- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
2006.03.02-an vettem konkretan, mondom, tudomasom szerint ot darab piros jott be kishazankba, gyanakszom, hogy mindegyiket eladtak Budapesten azonnal.
Viszont az enyem volt a legeslegelso
Erzesre 250-nel jarodott be, mert onnantol ereztem, hogy van ereje a motornak.
Folytas mindig az adott orszag kressz-ehez van igazitva, finnbe pl 25-re van lefolytva...
Szoval a motort nem ugy terveztek, csak azert szoktak bennehagyni az elso ezren, hogy ne tortenhessen semmi baj, meg veletlenul se. Nekem is nagy fegyelem kellett az elso szazon 20-40 kozott kozlekedtem, semmi hirtelen gazadas, mas felig huzva. -
etnies
senior tag
Enyemben 600 kilomter van, holnaptol ujra szorgosan rakom bele, naponta otvenet.
Eddig annyi bajom volt, hogy az aksirol lejott a gazelvezeto cso, levagtam a veget, rahuztam ujra es tekertem egy kort szigetelovel az aksin, hogy fix maradjon.
Nekem siman csukodik a sisaktarto ajto, csak ugye picit le kell nyomni a vegen, mert egy gumi vedi a becsapodastol.
Nalam a bowdennel se volt gond, szepen tudom adagolni a gaz
.
En mar folytas nelkul hoztam el, en jaratom be, faszsag, hogy 1000 kilomter. A lenyeg, hogy fokozatosan noveld a tempot es a kigyorsitasokat, az enyem kb 250 kilomternel jarodott be, de meg nem huztam nyelre soha, majd ha kicserelik a hajtomuben az olajat es vegre elfogy a gyari olaj, amit beleraktak uzembehelyezesnel, beleontom a 100%-os Repsolt.
Magyarnyelvut en kaptam a vasarlas utan harom hettel, en vettem az elso NRG-t 2006-ban itthon, nem volt meg kesz a forditas.
A piros az tenyleg furcsa. Tavalyi modellbol volt piros, minden verzioban, iden nem tudom miert, kivettek menet kozben.
Ha ellatogatsz az Olasz Piaggio oldalra, ott is csak a Purejet verziot lehet pirosba rendelni, de nincs rola kep. Csak arrol a tipusrol, az osszes tobbirol igen. A magyar es a mas kulfoldi Piaggio oldalon sehol nincs piros (vegigneztem az osszeset kivancsisagbol)
Tudomasom szerint ot darab piros van itthon (ebbol harom Budapesten, Sarkannyal egyutt), enyem volt az elso 2006-os rendeles, azt mondtak mar akkor, nem biztos, hogy tudnak szerezni, aztan vegul ami bejott az elso szallitmannyal, azt adtak el, azota se kaptak, de a vilagon sehol se. Teljesen erdekes dolog, kivancsi vagyok, mi lehet a hatterbe. Ezt a szint akarjak az Olasz piacra szant injektorosnak fenttartani?
Furcsa.
Ha jol sejtem, te is a Gyali uton vetted
En majusban fogom vinni az ezres szervizre, alig varom mar.
ui: az egyik piros a Raday utcaban egy futare, a masikat meg a TotalBike-n lattam. -
Topiccsendőr
addikt
Ez a sztenderes dolog akkor van, amikor rossz helyre rakják vissza a gázbowdent, és megnyomja a sztender. Ezért változik a holtjátékod, amikor kirakod sztenderre. valami miatt szét volt szedve és rosszul lett visszarakva, esetleg vissza sem lett rögzítve a váz aljához a bowdened.
-
Topiccsendőr
addikt
-Igen
-de
-Na és itt jön az, amit sokan nem vesznek figyelembe:
Ha van már egy nagyobb teljesítménnyel rendelkező blokkod, akkor nem ártana, ha hozzáigazítanád a kihajtást is, azaz plusz költségek: variótárcsa, röpsúly, szíj, kuplung, végáttétel. Szóval ezután hallottam olyanról, ahol 140 fölött volt a vége. -
pini1020
tag
Az csak az egyik része ,hogy nem bírja olyan sokáig,de vedd is meg azt!! Nem 20e egy olyan főtengely...Én is akartam valamikor tuningot de ha átgondolod akkor rákültesz az 50esre 100-130-at és jobban megy de meddig? A másik hogy nagyobb ccm-nél már a gatyád is elkérik egy alkatrészért... Jah és a legnagyobb dolog az emberek szivesebben veszik meg a gyári motort mint az agyontuningoltat!!!
-
Topiccsendőr
addikt
Lassabban fog gyorsulni jóval. Attól függően, milyen nehéz röpsúlyokat raksz bele. Szóval húzod neki, és nem megy.
Asszem így érthető.
Az élettartama mindennek kisebb lesz, ha elkezded fűrészelni-tuningolni.
Mivel le vannak szabályozva gyárilag, te meg kiszeded belőle ezt, és úgymond nem rendeltetésszerűen használod, jóval hamarabb el fog kopni a nagyobb fordulattól, többet is fog enni.
Azok a főtengelyek sem bírják túl sokáig. A tuning cuccokkal igen hamar szétesik egy robogó... is.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- YEELIGHT Cube Smart Lamp spot + base moduláris RGB okoslámpa
- Sage Filteres programozható kávéfőző eladó SDC450BSS
- Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- hibás WerMamba Phantom roller +ajándékkal! (kivehető akkus, tárcsafékes)
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6230 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest