- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz kelepce #39001 üzenetére
1220on bejelenteni a hibát, mivel a Telenor a honlapján is reklámozza, ezért szerintem a Telenornak kell megoldania, hiszen te a Telenor kényelmi szolgáltatását veszed igénybe, ő a Google partnere a fizetés lebonyolításakor, ha akar ki tud kérni adatokat, miért utasítanak el téged, ha ezt megteszik, akkor utána továbbítani is tudják neked a választ.
Könnyebb egy dedikált partnernek információt kérni, mint egy mezei felhasználónak(aki 1 a milliárdból..)
Bejelented, ha lezárják újra nyittatod, ha megint lezárják hibamegoldás nélkül, akkor e-mail s nmhh, fogyvéd mehet másolatba, írd bele, hogy többször próbáltad bejelenteni, de leráztak.
[ Szerkesztve ]