- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38546 üzenetére
Motorja válogatja: a múltkor töküres tankot csurig öntöttem OMV100-zal, nekem sem jobban nem ment tőle, sem kevesebbet nem fogyasztott belőle. Másnak meg nagyon észre venni!
Autóból is a régi-régi, karburátoros Honda Civicem nagyon kényes volt a benzinre (az akkori 98-assal sokkal jobban ment, ráadásul fél literrel kevesebbet is kért, mint 95-ösből), az injektoros Renault-oknak (Clio majd Thalia) meg teljesen mindegy volt, kár volt beléjük az előírtnál jobbat tölteni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
wolfnet
tag
válasz Bogyó bá' #38551 üzenetére
Lehet hogy a modernebb konstrukcióban a lambda-szonda jobban tudja már szabályozni az üzemanyag minőséget. Nálunk is, ha jobb üzemanyag kerül a kocsiba "semmi sincs". Átállítja a keverék-arányt a lambda-szonda és ugyan úgy megy az autó. Gyakorlatilag akkor számít ez, ha rosszabb minőségű benzin kerül a kocsiba, hogy akkor is el fog indulni a jármű.
Nem próbáltam még a Leadembe prémium 100as üzemanyagot tölteni, de abból kiindulva, hogy a 95-s shell üzemanyaggal is jobban megy lehet, hogy egy adalékolt prémium üzemanyaggal jobban menne, aztán az is lehet hogy nem. Kipróbáljam valamelyik nap?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #38556 üzenetére
Időnként jó neki, ha kipucolod.
A totalcaros Novoth Tibor szokta mondani, hogy amit a motorból "kipucolsz" az mit gondolsz hova lesz? Eltűnik? Elég minden? Biztos, hogy elég minden? Nem kerül az olajba? Félek az ilyen kipucolásoktól. De kipróbálhatjuk.
Privátban érdeklődj! :)
-
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #38560 üzenetére
Jó 2T-nél valószínű hogy elég minden ami az égéstérbe kerül.
huszi.gyb: például 9évvel ezelőtt, amikor az akkor új fiat brava-ba 100as shell-t tankoltunk kontrollálatlan égés keletkezett és alapjáratnál le akart fulladni a kocsi, előzésnél magas fordulaton olykor rángatott. Autó diagnoszta állapította meg a hiba jelenséget.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #38559 üzenetére
Valami jó telót küldj vazee :~)
Írtam már párszor hogy melóból tolom telefonról! Majd megszokod :~)[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
DigitXT
félisten
-
molnarpeter
nagyúr
Amíg nem növelitek a kompressziót, felesleges a gyári előírásnál jobb benzin. Majd ha ültetitek a hengerfejet esetleg...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #38571 üzenetére
Hidd el, sokat számít, ha áll a motor. A 95-ösből jobban kispórolják az adalékokat, vagy nem tudom... Anyámék Kymco-ját 95ös benzinnel tettük el... 1 hónap után alig indult. Ahogy volt egy kis jó idő, kihajtottam belőle, majd tele löktem 100-assal. Utána pöcc-röff.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #38572 üzenetére
Na jó, de ha az a friss benya 95-ös lett volna, akkor is pöcc-röff, nem?
A teszt úgy lett volna hiteles, ha a 100-as benyával is áll 1 hónapot.#38574: ja, akkor jó. Nekem sima 95-össel állt tavaly októbertől idén
tavaszig, és pöcc-röff volt, de amúgy az adalékolás márkánként is eltér.[ Szerkesztve ]
-
félisten
vele mentem ma ez a vizsgamotor. Remegek, ez egy álat! ! ! ! KELL!!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6n-7037210 -
golyani
addikt
nagyon esedékes az új vario, úgyhogy kérdezek:
mivel járok jobban? Polini Speed Control (241.301 cikkszám) vagy malossi multivar (517075 cikkszám) ? az alany egy gyári aerox.
-
huszi.gyb
senior tag
Kaptam választ a kék holdtól. Kb kitörölhetem vele a s**m. 4 kérdésből annyi volt a válasz, hogy a Michelin mintája klasszikus mintázatú, míg a másik modernebb. (Jéé b+ nem mondja). Azt hiszem Michelin gumit feldobatom a vasra, és kész
Variot, szíjat, és minden finomságot kb hány km-enként szoktatok cserélni?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dealer95
őstag
válasz golyani #38580 üzenetére
Nekem Polini Speed Control-om van. (piaggio-s, 19x15,5-es görgőkkel)
Ma lesz behangolva (most raktuk bele az új kontrasztrugót)
Akitől vettem azt mondta, hogy ez jobb mint a malossi multivar (mert az is volt neki eladó, és mutatta is hogy a polini miért jobb, de gyári konfoghoz a malossi is jó, sportkipufogóval szerintem a Polini talán jobb lesz)
Ennél 31 fokos a szög.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hadd vidítsam fel a bandát egy kicsit ebben a szomorú, baßott nagy melegben (vizuális típusok előnyben):
Képzeljétek el, hogy egy ötven éves szakállas vén faß - én - ülök a 30 fokos szobában a PC monitora előtt egy szál fürdőnadrágban, és dolgozom, magyarul gépalkatrészeket rajzolgatok Autocad-ben. Ez eddig ugye még semmi, most jön a csattanó: a fejemen a huszi.gyb motoros topictársunk nagylelkű segítőkészsége jóvoltából, fél ár alatt beszerzett, vadi új Kappa KV4 zárt bukósisak. Már egy órája. Tágítom, mert egy picit (nagyon) szűk! Normáááliiis?!
Nem, nem vagyok hajlandó fotóval illusztrálni! Mindenkinek a képzeletére bízom...
(#38589) huszi.gyb: nem nagyon, sőt! A fejem már beledagadt félig-meddig. Most leveszem, mert nem bírom tovább... A héj mérete valószínűleg jó lesz, mert egyenletesen nyom, a nagy gondot most az arcpárnáknál érzem. Ott rettenetes nyom! Ja, meg a szemüvegem száránál felvétel/levételkor. Szerintem el fog törni egy rossz mozdulatkor.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38587 üzenetére
,, széles utat, gumi fákat, olcsó benzint, szűk p*nákat'' by bogyo112
széles utat, gumi fákat, olcsó benzint, szűk Kappákat-ra módosul
Egyébként tágulgat?DigitXT: Nem, egyelőre nem, de tudod, a baj nem jár egyedül Felni, gumik, lámpa...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
félisten
Most úgy őszintén? Mit ide burgman 400 meg FXR - VXR, bakfitty, ne meg az aerox, max libakergetőnek. Kawasaki ER-6n már motor. A 3. feladat a kigyorsítás, mondta az oktató kicsit gyorsabban kéne érkezni mert az nem vészfékezés csak lassítás. Hát mondom magamba megnézzük mit tud. Azt a kurva 20-40-60-80... 1 órával a rutin után is remegtem. Egyszerűen muszáj nekem ezt újra átélnem, ez egy must have érzés és erre agy ilyen runner VXR meg burgi nem képes biztos vagyok benne. Csak tol és tol és még menne. 1x engedjen ki a forgalomba... A pomázi egyenesben megnézzük. Komolyan átértékeltem azt, hogy nekem robogó kell e és hány köbcentis kategória.
Az egyik tag egy 640-es kawával elszállt. Mire felnéztem eltűnt a pályáról, szalad mindenki. Hát elrepült. Utána már nem volt egyenesfutása a motornak... -
wolfnet
tag
válasz Kolondrum #38590 üzenetére
Barátom vitt egy FJR 1300-on néhány kilométert, csak kipróbálni. Elítélem a szabálytalankodást, de belvárosban gurultunk és úgy éreztem hogy végtelen az ereje, és közel sem volt nyelezve. Nagyon jó volt. Amikor odapillantottam az órára 160-180 körül volt, és nem hiszed el csak próbálsz kapaszkodni valamibe...
Privátban érdeklődj! :)
-
félisten
válasz korpicschess #38591 üzenetére
Való igaz, nekem is eszembe jutott. Nem szabad nekem ilyet a kezembe adni.
huszi.gyb! Sokkal kezesebb mint a GS500 volt. A kuplung is sokkal barátságosabb.
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #38592 üzenetére
Eddig az Aerox volt a BMW verő, na. Most, h ment egy sor 2-es csajmotorral, az az etalon, pedig az ER-6N a legkezesebb, legszelídebb 600-as a piacon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hermanyi
őstag
válasz SzlobiG #38592 üzenetére
Anno 18-20 éves fejel én is nagymotort hajtottam (jogsi nélkül Pécs és környékén ) ,mai fejel bőven elég az NRG DD.
Majd lesz egy két élesebb helyzet és jaj nem is kell 90+ lóerő 2 kerékre
Sajnos ehhez idő kell ,hogy megtanulja az ember ,hogy min is ül ,és tudja vagy felfogja azt ,hogy meghalni nem ma kellAláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #38597 üzenetére
Valami jobbfajta CBRen szerintem gatyába élvezés lenne ezek után (úgyis mindjárt jön a megmondás hogy az már sok olyan nem kell. )
-
félisten
Én ezzel nem tudok dűlőre jutni. Még most is hatása alatt vagyok. Sajnos nagyon megváltozott a kép amit kialakítottam arról mire van szükségem. Az "élmény" megváltozott. Más jelenti az élményt. Ki akar nézelődni? Nem az az élmény!!! Valakinek le kell állítani mert veszek egy ilyet........
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Napelem
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!