- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
-
félisten
Mekkora poén már a végáttétel olajbeöntőbe homokot tenni? Nekem pedzegették a kedves kollégák. Benne leszünk a kék fényben ha megtörténik. Mert még életjelet ad addig ütöm.
-
qpakcovboy
őstag
Első bajom kijött a nexussal. Furán viselkedett a gázkar, olyan, mintha a markolat alá szorult volna valami. Délután szétszedtem, de a markolatnál minden ok. A motor felőli oldalon viszont láttam, hogy a bowden elszakadt....
Nem akarom elszúrni, ezért inkább szervizbe viszem, viszont nem tudom, hogy ez bele tartozik-e a garanciába (két éves 13 000 km), illetve ha nem tartozik bele, akkor tudok olyan szervizt ahol odaviszem és megcsinálják? Nem hagynám ott szívesen sehol, de gondolom a szezon miatt csak a béna szerelők unatkoznak.... -
latyak17
tag
Sziasztok! Robogót vásárolnék. Ki is néztem egyet ami nagyon tetszik. Mi a véleményetek róla?
ez korrektnek tűnik : [link]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz latyak17 #37961 üzenetére
Az nem segédmotoros kerékpár, mert több, mint 50cm3 és 45 km/h-nál gyorsabban tud haladni. Akkor viszont rendszámosnak kellene lennie, aminek a képeken nyoma sincsen. Az a jármű egy guruló törvényszegés! DEGEC OFF
Bocsika, ma nagyon nyom a meleg...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #37964 üzenetére
Nekem akkor is gázos ez a hirdetés
Valaki rákölt egy csomó pénzt a gépére és utána eladja rögtön ( 1000 km van benne ) kihasználatlanság miatt?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
True
aktív tag
Ez már volt? [no prisoners 2012!]
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
félisten
Még soha mióta megvan a robogó nem néztem pontos fogyit, most is csak 95%-os a pontossága, de 225km (GPS mérés) 7L-ből és még nincs tartalékon. Ez olyan 75%-ban végsebességen értendő.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Oppá gángám sztájl tádádádádádá (hallgatható verzió, hátha valaki nem ismeri )
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #37966 üzenetére
Nem mondtam, hogy nem gázos...
bogyo112: kihegyezett gépnél úgy tudom,
igen, bár nincs közvetlen tapasztalatom...wolfnet: "Róma, az ökör város?"()
SymbianOS: hogy egyenletes tempóban
elcsettegsz 200+ km-t 7L-ből, normális.
Gyári a géped, nem hajtod szét lámpától
lámpáig. Próbálj ugyanennyit menni itt a
városban, tuningolt géppel. Megnézném.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ezt már láttam akkor is sokkolt, most a 2013-ast nézem. Néha más történik mint amire számítok, főleg azoktól akik elestek (mert van aki csak eldől). Bár ki tudja ha esek lehet én is így reagálok.
DigitXT! Tervezek még egy esti kiruccanást pestre, korábban meg soha nem volt baj ebből. Megpattanni meg tudok a lámpától, mire az illető a gázpedálhoz ér már nem vagyok ott, az más, hogy utána lazán utolér.
[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
Motoroztam ma a Hondával a városban és az a tapasztalat, hogy 8-10 km után megállok egy lámpánál és le akar fulladni, majd meg is szívtam mert megfulladt gázra. Úgy vélem nagyon melege lehet, mert olajcsere perióduson belül vagyunk még jócskán, és nem fordul elő szinte soha, csak amikor ennyire nagyon meleg van. Sajnos levegőhűtéses még ez a széria. Nincs vele gáz igaz?
Privátban érdeklődj! :)
-
hermanyi
őstag
válasz DigitXT #37972 üzenetére
"hogy egyenletes tempóban elcsettegsz 200+ km-t 7L-ből, normális."
Nekem a DD 100 km-en 5 lityi csak város . (10 melóba reggel fél 8 kor 10 haza délután 5-6 körül.) Remélem a fogyasztás a 2 héten belüli szervizelése után azért visszáb esik . Amúgy nem szoktam agyon húzni neki , de kegyetlen sok lámpa van útközben .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
félisten
válasz wolfnet #37976 üzenetére
Hagyd a fenébe még meleg van. Ha később se jó akkor kell vele tökölni. Pl reggel milyen? Én 5 fele indulok, olyankor jó, még a célállomásnál is, hazafelé már kevesebb. = meleg a baja. Most este is mentem, jó volt. = a meleg a baja.
Grillo! Nekem az odaút is egy kisebb túra, azért nem átlagos. Meg itt felénk más, ott lehet kóricálni jó nagy területen.
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
Nem írtam, de lassan megérkezik minden a korábban általam említett/vásárolt kotvány Speedfighthoz.
A Tajvani variót inkább nem vállaltam be. Helyette inkább EZT rendeltem meg. Rendeltem még 1-1 pár első/hátsó fékbetétet. Ezek meg is érkeztek.
Amit még várok, az egy 17,5-es Motoforce Racing karburátor, indexbúraszett, gyári matrica és STR8 kormánymarkolat.
Karbit azért (is) kell cserélni, mert, mint kiderült, el van repedve. Nem értem, hogy a frászba tudták elrepeszteni a karbit. Na jó. Értem, de mégsem.Idomjavításhoz és festéshez már megvettem a festéket is és műgyantát üvegszövettel.
Már neki is álltam volna, de meló után a dög melegben már nincs erőm hozzá, hétvégén meg szintén nem volt kedvem kimenni sem a levegőre. Örültem, hogy legalább hűsölhetek. Pedig mindig eltervezem, hogy akkor na most nekiállok, de mire odáig elérek, már nincs erőm.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
félisten
Jé ezzel 1:19:09 is el lehet esni?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #37979 üzenetére
Ennyi. Állandó indulás/megállás = extra igénybevétel.
Városon kívül haladni, egyenletesen, az egészen más.Most mondjam azt, hogy Barátnőm autója a városban
megkajál 7-8L-t 100-on, országúton meg akár 5 alatt?
(A Maja bőven nem ennyire "érzékeny", aminek persze
oka az is, hogy ritkán kell vele a dugóban álldogállni...
Azért országúton elmentem én is 3,5L alatt a legutóbb,
míg a városban 4 alá menni nehézkes, pláne varióval.)Másik témához: bárcsak mindig (!) olyan lenne a pesti
forgalom, mint éjjel...! Mondjuk robogóval átvágható a
dugó, csak a lámpákat kell figyelni, hogy meglegyen a
zöld hullám, aztán lehet haladni frankón: éjjel ugyanez
autóval is kivitelezhető. Nappal esélytelen; pláne most,
hogy mindenhol túrnak valamit, amerre járni szoktunk. -
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37987 üzenetére
Én továbbra is állítom, hogy az egész harc a literekkel csak is kizárólag kéz függő. Városon belül is kihozom a Hondából a 2l ha hidegvérrel oda figyelek a kezemre és nem akarok tankolni a héten már. Viszont amikor sietek és élvezem hogy elrepesztek az autók mellett akkor megeszi a 3.6litert is. Háh!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz korpicschess #37991 üzenetére
kcsa: az ötvenesből többet veszel ki ha 60al mész vele, mint egy 110-125-ösből, ezért logikus, hogy 60as utazónál az ötvenes többet fog fogyasztani. A moto-zetám végsebességen használva 6000rpm-et pörgött, és ennél a fordulatnál nekem is elkérte a 3.2litert, illetve 3 liter alatt nem igen jártam el vele. 3literes volt a tankja is, és 110 kilométereket tudtam megtenni egy tankolással.
szerk: volt hogy a benzin csőben lévő anyaggal gurultam el a kútigkorpicschess: nem is kell megállni vele egyáltalán
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
kcsa
veterán
Önkínzók
Amúgy nekem is az a tapasztalatom, hogy robogókat nézve nincs érdemi (van, de nem akkora, mint a teljesítmény/sebesség/gyorsulásbeli) különbség 50-125-250 között, ezért is választottam anno a 250est.
-
wolfnet
tag
Jogosan választottál. Én ötvenest vettem, és aztán rájöttem, hogy nekem kevés. Azóta is a nyakamon van, mert nem tudom eladni, persze már a Hondával járok egy hónapja és imádom, de nem igen akarják elvinni a moto-zetát! És itt most jelzem hogy Király gép! haha
Privátban érdeklődj! :)
-
korpicschess
veterán
válasz wolfnet #37994 üzenetére
Azért valami "megkímélt, garázsban tartott, hibátlan, 7000 km-et futott, totál gyári (de új gumikkal, frissen szervizelve, bejáratós), hölgy tulajtól, számzáras bicikli lakattal, 50-es de 150-es órát akasztja, végsebességen 2 literes fogyival" olasz robogód lenne, akkor könnyebb lenne a dolog.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
wolfnet
tag
válasz korpicschess #37996 üzenetére
Ne is mond. Pedig ez is ugyan az belülről és itt a vicc. Olasz licenszelt kínai gyártású a motor. Olasz a blokk, japán a karbi, kínai a cvt és az összes többi sz*r. Amikor megvettem, lecseréltünk rajta kopó dolgokat, mint görgő (malossi 6,5-s szett került be), olaj és benzin szűrők, levegő szűrő, gyertya csere is megvolt, szelephézagot leellenőriztük, karbit újrahangoltuk, gáz bóvden kicsit szutykos volt és nehezen járt ezt is kitisztítottuk, fékeket átnéztük, akksit vettünk bele, izzót cseréltünk hátul mert kiégett... aztán természetesen olaj lett cserélve. Minden karbantartást számlával és dobozzal igazolok. Pöcc röff a moci gyerekek és csak azért mert noname nem is nézik meg! Diszkrimináció!
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #37988 üzenetére
Már csak elméletben sem lehet "kizárólag" (!) kézfüggő.
Gondolj bele, hogy minden megállás után az elvesztett
(fékezéssel elfűtött) mozgási energiát vissza kell nyerni.
Gyorsítás közben tehát mindenképpen többet fogyaszt
a motor fajlagosan, mint amikor csak a légellenállást +
gördülési ellenállást (és más súrlódási veszteségeket)
kell ellensúlyoznia. Az nyilván igaz, hogy függ a fogyid
a gázkezeléstől nem kicsit! Ilyen szinten én le szoktam
sz*rni, úgy megyek, ahogy kényelmes, ha kell tankolok.
De hogy városon kívül nem csak a csuklód miatt eszik
kevesebbet a vasparipa az is tény. Ott már inkább csak
a választott utazósebesség számít, mert a légellenállás
azzal nem egyenesen, hanem négyzetesen arányos.
(Példának okáért a hivatkozott személygépjármű majd'
2 literrel többet kér folyamatos 130-nál, mint 90-nél.)De erről szerintem kérdezd a hypermilereket, ők biztos
tudnak praktikákat, hogyan megy a 600-as gép 3L-ből. -
kcsa
veterán
válasz wolfnet #37997 üzenetére
A moto-zeta a gyors google keresésem alapján az a feltűnően randa (szubjektív sorry ) műanyag rácsos-fényszórós csoda? Egy időben volt egy csomó a környékben, aztán eltűntek...