Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz Viktor0610 #48286 üzenetére

    Sok olyan embert ismerek, akiknek a rendelkezésre állás, elérhetőség megér némi plusz összeget.
    SPAM ide- SPAM oda, szerintem (is) gáz, hogy nem lehet közvetlen levelet írni.

    Miért jobb a form nekem, ügyfélnek?

    Ha esetleg bejelentkezve(formon) írt e-mailre nem 30 nap, hanem mondjuk 10-15 nap lenne a vállalt határidő, akkor még megérteném a formot, de így szerintem csak a Telenor lustasága áll a csak formon vagyunk elérhetőek dolog mögött.
    Nem beszélve arról, hogy a form nem ment egy esetleges összeomlás/áramszünet esetén az egész tartalom elveszik, míg az e-mail jobb esetben piszkozatban teljesen el lett mentve.
    Más nagy cégek (OTP, Telekom) érdekes módon megoldják a SPAM védelmet, s van közvetlen e-mail cím...

    Én úgy látom, hogy a sok panasz miatt lett csak formos bejelentés, mivel így kevesebben írnak levelet...

Új hozzászólás Aktív témák