- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Ezért nem kell velük szerződni ilyenekre. Ha magánál a Deezernél fizet elő az ember, ilyen meglepetések nem érik. Ez a "levesszük a pénzt, de lemondás után nem szolgáltatunk az előfizetés tartamáig" téma már másnak is szúrja a szemét, hamarosan jogi fellépés lesz a dologban, ahogyan én tudom. De így is kell, ahol rés van a hálózat szövetén, be kell támadni őket, egy ilyen kis mobilszolgáltató nem állam az államban amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Littoral #61952 üzenetére
A MyTV -re nehéz nem velük szerződni. Anno azért mondtam le, mert hat hétre jöttem ki melózni és addig fölösleges lett volna fizetnem a MyTV -t. Azóta már roamingban is lehet hozzá (úgy-ahogy) elegendő net és már hivatalosan is használható az EU -ban. Szóval, azóta folyamatosan fizetem, nincs okom lemondani. Egyébként pont a mostani fordulónál történt, hogy nem volt elég rá az egyenlegem. Beléptem a Wallet -be (roamingban), három bökéssel feltöltöttem az egyenlegemet és két perc múlva jött az üzenet, hogy reaktiválták a csomagomat. Egyszerű, nagyszerű. Szvsz. kell kommunikálni a problémákról is, de én már kinőttem a lázadó korszakomból, egy-egy ilyen malőr miatt nem hírdetek szent háborút a szolgáltató ellen, ha összességében az elégedettségi mérlegem pozitív.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
erahurka
félisten
válasz lugosi #61949 üzenetére
Előfizettem egy havonta megújuló szolgáltatásra. Azért mondtam le hogy csak egy hónapig fizessek és használjam. Az lett volna a minimum hogy kiírja lemondáskor hogy x napon belül leállítják a szolgáltatást. Ja, hogy tájékoztatni nem akarnak mert akkor nem tudnak átverni. Helyette ott az 500 oldalas ÁSZF amiben bogarásszam ki az ide tartozó részt, már ha amit találok az pont erre vonatkozik.
Amikor közvetlen az HBO-nál fizettem simán meg lehetett tenni hogy azonnal lemondta az ember, és ment szépen 30 napig a szolgáltatás.
-
Syl
nagyúr
válasz viktorhu #61955 üzenetére
Azzal nincs bajom, hogy lemondok egy szolgáltatást és az azonnal megszűnik. Ez nekem oké, azért mondom le.
De hogy lemondás és szolgáltatás megszűnése után még 23 napot kiszámláznak? Az nem szimplán disznóság, hanem lopás.
Szerintem.Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
nyisziati
veterán
Én múlt hónapban mondtam le a MyTV-t, és csak 26.-án, számlazáráskor kapcsolták ki. És addig is számlázták.
Kb. egy-másfél éve a Deezerrel is így jártam, nem volt semmiféle "lopás".
-
prozodus
őstag
válasz erahurka #61963 üzenetére
Ha ez van az ászf-ben, akkor így érvényes, hiszen ezt írtad alá. Ettől ugyan még nem lesz tisztességes, de azért vban te vagy a felelős, ha aláírsz egy tisztességtelen szerződést. Az egyetlen, amit tehetsz, h magát az ászf-et jelented fel. És még az sem biztos, h visszamenőleg hatni fog.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Somatom #61950 üzenetére
“Az a probléma, hogy kártyásként előre kifizetem a MyTV teljes havidíját.”
Várjál már, ez hogy jön ide. Ő okt.23-án elindított egy ingyenes HBO go próbahónapot majd lemondta, nem fizetett ki semmit se előre se utólag. Nem látom be hogy hol van ebben a hiba, lemondta, megszűnt.
Vagy ha a telenornál rendeled akkor nem ingyenes az első hónap?Ebből:
“Hogy megrendelem a 30 napos szolgáltatást, aztán lemondom nehogy megújítsa még 30 napra, és akkor egy hét után megszünteti magát?”
én arra következtetek hogy csak a próbahónap volt a cél.Ha a telenornál nincs próbahónap akkor tényleg nem fair az egész.
“Amikor közvetlen az HBO-nál fizettem simán meg lehetett tenni hogy azonnal lemondta az ember, és ment szépen 30 napig a szolgáltatás.”
Igen mert szerintem így a következő fordulónapra mondtad fel. Ha fizetős, akkor szerintem is így kellene működnie, vagy időarányos számlázásnak lenni.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz lugosi #61967 üzenetére
Úgy tudom van náluk is próbahónap, de azt hittem külön kell igényelni ilyesmit. Mivel volt már közvetlen HBO GO próbahónapom, azt gondoltam nem vagyok rá jogosult, még ha a Telenor miatt új regisztráció is kell, úgyhogy nem is kerestem hogy működik, csak nyomtam egy szolgáltatás megrendelést.
-
MODERÁTOR
Olyan szinten rendben van, hogy a számlázó rendszer így működik, havidíjjal számol (1 hó), nem x nappal.
Ha neked ez nem megfelelő, akkor jelezd a problémát a 1220-on, weben (összefoglaló), 30 napon belül kapsz választ. Amennyiben pozitív a panaszodra adott válasz, akkor a köv. számládból kaphatsz jóváírást.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #61970 üzenetére
Az oké,hogy havidijjal számol,de ha lemondja a szolgáltatást,akkor ne rögtön kapcsolja ki,hanem akkor, ameddig a havidij szol!na ez nem mindegy!
Érdekes,ha mondjuk internetcsomagot akarsz váltani,azt hóközben nem lehet,addig megy a megrendelt,amig a havidij szol,és csak a következö ciklusba kapod az ujonnan megrendeltet..[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
azbest
félisten
válasz lugosi #61967 üzenetére
Nincs próba hónap a szolgáltatónál. Nem 8 napra rendelte 1 havi díjért, hanem miután megrendelte, felmondta. Ez egyébként másképp működhet telenor számos előfizetőként és külsős mytv előfizetőként.
Közben visszanéztem, hogy anno külsősként 8 nap lehetett a felmondási időm mytv-nél, de azóta ez változhatott, mert nem most volt. A belsős előfizetésnél meg előbb volt egy kis kavarás, akkor valóban azonnal végetért és egész hónapot kiszámláztak.
A 25 oldalas aszfben nem írnak felmondási időt most.
Egyszerűen a szokásos történet van. A szolgáltatónak van egy gyakorlata, ami általában egyezik az ászf-fel. Aztán valaki meg mindenféle szerződés elolvasás nélkül, simán csak megrendelget, igénybe vesz dolgokat. Aztán pedig meglepődik és hangosan panaszkodik, hogy őt pedig átverték. Legközelebb majd a máját veszik ki, mert eladja szervkereskedőknek, vagy a lakásából teszik ki, mert egy csokiért aláírja a szerződést, hogy átadja.
Mindenkinek joga van így állni a dolgokhoz, viszont emellé ott van a kötelezettség is, amit vállalt. Az, hogy nem tudja, mint cselekszik, legfeljebb gondnokság alá helyezéskor lehet jó érvelés. Talán szüksége is lenne erre néhány embernek.
Nem arról van szó, hogy a szolgáltató nem hibázik, mert magam is tapasztaltam már többször, de nem mindig ő a hibás, ha valami nem úgy alakul, ahogy egyesek kitalálják maguknak.
Nameg, ha valami nem úgy alakult, nem baj, hogy beírja. CSak akkor tegye meg a hivatalos bejelentést az ügyfélszolgálatnál, azzal nem vagyunk előrébb, hogy napokig itt hisztizik valaki 2500 forintért.
[ Szerkesztve ]
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #61972 üzenetére
Ez csak beállitás kérdése,hogy mikor kapcsolja le a szolgáltatást!ezt nem manuálisan csinálják,hogy probléma legyen..ez mellébeszélés a telenor részéröl!
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #61975 üzenetére
Nagyon sok a LENNE,meg a HA mostanában..
Ja,és az rtlmost hiba sem userhiba volt..csak erröl ismét elfelejtették tájékoztatni a sok elöfizetö,aki használja!!ilyenkor nem kellene kártalanitás?ja,nem..mivel nem jelentette csak pár elöfizetö..[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
Somatom
veterán
Számos hiba derült már ki itt. Miért nincs senki a Telenornál, aki figyelné ezt a topikot?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
erahurka
félisten
válasz azbest #61973 üzenetére
Ne csinálj már úgy mintha kútba ugrottam volna. Mind a közvetlen HBO GO, mind a Netflix, Spotify, stb. esetében úgy működik az egy hónapos előfizetés, hogy megrendeled a szolgáltatást és valamikor, bármikor, akár 5 perccel később lemondod, hogy ne újuljon meg újabb 30 napra. Azt gondoltam hogy 2018-ban ez a standard. A Telenor szerint, és úgy tűnik, hogy szerinted is viszont normális dolog egy hónap díját elkérni 8 napért.
-
Syl
nagyúr
válasz Viktor0610 #61970 üzenetére
Nem panaszként írtam, csak válaszként az itteni beszélgetésben felmerült kételyekre.
Okosabb dolgom is van, minthogy 1000 forintért csesztessem az ügyfélszolgálatotNever let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
azbest
félisten
válasz erahurka #61980 üzenetére
Szerintem az nem normális, hogy fogalmad sincs mire fizetsz elő, hanem ki akarod találni magadtól a feltételeket. Azért is írtam az előző kommentemet, mer te csak a sokadik eset vagy arra, hogy valaki a saját téjékozatlanságának áldozata. Sokan nem értik meg azt, hogy szerződést kötnek, amikor nyomogatnak valamit egy weboldalon. Annak pedig következményei vannak. Ez még olcsó tanulópénz, hogy nem hinni, hanem utánanézni kell mielőtt szerződést köt az ember.
-
Somatom
veterán
Ez érdekes. Írok egy példát. Hónapokig nem volt 4G Németországban. Többször, többen írtuk itt. Mégis "megvárták", amíg Azbest bejelentette a hibát és akkor is úgy reagáltak, mintha újdonság lett volna a számukra. Ennek mi értelme volt? Miért nem lehet az első felvetésnél utánanézni egy problémának?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tomp
félisten
Na akkor "az idő elérkezett és lejárt"
Lesz ma sajtós VoLTE kapcsoló felkapcsolás vagy nem? VoLT E értelme várni a mai napot vagy nem? -
-
doriath
tag
Sziasztok, átfutottam a topic APN keresését, de elég régi hozzászólásokat találtam a témában.
Adott céges kártya, hozzá 2GB-os net, mobilon ok, usb modemen ok (mobile stick), viszont, ha betesszük egy laptopba, amiben van sim foglalat, egyszerűen nem bírjuk életre kelteni a netet.
Van windows 10 alatt valami speciális dolog, ami miatt nem megy, ezt az online-net kombót már próbáltuk de sehogy nem csatlakozik, állandóan csak azt írja "jel keresése"Perpill már kilőttem a sim lockot is, nehogy az legyen a baja, de nem, akkor se megy
Valakinek van valami 5lete?
Köszönettel
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
doriath
tag
válasz Viktor0610 #61994 üzenetére
-
MODERÁTOR
-
doriath
tag
válasz Viktor0610 #61996 üzenetére
A 1220-at kár volt felhívnom, akár anyámat is kérdezhettem volna... Ha megtalálom a megoldást, azért megírom, hátha más is belefut ebbe az "örömbe"
-
*Mukeey*
addikt
Mi lehet a gond, hogy nem enged be a MyTelenor app? Hetek óta azt irja, hogy karbantartás van, de más telókról simán megy. MyTV-vel semmi gondom.
Nokia7plus android 9.0
Lehet a Pie a gond?iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
MODERÁTOR