Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz Tibee86 #29001 üzenetére

    Telenor is válaszolt már kb 20x. De a válaszuk eléggé bicskanyitogatóak voltak. A lényeg, hogy náluk nincs semmi hiba, minden tökéletes. Aztán a karácsonyi időszakban kiderült, hogy a fantasztikus hálózatuk a rossz. Mi lenne ha egyszer valóban megnéznék a hálózatukat...

    Landsmann
    Október 24-én jeleztem elsőnek a hibát. November 17-én hívtak, hogy semmi gond nincs náluk, nálam rossz valami. (hiába cseréltettem 2x SIM kártyát és próbáltattam ki a telenor üzletben egy másik telefonnal amiben szintén rossz volt). Azaz onnantól számítandó a kötbér? Onnantól már csak "ötletet kapok" e kedves cégtől, hogy mi okozhatja. Természetesen egyik ötlet sem a saját hibájuk.

    pietrasko
    Én is a hatósági levél felé hajlok. Még adok egy kis időt, hátha sikerül megtanulniuk a hibaelhárítást.

Új hozzászólás Aktív témák