg ezt vagy még rosszabb minőséget dupla tripla ennyiértHa nem erről van szó akkor viszont még mindig nem értem a Hszed amit nekem írtál.
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek ma bizonyított is a kingstar téli gumi.
Olyan simán jöttem ki a hóból, mint ha száraz úton haladtam volna. -
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #5292 üzenetére
Én viszont tudom, hogy tüntesd el a karcokat
Nekem is volt rajta és egy kedves ismerősöm mondta az egyetlen és legegyszerűbb megoldás de ne röhögj ki mert én kiröhögtem.
A régi tubusos vagy tégelyes cipőpasztával be kell kenni jó erős cipőkefével vagy fogkefével.Nekem nagyon sőt inkább csodaszép lett a műszerfalam.
De arra felkészített hogy 2 hétig büdi box szag lesz a kocsiban.
Ezt meg egy illatosítóval orvosoltam.
Meg két alkalommal lehúzott ablakokkal mentem 76-76km-ert a nulláson jó kis huzatba és el is múlt a szag.
Bár hülyének néztek sapka sál kesztyű lehúzott ablakok és szaladok 100 a nulláson.
De most szép a műszerfal:-) -
rob210
Topikgazda
Olyan nagy a csend hogy ezek szerint mindenkinek faintosan megy a kicsi renaultja
-
rob210
Topikgazda
Ma reggel nem csinálta.
Ugyanis tegnap megoldottam a gondot.Nem nyugodtam bele a dologba és addig addig nézegettem a dolgot amíg megtelt a púpom, mondom megyek egy próbakört.
Kiderült mi volt a gond.
A kipufogó rendszer tartó bakja (gumi) elszakadt.
Azt ne kérdezzétek meg, hogy ez miért csak az első 30 mpben számított hidegen, mert csak akkor zenélt ugye, de ez volt a baja gondolom a hőtágulástól megfeszült a cső, mert igazán kis 1mm nél kisebb távolság van a lemez meg a cső között.Mindegy kapott egy jó kemény gumibakot most minden oké.
Tegnap este gyorsan még kicseréltem és ma reggelre megszűnt a hang. -
rob210
Topikgazda
Ahogy azt biker is írta ez állítható szelephézagú hidrotőke nélküli kivitel.
De az olajnyomás visszajelző már nem villog.
Ahogy azt írtam is a szűrő és olaj csere után a villogás megszűnt.
Én arra gondoltam tele volt már a szűrő kosszal és csak nagyobb nyomásnál engedett át.
Mivel az új szűrővel szépen alapjáraton haladva se villan be egyszer se a lámpa.Na lehet megnézem azt a szerelőt.
Megtennéd, hogy privátban átküldöd a számát?. -
rob210
Topikgazda
Milyen jellegű hibára gondolsz?
Mondjuk olajpumpa nem dolgozik rendesen?
Vagy nem kapja fel a szívó cső az olajat valami miatt?
Amit nyáron írtam az az olaj csere után el is múlt.
Megkapta a mann szűrőt az elf olajat és azonnal meg is szűnt ez a jelenség.
De most már én is kezdek kételkedni benne, hogy minden ok lenne.
Csak a kérdés az, hogy mi szar? -
rob210
Topikgazda
Akkor mi lehet ez a zakatolás ami 20-30mp elteltével elmúlik?
Elölről jön a motortérből, ez biztos.
Csak a golfból következtettem erre, mert ott csinálta ezt a motor a hidegben amikor a 15W40 volt benne aztán amikor megkapta a 10W40 es tecart akkor rögtön megjavult.
De ha nem ez a baja akkor mi?
Miért zakatolnak a szelepek és aztán hagyják abba? -
rob210
Topikgazda
Sziasztok.
Hát ma reggel nagyon megijedtem.
Beültem a kocsiba kora reggel mondom elmegyek lidibe megelőzöm a nagy bevásárló hullámot.
Indítom a kocsit és olyan takataka zakatolás csattogás volt a válasz indulás után egy fél percig, hogy rendesen vonalkódos lett a gatyám.
Anno a golfal akkor jártam így amikor bejött az első nagy hideg és a 15W40 nem volt a legideálisabb a hidegindításnál.
Na most lehet, hogy ebbe meg a 10W40 kevés?Egyértelműen a kenéssel volt neki valami baja, mert utána mentem vele és abbahagyta.
Illetve egy fél perc után miután felkapta átjáratta egy kicsit a rendszert megszűnt ez a hang.
No de most mi legyen uccu neki olajcsere jobb dermedéspontúra?
Azért csodálkozom ezen, mert direkt a renault ajánlott olaját tettem bele.
Az elfet.Azt hiszem bele teszem ebbe is a tecart amit a golfba használtam a német olajjal sose volt semmi bajom.
Az biztos, hogy így nem járok vele, mert komolyabb hidegben nem lesz kenése a szelepeknek /se -
rob210
Topikgazda
Van egy észrevételem a kocsival kapcsolatban nem tudom ilyen másnál volt-e van-e.
Meg tankolom a kocsit koppra.
Elmegyek vele 100-120km-t és 1/4 tank elfogy műszer szerint.
utánna újabb10-120Km és feles alatt van egy vonásnyival a műszer.
400km körül már az utolsó jelölés alatt van a műszer.
Azaz az utolsó szegmensben kavar a mutató.
Ott meg megáll.
950Km-t mentem mire felvillant a lámpa.ez ugye a 60 literes tanknak köszönhetően olyan 6.3-6.4 es fogyasztás, ami nekem tökéletesen megfelel, főleg, hogy a fele etanol
A kérdés csak az hogy miért így mér a műszer.
Nagyon mondjuk nem zavar, mert én fél tanknál általában már rosszul érzem magam és tankolok. De mi okozhatja? -
rob210
Topikgazda
Az alapjárat ha koszolódásból eredendően nem volt akkor pedig valóban jót tesznek a különféle tisztító adalékok.
(etanol) Én az STP-t használtam még az etanolos időszakom előtt.
Nagyon jó cucc és van benzines és diesel kivitel is. -
rob210
Topikgazda
Na így oké, de akkor meg nincs az autóban porlasztócsúcs.
Fogalmi zavarban vagyunk kicsit.
Az injektoros autó az nem porlasztócsúcsos.
A porlasztócsúcsos meg nem injektoros.Na mindegy neked volt igazad csak nem ez volt leírva.
Egyébként halkan megjegyzem, nekem a 8 szelepessel nincsenek ilyen problémáim mint nektek a 16 szelepesekkel.
Nincs felső holtpont jeladóm.
Nincs gyújtótrafóm csak egy és az is működik
Szóval nem véletlen mondta nekem a renault szervizes ismerős, hogy ha olcsó öszvér autót akarok akkor a 8 szelepeset vegyem, mert neki pályafutása alatt alig volt szerelnivalója, ezeken a 16 szelepeseken annál inkább. (bár hozzátette ha kicseréli a tulaj a gagyi minőségű alkatrészeket akkor a 16 szelepesek is kimennek a világból.) -
rob210
Topikgazda
Ma délután végre vettem a fáradtságot és kicseréltem a 4 gyertyát.
Nem gondoltam, volna, hogy ennyit fog dobni a kisautó dinamikáján.
A régi gyertyák se voltak rosszak igazán, de öregek voltak már.
Az újakkal nagyon jól muzsikál a szekér.
bodogság van -
rob210
Topikgazda
válasz
Kraptor #5205 üzenetére
A német autók túl vannak árazva, ezt mindenki tudja.
Én is azért vettem meganet mert nem tudtam megfizetni a VW-t.
(IIes Golfomat cseréltem le)
Teszem azt hozzá nem bántam meg egyenlőre.
Szeretnivaló kis autócskák ezek, ha egy ilyenbe beleülsz nem fogod visszakívánni a német "fapadot"
Olyan kényelemes, hogy a golf után azt hittem fotelban utazok.
Ráadásul amit te nézel az még kategóriákkal nagyobb autó is. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Akkor kezdjük az alapoktól.
Elkezdesz olaj kutat gyártani az nem kis munka és környezet szennyezés. Szemben azzal, hogy elveted a kukoricát
Elkezded üzemeltetni a kutat, locsolod a kukoricát (eső is megteszi ha nincs kedved.)
Kitermelt olaj tárolása és a közben elszivárgó olaj.
Katasztrófák és emberi mulasztások (lásd mexikói öböl.)
Kukorica katasztrófa maximum ha gyomorrontást kapsz tőle. (mert hogy nem a termésből készül az etanol)
Olaj finomítás, mert hogy a nyers olajat ne tedd be a kocsiba. No és akkor itt jön az egál, mert az etanol előállítása is jár némi környezet szennyezéssel.Akkor most melyik is a veszélyesebb, az etanol vagy a benzin?
Srácok ilyenekkel nem tudtok megfogni, én 6 hónapig a kutatásokat és cikkeket olvastam ebben a témában mielőtt elkezdtem használni.
Ha kérdésetek van csak nyugodtan tegyétek fel szívesen segítek mindenkinek, de a kőolaj lobbit ne szívjátok már ennyire be.
Ha elfogy a kőolaj akkor jó lesz az etanol? -
rob210
Topikgazda
Ne haragudj de te tudod mit írtál le.
Vagy hülyeség amit írsz vagy hülye a haverod, vagy ti nem értetek a kocsikhoz egyáltalán.Szerinted a piros olajnyomás jelző lámpa minek van a műszerfalon????????????
Ha annyira nincs a kocsiban olaj, hogy felvillan a lámpa még akkor is simán lehet vele közlekedni, mert ezek biztonsági szintje túl van méretezve, persze nem azt jelenti, hogy így kell járni vele.De ezt a hülyeséget, hogy elfogyott az olaj az etanoltól az tudja csak leírni aki még sose használt.
Ne haragudj, hogy kikeltem magamból, de 2 éve járok így.
A 19 éves autó nem ette az olajat.
A 13 éves Renault sem eszi az olajat.
Valamint a hasonló korú Ford Mondeó közel 10 hónapja jár vele.
A 16 éves Skoda Favorit is simán megy vele 6 hónapja.Nem az etanollal volt ott a baj.
Ezt szögezzük le.Még ha azt írtad volna, hogy elrepedt az egyik gumicső talán elhiszem, mert létezik egy fajta cső amit valóban elmálaszt az etanol, de azt is közel 2-3 év alatt.
Szóval az ilyen haverom haverjának az ükanyja történeteket ne írd már le egy olyan topikban, ahol legalább egy ember használ etanolt, mert kiröhög.Szóval tényleg nem ellened irányul a hozzászólás, de..... szóval blődség amit leírtál.
HA sértene ne haragudj nem az a cél, de nem tudom ezt szebben megfogalmazni.
Annyi ilyet halottam már és amikor belekérdeztem a dolgokba jött a válasz, hogy hát izé azt nem is én tapasztaltam, hanem a haverom, meg az nem úgy volt hanem, ja meg az nem is attól volt tényleg.
Ha nem akarsz tankolni ne tankolj, de hülyeséget ne írjatok le légyszíves, mert egyre nehezebben tolerálom és a végén még bannolni fognak -
rob210
Topikgazda
Miért?
Komolyan kérdezem szerinted mit tesz tönkre?
( a kollégámat sikerült rávenni, hogy próbálja ki Ford Mondeó MKII 2000ccm 16 szelep örökké hálás lesz nekem, hogy rávettem az etanolra, havi 11.000.- spórol, mivel ő sokat megy a kocsival, nagyon sokat.)
Én komolyan mondom nem értem miért félnek az emberek a változástól.
Halkan megjegyzem, a környezetvédelem szempontjából, sem mindegy, hogy mennyi káros anyagot bocsát ki a kocsi gondolván gyermekeinkre, legalábbis én gondolok.Amikor a 19 éves skoda favorit (apósjelölt) olyan értékeket produkált, hogy azért nem akarták átengedni, mert nem hitték el, hogy csak ennyi a káros anyag kibocsátása akkor azért megnyugodtam, hogy megéri ezzel foglalkozni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #5156 üzenetére
Eddig elfordítottam a kulcsot és taktaktak indult.
Most elfodítom a kulcsot és taktaktaktaktak indul.
Nehezebben indul valóban 2 fordítással.
egy tak egy fordítás.
Szerintem semmit nem jelent
.
100%al persze nem indulna el, az biztos.
Szerintem úgy még a beépített elektronikával se indulna pöccre amit árulnak a neten. -
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #5154 üzenetére
Nekem 1.4 8 szelepem van.
Mint azt írtam 7.2 az átlagom így hidegebb idők beálltával.
Mivel szeptember végén vettük és nagyon kevés meleg idő volt azóta így a nyárit még nem tudom de az meglepően jó volt 5.9 ha csak benzint kapott és 6.5 ha etanolt.
Viszont ahogy számolgattam jobban megéri a keverékkel járni télen is, mert olcsóbb még a töblet fogyasztással is, viszont sokkal jobban megy.
1.4 75 ló tehát nem egy rally gép de amióta etanolt is kap sokkal pörgősebb a motor.
Meg tisztán is tartja.Első etanoltankolás előtt vegyél egy benzinszűrőt.
Ez nem opcionális kötelező!!!!!!!!
Betankolod az etanolt, elhasználod a kocsiból.
Kicseréled a benzinszűrőt.Utánna már rendesen használod a kocsit.
Nekem el nem tudod képzelni mi volt a benzinszűrőmben.
A 13 év alatt lerakódott jó magyar benzin miatt.
Mert hogy az etanol ezeket a szennyeződéseket fel fogja oldani.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Egyszóval karban tartja a csöveket injektort sem kell tisztítani mert ez elvégzi szerintem nagyon jó cucc.
-
rob210
Topikgazda
Na tegnap még zárásnak jól megszívattam magam.
Vetten nagyon jó minőségű szilikon csíkot az ablaktörlőbe, mondom olcsó is jó is na kicserélem én.
Hát kicseréltem, 32percembe került.
Meg is állapítottam nem spórolok többet megveszem az egész lapátot aztán két kattintás. -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #5148 üzenetére
Hát erre most mit lépjek nekem a meganom is etanollal megy.
Igaz télen csak 50-50% ban de nyáron simán száz százalék lesz
A golfot is így használtam, nyáron egy csepp benzint nem látott a kocsi, télen meg fele fele és soha semmi bajom nem volt vele.
Több mint 2 évig ment a kis golfNem tudom miért félnek még mindig az emberek az etanoltól és használják a méregdrága benzint.
Nekem így a téli időszakban is 288.- ra jön ki az üzemanyag ami szerintem nem rossz.
A 7,2 fogyasztás mellett. -
rob210
Topikgazda
Az valóban igaz hogy nem kicsi kocc volt, csak a lökhárító sérült.
Tényleg csak karcok voltak mind a két kocsi lökősén.
Viszont az energia amit elnyelt a kaszni ezt eredményezte.
Azt nem tudom, hogy jelen esetben mekkora volt a kocc.
HA csak összeértek az más, de ha megtolta már pedig azt írta az az erő valahova lett.
Szerencsésebb helyzetben a lökős gyürődési zónája elnyelte és semmi gond.
Meg hát azért az biztos, hogy neki nem fog a szélvédője berobbanni, hiszen ő a vonohorgos aki kapta az ütést.
A laguna akinek az eleje kaphatott. -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #5134 üzenetére
Hát én most keresek szélvédőst, igaz nekem kavics miatt kell, javítani egy felverődést.
De ami belédverte az ideget azt már én is láttam egyszer.
Kis koccanás honda civic kontra daewoo matiz.
Semmi baja nem volt a két kocsinak kis műanyag surlódás.
Megegyeztek mosolyogtak beültek a kocsiba daewoos "becsapta" az ajtót és berobbant a szélvédője.
Annyira megváltozott a karosszéria miatt a szélvédő feszültsége, hogy ennyi elég volt neki.
Ezt saját szemmel láttam.
De meséltek már olyat is, hogy csak 2 hét múlva lett baj. -
rob210
Topikgazda
Micsoda Élet lett itt?
-
rob210
Topikgazda
Ez mindig örök dilemma marad, hogy kinek mi vált be.
A BF Goodrich jó márkának számít.
A Hankoockot istenítik páran, nekem nem tetszett.A család baráti körében van gumis, ő nekem családi felhasználásra kingstart tett fel és közölte értelmetlen drágábbat feltenni.
Sőt ez ha igazán lesz hó kellemes csalódást fog okozni.
Ez tavaly a Golfon be is igazolódott ahol mások nem jöttek ki a letaposott hóban én ott simán kijöttem.Idén is kingstart kapott igaz már a kis megane
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek mindenkit felkészítek, rá, ne vegyetek a Tescóban Auchanban fagyállót és szélvédő mosó folyadékot se.
Feltöltöttem a kocsit minden nagyon szép minden nagyon jó.
A havernál tegnap megmértük, csak úgy brahiból hát az állam leesett.
-8°C os volt a -35°C-osnak meghirdetett fagyálló szélvédőmosó.
A bekevert fagyálló hűtőfolyadék, pedig bekeverve a higítási aránynak megfelelően, -27°C helyett -10°C os volt.
No és a kérdéseket megelőzve nem a tartályból vettük ki.
Illetve onnan is vettünk ki, de az előre kannába bekevert elegy volt.
Szóval nehogy pórul járjatok..... -
rob210
Topikgazda
Jelentem friss ELF olaj ketyeg a kocsim ereiben
Hazamentem anyámhoz köszörültem crom vanádiumból egy méretes bit fejet, betettem egy crovába (fix szár) és szépen elhajlítottam a kihajtószárat.
Aztán befújtam WD40-el a leeresztő csavart, óvatosan megkocogtattam egy kicsit.
No és láss csodát kitekertem végre azt a szaros csavart. -
rob210
Topikgazda
Havertól kértem kutyacsontot.
Szerdán vagyok szabadnapos akkor lecserélem végre.
Sikerült Mann szűrőt kapnom, ezt szeretem ilyet használtam eddig minden kocsimban.
Tegnap a pollen szűrőt kicseréltem gyorsan mert az a múltkor még kimaradt.
Szóval szerda 14:20-tól már új olaj van
Meg vettem 4 NGK-t is mert azok gyalázat állapotban voltak sajnos. -
rob210
Topikgazda
Oké nem szoktak nekem kellett
Nem tudom jobban elmondani, hogy miért kellett. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A kerékcsapágy kiderítése mérhetetlenül egyszerű.
Ha tempós íves kanyarba belemész mondjuk 50-60al.
Jobbra kanyarodsz bal oldalra esik a terhelés ha zúg a bal csapágyad halott.
Balra kanyarodsz jobb oldalra esik a terhelés ha zúg a jobb csapágyad halott.Egyébként ha megemelőzöd a kocsit akkor is meghallgathatod, üresben megtekered a kereket ahol enyhe surlódó hang lesz ott rossz a csapágy. Csak terheletlenül nem lesz olyan hangos.
-
rob210
Topikgazda
szia.
A morgó hang az kérlek a kerékcsapágyad lesz.
Mivel kanyarban nagyobb terhelést kap ezért hangosabban morog.
Még egy jó hónap aktív használat mellett kevesebb és egyenesen menetnél is morogni fog.
Aztán eltörik és megáll a kocsi.
De azért az odébb van.
Ha óvatosan közlekedsz a kocsival, akkor kibírja februárig.
De az tényleg ésszel történő vezetést jelent.Olyan nincs hogy nincs ékszíjtárcsa egy kocsihoz.
Bontóban nem próbáltad?
Egyáltalán miért kell a szíjtárcsádat cserélni?A ventillátornál próbáld ki, hogy bontod a csatlakozóját befujkálod WD40-el öszenyomod széthúzod párszor.
Kontakt hiba is lehet, bár én is inkább a meghülyült hőgombára gyanakszom. -
rob210
Topikgazda
ha kihúzza a féltengelyt nem állítja el a futóművet.
HA kihúzza a féltengelyt és még a külső féltengely csuklót is megbontja az meg azt jelent valami igen komoly csere volt az autó elejében.
Na ha a külső féltengely csuklót bontja az azt jelenti. hogy kell állítani a futóművet , mert akkor elmegy a kerékösszetartásod. -
rob210
Topikgazda
NA jól van én meg sem szólalok le lettem cseszve
-
rob210
Topikgazda
Na jól van úgy látom ez kezd rossz irányba elmenni.
Direkt írtam, hogy nem bántásból írom, lenézni pedig soha senkit nem szoktam.
Én se vagyok autó szerelő, de amihez lehet leírást találni, azt meg tudom csinálni.
Ezekhez az autókhoz, pedig szinte minden fent van a neten. -
rob210
Topikgazda
Úgy látom nem értettél meg és támadsz, pedig nem bántásból mondtam.
De ha 4db gyertyát meg egy felső holtponti jeladót nem tudsz kicserélni, ekkor meg is értem, hogy ennyiben van az autó neked.Én magam szerelek minden hibát, munkadíjat ezért nem számoltam fel.
Nem szeretem a szerelőket, mert csak a lehúzásból élnek.
Lásd FHP jeladó 5K csere.......
2 csavar 3 perces munka.
Ha tisztítod akkor 30 perces munka de nem kerül semmibe.Na mindegy bocsánat, hogy segíteni akartam..............
Csak akkor ne ríj, hogy ennyibe kerül az autó.
Ha veszel egy vadonat új autót a kopó alkatrészeket abban is ki kell cserélned és azt szakszervízben kell végeztetned, ha akarsz garanciát, az meg arany áron megy.Akinek autója van annak költeni kell rá.
Az hogy nálad ennyi hiba előjött a gondos előző gazda hibája. -
rob210
Topikgazda
Ne haragudj, hogy ezt mondom, nem akarlak bántani, de ezek szerint te egyáltalán nem értesz a kocsikhoz.
Akku 55Ah 16900.-
Olaj 7500 Elf minősített renault olaj.
Vezérműszíj szett 16500.-
vízpumpa 11000.-
Gyertyasor ezen mit értesz???
Vízgomba 4950.-
Termosztát 3200.-
FHP: 11450 és ez nem a sagyem
A leömlő valóban 30.000.- körül mozog, de ha csináltatod ez is meg van 21.000.-
Az FHP-t pedig ne cseréltesd tisztítsd. -
rob210
Topikgazda
Na hát urak a mai napon fel is tetettem a gumikat amiket kaptam kompenzációképpen.
Legnagyobb meglepetésemre Firestone gumikat kaptam
Termosztát kicserélve végre van fűtés a kocsiban.
No és fel is fagyállóztam
Kicseréltem a hátsó ajtó teleszkópomat is így már megtartja a csomifedelet.
Szóval ma is sokat léptünk előre a kisautó tökélesedése felé.
Azt a fránya olajat kell még lecseélnem és egy időre kész is a kocsi.
Ha meg bejön majd a jóidő kicserélem a vezérműszíjjat és vízpumpát is egyenlőre még elfogadható minőségű.
Meg most nem is fér bele a költségvetésembe. -
rob210
Topikgazda
Ez a gyertya jó nekünk ugye?
Mert, hogy tegnap hézag állítás közben eret vágtam amikor megláttam milyenek a gyertyák.
-
rob210
Topikgazda
Jah azt nem is mondtam, de buta vagyok, hogy tegnap sikerült beállítani a szelephézagokat, olyan szép csendes lett a motor, hogy csak na.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Sziasztok.
Szerintetek melyik az az abnormális szerelő, aki úgy beletépi az olajleeresztő csavart, hogy nem bírja az ember kicsavarni?
Vettem csavart vágtam hozzá tömítést, mondom na uccu neki friss olajat kapsz.
Hát nem kapott fogalmam sincs hogy szedjem ki a csavart.Úgy néz ki vennem kell egy 4szög fejű készletet.
Még jó, hogy amit most vettem az már 6szög fejű és nem imbusz hanem villáskulcsos.
Pénteken nekiesek, megpróbálom újra. -
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Egy kérdés.
Miért van az, hogy megyek a kisautóval, semmi bajom vele.
Piros lámpánál meg néha elkezd villogni az olajnyomás jelző.
Gondolom az alacsony alapjárat miatt.
De én azt olvastam ezen nem lehet alapjáratot állítani.
Lehet hogy a lambda szondám szarakszik?
Vagy az alapjárat érzékelő? (már ha van ilyen)
-
rob210
Topikgazda
Én most nézegettem bontóban a 17.-kerületben 3500.- forint darabja a lemezfelninek.
14"-os és semmi baja van valami gagyi gumi rajta de azért nem is számít fel semmit mert tudja, hogy az cserés.Nyáron valószínűleg meg is veszek náluk egy ilyen szettet.
Akkor a tél 13" lesz a nyári 14"
Letettem az alufelniről, akár milyen jól is mutat, drága most nekem.
Első a vezérműszíj vízpumpa, gyertya és apró finomságok cseréje. -
rob210
Topikgazda
válasz
gessztenye #5001 üzenetére
Bocsánat előre is nem akarlak megbántani de feldobtad a labdát.
Vezettél is már?
Mert látni a 3 éves fiam is látott már -
rob210
Topikgazda
válasz
tomcsi23 #4999 üzenetére
Őrülök, hogy itt találkoztunk
Micsoda márka összefonódások.
Bár a téma általános autós volt.Szerintem is olcsó a glicerin és megérdemlik a gumik.
Nekem semperit van nyári is téli is olyan jó a vízkiszorító képessége, hogy nekem soha nem lesz más gumim ami a semperit gyárt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #4980 üzenetére
Nekem a gumis ismerősöm mondta, a család barátja több mint 20 éve.
5évnél öregebb gumi életveszély!
Ez nem vicc, a jó minőségű csúcs teljesítményű gumik is kiöregednek 5 év alatt.
Főleg mivel a magyar emberek nagy többsége csak használja a kerekeket és nem ápolja, mert hogy ezeket is kéne.
Azt mondta nekem egyszer, hogy egy gumi igazán 10évig gumi, de mivel magyarországon soha senki nem ápolja a gumit érti itt a havas sós lé lemosását használat után, gumiápoló szerek felkenését amik a rugalmasságot őrzik meg és a környezeti hatásoktól védik a gumit.
Tehát 5 év alatt a gumi összetétele annyira megváltozik, mert hiszen ezek gumikeverékek, hogy életveszélyessé válik a gumi.
Akár melyik pillanatban eldurranhat egy kavicstól is akár.Mondjuk azt is mondta hogy ha ésszel használja az ember akkor azért azt a 10 évet ki lehet hozni belőlle, de ő például hiába ápolja a kerekeket mindig cseréli 4 évente a gumit.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
benvolio #4972 üzenetére
Kiszedted a motort a kezedben volt?
Mert akkor el kellett volna egy vödörbe meríteni és láttad volna, hol ereszt hol spriccel.
Én úgy oldottam meg, hogy a gyerek homokozós vödrét levittem tiszta vízzel.
Van egy tesztkábelem azt rátettem direktbe az aksira.
Elmerítettem a motort a vízbe, úgy hogy ne ázzon be.
Ezek után a tesztkábel két pólusát először plusz mínusz utána mínusz plusz állásban hozzáérintettem a motor saruihoz.
Nem ment, ezért lepattintottam vagy inkább ki az elosztót.
A gumi membránokat bekentem szilikonzsírral, kicsit átnyomogattam őket "puhítottam".
Majd visszaszereltem és láss csodát minden oké volt.
Azon kívül, hogy használat közben kifújt egy kicsit az elosztó és a motor illeszkedésénél.
Szétpattintottam megint és ott is bekentem szilikonzsírral.
Ez ugye nem ragad tehát továbbra is szétszedhető lesz, viszont nagyon jó víztaszító és szigetelő anyag.
Na ezek után minden oké volt.
Visszanyomtam a tartályba a motort, jó alaposan bele kell nyomni.
Ezek után öröm bódogszág
Azóta is jól megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest