Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Malibutomi

    nagyúr

    válasz mokus1 #14 üzenetére

    Az en taktikam, egy kor overtake gumi+motor, masodik kor high gumi+motor, aztan visszaveszem mediumra a motort, gumit attol fuggoen hogy milyen hosszu a futam. Altalaban megprobalom egy kiallasbol megcsinalni oket, indulas a lagy gumival 7-8 kor utan valtas a legkemenyebb keverekre es azzal vegig. Persze ha nem fekezi szet az idiota a kocsiban. Ez jobb szerintem mint a tobb kiallas, mert altalaban az elozes a problema meg nagy gumielonynel is.
    Altalaban a guminal megadott korszam 75%-val kell szamolni, annyit bir normalis teljesitmeny mellett, 25%-nal nagyon lelassul a kocsi, szoval 30% gumi mellett mar ki kell allni(ajanlott). De ez is valtozo, az ultrakemeny narancssarga gumi pl szinte 0%-ig lehasznalhato, es nem lassul, a lagy-szuperlagy-ultralagy ahogy eleri a 25%-ot felere lassul. Szoval minel kemenyebb a gumi annal nagyobb szazaleka hasznalhato ki.

    En altalaban ahogy irtam a megbizhatosagot tolom mar amint elkezdtek fejleszteni az azevi autot, igy mar az elso versenyeken is 100 a megbizhatosag, lehet menni csogazon. Sajna megszavaztak a barmok hogy ne legyen tankolas ugyhogy most jatszhatok a benzinnel. Amig volt tankolas addig altalaban overtake )piros modban votl egesz versenyen a motor., mire kifogyott a nafta ugyis kereket kellett cserelni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák