- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #56598 üzenetére
Csak azért írtam mert 130-as tempónál már nem feltétlenül tud az ember biztonságos sebesség különbséget kimotorozni egy előzéshez. Nem mintha fontos lenne. Nekem csak Intruderhez volt szerencsém, VZ800-as Marauderhez nem, nem is tetszett igazán.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz Anulu79 #56599 üzenetére
Csak az 1600-assal. A marauder=kawasaki vulcan vagy mean streak...az én stílusomnak túl pöcsrezgetős, de erős gép, különösebben nagy baja nem szokott lenni. A mi nekem még nem tetszik, hogy a sok króm valójában műanyag
Feree13: ma kb. 400-at tekertünk le, de nem mondanám, hogy olyan hű de jó idő volt. Egyszer szarrá áztunk egy záporban, sok helyen durván fújt a szél, ami nem volt meleg, amikor meg elkezdett a nap lemenni kifejezetten nem volt melegem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #56562 üzenetére
Valahogy van egy olyan sejtésem, hogy nem is ez volt a fejlesztés alapja.
(#56510) watador600!
Van egyáltalán olyan, hogy beépített BT?(#56600) Feree13!
Itt egész nap fújt a szél mint az őrült. Remélem jövő héten jobb idő lesz!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #56603 üzenetére
Nem a reklám helye, de hátha valakit érdekel: ABUS láncok-lakatok féláron, az Index motoros fórumából. Én vettem egy legolcsóbb, 80 centiset 5000 + postáért, és király! A srác telefonját a nickjére kattintva találjátok (Budapest).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #56607 üzenetére
Az út már hibátlan, készen van, viszont a 40-es táblák végig kint vannak felejtve. Csávolyon benn a faluban a körforgalom nincs még 100%-ig kész, pl. hiányoznak az útjelző táblák. El is mentem rossz irányba....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
Esetleg valaki felismeri ezeket a csizmákat?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #56610 üzenetére
Baszki ez nagyon komoly! Alapos munkát végeztek a németek!
Kíváncsi vagyok esetlegesen mennyivel gagyibb anyagokból van, mert így ránézésre kotta ugyanaz...
És majd fele ár."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #56611 üzenetére
Németek?! Kínaiak...ez nem a louis-os pro biker Amúgy annyira nem olcsó, a szállítás+áfa, máris 286 dollár, ami messze van a 400 dollár felétől D kétségkívül olcsóbb, persze ha szétesik a lábadon akkor ennyi...meg ugye a méret...ki tudja mi a jó?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #56612 üzenetére
Ha végre street-legal leszek (remélem már holnap), akkor elgurulok a GS-sel valamerre, és lövök egy normális fotót róla. Addig meg maradjon a Csótány. (10 napja adtam el, de csak tegnap délután vitték el lábon, Pestre)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #56613 üzenetére
Ja hát én meg aszittem.
Még a németekből kinéztem volna hogy nem sokkal gagyibb. Bár rajtuk csodálkoztam is hogy koppintanak, kínaiaktól sok jót nem várnék."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
Ez sok mindentől függ. A ZL400-as nekem is 50LE-s volt és csak 200kg. A Dragstar meg ugye 40LE és 250kg. Ez utóbbi még sem marad el szerintem a 70-90-es tempóig a másiktól, mert megoldja nyomatékból és már alacsony fordulaton meg van a teljesítmény nagy része. Persze a másikban több a tartalék.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Neszójábe
senior tag
Sziasztok,
Jelenleg egy 125-ös Honda Innovát nyúzok a mázsámmal. Természetesen kicsi. Apósom 250-es Suzuki Inazumáját is el szoktam vinni, de nekem az is kevés. Egész sokat ér egyébként egy ilyen Innova, 350e környékén mozog. Ezzel természetesen városba járok igazán, de egy nagyobbal mennék másfele is. Fontosnak tartom az ABS-t is, így korábban a legolcsóbb ilyen motort (nem akarok öreg BMW-t és nagyrobogót sem), a Suzuki SV650-et néztem ki. 650-700e-t már kapni, tehát 300-350e HUF-t kéne rádobni, ez nem kevés nekem. Pár napja este nem tudtam aludni és beleakadtam egy tesztbe/cikkbe. Arról szólt, hogy 400e-t is lehet jó nagymotort kapni, történetesen a Honda VFR750-ről volt szó. Megnéztem több tesztet és nagyon megtetszett a motor. A kissé sportos üléshelyzeten kívül sehol nem olvastam róla rosszat, csak jót. Városban persze szívás az üléshelyzet, de én úgy érzem, hogy vállalnám cserébe egy szuper motorért ennyiért és a városon kívüli kiváló menettulajdonságokért. Szóval ár/érték arányban, használhatóságban mi a véleményetek, +50-100e és egy 20 év körüli VFR, vagy +300-350e és egy 10 év körüli SV650?
Thx!
KL
[ Szerkesztve ]
Peace
-
Daywalker
addikt
válasz Neszójábe #56617 üzenetére
Múmiát ne vállalj be szerintem. Mondom ezt úgy, hogy az én motorom sem fiatal, de ezek megették már a kenyerük javát. Inkább akkor az SV (még ha el is marad sok mindenben a VFR-től), bár azt mondom, hogy ne katalógusból válogass motort, főleg mert az elvakult tulajok miatt a Hordáról többnyire úgy sem fogsz rosszat olvasni, sok márkával kapcsolatosan pedig sok a huhogó - pl. akik életükben nem láttak még olasz motort élőben, de azért szar, mert azt mondják (!).
Menj el, ülj fel rá, mert az SV sem mindenkinek kényelmes, a két henger pedig tud zsibbasztó lenni. Én SV-t sem vennék, de az én vagyok....[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #56620 üzenetére
Nem én kezdtem A fórumtárs emelte ki ezt, de ennek ellenére valószínűleg olyan motorokat nézett amikben nincs hisz az SV650-nél opcionálisan csak 2007 óta elérhető a technika. Azokat meg nem kapja meg 700k-ért amik ennek a kitételnek megfelelnek...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz Neszójábe #56623 üzenetére
Nem szeretek ilyen kérdésekre válaszolni. Nekem a sport-sporttúra kategória tetszik (ezeket hajtom) ami alatt van komolyabb fék és jobb futómű. Az SV alatt pedig egyik sem igazán van, tehát nem vennék. Ezt nem lefitymálóan írtam, mert kategóriájában minden motor ezt tudja, így az SV tudása ezekhez mérten teljesen rendben van, de nekem nem kéne a fentiek miatt. Ne engem kérdezz, mert nekem teljesen mások a szempontjaim, mint az átlag vásárlónak. Az SV-vel is lehet élvezeteset motorozni. Bár egy nakeddel 160-nal menni folyamatosan olyan, mint széllel szemben pisálni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Neszójábe
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Neszójábe #56626 üzenetére
A 160 utazó nekem is soknak tűnik kicsit, mondom ezt úgy hogy viszonylag nagyobb motoron ülök, plexivel korrektebb futóművel, autópályán ok, de magyar közúton felejtős. Pedig azért szeretek tempósan közlekedni.
140-150 utazó az ok.
De ha ilyen terveid vannak a 650-est halálba kell pörgetned. Nagyobb köbcentit kell nézned ha ilyen terveid vannak...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Doki16
addikt
válasz Neszójábe #56626 üzenetére
Ha te minimum 160-al akarsz menni mindenhova akkor legyszives kozutra ne vegyel nagy motort, mert nem szivesen talakoznek veled az utakon. De ha az a kerdesed, hogy tud-e annyival menni a ket emlitet motort, akkor a valasz igen. Menj vele németbe vagy versenypalyara.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Daywalker
addikt
Jajajaj, ne legyetek már ennyire álszentek. Autópályán nem szoktatok annyival menni? Nem mondta hova kell, gyanítom nem "Pöstön" egykerekezni át a piroson kilóhatvannal. Hirtelen mindenki milyen szabálykövető lett (bár az imént elhangzott 140 sem szabályos)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Polemius
aktív tag
válasz Neszójábe #56617 üzenetére
SV650 esetén ne felejtsd el, hogy a naked és az S verzió közt nem csak az idom az eltérés, de a kormány is más, és a lábtartó helyzete is. Lehet, hogy az egyiket kényelmetlennek találod, a másik pedig pont jó.
"Autópályán nem szoktatok annyival menni?"
A többiekről nem tudok nyilatkozni, de én nem.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Doki16 #56630 üzenetére
Haggyadmán.... minek van itt átlagba 100LE -s gépe mindenkinek ? Ne álszenteskedjünk. Én városon kívül 120-al megyek ahol tudok, pályán 160-180 az utazó...azt szereti a motor na. Nem kell ezen kiakadni...
Rosszabb a városban gyorshajtás...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
válasz Daywalker #56631 üzenetére
Most mondjam azt, hogy nem szoktam annyival menni Nem is megy annyit a motorom. Egyébként auópályán sem szoktam menni, gyűlölöm. Persze nem mondom nekem is van vaj a fülem mögött, de azért igyekszem ésszel viselkedni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
+1.
Főleg utassal.(#56617) Neszójábe: Egy szavazat a 2005 vagy újabb SV-nek.
Bár ABS-est nem hinném, hogy nagyon fogsz találni az olcsóbbak között.(#56619) Daywalker: Nekem éppen a soros négy henger, ami zsibbasztó tud lenni, szóval ez egyénfüggő. Másféle vibrációk vannak az SV-n.
Amúgy én is ezt mondanám, rá kell ülni, kipróbálni, jó-e egyáltalán.(#56620) V.Stryker:
(#56625) Daywalker: SV-ből nemcsak Naked van. A félidomos elég jól véd a széltől.
A fék amúgy utas nélkül nálam teljesen elég, pedig 100kg vagyok, és jól is adagolható. Ha viszont plusszban 50-100kg utassal megyek, akkor főleg nagyobb tempónál már igencsak érezni a határait.(#56628) Feree13: A 160-as utazót még tudja a kis SV, 7100-7200 körül forog 160km/h-nál 6.-ban a gyári áttétellel. Azért az még nem halálba pörgetés. Majdnem ennyit (6600) forog egy 160 lovas Yamaha FZ1 is ilyen tempónál.
(#56632) Polemius: Ezt jó is, hogy megemlítetted. A lábtartó mondjuk tudtommal csak a 2003 évjáraton volt más az S és az N között, 2004-től a lábtartó már ugyanolyan. (És másmilyen, mint a 2003-asoké.)
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Ha nem megy annyit akkor kiestél a játékból Én sem szoktam autópályán menni, ha nem nagyon muszáj. Azért mert valaki egy tök üres autópályán 160-nal megy ne legyen már potenciális gyilkos és "eszetlen" Nem értem mi a szart lovagoltok ezen annyit. Ti is többel mentek sokszor, mint lehetne. Ennyi.
Mosquito34: Úr isten, csak nem egy Honda?! De az SOSE romlik el!!! Olaj és fékbetét sem kell bele!!!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
A V2 és a S4 azért teljesen más. A 7000-res fordulat az már egy V blokk végét jelenti általában, nem sok van ami 12-14k-t pörög V-ből. Az SV-nek is valahol 9000 környékén van vége.
(#56637) Daywalker tudom itt én vagyok a gyenge láncszem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
dugynok
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #56634 üzenetére
BMW?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #56637 üzenetére
A májad.. Ducati volt. Elektromos gonddal. Visszafordult de meghalt, trélerezni kellett. Ui. guri előtt pár nappal srác elcseszett egy kanyart. Árokból szedték ki. Segéd váz,hátsó idom/kipuffok 5-10cm elmozdult jobbra,első idomok nélküli jött. Ez egy VTR volt. Majd Soma megírja a storyt úgy mint tavaly. [link]
BMW fórumba nézzél majd be. Na ott semmi sem romlik el és minden más motor fika és xar..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #56633 üzenetére
Csak a magam neveben tudok nyilatkozni en nem megyek soha annyival. Nem erdekel, hogy 5-10 perccel korabban odaerjek valahova. Altalaban az autosok eloznek meg pedig 100-at mindig megyek ora szerint. Palyan meg max 140, az a valosagba gps-el merve 131. De en egy szelsoseg vagyok ezt mar tobb ismerosom is mondta. A kocsiban vegig tempomatot hasznalok mindenhol. A GPS szerint valos sebessegkorlatok tartom be mindig. Ezektol soha nem terek el varosba 56 orszaguton 98 palyan pedig 140.
9 eve vezetek es meg soha nem kaptam birsagot semmiert.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #56644 üzenetére
A BMW-fórumban van aki hetente kétszer cserél Hall-szenzort, ha van egy kis eső...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #56644 üzenetére
Na de milyen ducati? Mert abból is van elég sok rom. Ellenpélda: aki tegnap jött velünk, az egy Aprilia volt - a klasszik Mille ezredes. Egy benzinszivattyún kívül 0 hiba, de az a Hondában is meg szokott állni néha (Sh sorozatban gyakori, mondhatni fogyóeszköz). Szóval ez ilyen...sajnos elég sok a lelakott használt olasz gép itthon, azok nem bírják, ha nincs törődés.
De már eldöntöttem, nekem olasz lesz a következő. Szeretek veszélyesen élni[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest