- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #48286 üzenetére
Sok olyan embert ismerek, akiknek a rendelkezésre állás, elérhetőség megér némi plusz összeget.
SPAM ide- SPAM oda, szerintem (is) gáz, hogy nem lehet közvetlen levelet írni.Miért jobb a form nekem, ügyfélnek?
Ha esetleg bejelentkezve(formon) írt e-mailre nem 30 nap, hanem mondjuk 10-15 nap lenne a vállalt határidő, akkor még megérteném a formot, de így szerintem csak a Telenor lustasága áll a csak formon vagyunk elérhetőek dolog mögött.
Nem beszélve arról, hogy a form nem ment egy esetleges összeomlás/áramszünet esetén az egész tartalom elveszik, míg az e-mail jobb esetben piszkozatban teljesen el lett mentve.
Más nagy cégek (OTP, Telekom) érdekes módon megoldják a SPAM védelmet, s van közvetlen e-mail cím...Én úgy látom, hogy a sok panasz miatt lett csak formos bejelentés, mivel így kevesebben írnak levelet...