- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
nullpoint
senior tag
válasz 4Grider #88291 üzenetére
Csak azt írok amit tapasztaltam, igen régóta vagyok náluk, ahogy a sok ezer fős flotta is amiben vagyok. Kivétel nélkül mindenki, mindenhol jelezte hogy egyre több a gond velük..... Miközben akármerre járok az országban, a többi szolgáltatónál lévő ismerősök vígan használják a hálózatukat, ott is ahol én hívást sem tudok indítani.
Mégegyszer hangsúlyozom, a legjobbak voltak, és mára a legrosszabbak lettek. HA valóban elkezdenek fejleszteni, akkor is évekbe telik mire újra ajánlható cég lesznek.
Érdemes visszaolvasni, több hozzáértő megírta mitől nem jó a hálózat, milyen fejlesztések maradtak el amitől egyre rosszabbak lettek.
Persze ha valamilyen csoda folytán 1-2 hónap alatt felzárkóznak, az nekem mindenképpen csak jó és nagyon-nagyon örülnék neki.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt