Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bb68

    tag

    Nekem kb. 3 hete rendeződött a tablettem sorsa az Auchanban.Anno leadtam a szervízbe a gépet,majd vártam 27 napot.Válasz semmi.Bementem a boltba érdeklődni, kulturáltan beszéltem az ügyintéző hölgyel.Utánnanézett a számítógépen a tabletnek ,persze szervízben pihen.Háromszor hívta a szervízt ott előttem.Természetesen nem vették fel.Elkértem az üzlet eléhetőségét.Balhézni,asztalt csapkodni fölösleges az áruházban,csak magamra haragítom az ügyintézőt.Három napon át hívtam a szervízt.42 db hívást kezdeményeztem feléjük.43-ra felvették a telefont.Itt kulturáltan de keményebb hangal beszéltem.Utánnanéztek,csereutalvány.Azzal a lendülettel hívtam is az áruház ügyfélszolgálatát,hogy beszéltem a szervízzel.Tíz perc múlva hívott az ügyfeles hölgy, hogy rendben a dolog, de meg kell várni hogy a futár áthozza a szervíz álltal kiállított dokumentumokat.Vissza fogják fizetni a vételárat./ez törvényileg is így van/.Másnap jött a telefon mehetek a pénzért.
    Sajnos a mai világban az embernek saját magának kell intéznie az ügyeit ha végeredményt is akar.
    Bocs ha hosszú volt a beszámolóm.

Új hozzászólás Aktív témák