- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #26649 üzenetére
Igazából amitől féltem az a súlya, de hamar rájöttem, hogy az inkább előny. A GSX-R futóművéhez képest persze himbi-limbi, de olyan szépen vasalja ki az úthibákat, hogy potyogtak a könnyeim. Abszolút magabiztosan dobáltam jobbra-balra, ebben maximálisan partner, hiába nehéz az üléspozíció magabiztosságot ad, a széles kormánnyal pedig könnyedén bekormányozható. A naked ABS-es verzióval mentem, a féke szuper, nem drasztikus, lehet érezni, hogy sok kilót fékezel meg, de rendesen megfogja. A motort nem nagyon kell elemezni, minden helyzetből tisztességesen tol. Tényleg villanymotor, ennek megfelelően nincs is meglepetés ami nekem a GSX-R után kicsit fura, ezért párszor ledadogott.
Formára az elejétől fogva tetszett, az ülés alatti rekesz praktikus és nagy, simán kiváltja a hátizsákot, ráadásul vízhatlan, kényelmes, a csajom is felülne rá, erős, tartós, használható gép, amiről végre személyesen meggyőződhettem. -
Nippon
őstag
Tegnap végre megkaparintottam egy CB1300-ast. Nem tesztmotor volt, hanem az egyik szalonban adta oda valaki a saját bringáját.
Úgy érzem, hogy eleget sportoltam és nem igazán tudom kihasználni a motoromat, ezért fájó szívvel de szép emlékekkel búcsút intek a kategóriának.
2006-os gyártású 2007-ben forgalomba helyezett kék-fehér GSX-R 750-es bringám eladóvá válik.
Újonnan vásároltam, tank teljesen le van fóliázva 1 darabból, a fejidom, oldalidom, farokidom a kritikus részeken. Ennek megfelelően a motor karcmentes, makulátlan állapotú.
Van rajta Valtermoto rendszámtartó, olajsapka és emelőszem, valamint a gumikat BT-016ra cseréltem. Jelenleg 11000 km van benne, szervizkönyves, és a kötelezőkön kívül minden szezon elején olajat cseréltem. A motor gyári, mindenféle tuningtól, sportszűrőktől mentes. Télen-nyáron garázsban tartottam, gondosan bejárattam, nem az első motorom. Pályán egyetlen alkalommal voltam vele...Ha sikerül eladnom, akkor átveszi a helyét egy CB1300...
-
Nippon
őstag
-
Nippon
őstag
válasz
TayRol #26136 üzenetére
Ezt értem! Azt próbáld meg feldolgozni, hogy senkit sem érdekel, hogy a motorod hogy jött ki a gyárból, ha az nem szabályos. Mondjuk azt nem értem meg, hogy akkor miért kaphat egyáltalán rendszámot...
Szerencsére azért a legtöbb rendőr nem olyan kocka, hogy ne fogja fel ezeknek az ős KÖHÉM szaroknak a röhejességét, de ha nem talál téged szimpinek, vagy egész egyszerűen pikkel a motorosokra, akkor lazán előhúzhat valamilyen aduászt, és elkaszál még egy zsír új motorral is amivel amúgy minden rendben van. -
Nippon
őstag
Érdemes bepattintani egy xéno-t is, azt egyből meglátják és még mindig "tisztelik" az autósok. Persze nem szabályos de kit érdekel. Egyszer mondta egy rendőr, hogy az összes motorost meg lehetne büntetni, mert egy ős KÖHÉM rendelet szerint a hátsó sárvédőnek a kerék közepéig kéne érnie hivatalosan. (Simson style)
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #26119 üzenetére
Egyetértek! Amúgy a múltkor összefutottam egy bandával s14-ek, R33, R32-es Skyline-ok szóval gyenge volt. Az R33 2,2milla volt, igaz még jönne rá a regadó, jelenleg P-s van rajta. A srác azt mondta, hogy kb 3 nap kellet, hogy megszokja, hogy rossz helyen van a kormány
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #26113 üzenetére
Az Intid úgy jó ahogy van. Turbo nem kell rá, semmilyen elsőkerekes autóra nem való. Arról nem is beszélve, hogy azonnal ugrik az autó megbízhatósága. Az egyik barátomnak kompletten felcuccolt motor van az Intijében, mindene kovácsolt, minden fullos az utolsó csavarig, de kurva nyűgös az autó, valamit mindig kell szögelni rajta.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #26097 üzenetére
Nem szivattam a szerelőt soha, beletöltöttem az olajat a flakonjából és kész. Volt abba a betöltőbe mindenféle ásványitól kezdve sok förtelem. Szerintem ez normális, nem túlmisztifikált.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #26086 üzenetére
Szerintem a Honda 2000-ig gyártott minőségi motorokat, a mostaniak semmivel sem jobbak a konkurenciánál. A megbízhatóságot is hagyjuk, az sem igaz.
Sajnos ez igaz az autókra is, műszakilag sokáig az európai konkurencia fölött állt magasan, mára már a legtöbb európai modell lekörözi. Csalódtam bennük. Talán még egy faceliftes Type-S Accord a listámon van, de utána...
Igazából az új Hondások lelkesedésén szoktam meglepődni, valahogy elhitetik velük a szalonban, hogy ők egy kivételes képességű, járművet vásároltak, a konkurenciát egész konkrétan fikázzák! Hehe, szegények semmit sem érezhetnek a legendás Honda minőségből... -
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #26077 üzenetére
Azért ennél már kényelmesebb vagyok...
-
Nippon
őstag
válasz
runner 125 #26058 üzenetére
HJC CS-R1, a Samurai verzió elég faja. Az egyik barátomnak van egy olyan "csajsisaknak" 30 körüli áron kapható és élőben jobban néz ki, mint képen.
-
Nippon
őstag
válasz
bajnokpityu #26054 üzenetére
A kocsimat Honda márkaszervizbe hordtam és vittem magammal az olajat. A szűrőket megvettem tőlük és fizettem a munkadíjat. Végig ott álltam a kocsi mellett és ha le akarták venni az emelőről idő előtt akkor szóltam, hogy ácsi. Csorogjon csak ki szépen az olaj. (hiába jattolok szépen a szerelőnek kézbe, ha elfordulok már megy a linkelés)
Lehet faszverés, de még azt sem engedtem, hogy beletöltsék abba a betöltőkannába az olajamat, amivel mindenféle olajat töltenek a többi autóba. Inkább beletöltöttem én a kannából. Sajnos nincs otthon se aknám se csápos emelőm...
De a lényeg, nem tesznek szívességet vele, hogy megcsinálják a munkát, ők a szerviz én vagyok az ügyfél. Viszem a pénzt, cserébe pedig kulturált kiszolgálást várok.Volt olyan váltóolaj cserénél, hogy nem volt gyári MTFII Honda olajuk, bele akartak tenni helyette valami "szart", inkább vittem nekik egy másik márkaszervizből. Nevetséges állapotok vannak!
ahol álmomban jártam Magyarország..... F@szom!
-
Nippon
őstag
válasz
Gaboman #25887 üzenetére
A faluban sem szabályos a 60-70. Hidd el ha elkaszálsz egy kisgyereket, vagy egy öreg mammert aki esetleg belehal, akkor ugyanúgy a véredet akarják majd, mintha 120-szal tetted volna. De nem csak a gyorshajtásról beszélek, simán lehet baleset más szabályok megsértése miatt. Egy csomó idióta előz kívülről, veszélyesek az autósok is, idióták a gyalogosok és a legrosszabbak a bringások. Régóta vezetek és mindig odafigyelek a többi résztvevőre. Ha motorral megyek mindig autós fejjel gondolok az akcióimra, ha autóval akkor odafigyelek a motorosra. Az a fő baj, hogy az emberek figyelmetlenek, szerintem az a gyalogos aki mondjuk lazán kilép egy jármű takarásából legalább annyira hibás, mint aki a sebességhatárt túllépve elcsapja...
-
Nippon
őstag
válasz
Gaboman #25864 üzenetére
Fejezzétek már be ezt a sok álszent faszságot! Nincs a világon olyan motoros aki még soha nem szegte meg a szabályokat, ebből az esetből most baj lett, tragédia. Ez ellen tenni sajnos nem lehet, ilyen és hasonló esetek mindig lesznek, sajnos.
A srácot valószínűleg keményen megrángatják, de azért nem kellene mesterségesen (média) felpumpálni ezt a történetet. Az újságok nem éreznek együtt a családdal, csak egy kis extra bevételre számítanak egy szaftos címlappal.... -
Nippon
őstag
Lehet, hogy nemsokára eladó lesz egy 80. évfordulós 1150R BMW kb 4000ezer km van benne. Ár alatt lesz.
Érdekel valakit? -
Nippon
őstag
Érdekes, én azt hittem, hogy a fórumnak az a lényege, hogy az emberek segítsenek egymáson az ismereteikkel, tapasztalataikkal...
Ez nem arról szól, hogy ki mit vall, és senkit sem támadtam le azért, mert sportszűrőt használ. Azért emeltem fel a hangom, mert többen olyan téves meggyőződésben vagytok, hogy ezek a szűrők egyenértékűek a papírszűrővel, ami nem igaz.
Lehet használni, csak nem kell mindenkinek feltétel nélkül ajánlani aki nem ért hozzá. -
Nippon
őstag
válasz
[lAyCsI] #24844 üzenetére
A mosható szűrőbetét és a direktszűrő között semmilyen különbség nincs, anyagában, működésében mindkettő ugyanaz. A K&N is árul autóba betétet és direktet egyaránt, amit mosni és olajozni kell.
Ezek nem szűrnek olyan jól, mint a gyári papír, ezt írtam le előzőleg Ali-nak is párszor.Majd jöttél te:
ez hülyeség már bocs...
az égegyatta világon semmi baja nem lesz tőle,
ha ártana nem hiszem hogy világszerte ennyire elterjedt lenneBaromságokat írkálsz, és ilyen komoly érvekkel támasztod alá, még jó, hogy eldurran az agyam...
Igazad van tényleg azt hiszel amit akarsz, csak ne írd le egy nyilvános fórumba tényként! -
Nippon
őstag
válasz
[lAyCsI] #24815 üzenetére
Küldjek neked képet egy olyan dugattyúról ami össze van karcolva, a direktszűrő miatt. Megjegyzem egy tuningolt Integra Type-R blokk-ból van, aminek egyetlen alkatrésze sem vásári darab...
Minden ilyen szűrő a motor élettartamát rövidíti, különösen ha olyan helyen használod ahol gyorsan koszolódik.(a város is ilyen).
Áruld már el, hogy milyen előnyöd származik egy sportszűrőből, ha nincs hozzá rendszer, Power Commander és egy ember aki ezt faszán be is lövi?
Csak hátránya van!
Elterjedt, és? Cigarettát is lehet kapni mindenhol, mégsem egészséges.Egyébként meg pont leszarom az egészet, nyugodtan csavard le a szelepfedelet és lapátoljál homokot a gépedre, a Prolong úgyis mindentől megvédi.
18 éves kiscsaj vagy, hogy bármit elhiszel??
-
Nippon
őstag
Felőlem azt hiszel el amit akarsz, de ezek a sportszűrők nem tesznek jót a motornak.(persze nyilván nem egy életre vetted) Abban se legyél biztos, hogy a gyári szűrőn nagyobb a haszna a kereskedések. Van olyan pár olyan nagy márka amit itthon is meg lehet venni 40-50%-al olcsóbban, mint a bolti ár. (ruha, sisak, alkatrészek)
-
Nippon
őstag
Az bizony "sportszűrő", mégpedig pont a nagyobb áteresztő képessége miatt, ebben nincs semmi marketing. Nincs olyan, hogy nyitott szűrő! Az autóknál van direkt szűrő, ahol ugye kiszedik a légszűrőházat, és a szívósorra dugnak egy szűrőt. Fasza, mert a legtöbb esetben nem csövezik ki megfelelően, és a motorról szívja a meleget, arról nem is beszélve, hogy minden dzsuvát összeszed és télen nehezebben melegedik be vele a motor.
Ezek a szűrők a versenysportból jöttek, mert ugye ott a teljesítmény az elsődleges, a futásteljesítmény szó ismeretlen. Önmagában egy sportszűrő semmire sem jó, a megnövekedett légmennyiséghez programozni kell, változtatni a keverékképzést, és nem árt a szellősebb kipufogórendszer sem.
Az hogy a Honda kereskedésben erre buzdítottak, hát.... Ott azt fogják mondani, amit hallani szeretnél, és még hoz is nekik a konyhára.
-
Nippon
őstag
válasz
Boci_83 #24793 üzenetére
Elég csúnyán oda tud baszni a motornak a sportszűrő, még akkor is ha K&N. A gyári papír jobban szűr. Egyébként sem értem, hogy minek sportszűrő a motorba, ha nincs hozzá komplett rendszer + commander...
Egy szavazat a gyári papír mellett (6ezrenként ellenőrzés, szükség esetén csere) -
Nippon
őstag
Jön valaki szombaton a Hringre?
-
Nippon
őstag
Spool fekete 52-es bőrnadrág nem kell valakinek, hibátlan, színre-szagra új. ócsóér?
-
Nippon
őstag
válasz
Gaboman #24425 üzenetére
Teljességgel kizárt, hogy a 695-ös Duki nagyon megy... V2-ből csak 1000res vagy nagyobb. Dukiból az S4R meg az S4Rs-re lehet azt mondani, hogy megy. A 12 ezres szervizperiódus pedig olyan, mint autóknál a 30.000ezres. Mese!
Amúgy egy ismerősömnek volt egy szép S4R bringája, 26ezer körül adta el, addig nem volt semmi baja. -
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #24390 üzenetére
Mármint a Tuono?
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #24389 üzenetére
Elfelejtettem Ali-nak megemlíteni, hogy nekem 2006 óta létezik a Tuono, én onnan jegyzem.
Szal a 2006-os Tuono és a 2006-os alap Mille futóműve nem egyezik tudtommal. -
Nippon
őstag
Mindenkinek a saját kölyke a legkedvesebb. Ezeknek a motoroknak eléggé tingli-tangli futóműve van, városban eltötyögni ideális, motorozgatni ideális, de a Z750 vagy a Hornet motorja elég erős ahhoz, hogy kifektesse a futóművet. Ha nem akarsz csapatni, akkor elég.
Tudtommal a kategóriában talán az új Hornet futóműve a legjobb. -
Nippon
őstag
Egy fokkal jobb, mint micsoda? A futóműve is butítva van a Mille cuccaihoz képest, meg a blokk is picit. Nekem tetszik meg minden, még tudnék is kedvezményt rá, csak félek az olaszoktól. Minek legyen kisebb, mint 1000ccm? A nyomatékhoz kell a lökettérfogat...
Integra:[ Akkor mindenképpen érdemes várni rá. Tudom, hogy nem egy kategória a Tuono-val, csak azt próbáltam éreztetni, hogy milyen motorok állnak hozzám közel. A CB lenne a kompromisszum. De most olvastam az írást a KTM 990SMT-ről az is tetszik.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #24366 üzenetére
Igazából nincs olyan, hogy veszel egy jó motort és kész. Legalább két motor kellene vagy inkább három, de azt sajnos nem engedhetem meg magamnak. Vennék valami jó kis naked-et, de a japánok nem gyártanak olyat amilyet szeretnék. Tuono Factory, Ducati Streetfighter, KTM 990 Superduke, ezek jók lennének, de drágák és az utas számára nem is kényelmesek. Sajnos a barátnőm nem szeret a GSX-R-en ülni (meg tudom érteni), így viszonylag keveset motorozok(tavaly is alig, idén meg még csak esténként voltam). Tehát kell nekem egy motor ami kényelmes, erős, megbízható és jó. Ez pedig a CB1300. Kompromisszumot kell kötni... Vagy cseréljem le a csajt?
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #24358 üzenetére
Lehet, hogy rá fogok kényszerülni egy ilyenre.... Igazából csak a súlya riaszt el egy kicsit. Kizárólag ABS-es naked-et vennék, ledobnám róla azt az ocsmány hurkatöltőt az oldaláról, meg tennék rá egy rendszámtartót. Az a kipu nagyon elcseszi az arányait. Tényleg nem kell valakinek egy k7-es 750-es GSX-R?
-
Nippon
őstag
Ne izgassatok, mert a végén megint elkunyizok egy tesztmotort a Harley-tól...
-
Nippon
őstag
2,5 kg az ABS ami a Hondánál 10...
-
Nippon
őstag
Eladó egy Spool SP-11-es protektoros bőrnadrág. Nagyon szép, egyszer sem áztatta el eső, kívül-belül tiszta, vékony alsóruhával hordtam csak párszor. De ez látszik is rajta.
52-es méret. Összezippzározható (van hozzá ellendarab amit bármelyik kabátba bele lehet varrni.)Nadrág: 25K
Íme:
[link]Valamint van egy 120/70-es Bridgestone BT014-es első gumim defektmentes, 6800km-rrel
5 ropiért vihető. -
Nippon
őstag
Valaki vigyemán el az 52-es fekete spool bőrnacimat, be sincs törve tökúj na...
-
Nippon
őstag
A K6 gyártású klasszikus kék-fehér színű 2007-ben üzembe helyezett csilli-villi GSX-R 750-em is eladósorba került. Sérülésmentes, igényesen fóliázott (fejidom, oldalidom, farokidom, tank, lengővilla) 8 ezer párszáz van benne, nemrég kerültek rá új Bridgestone BT-016-os gumik. Van rajta szép kék Valtermoto emelőszem és olajsapka.
-
Nippon
őstag
Eladó egy 52-es méretű fekete protektoros spool bőrnadrág. Makulátlan állapotú, sehol sincs betörve, új illata van.
Olcsón adom, valaki vigye már el, hogy ne kelljen kerülgetnem....
06-30-309-23-34
-
Nippon
őstag
Lehet, hogy el kell adnom K7-es 750-es GSX-R 750-esemet
.... 83xx km van benne. Ha valakit esetleg érdekel, megírom a részleteket.
Amúgy, hogy hozzászóljak az előbbiekhez, ezzel is megvan a 200 2.ban, mért adatok alapján
7,56 vagy 7.65mp alatt. -
Nippon
őstag
Feleleveníteném egy régi hirdetésemet:
Eladó egy Spool SP-11-es protektoros bőrnadrág. Nagyon szép, egyszer sem áztatta el eső, kívül-belül tiszta, vékony alsóruhával hordtam csak párszor. De ez látszik is rajta.
52-es méret. Összezippzározható (van hozzá ellendarab amit bármelyik kabátba bele lehet varrni.)Legutóbb 25 ezerért hirdettem, de biztosan megegyezünk.
Íme:
[link]Valamint van egy 120/70-es Bridgestone BT014-es első gumim 6800km-rrel, 4mm-res mintával. Defektmentes.
Ha valakinek kell csak mondjon rá valamit és viheti... -
Nippon
őstag
Most dobom le a motoromról a gumikat. Bridgestone Battlax BT-014-esek, 120/70 illetve 180/55-ös méretűek. 6500Km-van bennük, az első még fasza, a hátsó meg jó egy burnoutra
Jelképes összegért vihetőek. -
Nippon
őstag
Eladó!
Spool SP-11-es protektoros bőrnadrág. Nagyon szép, egyszer sem áztatta el eső, kívül-belül tiszta, vékony alsóruhával hordtam csak párszor. De ez látszik is rajta.
52-es méret. Összezippzározható (van hozzá ellendarab amit bármelyik kabátba bele lehet varrni.)Ár: 25k
-
Nippon
őstag
Alpinestars, Dainese...
-
Nippon
őstag
Van egy eladó Spool SP-11-es bőrnadrágom is. Szintén nagyon szép, egyszer sem áztatta el eső, kívül-belül tiszta, vékony alsóruhával hordtam csak párszor. De ez látszik is rajta.
52-es méret.30.000Ft
-
Nippon
őstag
Van egy eladó gerincvédőm, ha valakit érdekel.
Spidi Airback, szalonállapotú, karcmentes tényleg csak párszor volt felvéve, de ha valaki megnézi úgyis látja. M-es méretű a derékpántja, 185cm magasságig jó.
A bolti ára 55.000Ft, tőlem egy huszassal olcsóbban vihető
-
Nippon
őstag
válasz
Nightmare #8610 üzenetére
Hehehe, hát motorja válogatja. Ha én 2500-3000 ig forgatnám a gixxert, akkor azzal többet ártanék vele szegénynek.
Az én receptem: motor kitol, beindít. Addig felöltözök és nyitom a kaput, ha elérte a 60 fokot, akkor elidnulok és 6000 fölé nem pörgetem amíg be nem melegszik jobban. Ha elérte a 80-at akkor már kaphat, de akkor sem tiltásig és nem hirtelen nyélgázzal.
A helyben járatás egyáltalán nem hülyeség!Ui: Attól, hogy a vízhőfok beállt, attól még az olaj lehet "hideg". Nekem volt egy fasza kis VTI Civicem, amikor beállt a víz, akkor még 5km-ert vártam amíg elnyomtam neki. Annyi kellett az olajnak, hogy jó legyen. Szerencsére nem 3km-re laktam a munkahelyemtől!
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #6191 üzenetére
Kiütötte Haydent a kis gecc, szegény meg rommátörte magát. Füstösképű és le sem ér a lába a motorról. Nemszeretem
Te viszont beteg vagy, hogy ilyen leveleket írsz, sírva röhögtem
Aktív témák
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB-(MC9E4MG/A) Ezüst -3 év gari
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest