- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #37988 üzenetére
Már csak elméletben sem lehet "kizárólag" (!) kézfüggő.
Gondolj bele, hogy minden megállás után az elvesztett
(fékezéssel elfűtött) mozgási energiát vissza kell nyerni.
Gyorsítás közben tehát mindenképpen többet fogyaszt
a motor fajlagosan, mint amikor csak a légellenállást +
gördülési ellenállást (és más súrlódási veszteségeket)
kell ellensúlyoznia. Az nyilván igaz, hogy függ a fogyid
a gázkezeléstől nem kicsit! Ilyen szinten én le szoktam
sz*rni, úgy megyek, ahogy kényelmes, ha kell tankolok.
De hogy városon kívül nem csak a csuklód miatt eszik
kevesebbet a vasparipa az is tény. Ott már inkább csak
a választott utazósebesség számít, mert a légellenállás
azzal nem egyenesen, hanem négyzetesen arányos.
(Példának okáért a hivatkozott személygépjármű majd'
2 literrel többet kér folyamatos 130-nál, mint 90-nél.)De erről szerintem kérdezd a hypermilereket, ők biztos
tudnak praktikákat, hogyan megy a 600-as gép 3L-ből.