- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Urak! Egy teljesen elméleti jellegű kérdés, kicsit ideje korán (még jogsim sincs, nem hogy rendes motorom).
Mivel mindegyik kinézett típusra ugyanaz a méret szükséges, így előzetesen kérdezném, hogy kizárólag hosszú utakat, nyugis tempójú túrázást figyelembe véve (télen is!) melyikre adnátok a voksotokat a 3 akciós páros közül, és miért? [link] Előzetes költségbecslést végzek.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz Khaosz55 #53742 üzenetére
Mindkettő új típus, nagy tapasztalata nincs senkinek vele.
A Kawa-ban ugyanaz a blokk van, mint az ER-6-ban, Versysben, ebben az irányban el lehet kezdeni nézelődni. Van-e típushibája, mennyire vált be, meg úgy egyáltalán.Pont a napokban láttam a YT-on egy pár perces tesztet a kawa-ról. [link] Azt mondják, hogy, hát, a rugózását lehetne még javítani, mert a három közül ez a legkényelmetlenebb. De a blokkját a három 750 körüli féligmeddigcsopprtgép közül ezt tartják a jobbnak. Ott van még egy Harley, és a Honda CTX.
Yamaha pedig annyira új, hogy maximum pár perces tesztet találsz róla a motorrevün, onroad.hu-n [link]
Nem hinném, hogy túl sok tulaj lenne az országban.Ya, onroadról jut eszembe, van magyar Kawa teszt is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Magyar teszteket már megnéztem.
A yamaha xv950-et megnéztem élőben, nagyon szép, de szerintem nem ilyen motor kell nekem elsőre. Ráadásul +1 milló ami nem kevés. Iagz 3000km-rel már hirdetnek 2,5 milkáért gondolom teztmotor.. Hozzá teszem, hogy megkérdeztem, hogy ki lehet próbálni-e ha meg akarom venni. Azt mondták : nem. De durva már, mi van ha nem jön ben... 3.2 milkáról van szó...
Kinézetre a kawa legszimpibb.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem úgy értettem, hanem szerkesztek egy listát, ha majd a kinézett motoron pl. gumiszettet kell cserélni, akkor ezt érdemes, ebből a boltból ennyiért. Ugyanez láncszettre, egyéb kopó-fogyókra. Afféle költségbecslés, na. (Megtetszik egy konkrét, gép, de ezt is, meg ezt is cserélni kell rajta, belenézek a listába, ez ennyibe fáj: ennyi pénzem nincs, hagyjuk a fenébe, vagy próbáljunk alkudni belőle belőle.) A három gumimárka kvázi "egy árban van", tehát nem ez volt a kérdés lényege, hanem hogy melyik a jobb "ugyanannyiért".
(#53755) Mosquito34: Indexen a Grafománból kiutáltak a srácok, én meg hirtelen felindulásból töröltem a több mint 10 éves regisztrációmat. Szóval ott biztosan nem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
hroberto
veterán
Úgy néz ki holnap megyek megnézni két DRZ-t.Vannak olyan dolgok amire több figyelmet kell fordítani?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #53752 üzenetére
Gumiteszt Nekem BT45 volt a kis CBR-en, problémám nem nagyon volt vele. Motorozgatni, túrázni szerintem mindegyik jó (a Metzelernek elég szocreál a mintázata, azért nem tetszik), lábtartóig meg nem ezekkel kell döntögetni a gépet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #53759 üzenetére
Abban a tévhitben voltam, hogy ezek a konkrét típusok ismert, bevált (vagy éppen be nem vált) gumik, így némi konkrét felhasználói ismeretet valaki tud adni. GS500 / ER5 továbbra is, a többi variáns már kilőve.
(#53761) Archer: köszi szépen!
szerk: szóval a lényeg az lenne, hogy 110/70-17 és 130/70-17 méretű párosban mi a legolcsóbb, de már "biztonságosnak tartott", tartós, bevált, ajánlott gumi kizárólag túrázáshoz. Tehát a hidegben, esőben jó tapadás fékezéskor számomra többet nyom a latban, mint a száraz úton elérhető "kanyarsebesség".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pakriksz
őstag
válasz Bogyó bá' #53762 üzenetére
ami nem dunlop
én 3 hete cseréltem az ER5 hátsóját egy új metzeler lasertec-re az 24k volt. Ennél olcsóbb kb csak continental volt 16 ért, minden más (michelin, dunlop) 24 körül.
Ugyan ilyen első gumi 20 lenne, nem sokára azt is cserélem.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #53762 üzenetére
Heidenaut probaltam. Gs 500 on labtartoig lehet vele donteni, es az ara is baratsagos.
Kopasrol sajnos nem tudok nyilatkozni.Ilyen meretben probaltam meg a michelin pilot sporty-t.
Sokkal rosszabbak a tapadasi tulajdonsagai, biztosan sokaig jo, de nem tennem fel meg egy 30 lperos motorra sem, mert kanyarbol kifele megnyikkan a gumi meg azzal is, nyaron, 30 fokban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53764 üzenetére
Árban szinte teljesen egyformák, de nem tudom hogy "nekem" melyik mintázatú lenne a jó? Ennyire nem értek a gumikhoz. Most a Csótányon Metzeler ME 22 / ME 77 páros van, de az nedves úton kb. életveszélyes.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #53752 üzenetére
Nekem a BT45 ment tavaly az Eliminatorra előre, nem volt vele semmi bajom még télen hideg aszfalton sem. Másik kettőről nem tudok nyilatkozni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #53758 üzenetére
Nekem METZELER Lasertec van most is rajta, de ez előtt is az volt amivel 17000km-t mentem le de més simán volt benne 3000km. azért sem változtattam mert én meg vagyok vele elégedve.
A többit nem ismerem nem tudok róluk véleményt mondani.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz Khaosz55 #53757 üzenetére
XVS950-ből az R verzió még so-so [link]. Szerintem nem egy túl szép motor ebben a kategóriában, a kipufogója gyalázatosan néz ki, ahogy a Vulcan S-é is. 3M-ért már Sportstert is kapni amihez annyi custom cuccot kapsz akár ebay-en is, hogy nem győzöd kapkodni a fejed mit is kezdj vele.
Ilyen modern Cruiser / Chopper / Bobber motorok érdekelnek? Én megnézném a helyedben még a Triumph Speedmaster / America, HD Sportster / Iron 883, Suzuki M800, Kawasaki Vulcan 900 Custom, Honda VT750C2B.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
-
sziada5925
aktív tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sziada5925 #53774 üzenetére
Milyen motoron? Mert a Kawa ER5 a tesztek szerint "magától" is szitál, mindegy milyen gumival:[link] ; [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Khaosz55
addikt
Köszi a tippeket, megnézegetem őket.
igazából a xv950 a 3.2Milkával elég drága. Vulcan S 2.2 milkával már olcsóbb, remélhetőleg jövőre már lesz használt vagy kiállítási darab, olcsóbban.
Különben a vulcan s volt a cuiser amire azt mondtam hogy tetszik kinézetre. A többi is tetszik, de valahogy ez "fiatalosabb".....
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #53775 üzenetére
Az enyém ugyan ezt csinálta de csak ha mind két kezemmel el engedtem a kormányt és csak bizonyos sebességtartományban. Lett rakva rá kormányvégsúly ( gyárilag nincs ) azóta sokkal stabilabb és nem szitál be csak egy kicsit beremeg a kormány ott ahol eddig szitált.
Én ezt a páros vettem meg vagyok vele elégedve.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Xaels
félisten
válasz Khaosz55 #53777 üzenetére
Nem is egy kategória a kettő. Yamahának is van 650-es Midnight Star-ja, nagyjából azzal van a Vulcan S egy "súlycsoportban". Igazából ilyen modern fiatalos külsővel nincs sok ilyen cruiser, nem is hiszem hogy sokat fognak belőlük eladni illetve, hogy tele lesz velük jövőre a használtpiac. Nem ezek vannak most divatban.
Ha nem ragaszkodsz a cruiser/chopper vonalhoz akkor sokkal hamarrabb találhatsz ezeknél olcsóbban új, fiatalos gépeket. Most a sláger MT széria, ER-6-os, Z800-as, Hornet... Ha meg igazi bobber/chopper kell akkor lehet egy öregebb modellel, igaz akkor az ABS ritka/drága extra, jobban járhatsz. Ha teheted egyébként próbálgasd majd a motorokat mert a külső egy dolog.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sziada5925 #53774 üzenetére
Fogni kell a kormanyt.
Mas gumi is csinal ilyet. Ez nem hiba.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Anulu79
addikt
Ha meg akarom takarítani a láncot akkor gondolom az első fogaskereket is meg kell pucolni.
Itt mit kell leszednem, hogy hozzá férjek? -
emre
veterán
válasz Anulu79 #53782 üzenetére
Ha ezt sem tudod, szerintem ne erőltesd a dolgot. Egyébként a váltókart és az az feletti deklit kell leszedni. A dekli belseje is eléggé koszos lesz.
Ez milyen gép? Azt gyanítom hogy Yamaha.Mivel akarod letakarítani?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Khaosz55
addikt
Még egy kérdésem van különben a használt motorokat melyik netes oldalon érdemes nézni ?
-
Xaels
félisten
válasz Khaosz55 #53784 üzenetére
Alapvetően nem pörög az újmotorpiac idehaza. A mai trendekben inkább a Café, Scrambler, Naked és túra motorok keresettek igazán vagy a kifejezetten magas kategória. Pár éve amikor a HD bemutatta a V-Rod-ot egyből elkezdett mindenki 1000+ccm-es powercruisereket gyártani. Abban a kategóriában lehet találni nagyon dögös, vagány gépeket de az áruk meghaladja bőven a 3M-t és sokszor a 250kg-ot is. A régi kisebb modellek meg alig újultak meg az évek során és ott tartunk, hogy a 10évesek is 1M fölött mennek sok 600-700-800-as típusból. A Vulcan S ilyen téren egy üde színfolt, kérdés a piac mennyire lesz rá kapós. 1év alatt nem hiszem, hogy hemzsegni fognak a HAHU-n vagy ha igen akkor nagyon kevesett futott példányok lesznek alig olcsóbban mint az új.
Próbálgatni elmész valamelyik Red Baron üzletbe és ott fel lehet ülni nagyon sok fajta motorra. A Kawa, a Honda és a HD is szokott tartani nyílt tesztnapokat ahol lehet menni 1-1 géppel, rá kell kérdezni. Én odaadom a Dragstart szívesen egy kisebb körre egy parkolóban bárkinek. De ez nálad határeset mert majdnem 250kg ami egyébként nem olyan veszélyes. Na meg nem is új típus, már nem is gyártják, helyette vannak a Midnight Star-ok.
(#53785) Khaosz55 hasznaltauto.hu, kepesmotor.hu de mennek a jófogáson is.
Más:
Bandáztunk a lányommal az udvaron[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
hroberto
veterán
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Persu, és a többi témában kompetens segítségét kérném.
Hétvégén lecseréltem az olajat, kapott egy gyári szűrőt és ment bele a Motul 300V 10W40, viszont egy kicsit többet sikerült rátöltenem. Egészen pontosan kb. a max jelzés fölött van most a szint úgy 2mm-rel.
Gond lehet, engedjem le legalább vonalig? Előzőleg pontosan a max. vonalig volt töltve.Motoros haversrác szerint ő biztosan leengedné, mert a túl sok olaj (kérdés jelen esetben ez a + 2mm mit jelenthet pontosan, mert a könyve szerint 3,1 liter az olajcserekori feltöltési mennyiség és pontosan ennyit töltöttem most bele) nem tesz jót a motornak, állítása szerint olyan helyre is juthat olaj, ahova nem kéne, és melegedés szempontjából sem előnyös, mert a nagyobb olajmennyiséget nehezebben hűti már.
Míg VFR forumon többen is írták, h ők már többször töltöttek bele ennél jóval többet és azóta sok ezer km-t beleraktak probléma nélkül.Köszönet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sziada5925
aktív tag
válasz Topiccsendőr #53781 üzenetére
Egyet szoktam érteni a véleményeddel, de most nem teszem, szerintem ez - legalábbis nekem- hiba. Egyik motoromon se rángatott normális úton és most az ER-5 se rángat a gumicsere óta.
Üdv: Ádám
-
Topiccsendőr
addikt
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #53790 üzenetére
300V? Ha nem pályázol -és gondolom a vfrt nem pályázni vetted- akkor tényleg totál felesleges bele. 7100 teljesen jó. Ha jól tudom a 300Vt gyakrabban is kell cserélni, de ez csak rémlik valahonnan, nem 100%
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #53790 üzenetére
Hagyd úgy. Az enyém vagy 3 mm-rel a max fölött van ha forró a gép.
Különben is mit ír a használati utasítás hogyan mérd az olajszintet?
Ez a mérvadó. Nekem hideg motort 3-5 percig járat majd utána 2-4 percet vár. Ekkor csekk.
Nah ilyenkor nekem pont a min és max között van.
De ha meleg a gép és ekkor csekkolom akkor a max felett vagyok nemkevéssel.
Úgyhogy úgy nézd a szintet ahogy a használatiban van...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sziada5925 #53791 üzenetére
Az elengedett kormany nem uzemszeru hasznalat. Tobben reklamaltak emiatt nagy gumigyartoknal, a gumigyartok valasza mindig az volt, hogy a kormanyt fogni kell.
Sok felhasznalo egyebkent megkeresi a motor gyenge pontjat - meg is talalja - es csakazertis ott es ugy akarja hasznalni, ahol nem jo/ nem mukodik jol. Pl alapjaraton rangatva kozlekedni, vagy elengedett kormannyal kozlekedni, amikor csapkod. Ezeket el lehet kerulni, es nincs is rakenyszeritve a user, nincs olyan szituacio, ami elkerulhetetlenne tehetne az ilyen hasznalatot.
Engem meg lehet gyozni, mondd el, miert hiba ez?
Raadasul ha kisulyozod a gumit. 6000 km utan ugyanott lesz a gumi legkonnyebb pontja, mint uj koraban? Es ugyanannyi sullyal kell kisulyozni a kopas ellenere? Szerintem nem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #53793 üzenetére
Ez egy erdekes dolog. A 300V nek tobb olajhoz kepest rossz a valtokeno kepessege, a 7100 nak ugyancsak.
A 300V savasodasgatlasa is rossz, ezek alapjan tobbet bir ki egy masik olaj ket csereperiodus kozott, de ha evente csereli az ember, az boven eleg. Erdekesseg, hogy a habzasgatlasa is csapnivalo.
Forras[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #53797 üzenetére
Ahhoz, hogy neked rossznak tunjon milyennek kene lennie annak az egyetlen egy, arva, kisfelbontasu kepnek?
Ha egy t72 atment rajta, azt biztos kiszurjuk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hroberto
veterán
válasz FIREBLADE78 #53797 üzenetére
Holnap kiderül. Viszek magammal egy hozzáértőt, de ha minden a leírtak szerint van, és még enged is egy keveset az árból, akkor szerintem elhozom.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen