- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
club1
veterán
válasz
zoli62 #23947 üzenetére
Szerintem leginkább a piac. Nézd meg, itt a fórumokon minden ötödik új kérdés az, hogy mennyivel a hűség lejárta előtt lehet "kihozni" az új telefont, meg hogy egy adott telefont melyik szolgáltatótól tudnak olcsóbban/ingyen/részletfizetéssel "elhozni". Azaz hogy tudnának egy készülékhez minél kisebb beruházással hozzájutni. Minden más (2 év hűség, percdíjak, lebeszélhetőség) nagyjából mellékes, kb. a többség még azt nézi, hogy mennyi havi állandó költsége lesz a telefonért "cserébe". Na, ettől a gondolkodástól azért még a románok többsége is okosabb, őnáluk azért jóval több olcsóbb/régebbi típusú telefont látsz a kezekben, ők többnyire nem olyanok, hogy a havi fizetésük 10%-át telefóniára költsék. Amíg pedig sokan így gondolkodnak, nem lesz érdeke a szolgáltatóknak a változás. Ráadásul erre a rétegre a szolgáltatók a 0 Ft-os marketinggel és a hozzá tartozó előfizetéses díjcsomagokkal üzletileg már régóta rá is épültek...
-
simbazz
aktív tag
válasz
zoli62 #23782 üzenetére
De legalább ráfeküdtek az ügyre és lesz megoldás
Említettem a minap, hogy a T-Mobile online felülete is a múlt héten roggyant meg. Ott a második levélváltás is megtörtént már, de továbbra is engem tartanak alkalmatlannak. Cseréljek böngészőt, másik gépen is próbáljak belépni, próbáljak kukitlanítani, engedélyezzek popupot, meg ehhez hasonló blődségek. Nem fogják fel, hogy ezt már mind megpróbáltam, és ugyanezeken a gépeken egy másik 30-as szám ügyintézése csont nélkül megy...
Szóval hozzáállás kérdése, kb. ilyesmire számítottam mindkét szolgáltató részéről. -
-
simbazz
aktív tag
válasz
zoli62 #23628 üzenetére
Itt sem látszik a szolgáltatások listája. Hétvégeken gyakran előfordul az ilyesmi, eszem a trükkös fejüket. Otthon vagy, ellazulva átnézhetnéd a dolgaidat, nyomás nélkül és zavartalanul dönthetnél, de nem. Dönts hétköznap, két rohanás között.
Megjegyzem, a trékom is pont ezt szokta eljátszani. Amíg volt DSL előfizetésem, rendszeresen hétvégékre feküdt ki az online ügyfélszolgálat, sőt, most a 30-as számommal sem tudok ügyintéződni, egy rendkívül informatív "Technikai hiba történt." parajelenség miatt.
Biztosan a telihold az oka. -
s3toraph
senior tag
válasz
zoli62 #23469 üzenetére
Én felhívtam 2 napja a számot, de nem tudtak segíteni. Azt mondta a hölgy hogy a készleteket ő nem tudja megnézni, de felsorolta hol vannak Debrecenben a boltjaik... na mondom köszi... ezt magamtól nem találtam meg az üzletkeresővel
... szóval nem érdemes pocsékolni a pénzed. Adott üzlettel kell próbálkozni telefonon.
(#23473) scarabaeus :
Ez most komoly? Minden smarttarifa-ban le van tiltva?Mi van akkor ha wi-fi-t használok? Vagy az mindegy, le van tiltva és kész? Mert akkor ez nagyon gáz!
-
-
-
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #22977 üzenetére
Mivel a T-nek van madzagos netje, kabeltv-je (es erre az egeszre van egy ugyfelszolgalatuk), tobb mobilos ugyfeluk is van (az uzleti szolgaltatasokrol nem is beszelek) ugy gondolom, a masik kettonel messze koltseghatekonyabban tud mukodni, igy veluk ebben a tekintetben nem osszevetheto.
-
LámaZ
addikt
válasz
zoli62 #20330 üzenetére
Össze-vissza beszélsz.
Tévedés ne essék, én nem vagyok a Telenor fogadatlan prókátora, mindössze szeretem a tárgyilagosságot.Egyébként, az e-mailekkel annyi gond van, hogy nagyon sok tekintélyes cég felszámolta az ügyfélkapcsolati e-mail címét.
Próbálj e-mailt küldeni a Google-nek, a Microsoft-nak, a Tesco-nak...
A Microsoft pl. még a székhelyét sem tünteti fel, azt sem tudod hol vannak.
Ezeknél a cégeknél még kapcsolatfelvételi űrlap sincs.Én előfizetője voltam a Google egyik szolgáltatásának, és mivel csak elektronikus nyugtát adnak, reklamálni akartam, hogy számlát kérek. Azóta sem sikerült, lehetetlen bárkit elérni tőlük. Pedig ugye fizetős ügyfelük vagyok. Le sem sz-nak.
Maga a cég off-shore címen van bejegyezve amúgy, ezért is évi 2,5% körüli adót fizet. -
LámaZ
addikt
válasz
zoli62 #20321 üzenetére
Minek a francba kell neked az e-mail cím, azért, hogy spammel eláraszd őket?
Van Elektronikus űrlap, azon keresztül tudsz üzenni nekik a honlapjukon.
"Ügyfélkapcsolat
Az alábbi oldalakon különböző elektronikus űrlapokon keresztül tud nekünk üzenni, illetve panaszbejelentést tenni.
Kérjük, válasszon a bal oldali menüben, hogy mivel kapcsolatban kíván érdeklődni. A kitöltött adatlap sikeres elküldése után kérését feldolgozzuk, majd munkatársunk hamarosan kapcsolatba lép Önnel.
Az ügyfélkapcsolati oldalak megtekintése és igénybevétele regisztrációhoz és megfelelő jogosultságokhoz kötött. Ha a bal oldali menüben nem talál egyetlen menüpontot sem, akkor Ön nem jogosult egyetlen elektronikus űrlap igénybevételére sem."Én többször megtettem, és válaszoltak rá. Ha a telefonszámod megadod, akkor fel is hívnak.
Mit akarsz ennél többet? Csomót a kákán? -
Leelou
tag
válasz
zoli62 #19957 üzenetére
Ha te nem járulsz hozzá ahhoz, hogy rögzítsék a te beszélgetésed, akkor leteheted a telefonod és bemehetsz üzletbe személyes ügyintézésre. Így a te jogaid nem sérülnek. Ha azonban te akarod rögzíteni a beszélgetést, a vonal túlsó végén az ügyintéző nem tudja, hogy te a róla szóló hangfelvétellel nem követsz-e el jogsértést, hisz nyilvánvalóan valami célod van a rögzítéssel. Mint ahogy a többiek is mondták, a szolgáltató kiadja neked panasz alapján a hanganyagot. Fordított esetben te hogyan tennéd meg ugyanezt az ügyintézővel? Nagyon nem mindegy.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
zoli62 #19957 üzenetére
Nem ert egyet vele, jobb mintha kitenne zenet hallgatni.
Te is megszakithatod ha nem ertesz egyet vele. Es mint mondtam, ok rogzitik, ha problema van az ugyintezovel akkor kiadjak.
Teljesen igazuk van amugy, lasd multkori megvagott es ezzel teljesen mas ertelmet nyert ugyfelszolg. beszelgetes...
-
club1
veterán
válasz
zoli62 #19953 üzenetére
Az alkalmazottnak ilyenkor nem kötelessége a hívást fenntartani. Ők alapból azt írták alá, hogy beleegyeznek a hívásaik rögzítésébe a munkáltatójuk által, azt nem íratták velük alá, hogy tűrniük kell az ügyfél általi rögzítést. Nem csak a Telenyomornál ez a rendszer (ezzel persze nem védeni akarom őket, mert szerintem is visszás hogy ők rögzíthetnek, az ügyfél pedig nem mert lerakják).
-
scapegt
őstag
-
Vangelis
félisten
válasz
zoli62 #19822 üzenetére
Az adataimmal sem lehet, gond mert a voda minden szó nélkül adna előfizut.
Még kóóóóciót sem kérnek
Direkt ott is adtam le megrendelést
, mert nagyon érdekel, hogy nem-e vagyok fekete listán. (nem tudom miért lehetnék) Így már biztos, hogy nem az állandóan mondott ADATVEDELMI ok a ludas. Amit személyesen vagy visszaeles-megellozes@telenor.hu tud megmondani. (írtam oda is de azt sem tudták mit akarok, pedig leírtam a megrendelés azonosítót is, de még csak nem is ők hanem a sima üfsz válaszolt)
-
Vangelis
félisten
-
Vangelis
félisten
-
Vangelis
félisten
válasz
zoli62 #19767 üzenetére
Viszont ha tévesen írnak ki valamit mint nálam is akkor megpróbálják eltussolni. Vagy elhajtanak a fenébe.
Én ezt a számot szoktam hívni: +361 464 6000
Itt gondolom valami központ veheti fel és onnan kérem az üfsz.-t
Akkor általában rögtön felveszik és a vezetékest ingyen hívom.A 1220 at nem is merem megpróbálni mert az régebben lehetetlen volt.
Mondjuk nem volt nekik kis munka lekoptatni ... de még nem is koptam le teljesen.
Pár napba beletelt, hogy hogyan ne legyek előfizető.
Tegnap még ez a válasz jött a címről:
Tisztelt Ügyfelünk!
Megtisztelő levelét köszönettel fogadtuk. Munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
-
novake
tag
válasz
zoli62 #19444 üzenetére
Most is 5-10 000 Ft-os különbségek vannak a Telenor javára. Az igaz, hogy ezt a kedvezményt megkapja az új előfizető is.
(Próbáltam nagyjából egyforma csomagokat összehasonlítani. Vodánál árban a Kontakt 2 volt hasonló, de funkcióban a Mátrix 1 és mivel utóbbiban jobbak az áraik, mindkettőt megnéztem. Feltöltőkártyásban amúgy vegyesebb a kép.)Nem értem, szerinted miért jobb az a rendszer, hogy egy (a Telenormál) 65 ezres telefon a T-Mobilnál 80, de ha náluk vagyok évek óta, akkor megkapom 65-ért.
Az új és meglévő ügyfeles ár egyébként ugyanannyi (árlistát a boltban lehet kérni), pár mobil olcsóbb a régieknek. És ebből lejön még az egyéni kedvezmény!
-
club1
veterán
válasz
zoli62 #19168 üzenetére
Lehet öt évet is mondani, de engem az ügyfélbarát hozzáállás elvesztésénél jobban irritál, hogy a front-end rendszereik folyamatosan nem vagy hibásan működnek, utóbbi pedig a ZTE infrastruktúrára átállás és az azzal kapcsolatos hozzá nem értés, tervezetlenség, teszteletlenség, stb. következménye.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
zoli62 #18903 üzenetére
Latom neked hianyzik akkor tesssék:
ntomka: van vészhelyzeti terv, több milliardért van épitve riasztohalozat, központilag at tudjak venni a TV/radiok felett az ellenorzest hogy hireket olvassanak be/ilyenek. Szerinted az lett volna hasznos vagy egy SMS? A Telenor azon dolgozott hogy a halozat ne omoljon össze a sok kieső torony miatt és tudjanak kommunikalni az emberek a mentes alatt. Mennyivel jobb lett volna ha inkabb sz*rik ra es dob egy SMS-t.
-
Vangelis
félisten
válasz
zoli62 #14005 üzenetére
Személyesen nem lehet se telefonon. Mint kiderült már FAX-on sem, de már a levelet is átvették 9.-én.
Várom, hogy történjen valami. eddig hasztalan.
Annyit mondtak, hogy 30 nap alatt kell válaszolniuk. De csak 15 nap a határidő vagy mennyi.... és mindig valami hibát találnak. Pedig azt írtam le amit az ügyintéző mondott....
Nem akarok kapcsolási díjat és + havidíjat és perc alapú számlázást.. nem nem nem.
-
-
Prien
addikt
válasz
zoli62 #13332 üzenetére
Kb. 10 percig voltam benn az ügyélszolgálatnál tegnap. Ez alatt az idő alatt a mellettem lévő ügyintézőnek is egy középkorú hölgy panaszolta, hogy ő nem ezt írta alá és felháborító,hogy csak úgy elveszik a más hálózatba lebeszélhető percek 60%-át.
Én is azt gondolom,hogy van bajuk rendesen, de maguknak köszönhetik...
A weblapjuk megtévesztő (lásd fentebb) , a perc-felhasználás utólagos 60-40 százalékosítása meg ...még,ha törvényes is(?), semmiképpen nem ügyfélbarát és nem korrekt a már meglévő hűségidős csomagokra. -
Vangelis
félisten
válasz
zoli62 #12655 üzenetére
Én nem mondom azt, hogy nem írtam alá. Mert bevallom nem olvsatam azt a részt.
De mivel készülék nélkül vettem anno a sim kártyát. Nem is gondoltam, hogy van ilyen megújulás.
1év volt azt tudom mert így kaptam meg.
De ha akkor mondják , hogy meg fog újulni akkor felállok és húzok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- BestBuy topik
- macOS PC-re
- További aktív témák...
- Update 08.11. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3141, 95% Akkumulátor
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest