- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Ismerős a CMF Phone 2 Pro kamerarendszere
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
-
Mobilarena
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Ok, valószínű rosszul tudtam, de...
Nekem azért vannak a sztoriból ilyen problémáim, mint amit említettem a garancialevél. Igenis kell a vásárlást igazoló számla vagy garancialevél (ami ma már kötelező legkésőbb másnap) az ügyintézéshez (lehet a samsunghoz nem, nem érdekel). Bármilyen szervizbe elviszel bármit, igazolni kell a garancia jogosultságot. Lehet hogy németből hoztad a vackodat, vagy akármi. Neki nem volt. Ez lehet a samsung hibája, megint specifikus samsung kérdés, normális esetben mindenhonnan elhajtanak, ha nincs garilevél vagy számla.
A bejelentés akkor sikeres, ha van egy munkalapszámod, hibajegyszámod, vagy bármi, visszaigazolás, hogy fogadták a panaszt, nem derült ki, hogy emberünk elküldött egy emailt majd csendben várt 3 hónapig, vagy mondjuk megvolt a visszaigazolás, és a megadott (közeli) határidőben nem jött senki, ezután csesztette őket és ez így ment 3 naponta 17 emailváltással vagy sem? Van bejelentési kötelezettség, és lenne elvárható utánkövetés vagy törődés az ügyeddel, hogy mi legyen
((nekem most rossz a kazánom, szerviz gondolkozik a hibán, 3 naponta emlékeztető emailt küldök, vagy hívom őket, hogy pörgessem a témát))
Azt sem tudjuk, volt-e ebben a 3 hónapban olyan, amikor jött volna a szerviz, de nem volt otthon, és azért halasztottak időt, azt sem, hogy a szerviz tapasztalta-e a hibát, vagy kimentek és épp akkor rendben volt a TV és nem találtak hibát?Szóval de-facto ez a "30 napon belül nem javult meg, akkor csere" ez nem áll meg, és olyan sincs, hogy én arról a szervizről rosszat hallottam, ők ne javítsák hanem cseréljék.
A korrekciót köszönöm, emlékeimben még 22-re az élt, hogy a törekedni kell volt érvényben. és pl nem számít bele a 30 napba az sem, ha harmadik fél miatt csúszik, pl alkatrészre vár. De ilyen alapon kb minden autó garanciális hiba teljes autócseréhez vezetne, mert az autóiparban teljesen hétköznapi, hogy egy garanciális hiba esetén a gyár dönt a beküldött adatok alapján a hibáról, majd központból küldenek alkatrészt, és tele az internet 3-4 hónapos garanciális autójavításokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Ismerős a CMF Phone 2 Pro kamerarendszere
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Politika
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Corsair 850W
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest