- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MODERÁTOR
Nem szeretném, ha ebbe az irányba menne el a topik.
Szerintem csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, és kétlem, hogy akármelyiktek tévedhetetlen volna.
Szóval fogadjuk el, hogy hibák lehetnek, és azt meg külön kérném, hogy megértsétek, elhiggyétek, nem direkt vagy kiszúrásból hibázik a kolléga(nő).[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #60502 üzenetére
Nem az a baj,hogy hibázik valaki,hanem ezt csak többszöri reklamálásra fogadják el,és a kompenzácio meg távol áll tölük!
De szerintem te is ha csinálsz valamit, többször átnézed,és csak utána adod ki,vagy véglegesited..
A másik baj,ha hiba van valahol a rendszerben,akkor elöször tagadják,és nálad a hiba,és majd ha csak erölteted,akkor esetleg foglalkoznak az üggyel..ez a nem szimpatikus hozzáállás..
Sajnos a másik tapasztalatom,hogy ha az üfsz a pultnál nem tud valamit,nem meri megkérdezni ha nem biztos a dolgában,inkább rosszul adja ki!ezt jol látom?tapasztaltam,mint emlitettem már..
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
Syl
nagyúr
válasz snooze #60503 üzenetére
>Nem az a baj,hogy hibázik valaki,hanem ezt csak többszöri reklamálásra fogadják el,és a kompenzácio meg távol áll tölük!
Nem unod még ezt az állandó hangulatkeltést?
Nekem eddig ahányszor volt gondom, mindig azonnal megoldották és a kompenzáció sem maradt el.Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Zeki
nagyúr
válasz Viktor0610 #60502 üzenetére
Igazad van (némileg), de akkor meg jobban legyen bolondbiztos a rendszer.
-
Gyuree91
tag
Hello,
Iszonyatosan csalódtam most a telenorban / NMHH (?), a már nem rendelhető MyChat kártyás csomagban vagyok, most elfogyott az 1GB adatkeretem jött is az SMS. Viszont eddig ettől függetlenül ugye Instagram, Fb, twitter, viber, whatsapp korlátlan "maradt", most pedig azt veszem észre, hogy egy sima képet sem tölt be sehol.
Ergo lényegében kinyírták a MyChat-et?? Van most egy sima 1GB-os netcsomagom + 40Ft-os percdíjjal?!
Ha nem lenne elektromos áram, gyertyafénynél kellene tévéznünk... :)
-
Gyuree91
tag
válasz Somatom #60508 üzenetére
Oda is írtam. Most szeptember 1-től él ez a f@szság? Így nem sok értelme van a csomagomnak...
Hello datanak lenne értelme, de én nem vagyok képes annyit fizetni amennyit fizetéken digin mindenért fizetek.
Ha nem lenne elektromos áram, gyertyafénynél kellene tévéznünk... :)
-
-
aktív tag
Ha adategyeztetésnél anyám nevén lévő feltöltős kártyát az én nevemre íratom, akkor azután az én nevemen lesz a kártya, ezt értem. A kérdésem az lenne,hogy akkor a kártya/szám tulajdonjoga is az enyém? Vihetem másik szolgáltatóhoz? Köszönöm.
-
prozodus
őstag
válasz cherubion08 #60511 üzenetére
Igen.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
aktív tag
-
gingerbalm
aktív tag
Hozzáféréskorlátozást csak úgy rányom a szolgáltató az ügyfélre, hogy arról pusztán a következő havi számlából értesül döbbenten, hogy ilyen egyáltalán lezajlott plusz még fizesse is ki a visszakapcsolási díjat?
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz cherubion08 #60511 üzenetére
Úgy gondolom, hogy közben le kell még fusson a régi előfizető és a szolgáltató között egy egyeztetési folyamat, eközben pedig a számot szerintem még nem hordozhatod.
-
aktív tag
-
4Grider
nagyúr
válasz cherubion08 #60516 üzenetére
A kötelező adategyeztetés bevezetése előtt ez a Telekomnál 30-60 nap volt, mivel postai levélben keresték a régi előfizetőt (hiszen hogyan hívnák fel, ha a száma azóta másé).
De most azt írják a honlapon, hogy a véglegesítés azonnal megtörténik rendszerükben. -
prozodus
őstag
válasz 4Grider #60515 üzenetére
Az más eset volt, amikor bejelentetted üfsz-on az igényed, és vártak egy hónapot, h a régi tulaj jelentkezik-e érte.
Az adategyeztetéssel változott ez, leegyszerűsödött. Ha Kispistánál van a kártya, már azonnal a nevére veheti. Online legalábbis tuti.
Kicsit aggályos is ez, és ha rájönnek, ki tudja, megint mi lesz...
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
aktív tag
Köszönöm a válaszokat.
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #60514 üzenetére
SMS-értesítés megy róla, mielőtt a tiltás rákerül. Talán 3 nappal előtte?
Samsung Galaxy A54
-
chizuru
csendes tag
Sziasztok!
Hello Data csomag mellé már nem lehet részletre készüléket venni? Mintha eddig lett volna olyan opció, de most csak a többi csomag mellett látom.so long ヒカリノムコウヘ so long ナモナキジユウへ so long フアンヲノミコメ so long ダレヨリモタカクトべ
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60520 üzenetére
Köszi, ezt jó tudni, sejtettem, hogy kéne valami. Csak sajnos az utolsó üzi az volt, hogy elfogyott a havi adatkeret 80%-a, de semmi más nem jött... Csak a horribilis számla a napokban... Flottás a cucc, ikupró net...
[ Szerkesztve ]
-
whiskeys
őstag
Sziasztok. Szereztem egy USB sticket. Data start nettel a laptop összehozva. De hogy tudnám más eszközzel wifin is összehozni? Nem látja más eszközt a laptopon kívül...
"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."
-
-
chizuru
csendes tag
válasz jociolaszi #60526 üzenetére
Akkor jól emlékeztem hogy volt... Kár érte, de köszi az infót!
so long ヒカリノムコウヘ so long ナモナキジユウへ so long フアンヲノミコメ so long ダレヨリモタカクトべ
-
azbest
félisten
válasz azbest #59413 üzenetére
Tegnap mivel vacakolt a szállodában a wifi, gondoltam egyet és rápróbáltam, hogy a gyakorlatban hogy van ez az éjszaki net roaming része, meg hogy milyen sorrendben harap belőle a forgalom.
Nekem hipernet home L van, aminél ez a felállás:
otthon a normál keret 100GB, erre rárendeltem "ingyen" az extra keretből az éjszakai 100GB-ot. Nameg alapból a csomag része a korlátlan böngészés és email.Roamingban ez bonyolódik, mert mindegyiknek van külön kerete:
eu roaming 5.5GB körül (vagy 8,5.. ha jól emlékszem az app 8 felett ír, az sms 5 felett).
eu roaming éjszakai adatkeret 1024MB
eu roaming email és böngészés adatkeret 5632MBA lényeg, hogy úgy tapasztaltam, hogy 23-8 közt az éjszakai adatkeret 1GB-jával kezdni, s jön sms arról, hogy fele, 80%-a és végül teljesen elfogyott.
Aztán az email és böngészés roamingját kezdni fogyasztani. Szóval esélyes, hogy azután meg tényleg elkezdi a percek után számolni a pénzt, a normál roaming keret használata helyett.
Ahhoz nem volt elég gyors most, hogy kivárjam míg elfogy az is, hogy lássam.Ezt csak aztért írtam le, hogy legyen gyakorlati tapasztalat is a múltkori elmélkedés után. Úgy tűnik így érdemes lehet lemondani az éjszakai keret elfogyása után az éjszakait roaming közben, hogyha éjjel kellene még normál forgalom. Az email és böngészés keretnél sem érzékeltem semmi különbséget a nappalihoz képest, minden működött és nem volt lassabb. Azért éjjel 6 és nappal 5-8GB sem rossz az alapdíjért.
Mondjuk az sms azt javasolja, hogy mivel elfogyott az intenret keret, vegyek egyszeri plusz adatot... de nem esküdnék rá, hogy a rendszernek van annyi esze, hogy azt az éjszakai keretbe felhasználja.
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
Ha előfizetéssel veszek egy telefont, amit részletre szeretnék fizetni, akkor az előfizetési díjat és a telefon részletét külön kell fizetni? Most melyik előfizetési csomag éri meg a legjobban? -
MODERÁTOR
válasz timelord1987 #60529 üzenetére
Egy számlát kapsz a kettőről.
Az árak csomagonként, telefononként változóak, nincs egységes válasz, hogy mi melyik csomaggal éri meg.
Nyilván olyan csomagot válassz, amit kihasználsz. Csak a telefon miatt én max. egy kis kompromisszumot (többletköltséget) szoktam javasolni.Samsung Galaxy A54
-
timelord1987
őstag
válasz Viktor0610 #60530 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
chizuru
csendes tag
Sziasztok, még egy kérdés! Online rendelnék készüléket, viszont miután beazonosít, minden adat helyes, egy apró elég fontos dolgot kivéve: a személyi igazolvány száma, aminek köze sincs a valódi számomhoz. Ezt online meg lehet oldani, vagy mindenképp be kell mennem valamelyik üzletbe? Egyáltalán hogy létezik ez?
so long ヒカリノムコウヘ so long ナモナキジユウへ so long フアンヲノミコメ so long ダレヨリモタカクトべ
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60520 üzenetére
Ha ez a tiltás rákerül, akkor abszolút nincs is szolgáltatás, vagy csak korlátozottan? Mert én az egészből semmit sem vettem észre, nem is tudtam róla.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #60533 üzenetére
Nem tudsz hívni, de téged elérnek, és a net sem működik.
Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60534 üzenetére
Köszi! Ez csak adatkártya, a net viszont lecsökkent tempóval ment, mint máskor is, miután elfogyott a keret. Egyre érdekesebb ez a történet. 😂
-
chizuru
csendes tag
válasz Viktor0610 #60535 üzenetére
Koszi! Online hol lehet, csak a rendelesnel? Ott nem engedi átírni sajnos.
so long ヒカリノムコウヘ so long ナモナキジユウへ so long フアンヲノミコメ so long ダレヨリモタカクトべ
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #60536 üzenetére
Hát akkor az lehet, hogy csak rövid ideig volt kikapcsolva a szám, mert csak úgy biztosan nem kerül felszámolásra a visszakapcsolási díj.
Samsung Galaxy A54
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60539 üzenetére
De tájékoztatást sem kaptam, hogy mivel sújtanak, nekem ez az egész gyanús. Egyébként milyen esemény válthatja még ki a hozzáférés-korlátozást, ha a fiz. határidő letelte előtt 8 naptári nappal igazoltan be lett fizetve a havidíj?
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #60541 üzenetére
Látatlanban nem tudok többet írni.
Hívd a 1220-at, valami oka csak van annak a terhelésnek.
Ha meg adminisztrációs hiba, akkor természetesen jóváírásra kerül a díj.Samsung Galaxy A54
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60542 üzenetére
Minden tanácsot és információt nagyon köszönök, mert csak puhatolózom, vagyis inkább sötétben tapogatózom. Én tudok érdeklődni ebben az ügyben mint csak és kizárólagos számlafizető? A szám a flottáé. A számla kézhezvételekor rögtön a flottakezelőhöz fordultam, másnap indított hibajegyzéket, nekem ezt mondta. Csak közben meg vészesen ketyeg a rendes havidíj befizetési határideje, és amit jelenleg fizetnem kéne ezzel a kálváriával, az annak az ötszöröse...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #60543 üzenetére
Talán van kártyaszintű jelszavad, de ha nincs, akkor a számlát előkészítve (ügyfélszám miatt) is segítenek.
Samsung Galaxy A54
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60544 üzenetére
Kártyaszintű jelszavam nincs, de minden számla és befizetési igazolás megvan. Teszek egy próbát. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #60545 üzenetére
Semmit nem tudtak sajnos segíteni, a rendelkezésemre álló adatokkal a küszöbig se jutottam. Csak általános infókat kaptam. Viszont annyit mondott az ügyfélszolgálatos, hogy rögtön kikapcsolás nincs, ez nem augusztusi, hanem korábbi dolog, itt valami minimum 45 napon túli tartozásról lehet szó, amiről a flottának kapnia kellett felszólítást, satöbbi, ami felém szintén szépen elmaradt. Most ha belegondolok, hogy az ikuprónál a második vagy harmadik teljes havi összegből írják jóvá, amit kártyaátvételkor ki kell fizetni, és nekem az február-márciusra esett, akkor tippre ezt a jóváírást szuperül nem csinálták meg, és amiatt szívhatok, pedig akkor direkt beszéltem is velük és közölték, hogy igen, jól számolom, pont az a számla az, amit nem kell befizetni. Remekség.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz Viktor0610 #60544 üzenetére
Köszi a segítséget! Pár infóval okosabb lettem, most már tuti, hogy nem nálam a hiba.
-
rivaroxaban
újonc
"Telenor Klikk 1 GB promóciós időszak egyszeri díj 1500 Ft / 3 hónap" opciót nem találom az online megrendelhető szolgáltatások között. Megszüntették ezt a kedvezményes lehetőséget?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...