Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 9CS

    senior tag

    válasz kraftxld #556 üzenetére

    Köszönöm a választ. El is felejtettem visszaolvasni, mert úgy berágtam hogy semmi nem segített amit találtam rá ötlet.

    Viszont megoldódott, hátha másnak segít ezért beírom. Nálunk a címtárban voltak hibák. Akik nem jelentek meg, mint létező felhasználó, azoknál ki volt töltve a „mailnick” tulajdonság, attól függetlenül, hogy nem volt Exchange fiókjuk. Az Exchange pedig úgy vette, hogy akkor nekik biztos van már, ezért nem jelenítette meg, mint lehetséges új mailbox user. Ezt a tulajdonságot törölve (adsiedit) már meg is jelentek. (a felhasználókat nem MS alkalmazás dobálja bele a címtárba, és néha benéz ezt-azt...)

  • 9CS

    senior tag

    Tud valaki arra megoldást, hogy miért nem találja az Exchange Management Console az AD-s felhasználókat? A probléma egész pontosan az, hogy ha új fiókot akarok létrehozni egy létező felhasználónak, akkor azt nem minden esetben találja meg. Próbáltam szűrni is az OU-k között, hogy hátha az a baj, hogy túl sok user van, de így sem működik. Például egy pár 10 fős OU alatt is csak 6-ot lát.

    Egy megoldást találtam, de nem működött, miszerint registriy módosítással, vagy házirenddel nagyobbra kell venni a megjeleníthető elemek számát a default 10000-ről.
    Amit próbálok: New Mailbox -> User Mailbox -> Existing Users -> Add és itt nem találja meg azt, akit pedig az AD-ban látok és az AD keresője meg is találja.

    Amivel eddig el lehetett hárítani, hogy ha teljesen új felhasználóról van szó, akkor kitörölve az AD-ból majd újra felvéve, megjelent. Viszont ha olyan valakinek kéne E-mailt beállítani, aki már használta az accountot, akkor ez nem járható út.

    Tapasztalt Valaki már ilyet?

Új hozzászólás Aktív témák