Hirdetés
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balanna
tag
Sziasztok!
Segítséget kérek, vagy egy olyan fórumra irányítást, ahol - esetleg - tudnak segíteni.
Próbálom röviden (nem fog menni):
S23U-nál hívás közben - egyre gyakrabban - vagy csak a hívott fél hangja kezdett el gépszerűen torz lenni, majd halkulni -, vagy az enyém is (az ő számára). Vagy visszajött a hang, vagy le kellett tenni, újrahívásnál ugyanez.
Kaptam egy kölcsöntelefont S21 (futár elvitte az enyémet szervizbe), és bakker, azzal is ugyanez a pálya!!! Na, ezért aggódom...
Amit már megcsináltam:
- gyári visszaállítás,
- naponta újraindítás,
- naponta frissítések ellenőrzése, letöltése,
- Yettel-nél SIM-csere,
- diagnosztika lefuttatása,
- hálózatbeállítások visszaállítása. Több ötletem nincs.
Nem lakom bunkerben, térerő van.
Nincs jellemzője, a hívott fél van hogy butatelefonos, van hogy okostelefonos, Vodás, Telekomos, Yetteles, rövid hívás, hosszú hívás - mindegyiknél előfordul az eset.
Mégegyszer elnézést, van valakinek ötlete.....??? -
Balanna
tag
válasz sfdrakex #99166 üzenetére
Én fix helyen vagyok, a hívott fél változó.
Ma én itthonról, a hívott mozgás közben, mindkettőnknél érthetetlen lett a hívás.
(Yettelről Yettelre, egyazon város, kb. 1 perces beszélgetés - lett volna.)
A kölcsönkészüléken kikapcsoltam (most) a VoLTE hívást, és "csak 2G"-re állítottam.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Balanna
tag
Nálam is pár hete kezdődött, azóta próbálom megkeresni hogy miért, rettenet kellemetlen.
A wifit a sajátomon kikapcsoltam, mert ha a wifi és a mobiladat is be volt kapcsolva, akkor a Galaxy Store nem tudott frissíteni, csak "homokórázott", majd szerverhibát jelzett. (Ugyanekkor a Play Áruház gond nélkül frissített.) Ha a mobiladatot kapcsoltam ki, ugyanez volt a helyzet, viszont ha a wifit kapcsoltam ki, azonnal tudott frissíteni a Galaxy Store is...
Mondjuk ennek sem tudom az okát, de beletörődtem... -
Balanna
tag
válasz TODI1111 #99171 üzenetére
Sajnos nálam ebből már rendszer van...napi szinten fordul elő.
Szintén egy darab Yettel sim, de fizikai.
Miután mindent megpróbáltam, ami eszembe jutott, azon gondolkodtam, hogy a csúcstelefonnak kikiáltott készülékkel van-e a gond, vagy a Yettel hálózattal. Miután a kölcsöntelefon ugyanezt produkálja, esélyes, hogy utóbbi.
Valószínűleg tök fölöslegesen van szervizben a telefonom...hurrá...
Én most kaptam tippeket itt, megpróbálom, hátha... -
Balanna
tag
Hát, nagy eséllyel a szolgáltatónál van a gond, úgyhogy most "forró dróton" vagyok velük.
Nagyon rendesek amúgy, megnézték a cellát, újraindították, és ma ismét hívnak, hogy maradt-e a probléma. Eddig nem. Viszont teljesen random jelentkezett eddig is, úgyhogy még nem örömködök.
Ha megjelenik a probléma megint, akkor élek a Te megoldásoddal is! Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- The Compensator 5.0 - Top-END Gaming PC
- ÁRESŐ! Dobozos új Dell Inspiron 16 7610 /11.gen i5-11400H/16GB/512SSD/RTX 3050 4GB/Gari/3k
- Macbook Pro M2 "ÚJ" 2 töltéssel 2024.10.30. Apple garancia
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával