- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Légies iPhone halvány színei
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeGexx
aktív tag
Mármint, hogy ő fizet neked? Van ilyen a játékban?
Csak mert a való világban tényleg így megy és hiányoltam is.
Más: 1.1 telepítés után egyből balesetet okozott a másodpilótám és lezúzta az első szárnyát. Egyből magától szüneteltette a versenyt és felkínálta a boxutcát. Ilyen patch előtt is volt vagy ez új? Nem olvastam miket javítottak.
-
Malibutomi
nagyúr
Tolem az utolso ERS ev vegen elment az egyik pilotam, itt rogton felvettem egy 4+ csillagosat, es most hogy lattam hogy a 3 csillagosom mennyire nem boldogul, raszantam magam, kirugtam (-2.5 millio), felvettem meg egy negy csillagost. Az utolso versenyen bejottek 1-2-ben. Ugy hogy a 3. legszarabb a kocsim.
Pilota szempontbol viszont masodik helyen allok.
Gondolom ev vegere vissza fogok esni a fejlesztesek miatt, de akkor is jol allok -
mokus1
addikt
válasz
Malibutomi #45 üzenetére
Az tényleg kemény
Én leszerződtettem egy fizetős pilótát de ritka szar. -
Malibutomi
nagyúr
Hihetetlen, de 5 verseny utan azsia kupaban vezetem a bajnoksagot es otbol harmat megnyertem.
-
Malibutomi
nagyúr
Nekem most mazlis taktikaval meg egy gyozelem is osszejott
Amugy engem is kirugtak mar egyszer meg ERS-ben, jelentkeztem egy masikhoz, nem is figyeltem hogy az a csucskategoria, ott is felsultem, aztan most a masodik ERS csapatal mar jol megy viszonylag.Nagy kulonbseg van amugy az ERS bajnok 3+ csillagos pilotam itt labdaba sem rug az ujonnan szerzodtetett 4 csillagos pilotam mellett. Elobbi 10-14 helyeken poroszkal az utobbi meg a dobogo kozeleben a szar (relative) kocsival is. Most en is csak az olcsokat fejlesztettem itt, elso szarny, fek, futomu, mert nekem is deficites minden verseny egyelore itt. Persze hulye voltam ugy jottem at, hogy a fix szponzorok kozul ketto olyan volt aki elore fizetett egyben 5+6 millat, igy most meg 5 versenyig abbol kell kitartanom aztan johetnek uj szponzorok.
-
mokus1
addikt
válasz
Malibutomi #42 üzenetére
Attól félek, hogy kirúgnak miatta. Ráadásul pénzem sincs.
-
mokus1
addikt
Felléptem az ázsiai bajnokságba. Ezelőtt az európaiban az utolsó szezon közepétől simán hoztam a dobogókat mind a két pilótámmal. Viszont itt szenvedek, 15. hellyel kezdtem.
Ti hogyan boldogultatok ezzel? -
Malibutomi
nagyúr
En miota elol vagyok a bajnoksagban, azota mindig a legkemenyebb gumival indulok, arra is hajtok mar a gyakorlason, es altalaban sikerul dobogokozelbe verekedni magam a vegere.
-
GeGexx
aktív tag
Nálam most bevezették, hogy a bajnokság állás reciproka szerinti rajtrács helyett random induló sorrend lesz a következő szezonban. Azért ez elég nagy ökörség...
-
Malibutomi
nagyúr
Akinek nincs, annak javaslom az idojaras elorejelzo kozpont epiteset. Nem olyan draga, es nyert mar nekem par versenyt.
-
Malibutomi
nagyúr
Az elozes tema tenyleg gaz, mikor az utolso korben a benzinbol kifogyott kocsi mellett nem megy el a pilotam lenduletbol hanem 2-3 kanyart mogotte tonymorog.
-
Malibutomi
nagyúr
Az uj fomernokom megeri a penzet.
Az a lila speckoja hogy ket alkatreszt gyartanak ugyanannyi ido alatt, egy araert. -
Imilenni
addikt
Azért vannak még bőven fura dolgok a játékban..
Az előbb mindkét autómnak nekimentek, és letört a hátsó szárnyuk. Persze én kaptam büntetést, a tettesek pedig éppen versenyeztek tovább
Azt sem értem, hogy amikor teljesen Pirosra van állítva a gumi/Lilára az üzemagyag akkor sem tud a pilótám megelőzni egy másikat, akinél Zöld, és citrom beállítások vannak.
Pedig az alkatrészeimmel is minden rendben volt..
Nem értem
Egyébként megéri a pénzét a játék! Nagyon jó. -
Malibutomi
nagyúr
Megvolt az elso ragequit.
Jol allok, ugyhogy utolso ket helyrol indultam, vert izzadva felkuzdottem magam a 6-7 helyekig, 2 korrel a vege elott kozeledek is az elottem levokre, es az utolso korre utolertem egy 5 kocsibol allo bojt+ mogulem meg vagy harman, es persze ugyanaz mint a rajtnal, mindenki osszevissza eloz, de az enyemek csak hatrafele mennek. -
kicsizoz
csendes tag
Olyan problémát nem tapasztalt valaki, hogy ha régebbi mentést akarok betölteni azaz rákattintok egy régebbi mentésre a listában erre azonnal elkezd lefelé scrollozni a lista, és a mentést nem választja ki a listából?
Mintha a bal kattintásra nem a kiválasztás, hanem a görgetés lenne rendelve.
-
Malibutomi
nagyúr
Hu megnyertem egy versenyt ugy, hogy 19 kort mentem a feher gumin, amiben benne volt egy elfekezes is.
Szinte vegig a legsporolosabb zold gumiallasban mentek a fiuk, de tartottak az elso helyeket, a hatul futo mellett az utolso korben elmentek negyen, de abbol haromnak kifogyott a benzinje az utolso kanyarokban, ugyhogy meg visszaeloztem oket a 4%-os gumival, az egyiket mar a celegyenesben a cel elott.
Elso es harmadik hely nem is rossz igy, foleg hogy 18-20-rol indultak. -
kicsizoz
csendes tag
válasz
ForRedGlory #9 üzenetére
Na, ez bejött: Eddig a mérnökre nem költöttem, az alap 1 csillagos volt, most hogy szezon vége előtt lecseréltem egy 3 csillagosra, lás csodát az új alap értékek magasabbról indulnak következő év elején!
Így már nem vagyok fényévekre a többiektől, lehet értelme az év közbeni fejlesztéseknek is! -
ForRedGlory
félisten
Valaki próbálta már?
-
ForRedGlory
félisten
Kár, hogy a kék zászlós probléma még mindig jelen van
(#24) Malibutomi: Azt én is szeretem, csak nekem 4 csillagos volt és 4.5-ig fejlődhetett volna. (Aristid Music volt a neve, bár a keresztneve lehet nem 100%. Meló miatt most nem tudom megnézni)
Pont így lécelt a 2db 4 csillagos szerelőm is. Hát marha boldog voltam. Nem is találtam a helyükre olyat, aki jönne és 4 csillag van neki.
-
mokus1
addikt
válasz
Malibutomi #24 üzenetére
Nekem most az utolsó körben főtt meg a motorom a 2. helyről
-
Malibutomi
nagyúr
Milyen jo is az mikor felveszel egy 3 + 1 ures csillagos pilotat, nalad fejlodik szepen, felmegy 3 1/2 csillagosra, es mikor meg akarod hosszabbitani a szerzodeset az a valasz, hogy nem erdekli a bajnoksagban feljebb allo csapathoz akar menni (3. vagyok epp a bajnoksagban).
-
kicsizoz
csendes tag
Volt pár problémám meg amiket olvasgattam úgy döntöttem tegnap esti verseny után, hogy most egy kicsit félreteszem a játékot és megvárom a frissítést.... Ma kijött a patch 1.1!
Hát akkor tolom tovább, most megpróbálom a tanácsaitok alapján kicserélni a mérnököt jobbra, hátha így lesz esélyem utolérni a többieket fejlesztésben.
-
mokus1
addikt
Csapat VB és egyéni VB után, most mehettem volna feljebb, de inkább maradtam még egy évet, és félreteszek egy kis lovét, illetve fejlesztem a központot, mert azzal eléggé szarul állok.
A csendes ázsiai kupa mennyivel nehezebb dió mint az első?
-
Malibutomi
nagyúr
Nem, az csak az elso kb beallitas, aztan onnantol allitok rajta attol fuggoen mit mutatnak a pilotak.
Az is befolyasolja, hogy ha pl lehet fejleszteni a szarnyat, akkor a fejlettebb szarnyon mar lehet kisebb beallitassal elered ugyanazt a leszoritoerot.Azt hiszem csak egy palya van a Milano ahol az alaptol lefele kell allitani a szarnyakat nem felfele.
-
GeGexx
aktív tag
válasz
Malibutomi #17 üzenetére
Minden pályán 17-27 fokos kombót használsz egyébként?
-
mokus1
addikt
válasz
Malibutomi #15 üzenetére
Érdekes, nálam pont duplázni akarták a tank méretét
Verseny elején az előzés kínszenvedés sajnos. Ráadásul az egyik pilótám szar is benne, viszont ha tiszta előtte a terep akkor nagyon gyors. Szóval, tényleg jókat lehet vele tolni, hogy az ideális
-
Malibutomi
nagyúr
Az en taktikam, egy kor overtake gumi+motor, masodik kor high gumi+motor, aztan visszaveszem mediumra a motort, gumit attol fuggoen hogy milyen hosszu a futam. Altalaban megprobalom egy kiallasbol megcsinalni oket, indulas a lagy gumival 7-8 kor utan valtas a legkemenyebb keverekre es azzal vegig. Persze ha nem fekezi szet az idiota a kocsiban. Ez jobb szerintem mint a tobb kiallas, mert altalaban az elozes a problema meg nagy gumielonynel is.
Altalaban a guminal megadott korszam 75%-val kell szamolni, annyit bir normalis teljesitmeny mellett, 25%-nal nagyon lelassul a kocsi, szoval 30% gumi mellett mar ki kell allni(ajanlott). De ez is valtozo, az ultrakemeny narancssarga gumi pl szinte 0%-ig lehasznalhato, es nem lassul, a lagy-szuperlagy-ultralagy ahogy eleri a 25%-ot felere lassul. Szoval minel kemenyebb a gumi annal nagyobb szazaleka hasznalhato ki.En altalaban ahogy irtam a megbizhatosagot tolom mar amint elkezdtek fejleszteni az azevi autot, igy mar az elso versenyeken is 100 a megbizhatosag, lehet menni csogazon. Sajna megszavaztak a barmok hogy ne legyen tankolas ugyhogy most jatszhatok a benzinnel. Amig volt tankolas addig altalaban overtake )piros modban votl egesz versenyen a motor., mire kifogyott a nafta ugyis kereket kellett cserelni.
-
mokus1
addikt
válasz
Malibutomi #13 üzenetére
Az elején én mindig naranccsal kezdek. A vörös beállítás amúgy is hamar kinyírja a technikát.
Sőt a másodszámú pilótával ahol lehet, megpróbálok, egy eggyel kevesebb kiállást. Az is bejöhet.
Nekem volt már 1-2Igaz, olyan pályán ahol az autó skillje kurva jó volt. Meg esős volt és bevállaltam a korai kiállást.
Most épp kaptam egy üzenetet, hogy az egyik versenyző motorjának hűtési rendszere szivárog, 500000 pénz vagy -50% megbízhatóság. Gyorsan betettem, a legszarabb motorom az autójába és onnan vett vissza 50% megbízhatóságot. Tehát lehet trükközni is
-
Malibutomi
nagyúr
Ha megnyeted itt a bajnoksagot, akkor mehetsz felsobb ligaba.
Itt amugy ez a forditott rajtsorrend a szopo. Hatulrol feljonni szinte lehetetlen hiaba 16-18 az overtake a pilotaimnak.
Egyszer volt 2-4 helyezes, de inkabb ilyenek szoktak lenni hogy 2-20, 1-18, meg hasonlok. Aki hatulrol jon, az vagy koccan aztan letorik a szarny, vagy elfekezi a gumit az elozgetesben, aztan annyi is a versenyenek. -
mokus1
addikt
A versenybeállításhoz tipp:
Általában, leírják mi lesz hangsúlyos a következő futamon, pl szűk kanyarok, akkor meredekebb első szárny állást rakok. Tehát nem a hátsóval generálok leszorítót erőt.Mindkét pilótánál célszerű kicsit eltérő setupot használni.
Én is vexalaval vagyok. 2. szezon már futamgyőzelmeim is vannak. Jövőre cserélem az egyik pilótámat. A komplexumom még elég szar de idővel majd fejlődik.Később ezt a csapatot lehet nagyobb ligában nevezni? Vagy el kell igazolnom hozzá?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
ForRedGlory #9 üzenetére
Szabadedzes beallitas:
Mindket szarny 17 illetve 27 fokra, az attetelt altalaban mutatja mi kell a palyara hosszu vagy rovid, a handlinget ha nincs otleted akkor egyik drivert rakd softra masikat hardra, valamelyiknek tetszeni fog.
Elejen kijonni- felvezeto+ket gyors kor hogy legyen kis setup tapasztalatuk, es a fentiek alapjan mar lesz keped merre indulj a beallitassal.
Utana eleg 1-1 korokre kijonni (boxbol ki es a kor vegen egybol be), akkor is mutatja a smiley mennyire tetszik nekik.A practice-nak nincs tetje semmit nem vesztesz ha nem mesz jo mert idot.
Ja meg egy a szarnyakat a pilotak forditva mondjak hogy mit akarnak. Ha azt mondja need more angle on the wings, akkor igazabol kisebb leszoritoero kell.
Ezekkel en altalaban 93-95% korulre be tudom loni a setupot. (Lila-zold smiley mind a harom).
Mondjuk semmit sem szamit, igy is van hogy fel versenyen nem tud elozni a 3 es fel csillagos kreten a kormany mogott.Amugy a verseny 50% szerencse amig ilyenek vannak benne hogy ha kijon ele valaki a boxbol, akkor allora fekez a pilota 200mph-rol meg hasonlok.
Pl a kekzaszlot letojjak a lekorozottek, most buktam ket futamgyozelmet is miattuk mert korokig feltartottak. -
Malibutomi
nagyúr
Nagyon kis lepesekben lehet haladni, en mar 4. helyekert kuzdok a csapatbajnoksagban.
Jo tanacs: a drivernel gigtelj a marketability-re az hozza a szponzorokat. Nekem iden sikerult felerni 4 csillagra, ott mar jonnek a 2-4 milliok, van penz fejleszteni.
Ja es a legfontosabb!!
Ev elejen, amint elkezditek fejleszteni az uj autot, azonnal lehet a csapatnal beallitani hogy fejlesszek a megbizhatosagot, igy nem kell javitani verseny kozben az elso futamokon.
A CAR kepernyorol nem lehet, de a home-nal lescrollozva indithato a fejlesztes.
Igy mire jon az elso verseny a fo alkatreszek mar 100%-osak lehetnek. -
ForRedGlory
félisten
Jó pilóta, szerelő, mérnök kell (3 csillag minimum). Csökkentsd le a jövő évi kocsira félretett pénzmagot a legkisebbre, így spórolhatsz és felhúzhatsz pár épületet.
Leggyengébb csapattal nekem 5 év kellett, mire normálisan fejlődtem és már majdnem gond nélkül benne vagyok mindig a legjobb 6-ban (volt hogy győztem és van pár dobogóm is). Persze, ha újra kellene kezdenem, már nem kellene közel sem ilyen sok idő ugyanehhez a szinthez, mert én az elején az autó megbízhatóságának fejlesztését eléggé elrontottam és sokszor elromlott a gép. (Konkrétan nem is néztem a százalékokat, azt hittem, hogy a kiírt határidőre lesz kész a fejlesztés/megbízhatóság és nem folyamatosan nő napról-napra)
A kocsi beállítása rendkívül sokat számít, bár azt még máig nem értem, hogy lehet beállítani a kocsit abban a 12 percben jól. Annak meg megint nincs értelme, hogy elmented a beállításokat és jövőre meg csak beállítod, mert mivel a kocsi nem ugyanaz, a beállítások sem tökéletesek.
Én csalni szoktam itt néha: mentek a szabadedzés elején, beállítom a kocsit és ha nem jó, akkor újratöltöm a szabadedzést és a menet közben beállított adatok alapján finomhangolom. Nem is értem hogy gondolták a fejlesztők azt, hogy a kocsit be lehet állítani 12 perces szabadedzéssel közel tökéletesen. Ritka nagy mák kell, hogy elsőre beletaláljon az ember.
Egyébként tele van buggal, olvasgatom steamen a kommenteket. Hamarosan majd jön patch. Pl. nem lehet továbbvinni a következő évre a kocsi alap statisztikáját, így rosszabbat kapsz, mint amivel zártad az évet. Ez pl elég nagy hátrány.
-
kicsizoz
csendes tag
-
GeGexx
aktív tag
Én most fejeztem be az első szezont, tier 3-ban a Vexala Motorsport csapatával és megnyertem a csapatversenyt és az egyéniben is első lett az egyik vezetőm a másik meg tizedik lett. Az utolsó futamon lettem amúgy az első és pár ponttal sikerült csak az élre törnöm.
Első szezonban új vezető tervezőt, tesztpilótát és az elsődleges pilótámnak új mérnököt szerződtetem mert az eredeti csapattitkokat szivárogtatott ki és lehetőségem lett kirúgni díjmentesen.
Új alkatrészek tervezésénél mindig a teljesítményt tolom ki maxra a megbízhatósággal itt sosem foglalkozok hanem azt később a mérnökcsapattal fejlesztetem tovább és csak akkor rakatom be valamelyik kocsiba amikor legalább 50-60%-on van. Egyébként más csapatot nem néztem de jól megszívtam mert ennek a csapatnak a központja a béka s*gge alatt van, semmi épület nincs szinte szóval most, hogy nyertem az összes pénzt annak a fejlesztésére költöm, hogy tudjak jobb alkatrészeket fejleszteni végre. Ja és az új szezonra annyi pénzt félre tudtam rakni az új kocsira, hogy mindenből a legjobb beszállítót sikerült megfizetni.
Egyelőre ennyi. -
rvn_10
senior tag
A fejlődés hogy lehet mert 3-4 szezon ota a 16-17 ik helyért megyek és minden évben akárhogy fejlesztem nem tudok feljebb jutni csak nagyon kis lépésekkel de minden évben a legrosszabb kocsival megyek.
-
ForRedGlory
félisten
A lekörözés kifejezetten idegesít. Az a t@ketlenkedés, ami lekörözés címszóval folyik, na attól beépíteném az egeret a monitorba. Kész vagyok tőle, hogy nem enged el a lekörözött 1 körön át, 6 km-ről utolérnek amiatt majd miután utolért, az előz először és én még mindig csak t@ketlenkedek mögötte.
-
GeGexx
aktív tag
válasz
ForRedGlory #2 üzenetére
Valóban lehetne több statisztika, mert így mindenre valós időben kell figyelni és ez gond főleg ha mindkét pilótát be akarod hozni jó helyre. Nem tudom mennyit adhat hozzá majd egy esetleges patch.
-
mokus1
addikt
válasz
ForRedGlory #2 üzenetére
Én is tolom. Szerintem baromi jó. Csak nagyon időigényes játék. Én a legalsó kategóriában kezdtem, most jön a következő szezon.
-
ForRedGlory
félisten
Rajtad kívül biztos van még minimum egy ember.
Én az Európai sorozattal kezdtem és a leggyengébb kocsival. Hát... még finoman szólva is tanulnom kell, mert az utolsó helyekről nem olyan könnyű elmozdulni.
Viszont engem ez a 3D nézet idegesít. Jobban tetszett volna egy 2D nézet és sokkal több adat a köridőkről, szektoridőkről és a lemaradásról a másikhoz képest.
-
GeGexx
aktív tag
Sziasztok!
Aki már játszott a játék iOS/Android platformos verziójával annak biztos ismerős lehet a név. Ez a játék ugyanaz csak tovább fejlesztették és kiadták PC-re és valami eszméletlen jó lett szerintem bár még csak két napja kezdtem el vele játszani. Továbbra is licensz nélküli a játék, emiatt egyeseknek picit gagyinak tűnhet pedig egyáltalán nem az. Néhány furcsaság van benne de majd jönnek a patch-ek remélem.
Bízok benne, hogy van itt más is aki tolja vagy lesz akinek megjön a kedve!Azoknak akik nem ismerik:
Steam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Csere- Beszámítás! Asus Rog Strix B550-F Gaming Wi-Fi II Alaplap
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station (kb. 20 szett)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest